Takana mitä hän on WinCapitasta kirjoittanut ja kertonut medialle ? Oletko sinäkin T Soini tässä salaliitossa jolla parjataan J Kataista ja samalla Kokoomusta ? Tämä ei Timo ole mitään ane kauppaa ja sinne kiirastuleen voitte joutua itse rikollisten puolustajat ja toisten parjaajat !
Vastaahan Timo Soinikin viimein seisotko sinä J Juntusen
5
462
Vastaukset
- 35
”Ehkä tuomarit ovat olleet propagandan uhreja. Vallan huuma oli noussut päähän niin, että lakeja halveksittiin. Sama huuma johti taloudellisiin rötöksiin. Vaikka Suomi on kansanvaltainen maa, kokemukseni vähemmistön oikeusturvasta ja mahdollisuuksista ovat hyvin kielteiset. Eri puolueiden kansanedustajat tiesivät, että minua vainottiin ja kohdeltiin toisinkuin muita kansanedustajia, mutta he olivat oman etunsa vuoksi hiljaa. Näin he häpäisivät itsensä ja koko eduskunnan.” Näin Veikko Vennamo.
- SMPnykPersut
Kansalaiset! Meidät on petetty, porsaanreiät on avattu, rosvot on saatava kiinni
- SMP:n toimintaa
SMPnykPersut kirjoitti:
Kansalaiset! Meidät on petetty, porsaanreiät on avattu, rosvot on saatava kiinni
Ai niin mites kävi ?
- 13+16
SMP:n toimintaa kirjoitti:
Ai niin mites kävi ?
Pitää pitää ajatus koossa kelle antaa äänensä, kokemus osoittaa.
- 8+12
Eduskunnan hallitus lupasi jakaa työttömien määrän (n. 500 000 työtöntä) puolella. Laskutoimituksen jälkeen (500 000 : 0,5 = 1 000 000) saatiin 500 000 työtöntä lisää!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892158Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1381796- 1731333
- 229805
- 65744
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211619- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347550