TÄSMÄHOITO

Vaka.vanha

Hallituksella/oikeistolla ei ole lääkkeitä hoitaa ihmisten ja yhteiskunnan hyvinvointia.
Hallitus yrittää hoitaa yhteiskunnassa olevia oireita kapitalistioppien mukaisesti yhä huonontuvin tuloksin.

Yhteiskunnan ja kansalaisten hyvinvoinnin kannalta pitää nopeasti aloittaa täsmähoito yhteiskuntaan pesiytynyttä sairautta vastaan, joka on nimeltään AHNEUS.
Ahneus on kuin syöpä joka saattaa lopulta tappaa.
Ahneus pitää laittaa kuriin ja se voidaan tehdä ainoastaan poliittisilla päätöksillä, joilla tuloeroja kavennetaan ja köyhyyttä poistetaan.
Kapitalistiopit joilla oireita hoidetaan eivät auta, pitää ottaa käyttöön vaihtoehtoehtoinen täsmähoito jolla hoidetaan sairautta josta oireet johtuvat.

Olen selannut puolueiden ohjelmia ja kansanedustajaehdokkaiden listoja, parhaat lääkkeet ahneuden poistamiseen löytyvät VASEMMISTOLIITON ohjelmista ja heidän ehdokkaittensa mielipiteistä.
Kokkolasta löytyy kaksi vasemmistoliiton kansanedustaehdokasta, jotka edustavat niitä oikeita arvoja joilla tuloeroja kaventamalla ja köyhyyttä vähentämällä voidaan parantaa ahneuden aiheuttamaa sairautta joka tuhoaa koko maailmaa.

Eila Aarnos ja Vesa Pohjola
Luin Eilan mielipide kirjoituksen Keskipohjanmaa lehdestä, olipa kiltisti kirjoitettu, ei pahaa sanaa edes pahoista vastustajista.
Vesa Pohjola on rehti suomalainen työntekijä, joka kantaa myös huolta tulevien sukupolvien hyvinvoinnista. (ei jätekeskuskusta merenrannalle asutuksen läheisyyteen.)
Molemmat noista ehdokkaista puolustavat köyhiä, sairaita, vammaisia, huono-osaisia, pienituloisia, vanhuksia sekä ympäristön hyvinvointia, eli niitä oikeita ARVOJA joilla on on erittäin suuri merkitys ihmisten- ja yhteiskunnan hyvinvointiin.

11

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myssypäähän

Hiukan outoja nimiä, mutta arvot näyttävät olevan kohdallaan.

Mikä olikaan Vasemmistoliiton mielipide ydinvoimasta, olen niin laiska pakko seuraamaan politiikkaa, kun sitä tulee joka reiästä.

Pitää oikein terästää ja miettiä kun tuo äänestyspäiväkin kokoajan lähestyy.

• OK elämäntapa

Laiska olen minäkin, mutta jotakin lainatakseni laitan

"Ydinvoima mietityttää myös Suomessa. Ranskalainen Réseau Sortir du Nucléaire varoitti jo viime vuonna, että EPR-reaktori, jota tyyppiä myös Olkiluoto 3 edustaa, on altis ydinvoimalaonnettomuudelle jo käynnistyshetkellä. EDF:n (Electricité de France) ja Olkiluoto 3:a rakentavan ranskalaisen Arevan omienkin laskelmien mukaan reaktorin RIP-kontrollisysteemi voi aiheuttaa onnettomuuden. Riskitekijät ovat alusta asti olleet Arevan tiedossa."

• Libyan sota

"Yhdysvaltain ja Naton Libyaa vastaan johtaman sotilaallisen intervention geopoliittiset ja taloudelliset seuraukset ovat kauaskantoisia.
      Libya on eräs maailman suurimpia öljytalouksia, jolla on hallussaan noin 3.5% osuus globaaleista öljyvarannoista; lähes kaksi kertaa suuremmat kuin Yhdysvaltain."

"Operaatio Libya on osa suurempaa sotilaallista agendaa, joka koskee Lähi-Itää ja Keski-Aasiaa: näillä alueilla on yli 60% maailman maakaasu- ja öljyvarannoista, mukaanlukien kuljetukseen tarvittavat putket. Operaatio Libyan tarkoitus on saada korporaatioiden omistukseen ja kontrolliin nämä elintärkeät energiavarannot."

"Mikä sitten on suunnitelma?
      Entinen NATO-komentaja Wesley Clark kertoo kirjassa Winning Modern Wars: ”Marraskuussa 2001, eräs vanhemmista upseereista ehti rupatella. Kyllä, hän sanoi, olemme yhä hyökkäämässä Irakin kimppuun, mutta se on vain osa viisi vuotta käsittävää kampanjasuunnitelmaa. Olemme jo valinneet kohteet: Irak, Syyria, Libanon, Libya, Iran, Somalia ja Sudan."

• Suo kuokka ja (o_o)

Nyt alkaa valaistua mitä Libyassa on meneillään, "länsimaailma" tarvitsee öljyä ja kaasua ja kun sitä ei ole itsellä, niin pitää ottaa muilta vaikka väkisin.

Kohta ollaan suomessakin pula-ajassa, puulämmitys ja häkäpöntöt tulevat muotiin.
      Hevosella, häkäpönttöautolla tai höyrylaivalla Helsinkiin, ei tarvitse enää järjestää muita seikkailu tapahtumia ihmisille.

• ARVOTTOMAT

Suurituloiset elävä leveästi ja köyhillä rahat riittävät tuskin elämiseen.

Keskiluokalla menee vielä melko hyvin.

Suurilla puolueilla ei ole tarpeeksi tahtoa hoitaa "vähäosaisten" asioita kuntoon.

Keneltäkään ei tarvitse ottaa mitään pois, mutta ei myöskään kenellekään pidä antaa sellaisia määriä, että "vähäosaiset" jäävät ilman ihmisarvoista elämää.

Suurinta ääntä pitävät ne joilla on jo tarpeeksi, kukaan ei tosissaan puolusta "vähäosaisia" puheet ja lupaukset ovat vaalien tuomaa ja vaalien jälkeen lupaukset ovat tuulen viemää.

Oikeat ARVOT vedetään monta kertaa päivässä wessan pöntöstä alas.

• nyt riittää

Hiihdon mailmancupit pois ylen kanaville, ensi vuonna ovat maksullisilla kanavilla.

Onpa ikävää että niin rakas hiihtourheilu menee kaupallisille kanaville
      ensi vuonna.On niin väärin meitä vähävaraisia kohtaan.

Kokoomus taustainen pääjohtaja tekee mitä jo käytännön politiikassa
      toteutetaan, tehdään suomesta kahden kerroksen väkeä.

Tilastot osoittavat mihin on porvarihallituksen aikana menty.

Kyllä pistää vihaksi, täällä vaan puristelen käsiä nyrkeihin, minä vanha mies!
      muuta en voi tehdä.

Äänestää kyllä aion! VASEMMISTOLIITTOA

• Realiliteettinen

Miksi olet vähävarainen. Olisit järjestänyt elämäsi aikanaan.
      Turha sitä on enää vanhoilla päivillä itkeä, kun on paskat housuissa...

• Vaka.vanha

Kukahan täällä on vähävarainen?
        Taidat itse olla vähäjärkinen.
        Olisit järjestänyt elämäsi siten, että ymmärtäisit asioista.

Ihmisen pitää kyetä samaistumaan vähävaraisiin, jotta voisi ja osaisi puolustaa heitä.
        Oikeistopolitiikalla on järjestetty vähäosaisille vain köyhyyttä ja se on samalla suurta vääryyttä ihmisarvoa kohtaan.

"elämähän on niin kuin sen järjestää"
        " jokainen on oman onnensa seppä"
        Nuo ovat niitä sinun iskulauseita joita viljelet kun et osaa muuta kuin paskantaa housuihisi.

• vaalit 2011

vastaus/Realiteettinn

Niin tuo sinun ajattelutapasi on sitä mitä nykypolitiikka ajaa.

Kuitenkin nämä ongelmat maksetaan kokonaispääomasta, joka näkyy esim. työurien pakolla pidentämisessä.Sekä koulutus ja työpaikat rakentuu näitten ongelmien ympärille.Tätä kannatat?

Sinunlaisesi narssissit vievät Suomea siihen luokkajakoon ja malliin jossa vain hyvä osaiset pärjäävät.

Sijoita turva alaan se kannattaa.

ps. en ole vähävarainen jos kirjoitan yhteiskunnan ongelmista!

• Realiteettinen

Miksi vähävaraisia pitäisi puolustaa.
      Olisivat käyneet kouluja eikä istuen kapakoissa tupakoiden
      ja ryypäten vanhoille päiville saakka "iskän ja äiskän" rahoilla.
      Itsepä ovat asiansa järjestäneet eikä siihen ole ollut
      pätkääkään syynä yhteiskunta, eivät puolueet eivätkä poliitikot.

Ja ryhdy "vaka vanha" itse edustamaan kansaa ja vähäosaisia kun heitä noin puolustelet. Mutta pese sitä ennen vähäjärkisen paskankuiruiset ja kusiset housusi, vai joutuuko sen tekemään "kotiapulaisesi"...

• vaka.vanha

vaka vanha vastaa -->Realiteettin typeryyteen.

"Itsepä ovat asiansa järjestäneet eikä siihen ole ollut
      pätkääkään syynä yhteiskunta, eivät puolueet eivätkä poliitikot."
      Edellinen mielipide on tyhmyyden organismi,)))

Minä edustan kansan enemmistön mielipidettä, mikäli et tiedä mikä se on, niin olet typeristä typerin.
      (revi nyt ne pelihousut ennekuin tyrkytät niitä muille)

"Miksi vähävaraisia pitäisi puolustaa."
      Minä puolustan vähäosaisia sen vuoksi, että suuri osa heistä ei kykene edes hakemaan niitä lakisääteisiä etuuksia jotka heille kuuluisivat.
      Joskus kun kysyn----------- onko sinulla tietokonetta usein vastaus on, että en minä sitä opi käyttämään, mutta useasti totuus taitaa olla, että heillä ei ole varaa ostaa tietokonetta ja maksaa vielä sen käytöstä.

Joudun myöskin kannanotoissani puolustaa sinua, koska vähäosaisten joukkoon kuuluvat myöskin typerykset. (o_o)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2827
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2107
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      59
      2091
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1776
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1561
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      84
      1278
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1090
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1049
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      201
      1049
    Aihe