Voisiko joku auttaa ongelmassani?

....

Eilen illalla kone pimeni täysin ihan kesken viestien lukemisen. Avasin se uudestaan ja kaikki muu toimii, mutta YouTuben videot näyttävät vain pelkkää mustaa, mikään ei näy, eikä kuulu. Onko tämä nyt sitten entinen kone, vai voiko tälle tehdä vielä jotain?

Kone on muistaakseni jo viisi vuotta vanha, joten ehkäpä se on sitten uuden osto edessä. Olen ihan tumpelo tietotekniikassa, mikä tulkoon mainittua.

14

833

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan
      • ....

Nyt on vaan ongelmana se, että YouTuben videot eivät näy Explorerin kautta, mutta kylläkin Firefoxilla, jota en jostain syystä yhtään tykkää käyttää. Mikähän siellä eilen kärvähti? Vai voiko sille vielä tehdä jotain?

• .... kirjoitti:

Nyt on vaan ongelmana se, että YouTuben videot eivät näy Explorerin kautta, mutta kylläkin Firefoxilla, jota en jostain syystä yhtään tykkää käyttää. Mikähän siellä eilen kärvähti? Vai voiko sille vielä tehdä jotain?

Auttoi paljon, kone ei ole rikki.
        Kokeile tätä:

http://aijaa.com/v.php?i=004467565421.png

• ....
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Auttoi paljon, kone ei ole rikki.
        Kokeile tätä:

http://aijaa.com/v.php?i=004467565421.png

Mitä minun nyt tuon kanssa pitäisi tehdä? Mitä nappuloita pitää painella, kun en tajua näistä yhtään mitään?

Tarjoan pullakahvit, jos vielä tässä asialla autat. Tai ainakin muistan sinua kiitollisuudella, kuten sitä toistakin vastaajaa.

• .... kirjoitti:

Mitä minun nyt tuon kanssa pitäisi tehdä? Mitä nappuloita pitää painella, kun en tajua näistä yhtään mitään?

Tarjoan pullakahvit, jos vielä tässä asialla autat. Tai ainakin muistan sinua kiitollisuudella, kuten sitä toistakin vastaajaa.

Hiiren oikealla napilla IE:n yläpalkin vaaleansinisen alueen tyhjällä kohdalla valitse valikkorivi niin että tulee näkyviin niinkuin kuvassa on. Sieltä sitten:

Työkalut> Internet asetukset> Lisäasetukset välilehti ja kuvassa olevat napit. Kokeile molempia.

• ....
        f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

Hiiren oikealla napilla IE:n yläpalkin vaaleansinisen alueen tyhjällä kohdalla valitse valikkorivi niin että tulee näkyviin niinkuin kuvassa on. Sieltä sitten:

Työkalut> Internet asetukset> Lisäasetukset välilehti ja kuvassa olevat napit. Kokeile molempia.

Tämä toimii nyt, vaikka en tuota keinoasi vielä ehtinyt kokeillakaan. Ainoa mitä olen tällä tehnyt on se, että kävin kokeilemassa josko nettiradio kuuluu ja ylös tuli ilmoitus lisäosan asentamisesta, siispä klikkasin sitä siitä lähti. Nyt kaikki toimii sekä firefoxissa, että explorerissa kuten ennenkin, myös youtube. Nämä on minulle vähän henkimaailman asioita, joten kiitoksia viitseliäisyydestänne auttaa.

• flash pitää
        .... kirjoitti:

asentaa firefoxille ja ie:lle kummallekin erikseen. Lataa se flash player uudelleen ie:llä ja asenna se activex-komponentti.

• Koita ensin nim. "joku vaan" konstia.

Hae joku aikaisempi palautuspiste ja palauta kone. Kirjota hakukenttään palau ja klikkaa Palauttaminen. Toimii ainakin Vistassa, jos on XP niin kokeile silti.

Etsi asennuslevyt ja tee käyttöjärjestelmän korjausasennus.

Saattaa se kone rikkikin olla, kone ei mene pimeäksi itsestään "ihan kesken viestien lukemisen" ellei se ole rikki jostain, joten voi olla uuden osto edessä mutta kokeillahan aina voi.

• ....

mutta ei se auttanut. Päivitin sitten myös Firefoxin uusimman version ja jotain nappuloita painamalla sain äänen kuuluviin, mutta kun olen tottunut täyttämään Exploreria (olen kuulemma tyhmä) niin sillä ei ne videot kuulu. Olen käynyt jopa atk-kurssin, mutta tämä on tätä, kun ei koneesta mitään tajua.

"Saattaa se kone rikkikin olla, kone ei mene pimeäksi itsestään "ihan kesken viestien lukemisen" ellei se ole rikki jostain, joten voi olla uuden osto edessä mutta kokeillahan aina voi."

Kyllä siinä vaan niin kävi. Ja nimenomaan ihan kesken erään viestin lukemisen. Präts se sanoi ja sammui. Ei tässä koneessa ole kohta vuoteen toiminut cd-asemakaan, mutta ei siitä sen enempää.

• Joku toinen ongelmai

Minulle ilmeni tänään sama ongelma, tai aiankin samankaltainen ongelma Adobe Flash Playerin päivityksen jälkeen. Nyt olen asennellut ja poistellut tuota Flash Playeria useita kertoja, mutta ei se sillä korjaannu. F5 ja internet asetusten palautuskin on tullut jo tutuksi, mutta ongelma ei poistu.

Operassa toimii ihan ok, ja muille sivuille upotetuissa toimii explorerissakin, kuten myös youtuben pop outilla.

Tarkemmat tiedot kuvan kera http://vasaranpauke.wordpress.com/2011/02/23/apuva/

Jos nyt joku osaa kertoa missä muussa, kuin siinä että käytän Exploreria, on menty metsään, ja kuinka se korjataan, niin olisimpa tyytyväinen.

• ....

Minulla ei ole aavistustakaan mitä nyt pitäisi tehdä. En halua käyttää Firefoxia, koska siinä on tekstin värit haaleat (kai sen jostain voi säätää, jos vaan osaisi) eikä se muutenkaan ole makuuni. Soitin illalla kaverille ja hän vaan ihmetteli, että miksi käytät Exploreria. Mutta kun eihän siitä olekaan kysymys, vaan siitä, ettei sen kautta enää kuulu eikä näy YouTuben videot. Areenan ohjelmat kyllä näkyvät. Todella omituista.

• kuolisitko

jos käyttäisit 32bitin intternet exploreria.

• Joku toinen ongelmai

Minä en ainakaan kuolisi, vaikka käyttäisin Explorerin 32 bittistä versiota, muuta mitä siitä hyötyisin? Toimii ihan yhtä surkeasti myös sillä, eli ei toimi. Aivan sama, siis käyttääkö 64- ,tai 32-bittistä exploreria.

Hetken jo luulin että youtube olisi ongelman yön aikana korjannut, kun ensimmäinen video toimi ok. Riemu oli kuitenbkin ennen aikainen, sillä seuraava ei taaskaan toiminut ja takaisin edelliselle sivulle tultaessa ei enää se äsken näkynyt videokaan näkynyt.

• ....
        Joku toinen ongelmai kirjoitti:

Minä en ainakaan kuolisi, vaikka käyttäisin Explorerin 32 bittistä versiota, muuta mitä siitä hyötyisin? Toimii ihan yhtä surkeasti myös sillä, eli ei toimi. Aivan sama, siis käyttääkö 64- ,tai 32-bittistä exploreria.

Hetken jo luulin että youtube olisi ongelman yön aikana korjannut, kun ensimmäinen video toimi ok. Riemu oli kuitenbkin ennen aikainen, sillä seuraava ei taaskaan toiminut ja takaisin edelliselle sivulle tultaessa ei enää se äsken näkynyt videokaan näkynyt.

mutta tämä auttoi minulle aamulla.

"Tämä toimii nyt, vaikka en tuota keinoasi vielä ehtinyt kokeillakaan. Ainoa mitä olen tällä tehnyt on se, että kävin kokeilemassa josko nettiradio kuuluu ja ylös tuli ilmoitus lisäosan asentamisesta, siispä klikkasin sitä siitä lähti. Nyt kaikki toimii sekä firefoxissa, että explorerissa kuten ennenkin, myös youtube."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1763
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1189
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1178
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1048
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      63
      838
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      36
      821
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      764
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella

Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.
      Maailman menoa
      132
      698
    10. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      690
    Aihe