Hei, nyt vaihteeksi vähän jotain muutakin kuin iänikuiset ja loppuunkolutut aurinkolöhöilyt tavanomaisissa kohteissa. Tai ok, itseasiassa lomaa oli jäljellä ainoastaan juuri sen verran että viikonloppua saa pidennettyä päivällä molemmisra päistä. Ajankohtakin on jo lukkoon lyöty, 8-11.4 .
Miten maistuisi terassikauden avajaiset Münchenissa? Vaskisoitto -umpah-paa- musiikka, litran tuoppeja, eksoottisen epäterveellistä ruokaa ja rentoa meininkiä on tarjolla ihan varmasti Octoberfestin ulkopuolellakin.
http://www.youtube.com/watch?v=1ZxcfdHJBMw (
Pidennetty teemaviikonloppu huhtikuiseen Keski-Eurooppaan
4
709
Vastaukset
- Vaahtokuplia
Vastattu sähköpostiosoitteeseen, et pety.
- Club56
Houkuttaisi todella.
Mutta ajankohta ei nappaa.
München on mukava paikka, mutta huhtikuussa Englishe Parkin pöydällä yöpyminen saattaa olla viileätä, oli aikoinaan elokuussakin.
Mutta ilmoittele seuraavistakin. ;-)- Ich habe ...
Hih, hassua että satuin olemaan juuri nyt kuulolla :D
Danke schön vastauksestasi, varsinkin kun huomasin itsekin että näin lukkoon lyöty ajankohta ja itse matkakohde ovat tässä mielessä varsin vaativia. Sitäpaitsi olen sen verran vaativa itsekin, että ihan mikä tahansa seura ei kelpaa. Thaikuissakin ehdin jo käydä tammikuussa, joten sen tyyppinen loma ei nyt tässä vaiheessa kiinnosta.
Olisi kuitenkin mukavaa jos jollain vielä olisi aikaa, ennakkoluulottomuutta ja rohkeutta lähteä tällaiselle pikku pyrähdykselle.
Täytyy sitten varmaan korottaa tarjousta koskemaan ilmaista majoitusta ja lentojakin :D
- 24
Tää on varmaan vielä voimassa, onko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2129180
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265928- 1024838
- 584823
- 833914
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.743453- 573425
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262916Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502812- 432681