Millainen hotelli? millainen henkilökunta? millainen ruoka? huhtikuussa lähtö ja tämä hotelli tuli valittua lähinnä sijainnin perusteella. Ei liian lähellä keskustaa mutta ei liian kaukanakaan.
Isabella hotelli
38
1069
Vastaukset
- määääääää vaaaaaaaaa
Hotelli on ihan kiva. Ruoka todella hyvää. Henkilökunnasta osa todella mukavia ja osa täys limanuljaskoja.
- Viime Keväänä oltiin
Hotelli rauhallisella paikalla ja viihtyisä. Ruoka oli Todella hyvää ja henkilökunta mukavaa. Meillä ei ainakaaan mitään valittamista. Hyvä valinta =)
- 1+13
Ihan hyvä valinta. kokki hotellilla on erinomainen, hotelli mukavalla ja rauhallisella paikalla. Kävely matkan päässä keskustasta. Henkilökunnassa on mukavia ja sitten vähemmän mukavia henkilöitä. Välillä tuntui että altaalla/baarissa ei saanut istua rauhassa ollenkkaan. Varsinkin seurueemme naispuoliset henkilöt olivat välillä aika kovilla.
- Mimmmu-69
Khih!!
Tää on se paras.
Oikeesti, vittu oikeesti. - tapperi
Olimme viime kesänä Isabellassa kolmatta kertaa. Huoneet ihan mukavat, siistit, tilavat ainoastaan parveke vähän pieni mutta muuten ok. Allasalueella paistaa aurinko koko päivän. Muutenkin ihan ok. oli myös pikkuisten kahluuallas. Allasbaari ok, henkilökunta todella mukavaa sekä baarissa että respassa. Ei mitään moitittavaa. Englantilainen Aamiainen oli hyvä, emme tilanneet aurinkomatkoilta vaan suoraan baarista se oli minusta parempi kuin ennakkoon varattu ja myös edukkaampi. Myös ruoka oli hyvää. Turkkilainen iltaohjelma ollut mukavaa ja viihdyttävää katseltavaa. Baarin Ali puhuu hyvää suomea joten kielitaidottomatkin pärjäävät hyvin. Sopii kaiken ikäisille. Keskustaan sen verran matkaa että käytimme yleensä taksia hinta oli noin 6-7 liiraa per suunta. Rantaan kävelymatka. Pikkukauppoja ihan vieressä. Ollut kaikin puolin kiva hotelli, olemme viihtyneet siellä hyvin.
2 aikuista ja pojat 14 ja 17. Kun menette niin kertokaa Tapanilta terveisiä.- Tuo kyllä pitää
paikkansa.
" Baarin Ali puhuu hyvää suomea joten kielitaidottomatkin pärjäävät hyvin. Sopii kaiken ikäisille"
Sille kyllä kelpaa niin ala- kuin yli-ikäisetkin! - 20+20
Tuo kyllä pitää kirjoitti:
paikkansa.
" Baarin Ali puhuu hyvää suomea joten kielitaidottomatkin pärjäävät hyvin. Sopii kaiken ikäisille"
Sille kyllä kelpaa niin ala- kuin yli-ikäisetkin!Siis eihän nyt baarin Ali. Hänhän on onnellisesti naimisissakin.
- 12+13
20+20 kirjoitti:
Siis eihän nyt baarin Ali. Hänhän on onnellisesti naimisissakin.
Baarista saa kyllä muiltakin kuin Alilta.
- vt23t2v
12+13 kirjoitti:
Baarista saa kyllä muiltakin kuin Alilta.
Siitä pikku pojasta lähtien kyllä kaikki osaa.
- khihi
20+20 kirjoitti:
Siis eihän nyt baarin Ali. Hänhän on onnellisesti naimisissakin.
Ali laittaa suoraan B-rappuun ihanalla tuuballaan
- 10+9
Todella hyvä kokki ainakin parivuotta sitten oli hotellilla. Muusta henkilökunnasta en sitten viitsi mitään sanoakkaan. Olkaa tarkkana laskujen kanssa.
- mmmmmvvvvvvv
Jos ei luxusta hae, niin oikeestaan ihan sama mihin hotelliin menee. Itse olen tyytyväinen isabellaan ollut.
- Onko Isabellassa
vesiliukumäkeä?
- 10+3
Ei ole.
- määä vaaaa
Onko hotellilla yleensä ollut paljon seksituristeja? Ei jaksais niitä siellä katella. Niitä kun näkee jo siellä kaupungilla ihan tarpeeksi, niin olisi hienoa jos näitä ei olisi hotellilla.
- No just joo
Olet tainnut sekoittaa Alanyan Thaimaan seksimatkoihin.
- 8+18
No just joo kirjoitti:
Olet tainnut sekoittaa Alanyan Thaimaan seksimatkoihin.
ai käykö naiset nykyjään thaimaassakin seksimatkoilla?
- Eivät käy
8+18 kirjoitti:
ai käykö naiset nykyjään thaimaassakin seksimatkoilla?
mutta Analia on heidän ykköskohteensa varsinkin nyt kun Tunisia ja Egypti on vielä vähän poissa pelistä.
- 6+20
Ilmeisesti kukaan ei ole tässä hotellissa seksituristi akkoja havainnut ja hyvä näin.
- krstn
Täytyy kyllä sanoa, että valitettavasti olen havainnut. Mutta niiltä tuskin pystyy välttymään missään hotellissa...
- tarkennusta peliin
Analialaisessa hotellissa...
- 17+17
Näin ajattelinkin asian olevan. Yritin tuossa pari päivää sitten kysyä että, onko alanyassa jo seksituristit liikenteessä, niin sekin oli nähtävästi muutamalle seksituristille likaa, koska kysymykseni poistettiin. No olihan se kertakaikkiaan pöyristyttävä kysymys.
- mimmmiimim
17+17 kirjoitti:
Näin ajattelinkin asian olevan. Yritin tuossa pari päivää sitten kysyä että, onko alanyassa jo seksituristit liikenteessä, niin sekin oli nähtävästi muutamalle seksituristille likaa, koska kysymykseni poistettiin. No olihan se kertakaikkiaan pöyristyttävä kysymys.
Hui kamala. miten ihmeessä kehtasit noin kamalan kysymyksen esittää? Aika hurja olet.
- Alanyan kuningas
17+17 kirjoitti:
Aika hurjaksi olet heittäytynyt :) no hotellista sen verran, että pari kertaa olen käynnyt ja aina on valitettavasti seksituristeja hotellilla ollut.
- Onko se
Alanyan kuningas kirjoitti:
Aika hurjaksi olet heittäytynyt :) no hotellista sen verran, että pari kertaa olen käynnyt ja aina on valitettavasti seksituristeja hotellilla ollut.
kuitenkaan kovinkaan näkyvää?
Kellarit ja tietyt huoneethan ovat näissä brotelleissa yleensä käytössä...
- krstn
No käsittääkseni ollaan Alanya-keskustelupalstalla, että eiköhän täällä sitten puhuta Alanyan hotelleista nimenomaan.
- Matti Espoosta
Olen ollut Hotelli Isabellassa, Alanyassa kaksi kertaa. Kummallakaan kerralla ei ole ollut ongelmia. Ehkä kummallakaan kerralla ole kuulluut mittään negatiivista kerrottavan henkilökunnasta. Mutta ehkäpä miehenä en ole kuullut tuollaisia tarinoita, mutta epäilempä niiden paikaansa pitävyyttäkin.
- lomailija
Huonoin Hotelli Alanyassa.
Olin siellä lokakuussa, yksinäinen keski-ikäinen nainen. Huone oli pieni, olohuoneessa 2 nojatuolia ei sohvaa, TV makkarissa, keittiösyvennys vain kaappi eteisessä. Sijainti todella syrjässä keskustasta ja rannasta, piti mennä bussilla ja kävellä. Viihdyin hotellissa tasan 2 yötä ja muutin omalla kustannuksella keskustaan. - 6+17
Hyvä hotelli. On ihan kävelymatkan päässä keskustasta ja rannasta. Mukava sijainti paikallis asutuksen keskellä. Kokki hyvä. Jos tuntuu että rannalle tai keskustaan ei jaksa kävellä, niin taksilla pääsee halvalla. Keskustaan noin 2km kävelymatkaa ja itäiselle rannalle noin 1km.
- krstn
Itsekin tykkäsin hotellista. Eihän se mikään luksushotelli ole, mutta eipä sitä semmoisena mainostetakaan. Eli ihan hintansa väärti. Sijainti ihan ok, jos ei halua asua ihan keskustassa. Itse olin tyytyväinen hotellihuoneeseen ja ei se kyllä mielestäni liian pieni ollut. Parvekekin oli meillä ihan hyvän kokoinen. Itse jaksoin hyvin kävellä keskustaan ja rannalle. Henkilökunta ihan ok, ehkä välillä olisivat voineet antaa enemmän olla rauhassa. Mutta työtäänhän hekin vain tekevät kun yrittävät myydä ruokia ja juomia ja illanviettoja. Siitä on kuitenkin heidän leipänsä kiinni, koska hotelleissahan henkilökunnan palkat perustuvat täysin myyntiin. Eli jos ei mitään myydä, niin ei tule sitten palkkaakaan! Meillä ei ollut laskuissa mitään huomauttamista. Ikäväkseni täytyy todeta, että kännissä esiintyviä turisteja varmasti huijataan keskimääräistä useammin, eli aika paljon se kohtelu siellä on ihan omasta käytöksestä kiinni. No, periaatteesta en tietystikään hyväksy kenenkään huijaamista missään tilanteessa. Mutta itselläni ei siis tämmöisiä negatiivisia kokemuksia ollut tässä hotellissa, vaan kaikki toimi ihan hyvin.
- hdfgtyrryy
hotelli on jees, isot ja hyvässä kunnossa olevat huoneet.. respan henkilökunta on ihanaa, mutta baarin hlökunnasta ei voi sanoa samaa! aluksi oltiin mielin kielin, tuotiin ilmaisia ruokia, juomia, kun sitten kieltäydyin seksistä, palvelu muuttui täysin. ei hymyilty, tervehditty tai edes katsottu minuun päinkään enää.....
Sille kyllä kelpaa niin ala- kuin yli-ikäisetkin!
^^toi on kyllä niin totta.itse annoin pakit hänelle..ei tykännyt mies.loppuloman aikana ei voinut edes moita sanoa. - hichayatta
Toi on niin tuttua toimintaa Alilta! Eipä onneksi sattunut omalle kohdalle, mut kaverille joo. hyi saakeli mikä ihminen! valehteli jopa oman ikänsä silloin.
Noiden sekstailujenhan takia alin vaimo sen alin jätti tuossa vuosia sitten.
Mun mies oli ennen alin kaveri, mut eipä ole enää... hah oon saanu kuulla kaikkea alista mun mieheltä. Mun mies siis turkkilainen.
Se ali jopa tuli huoneen ovelle koputtelemaan ja tuomaan tälle mun kaverille, kaulakorun... voi jesus sentään.- Aivan turhaan
tähdensit, että miehesi on turkkilainen, koska sepustuksesi on juuri niin tyhmän pikkutytön sepustus kuin voi olla, ja kaikki tietää, että sellaiset kelpaavat vain turkkilaisille.
- ikäväkyllä
Totta se on, että noi Isabellan miehet on ihan pelureita kaikki. Sen verran oon sitä niitten touhua nähnyt, että tiedän mistä puhun. Tai no Alista en itse tiedä, mutta muut miehet/pojat pyörittävät kyllä naisia minkä kerkiävät. Sääliksi käy heidän suomalaisia tyttöystäviään. Toivon mukaan kukaan ei heidän kanssaan kovin vakavissaan seurustele...
- Eikä noiden
"suomalaisten tyttöystävien" kanssa enää kukaan koskaan varmasti vakavissaan seurustele.
Turkkilaisen exä kun ei kelpaa Suomessa trukkikuskillekaan.)
- ikäväkyllä
siis tarkoitin, että toivottavasti kukaan tyttö ei noitten isabellan poikien kanssa kovin vakavissaan seurustele, nimittäin heihin ei valitettavasti ole luottamista.
- -.-.-.-.-.-
Viikon vierailu Isabellassa elokuulta. Allaspojat ovat aina käsi pitkällään, joko tippiä tai vaaleaa lihaa. Aamupalaa älkää ottako. Ei ole hintansa väärtti. Vieressä olevista kuppiloista saa aivan eri tasoisen ja halvemmalla. Hotelli ihan ok paikassa. Ja siten varusteltu kun tohon rahaan nyt voi olla. Aika plusmiinusnolla-kokemus. Uudestaakin vois kai mennä.
- lomailija
Olin juuri viime viikon hotelli Isabellassa. Ärsyttää kun täällä toiset mollaa hotellia ja baarin henkilökuntaa. Mitään vikittelyä siellä ei ollut kenenkään puolelta, Semmosta jos on jonkun kohdalla esiintyny on varmasti syytä katsoa peiliin. Palvelu loistavaa ja ruoka aivan taivaallista. Minä olin ensimmäistä kertaa, mutta siellä oli myös ihmislä jotka olivat olleet useamman kerran ennemminkin. Huoneet on ihan normaalia, mutta jos on hakemassa täydellistä luksusta on syytä mennä hakemaan sitä muualta. Ohjelmaa oli järjestetty ja joka oli myös tasokasta ja hintansa arvoista. Kotiinlähdön aika kun koitti henkilökunnan puolelta toivotettiin portailla hyvää kotimatkaa joka ei varmasti onnistu isommassa hotellissa. Itselleni ainakin jäi tunne että olen tervetullut uudelleen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104955
- 1534933
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464682- 1463024
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302713- 1582194
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue202168- 421937
- 231458
- 371443