Tapasin netissä miehen, joka oli mielestäni maailman suloisin jo valokuvassa. Kun tapasimme, häkellyin koska hän oli vieläkin komeampi/söpömpi. Rakastuin heti, välillämme leiskui sellainen kemia mitä en tiennyt maailmassa olevankaan! Tapailimme muutaman kuukauden ja aloimme seurustellakkin, sänkyyn asti emme ehtineet mutta kauas se ei jäänyt. Hän katosi mitään sanomatta jättäen jälkeensä vieläkin surevan neitosen. En usko että esitti voimakkaan ihastumisensa, ei sellainen vain ole mahdollista... Miksi siis kadota sanomatta mitään... Itse kai valehtelit mulle että olen sun sielunkumppani, toin voimaa ja kestohymyn. Tää ettei voi unohtaa on niin repivää kun on tunne siitä, että elämäni rakkaus piti pilkkanaan.
En pysty unohtaa...
Massakausiii
3
747
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Pelkäsi tunteitaan? Oletko varma että on elossa, äkillinen poismenokinhan on mahdollista...
- että................
mistä päin mies oli ja minkä ikäinen? Kuulostaa tutulta...kävi samoin.
- Aapeeeee
että................ kirjoitti:
mistä päin mies oli ja minkä ikäinen? Kuulostaa tutulta...kävi samoin.
Nuori mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472