Huomasin kyllä, että tällainen keskustelu oli aiemminkin tehty tänne, mutta siihen ei kukaan ollut kirjoittanut, ja se oli tehty vuonna 2009 :''D No mutta asiaan.
Olen nyt pitemmän aikaa (monta vuotta) miettinyt fretin ostoa, ja etsinyt niistä tietoa. Yksi esteistä on kuitenkin se, että vanhempani haluavat tietää, ovatko allergisia freteille, koska niillehän voi olla allerginen vaikkei muille olisikaan. Sairaalan testeihin he eivät pääse, ja lähimmän kasvattajan luo on pitkälti matkaa. Eli olisiko jollakin Oulun seudulla / lähistöllä asuvalla fretti, jonka luona saisi käydä vähän katselemassa, että millainen eläin se fretti sitten käytännössä on, ja kokeilemassa samalla ovatko vanhempani allergisia niille...? Kasvattaja ja pentue, josta fretin hankkisin ovat jo selvillä, joten täytyisi enää saada vanhemmat vakuuttuneeksi siitä, että fretin hankita on kannattavaa ja tietenkin testata ovatko he sitten allergisia. Itse en usko olevani allerginen freteille (vaikkei sekään tietenkään mahdotonta ole), koska en ole allerginen millekkään muulle.
Fretin omistajia Oulun lähistöllä
Frettiä harkitseva
2
416
Vastaukset
- Miksette...
... käy sen kasvattajan luona jolta olette ottamassa pentua??
- Frettiä harkitseva
Koska se kasvattaja asuu toisella puolella Suomea, joten aika pitkä matka sellaiselle vierailulle. Olen miettinyt kyllä monta kertaa sitä vaihtoehtoa, mutta tulisi aika kalliiksi ja vaikeaksi, varsinkin jos kävisi ilmi, että vanhempani ovat allergisia. Tietenkin jos päättäisimme sitten ottaa fretin (varmistuisi, ettei ole allergiaa), kävisimme katsomassa kasvattajalla pentuja ennen kuin ostaisimme, ettei meillä mitään sellaista estettä ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172303Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671529Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1051462Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61362Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681295Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801206Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.361151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311077En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056