Mitä jos vähän...

Hiilijalanjälki

Susianalyytikko on esiintynyt melkoisen ajan täällä palstalla. Mikä hän on? Missä asuu? Mitä tekee, vai tekeekö mitään? Aviosuhde, ystävät, harrastukset? Mistä tuo ärtymys, viha ja toisten halveksunta? En kaipaa hänestä kuvaa, enkä sähköpostiosoitetta. Pysyköön kaikkien osapuolten parhaaksi anonyyminä.

Mutta.
Kokeillaan tehdä hänestä karkea profilointi. Susianalyytikko itse kertonee, kuinka siinä onnistuttiin.

40

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susianalyytikko.

      No tottakai minä kerron.
      Synnyin pieneen maalaskylään kun toinen isistäni tuli raskaaksi.
      Kun kävikin ilmi että toinen isistäni oli pettänyt toista isääni suden kanssa, he erosivat. He palasivat kuitenkin yhteen hieman ennen syntymääni.

      Kun synnyin alettiin minua kasvattaa perheen lemmikkinä.
      Olinhan liian karvainen lapseksi. Myöhemmin minulle opetettiin tassun antoa ja kierimistä, valitettavasti sisäsiistiksi en koskaan oppinut.

      Kun täytin vihdoin 18, opetettiin minulle kirjoittamista, se oli helppoa kun annettiin tassua vain näppäimistölle. Myöhemmin ostettiin perheeseen susikoira, mutta pian sen jälkeen minut heitettiin pihalle kun pahoinpitelin kyseistä koiraa.

      No mutta onneksi sain sossusta rahaa, jolla sain ostaa itselleni tietokoneen.
      Tein sitten itselleni oman profiilin, mutta vakavan lukihäiriön takia tuli tittelistäni susianalyytikko, vaikka sen piti olla susianaalitikku.
      Valitettavasti en voi sitä enää vaihtaa.

      Myöhemmin huomasin kiinnostukseni susiin ja aloin tutkia enemmän susien peräaukkoja ja sukupuolielimiä. Etenkin tilavuus mietitytti.
      Näin sai alkunsa Susianalyysi eli Sudennussinta-analyysi.
      Kun yritin julkaista tämän teoksen, vietiin minut jostain syystä Harjavallan mielisairaalaan. Siellä vietin sitten kolme vuotta.

      Pääsin kuitenkin pois ja päätin pitää tiedon itselläni, mutta kun kerran olen zoofilisti niin minun on pakko saada kertoa jutuistani täällä suomi24:ssä.

      Vastaan kuitenkin kysymyksiin.
      Olen virallisesti Australopithecus afarensis x lupus.
      Tässä kuvani http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Paranthropus_boisei.JPG

      Tällä hetkellä asun Valkealan psykiatrisessa sairaalassa, mutta muutan pian Turun Psykiatriseen vankisairaalaan.

      Olen ollut enimmäkseen sossun elätti, mutta nykyään "potilas".

      Olen rekisteröidyssä parisuhteessa kolmen urossuden kanssa.

      Ystäviä ei ole suomi24:n ulkopuolella.

      Harrastan Zoofiliaa ja paskanjauhantaa.

      Vihaan sitä kun ei ole toisia saman rotuisia kanssani. Eikä täällä sairaalassa ole susia, joita rakastella.


      Annan vielä lapsuuden kuvani jos joku haluaa.
      http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f4/Austrolopithecus_africanus.jpg

    • Tutkija XYZ

      Ehdottomasti yliopistotasoa, mahdollisesti useampi tutkinto.

      • Näin on, osuit ihan oikeaan. Mutta ei ne tutkinnot ihmisestä vielä fiksua tee. Minulla on siis muitakin avuja ja ominaisuuksia, joiden ansiosta olen näinkin fiksu.


      • Mitäs ne olikaan
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Näin on, osuit ihan oikeaan. Mutta ei ne tutkinnot ihmisestä vielä fiksua tee. Minulla on siis muitakin avuja ja ominaisuuksia, joiden ansiosta olen näinkin fiksu.

        ne "tutkinnot" sen uimamaisterin tutkinnon lisäksi?
        Käteenvedostakaan kun ei varmaan sen kummempaa akateemista arvoa saa...


      • Mitäs ne olikaan kirjoitti:

        ne "tutkinnot" sen uimamaisterin tutkinnon lisäksi?
        Käteenvedostakaan kun ei varmaan sen kummempaa akateemista arvoa saa...

        Noh, vahvimpia alojani ovat matematiikka (todennäköisyyslaskenta, tilastotiede), psykologia ja tähtitiede. Käteenkin olen joskus vetänyt ja uimataito on hyvä.


      • susianalyytikkko.
        Susianalyytikko kirjoitti:

        Noh, vahvimpia alojani ovat matematiikka (todennäköisyyslaskenta, tilastotiede), psykologia ja tähtitiede. Käteenkin olen joskus vetänyt ja uimataito on hyvä.

        Mutta tähdennettäköön vielä, että selkeästi paras ja harjoitelluin ja vahvin osa-alueeni on käteenvetäminen.


    • Juu, tutkittu on

      useammankin lääkärin voimin ja monta kertaa.

    • susianalyytikko.

      Noh, vahvimpia alojani ovat matematiikka (plus ja miinus laskuja sormin),
      psykopatia ja tähtitiede (tunnistan jo kuun). Käteenkin olen aina vetänyt ja uppoan kuin kivi. Paras taitoni liittyy tietenkin susien sukukalleuksiin.

      • susianalyytikko.

        Vedä käteen!!!


      • Halusisit

        siis nähdä melani?

        Tule elokuun 20 päivä kello 12 rannalle, niin esittelen sen sinulle.
        Se on pitkä, kahdella kädellä täytyy kannatella.


      • susianalyytikko.

        Antaa tulla vaan! Jos sinä olet sen tehnyt niin kyllä minä osaan sen ratkaista!!!


      • susianalyytikko.
        susianalyytikko. kirjoitti:

        Antaa tulla vaan! Jos sinä olet sen tehnyt niin kyllä minä osaan sen ratkaista!!!

        HALLOO!!!

        MISSÄ SE LOOGISMATEMAATTISPSYKOLOGINEN LASKUTEHTÄVÄ VIIPYY!?! HÄH? MITÄ? VAUHTIA PERKELE!!! NIIN SAATANA!


    • sairas paska se on

      Ei narsisti sitten muuta keksinyt kuin aloittaa jutun kysymällä anonyyminä "kuka an analyytikko"

      On kyllä huomionhakuisuudessaan säälittävyyden huippu.

    • hunters life

      Tehtävä susianalyytikolle.

      Annan sinulle mahdollisuuden näyttää osaatko vähänkään matikan alkeita,
      jos minäkin jopa osaan näihin vastaukset, niin tulisi matemaatiikan "ammattilaisenkin" osata.

      Tehtävä 1.
      Oletetaan että olet laivassa tai lentokoneessa. Menet tosisuuntaa 265°.
      Havaitset toisen kohteen tutkassa. Etäisyys on 8.2 mpk ja suunta sinusta 211°.
      Kuuden minuutin kuluttua havaitset saman kohteen suunnassa 211° etäisyys on 6.85 mpk.

      Kysymykset.
      a) Kuinka läheltä kyseinen kohde tulee, jos mikään ei muutu?
      b) Kuinka paljon aikaa kuluu lähimpään kohtaamiseen ensimmäisestä havainnosta?
      c) Mikä oli kohteen tosisuunta?
      d)Mikä oli kohteen nopeus?

      Näihin kysymyksiin haluaisin vastauksen.
      Korkeampaa matematiikkaa en voi testata, mutta alkukin tämä on.
      Vastaukset mielellään ennen huomista keskiyötä.
      Kerron vastattuasi oikeat vastaukset.

      • hunters life

        Lisään vielä tehtävääni että oma nopeus on 12 solmua.


      • hunters life

        Olet juuri niin raukka kuin luulinkin. Et tiedä mitään tosisuunnasta vaikka netti on tarjolla. Oletko koskaan kuullut lentokoneista, jotka ovat kuten helikopterit? Nämä tosiaan voivat edetä ihan pyöräilyvauhtia. Luehan uusimmat tieteen kuvalehdet!!!!!


      • Toivottavasti et

        paljoa veneile - ainakaan isommalla aluksella muutoin kuin matkustajana.

        taisi mennä uimamaisterilta jauhot suuhun, kun ei kysyttykään sudenperseen hinkkaamisesta vaan ihan oikeasta käytännön navigointilaskelmasta.

        Vai että matematiikka vahva ala ... (HEHHEHHEH!)


      • Mitenkähän minä
        hunters life kirjoitti:

        Lisään vielä tehtävääni että oma nopeus on 12 solmua.

        poloinen apina onnistuin kuin onnistuinkin ratkaisemaan tuon ongelman, vaikka suuri ja mahtava Susianalyytikko ei siihen pystynyt.
        Olisiko syytä olla ylpeä itsestänI?


      • Ai niin ne vastaukse
        Mitenkähän minä kirjoitti:

        poloinen apina onnistuin kuin onnistuinkin ratkaisemaan tuon ongelman, vaikka suuri ja mahtava Susianalyytikko ei siihen pystynyt.
        Olisiko syytä olla ylpeä itsestänI?

        Kun Anaali ei pystynyt laskemaan, niin tarjoan itse tämmöisiä:

        a) Kuinka läheltä kyseinen kohde tulee, jos mikään ei muutu?
        Törmää ensihavainnosta laskien noin 36 minuutin ja 27 sekunnin kohdalla.

        b) Kuinka paljon aikaa kuluu lähimpään kohtaamiseen ensimmäisestä havainnosta?
        Juu... tulikin jo tuossa.

        c) Mikä oli kohteen tosisuunta?
        noin 281 astetta (en laita desimaaleja)

        d)Mikä oli kohteen nopeus?
        Hieman alle 25 solmua (en laita desimaaleja)


        Oli hyvä tehtävä. Tässähän sai apina ihan oikeasti miettiä asioita.

        En tiedä, että menikö kuinka oikein, mutta häpäisin sentään tuon Suuren ja Mahtavan (ainakin omasta mielestään) Ajatusten Tonavan, jonka suurin "ansio" lienee täysin narsistinen ja häpeämätön luonne sekä vikkelät näppäinsormet. Vaan ei sitten irronnut kun piti "matemaatikon" oikeasti hiukan laskeskella.


      • helppoamatematiikkaa
        Ai niin ne vastaukse kirjoitti:

        Kun Anaali ei pystynyt laskemaan, niin tarjoan itse tämmöisiä:

        a) Kuinka läheltä kyseinen kohde tulee, jos mikään ei muutu?
        Törmää ensihavainnosta laskien noin 36 minuutin ja 27 sekunnin kohdalla.

        b) Kuinka paljon aikaa kuluu lähimpään kohtaamiseen ensimmäisestä havainnosta?
        Juu... tulikin jo tuossa.

        c) Mikä oli kohteen tosisuunta?
        noin 281 astetta (en laita desimaaleja)

        d)Mikä oli kohteen nopeus?
        Hieman alle 25 solmua (en laita desimaaleja)


        Oli hyvä tehtävä. Tässähän sai apina ihan oikeasti miettiä asioita.

        En tiedä, että menikö kuinka oikein, mutta häpäisin sentään tuon Suuren ja Mahtavan (ainakin omasta mielestään) Ajatusten Tonavan, jonka suurin "ansio" lienee täysin narsistinen ja häpeämätön luonne sekä vikkelät näppäinsormet. Vaan ei sitten irronnut kun piti "matemaatikon" oikeasti hiukan laskeskella.

        eipä mennyt oikein. Tässä oikeat vastaukset:

        a) 1.65387 km
        b) 43 min 18 sek
        c) 233,3339 astetta
        d) 23,876 solmua


      • Ahaa...
        helppoamatematiikkaa kirjoitti:

        eipä mennyt oikein. Tässä oikeat vastaukset:

        a) 1.65387 km
        b) 43 min 18 sek
        c) 233,3339 astetta
        d) 23,876 solmua

        Taisin ymmärtää nuo suunnat väärin. Siis 211 on havainnon tosisuunta, eikä suunta oman veneen kulkusuuntaan verrattuna.
        Ei ollukkaan niin helppo.
        Oppia ikä kaikki, sano.

        Hyvää aivojumppaa kumminkin.


    • Kertomatta

      Jää varmaan anaalilyylillä se, että hänellä on erimunainen ja eri-isäinen 10 minuuttia nuorempi puolikaksoisveli; nykynimeltään naureskelija.....

      • susianalyytikko.

        Itse asiassa naureskelija on toinen persoonani, mutta loppu oli kyllä totta.
        Hänen nimensä piti olla nussiskelija, mutta lukihäiriö iski.

        Tässä video minusta ja veljestäni.

        http://www.youtube.com/watch?v=tGzYLuQxMkg


    • hunters life

      No olen reilu ihminen ja annan sinulle toisen aihepiirin.
      Vaikkapa sen tähtitieteen

      Kysymys 2.
      Mikä planeetta kiertää 140 Parsekin etäisyydellä TYC 4799-1733-1 tähteä?
      Kirjoita vielä kyseisen planeetan arvioitu massa, läpimitta ja pintalämpötila.

      Nämä löytyy helposti, mutta katsotaan.

      • On se vaan

        hienoa ja ihmeellistä, miten viisaita kysymyksiä nuo "maisterirt" osaavatkaan laatia.
        Kyllä heillä on sitten todella korkea sivistys- ja ymmärrystaso.


      • helppoamatematiikkaa

        Kolme pulsaria ja märmeliä anukseen 4,65 kertaa mainittuna aikana. Tämä oli hyvä kysymys.


      • hunters life

        Et tiennyt vastausta siihenkään! Huonosti menee jos nuo olivat vahvuutesi.

        No olihan sinulla vielä kolmas aihepiiri eli psykologia.
        Tässä sinulle kaikkien tietämä ja osaama tehtävä.
        JOS ET TÄTÄ OSAA NIIN SIETÄISIT HÄVETÄ!

        Tehtävä 3.
        Olipa kerran tyttö. Äitinsä hautajaisissa hän tapasi pojan, jota ei tuntenut. Tytön mielestä poika oli uskomaton, kerta kaikkiaan hänen unelmiensa mies. Hän rakastui poikaan siinä paikassa, muttei koskaan tullut pyytäneeksi hänen puhelinnumeroaan.

        Sitten muutamaa päivää myöhemmin tyttö tappoi oman sisarensa.

        Kysymys: Mikä oli tytön motiivi murhata siskonsa?


      • Ihan susi analyysi
        hunters life kirjoitti:

        Et tiennyt vastausta siihenkään! Huonosti menee jos nuo olivat vahvuutesi.

        No olihan sinulla vielä kolmas aihepiiri eli psykologia.
        Tässä sinulle kaikkien tietämä ja osaama tehtävä.
        JOS ET TÄTÄ OSAA NIIN SIETÄISIT HÄVETÄ!

        Tehtävä 3.
        Olipa kerran tyttö. Äitinsä hautajaisissa hän tapasi pojan, jota ei tuntenut. Tytön mielestä poika oli uskomaton, kerta kaikkiaan hänen unelmiensa mies. Hän rakastui poikaan siinä paikassa, muttei koskaan tullut pyytäneeksi hänen puhelinnumeroaan.

        Sitten muutamaa päivää myöhemmin tyttö tappoi oman sisarensa.

        Kysymys: Mikä oli tytön motiivi murhata siskonsa?

        Melkein voin arvata analyytikon tarkan ja terävän vastauksen tuohon kysymykseen...
        Odotan silti jännityksellä vastaako olettamallani tavalla.
        Itse en todellakaan tiedä kysymykseen vastausta, mutta silti pystyn arvaamaan muutamaman pääkohdan analyytikon vastauksesta.


      • Tämä on helppo
        hunters life kirjoitti:

        Et tiennyt vastausta siihenkään! Huonosti menee jos nuo olivat vahvuutesi.

        No olihan sinulla vielä kolmas aihepiiri eli psykologia.
        Tässä sinulle kaikkien tietämä ja osaama tehtävä.
        JOS ET TÄTÄ OSAA NIIN SIETÄISIT HÄVETÄ!

        Tehtävä 3.
        Olipa kerran tyttö. Äitinsä hautajaisissa hän tapasi pojan, jota ei tuntenut. Tytön mielestä poika oli uskomaton, kerta kaikkiaan hänen unelmiensa mies. Hän rakastui poikaan siinä paikassa, muttei koskaan tullut pyytäneeksi hänen puhelinnumeroaan.

        Sitten muutamaa päivää myöhemmin tyttö tappoi oman sisarensa.

        Kysymys: Mikä oli tytön motiivi murhata siskonsa?

        mutta Anaalilyyli vastaa syyn olleen suunnaton susipelko.


      • susianalyytikko.

        Missä se uhoamasi huippu vaikea laskutehtävä viipyy? Taisi mennä paska housuun anaalilyytillä?


    • Analyysin kyykyttäjä

      Ketjun luettuani siitä eittämättä jää mieleen että tuo analyytikko on heikolla älynlahjoilla varustettu, venkoilee kuin politikko, kun ei kykene vastaamaan.

      Laitoitte poloisen syväkyykkyyn taas kerran, ja niinkuin aina se raukka ei tunnu edes sitäkään tajuavan.

    • hunters life

      Mitä ilmeisimmin susianalyytikko luovutti. Poika parka on varmaan aivan pyörällä päästään, kun tälläistä tuli kysyttyä. No tässä oikeat vastaukset.

      Tehtävä 1.

      a) 0 mpk eli yhteentörmäys.
      b) aikaa törmäykseen kuluu n 32 min
      c) Kohteen TS= 333.5°
      d) Kohteen nopeus on n 11 solmua

      Tehtävä 2.

      Vastaus on eksoplaneetta CoRoT-7b.
      Massa= 29.8685-65.7107x10(24)
      läpimitta= Korkeintaan 25520 km
      pintalämpötila= 1000–1500°C

      Tehtävä 3.

      Tyttö murhasi siskonsa, jotta hän tapaisi pojan uudelleen siskonsa hautajaisissa.

      Kysymys kolme on oikeasti psykologinen testi. Se testattiin yhdessä USA:n vankilassa. Psykopaattiseen murhaan syyllistyneistä 100% osasi vastata oikein. Pienistä rikoksista tuomitut eivät osanneet oikeata vastausta.

      Eli jos osasit oikean vastauksen, ajattelet kuin sarjamurhaaja.
      Jos vastauksesi oli jokin muu, ei ole siltä osin huolta.

      • hunters life

        Yhteenveto.

        Susianalyytikon mainitsemat vahvuudet ovat joko täyttä palturia tai hän puhui totta että nämä olivat hänen vahvuutensa. Toivottavasti nro2 ei ole totta, sillä muuten hän on luultavasti heikkolahjainen, kun noin itseänsä kehui.

        Luultavimmin hän kehuskelee ja puhuu asioista, joista hänellä ei ole harmaintakaan hajua.

        Myös selvä todistus tuli siitä, ettei susianalyytikolla ole kanttia seisoa sanojensa takana tai edes myöntää ettei osaa.

        Tahdon kiittää kaikkia, jotka osoittivat mielenkiintoa antamiini tehtäviin.
        Ja niitä, joille todistin susianalyytikon sanojen arvon olevan markka tasoa.


      • Juu... Niin minäkin

        ajattelin, että jos keskinäinen suunta ei ollenkaan muutu niin kopsahtaa... Nuo havaintosuuntahommelit laskin aluksi pieleen, mutta sitten kun ajattelin kulmat uusiksi niin päädyin varsin samoihin arvoihin. Hyvä tehtävä (paitsi jos kehuu itseään matemaatikoksi, niin voi jäädä joiltakuilta laskematta :D

        Tuosta avaruusjutusta en kyllä osannut vastausta (mutta eipä osannut "Ajatusten Tonavakaan".)

        Siskohomma oli taas helpompi nakki. Vaan eipä "Tsykoloogian" osaaminen Analyytikolla vakuuttanut.

        Noh, yhdestä asiasta olen melko varma: Kätenvedossa hän on meitä kaikkia lahjakkaampi. Harjoitushan tekee tunnetusti mestarin.


      • Tiedättekö muuten,
        Juu... Niin minäkin kirjoitti:

        ajattelin, että jos keskinäinen suunta ei ollenkaan muutu niin kopsahtaa... Nuo havaintosuuntahommelit laskin aluksi pieleen, mutta sitten kun ajattelin kulmat uusiksi niin päädyin varsin samoihin arvoihin. Hyvä tehtävä (paitsi jos kehuu itseään matemaatikoksi, niin voi jäädä joiltakuilta laskematta :D

        Tuosta avaruusjutusta en kyllä osannut vastausta (mutta eipä osannut "Ajatusten Tonavakaan".)

        Siskohomma oli taas helpompi nakki. Vaan eipä "Tsykoloogian" osaaminen Analyytikolla vakuuttanut.

        Noh, yhdestä asiasta olen melko varma: Kätenvedossa hän on meitä kaikkia lahjakkaampi. Harjoitushan tekee tunnetusti mestarin.

        että miksi Sysianalyytikko ei voi syödä suolakurkkuja?




        Vastaus:

        Kun pää ei mahdu purkkiin, ja käsillä ei osaa tehdä mitään... (paitsi sitä yhtä...)


      • Mikä on Susianalysti
        Juu... Niin minäkin kirjoitti:

        ajattelin, että jos keskinäinen suunta ei ollenkaan muutu niin kopsahtaa... Nuo havaintosuuntahommelit laskin aluksi pieleen, mutta sitten kun ajattelin kulmat uusiksi niin päädyin varsin samoihin arvoihin. Hyvä tehtävä (paitsi jos kehuu itseään matemaatikoksi, niin voi jäädä joiltakuilta laskematta :D

        Tuosta avaruusjutusta en kyllä osannut vastausta (mutta eipä osannut "Ajatusten Tonavakaan".)

        Siskohomma oli taas helpompi nakki. Vaan eipä "Tsykoloogian" osaaminen Analyytikolla vakuuttanut.

        Noh, yhdestä asiasta olen melko varma: Kätenvedossa hän on meitä kaikkia lahjakkaampi. Harjoitushan tekee tunnetusti mestarin.

        n "nimikkokukka"


        Vastaus:

        Lienee Maariankämmekkä...


    • SUURI KYSYMYS

      Seuraavassa on muutama kirjain, jotka sinun tulee laittaa oikeaan järjestykseen, niin tällöin saat itseäsi hyvin kuvaavan sanan:

      P A I A N

      Jotta tehtävä ei olisi liian vaikea, annetaan muutama lisävihje

      Vihje 1. Sana alkaa ja päättyy A-krjaimella
      Vihje 2. Toisena kijaimena ei ole I eikä N
      Vihje 3. Keskimmäinen kirjain on I

      • mmmmeeeeeeeee

        Heh heh hee onko noin vaikeaa olla syväkyykyssä, lastentarhajuttuja vaan.


    • hunters life

      Minä jo ratkaisin: APINA

      ja kehuit tehtävää vaikeaksi, he he he he.

    • Hauskaa kyykytystä

      Taas huomaa viesteistä, että Mestari kyyktti. Osanneet eivät edes vastata omiin kysymyksiinsä nämä .. heh, heh ..

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe