Huomenna onnistun! Pakko onnistua! Pitäisi ajoittaa tilanne oikein. Ihminen se vain on toinenkin. Puhun sille viimeinkin ja sitten menen pois. Katsotaan sitten huomenna mitä kävi. Täältä tullaan!!!
Ehkä viimeinen
4
407
Vastaukset
- So, fear nothing.
Miksi se olisi viimeinen mahdollisuus?
Todella hyvä idea tehdä aloite.
Itse mietin tässä juuri samaa. Lähinnä siitä syystä että mietin joitakin kuolleita tuttavia ja haudassa tuskin on mahdollisuuksia hirvittävästi kysellä enää ketään ulos.
Joten mitä ihmeen väliä tulipa pakit tai jos olisi jotenkin hävettävää? Ei mitään hävittävää lopulta siinä.
Tietysti ajoituksella voi vähän varmistaa sitä että todennäköisyys onnistau olisi parempi, mutta useimmiten jos toinen on valmis ottamaan vastaan aloitteen ja kiinnostunut niin hän suostuu/kieltäytyy joka tapauksessa olipa tilanne muuten mikä hyvänsä.- So, fear nothing.
Lisättäköön että osa ihmisistä etsii jotain "parasta" tai "viimeistä" tilaisuutta ennen kuin toimii. Silloin voi olla liian myöhäistäkin.
Parempi toimia silloin kun vain on varmistanut että oma rohkeus riittää ja jos ei riitä niin tekee sen silti. :D
Tietysti siinä voi olla tekemässä asioita jotka vaikuttaa elämään pitkälläkin aika välillä ja osa ihmisistä haluaa jäädän ennemmin roikkumaan siihen fiilikseen kuin tehdä asialle jotakin joka voisi johtaa että tunteisiin ei vastata takaisin vaikka siten että jättää asian roikkumaan niin epäonnistuminen olisi vain varmaa.
Minulla ei ole enää illuusioita tuon suhteen enkä suosittele samaa muillekaan. - aloittajaa
So, fear nothing. kirjoitti:
Lisättäköön että osa ihmisistä etsii jotain "parasta" tai "viimeistä" tilaisuutta ennen kuin toimii. Silloin voi olla liian myöhäistäkin.
Parempi toimia silloin kun vain on varmistanut että oma rohkeus riittää ja jos ei riitä niin tekee sen silti. :D
Tietysti siinä voi olla tekemässä asioita jotka vaikuttaa elämään pitkälläkin aika välillä ja osa ihmisistä haluaa jäädän ennemmin roikkumaan siihen fiilikseen kuin tehdä asialle jotakin joka voisi johtaa että tunteisiin ei vastata takaisin vaikka siten että jättää asian roikkumaan niin epäonnistuminen olisi vain varmaa.
Minulla ei ole enää illuusioita tuon suhteen enkä suosittele samaa muillekaan.Kävipä niin ettei tätä naista näkynyt. Rohkaistunut kyllä olin ja valmiina kohtaamaan ja sanomaan sen mitä aioin. Eipä voi mitään :(
Nyt en näekään häntä 2-3 viikkoon, ja siksi tuntuu, että tilaisuus olisi jo ohi. Ja tuon ajan jälkeenkään en häntä pahemmin näe.
Uutta matoa vaan koukkuun! Ehkä kuitenkin vielä joskus onnistun. Pahinta on vaan, että aikaa kuluu hukkaan.
Kauhee ikävä!!! mutta "kaikki ajallaan", niin pitäisi lie ajatella.
- jokaeiollutpaikalla
Missä piti tavata?? Mihin päin menee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514