olen aina halunnut punaiset hiukset, ja harmitellut kun minulle ei sovi. Olen kai sen vuodenaikavärianalyysin mukaan viileä kesänainen, koska minulla on vaaleat sinivihreät/siniharmaat silmät , väri vaihtelee vähän valon mukaan. iho on tosi vaalea ja vaaleanpunertava, punastun helposti. hiukset tällä hetkellä kirkkaan helmenvaaleat, vähän tuhkansävyset. juurikasvu jotain maantienväristä, penskana luonnonblondit, värjäsin hiukset eka kerran vuosi sitten kun vaaleus alkoi muuttua maantienväriseksi.
mutta siis, haluan punaiset hiukset, ja kuulin että kesä naisille voi sopia VIILEÄN/KYLMÄN PUNAISET HIUKSET! mutta millainenhan on VIILEÄ punainen väri???? en löydä vastausta mistään! Auttakaa jos osaatte! löytyykö täältä punahiuksisia viileitäkesänaisia?
punaiset hiukset viileälle kesänaiselle?
haluaa punapääksi!
2
206
Vastaukset
- asiatonasis
Ostat kirkkaan punaisen värin ja et pidä sitä niin kauaa , siitä tulee sellainen kauniin punainen eikä mikään shokki punapää ;:)
- ei sovi kenellekään
Tuloksena on FEIKKI punapää. Kuka haluaa olla täysi feikki?
Myös miehet jotka haluavat punapäisiä lapsia, eivät piittaa feikki-naisista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534771Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä101769- 1061718
- 901569
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma391257- 1081060
- 571038
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka261013- 74874
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46833