Pidennetty teemaviikonloppu huhtikuiseen Keski-Eurooppaan

Ich habe einen Traum

Hei, nyt vaihteeksi vähän jotain muutakin kuin iänikuiset ja loppuunkolutut aurinkolöhöilyt tavanomaisissa kohteissa. Tai ok, itseasiassa lomaa oli jäljellä ainoastaan juuri sen verran että viikonloppua saa pidennettyä päivällä molemmisra päistä. Ajankohtakin on jo lukkoon lyöty, 8-11.4 .

Miten maistuisi terassikauden avajaiset Münchenissa? Vaskisoitto -umpah-paa- musiikka, litran tuoppeja, eksoottisen epäterveellistä ruokaa ja rentoa meininkiä on tarjolla ihan varmasti Octoberfestin ulkopuolellakin.

http://www.youtube.com/watch?v=1ZxcfdHJBMw (

4

709

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaahtokuplia

Vastattu sähköpostiosoitteeseen, et pety.

• Club56

Houkuttaisi todella.

Mutta ajankohta ei nappaa.

München on mukava paikka, mutta huhtikuussa Englishe Parkin pöydällä yöpyminen saattaa olla viileätä, oli aikoinaan elokuussakin.

Mutta ilmoittele seuraavistakin. ;-)

• Ich habe ...

Hih, hassua että satuin olemaan juuri nyt kuulolla :D

Danke schön vastauksestasi, varsinkin kun huomasin itsekin että näin lukkoon lyöty ajankohta ja itse matkakohde ovat tässä mielessä varsin vaativia. Sitäpaitsi olen sen verran vaativa itsekin, että ihan mikä tahansa seura ei kelpaa. Thaikuissakin ehdin jo käydä tammikuussa, joten sen tyyppinen loma ei nyt tässä vaiheessa kiinnosta.

Olisi kuitenkin mukavaa jos jollain vielä olisi aikaa, ennakkoluulottomuutta ja rohkeutta lähteä tällaiselle pikku pyrähdykselle.

Täytyy sitten varmaan korottaa tarjousta koskemaan ilmaista majoitusta ja lentojakin :D

• 24

Tää on varmaan vielä voimassa, onko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      212
      9180
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      5928
    3. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      102
      4838
    4. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      58
      4823
    5. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      83
      3914
    6. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      74
      3453
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      57
      3425
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2916
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      50
      2812
    10. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2681
    Aihe