Määrlahden ns.yläpihal asuva pariskunta vois laittaa kyl,lyhytkarvasille collieille=nahkacollieille ,vaatetta "niskaan" . Niin näyttää olevan muillaki lyhytkarvasilla "nutun niskass.
Vai mitä mieltä muut? on meinaan vähän palelevan näkösii koirii,ja keltanen=soopeli ontuu aika pahast tassua/tassuja...
COLLIEt palelee
8
478
Vastaukset
- Seppo kyylä
Ihme juttu! Tietenkin koiraa paleltaa. Minuakin. Vaikka on pipo ja kaikkia. Sun lapsellas valuu muuten usein räkä, koska et ole antanut sille nenäliinaa. Onneksi älyää pyyhkii edes hihaan. Saisit pestä takin useammin...
- et ymmärtäny?
Yleensä ainakin VASTUUNTUNTOISET omistajat,käyttävät lyhytkarvaisella koiralla takkia tms. TALVELLA.
Koira kun ei voi itse itseään pukea......
Onpa joillain koirilla jopa tossut tassuissa.
- minä vaan
Kannattaisiko mennä suoraan keskustelemaan kyseisten henkilöiden kanssa sen sijaan, että valittaa täällä? Monilla tuntuu olevan taipumuksena tietää paremmin toisten asioista faktoja tuntematta. Asiat selviää usein, kun niistä keskustellaan. Ja jos vaikka saisikin tympeän vastaanoton, tietää yrittäneensä vaikuttaa asioihin.
- koiranuittaja
Eläimiin liittyy aina joku kumma tunteita herättävä aspekti. Luullaan että itse aina tiedetään miten kuuluisi tehdä.
Koirien "pukeminen" on kuitenkinn uusi ilmiö, hevosillakin on alettu pitää loimia tarhassa. Todellisuudessa eläin kyllä karaistuu ja sopeutuu vallitsevaan tilanteeseen aika hyvin, jos ei pueta karvapeite alkaa kehittyä paksummaksi.
Minua kerran yksi mies haukkui eläimen rääkkäämisestä kun kesäpäivänä koira tunnin verran istui terassilla kanssani ilman vesikuppia. Eihän se ukko ymmärtänyt että tulin suoraan uittamasta koiraa bongan suihkukaivosta jossa oli uitu ja juotu. Turha siinä mitään oli vastata kun ukko nyt halusi yhden ihmisen haukkua niin sai siitä sitten varmaan jotain tyydytystä.- hiy helvata...
uitu ja juotu bongan "PUHTAASSA" suihkualtaassa,itse en koiraani ole koskaan sinne veteen päästänyt,tosin eipä tuo ole halunnutkaan.
Mitähän siinäkin altaassa on kun virtsat ym. kiertävät koko ajanhan se on samaa limamönjää...
- etkö tiennyt?
Oli perjantai: perjantaina vesi aina vaihdetaan ja allas pestään. Se on helleperjantaina meidän ykkösetappi raikkainen vesineen!
Oletko sinäkin niitä beserwissereitä?- HIY HELVATA
en ole,SORRY,en tiennyt että allasta huolletaan.
hyviä kesäpäivän viilennyksiä teille:=))
- 22
YYäk KAMALAA miten KAUHEITA ihmisä!!!!!
Minä onneksi tiedän miten koiria hoidetaan!11
MIÄMINÄMINÄ!!!!
TE muut ETTE TIEDÄ MITÄÄN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?122788Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1652695- 1852537
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n172064Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari222006Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541848Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo701572Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?901211Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231182Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr71164