A7X

sarr73

A7X eli Avenged sevenfold, metallipiireissä haukutaan täyspaskaks koska se ärsyttää kun luokitellaan metalliksi vaikka on täyttä fake-metallia koko bändi.
Mitä mieltä paskasta?

36

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dropshot

      mitä vitun väliä miksi se luokitellaan, kunhan kuulostaa hyvältä.
      A7X \m/

    • swatg

      Kun se ei ole metallia.
      Jos biisit on hyviä se on voi voi.

      • swatg

        Ja pistit tuon \m/ -merkin. Sitä elä käytä kun fanitat A7X:ää. Tuo merkki on metalli ja heavy musiikin tunnus.


      • Dropshot
        swatg kirjoitti:

        Ja pistit tuon \m/ -merkin. Sitä elä käytä kun fanitat A7X:ää. Tuo merkki on metalli ja heavy musiikin tunnus.

        metallia tai ei, mitä väliä?!
        A7X:n biisit on hyviä mutta et kuuntele kun jotkut sanovat fake-metalliksi?
        tai et muuten vain tykkää bändistä, se on ok. ei kaikki pidä samasta musiikista. jos joku sanoo että Slipknot olisi enemmän hip hoppia kuin metallia, niin kuuntelisihan silti.


    • teinivaan

      Täytyypä kysyä kun on tuolla hevipuolella vähän huonoa kommenttia tullut tästä bändistä niin mitäs mieltä sitten rokkarit on? Kun taidetaanhan tää kai osaks rokikskin luokitella? =)

    • karr77

      Tarkoitat siis A7F (A=Avenged 7=Seven F=fold)

      Soittihan ex-DT Mike Portnoy bändin levyllä, ettei kai se ihan pelleporukka VOI olla.

      • teinivaan

        Se kyllä lyhennetään A7X, itsekin ihmetellyt mistä tuo X siihen tulee mutta ihanpa sama =) Ja samaa mieltä, tuskin Dream Theaterin (ex-)rumpali ihan paskan bändin kanssa soittelemaan ois tullu :D


      • et ole A7X fani!!

        taidat olla aika vajaa kun sitä A7F:ksi sitä luulet.


      • en olekaan!!
        et ole A7X fani!! kirjoitti:

        taidat olla aika vajaa kun sitä A7F:ksi sitä luulet.

        Avenged Sevenxold


      • MOROOOOOOOON
        en olekaan!! kirjoitti:

        Avenged Sevenxold

        idiootti? A= avenged, x= "kertomerkki", eli 7x= eli seitsemän kertaa--> seitsenkertaisesti. ite tajusin ton heti mutta toiset ovat vain hieman hitaampia kuni toiset. toiset taas eivät koskaan ymmärrä.


      • dfgdfhgdfgh
        MOROOOOOOOON kirjoitti:

        idiootti? A= avenged, x= "kertomerkki", eli 7x= eli seitsemän kertaa--> seitsenkertaisesti. ite tajusin ton heti mutta toiset ovat vain hieman hitaampia kuni toiset. toiset taas eivät koskaan ymmärrä.

        Hahhahhaaa. Voi voi.


    • Minä vain

      Avenged sevenfold on suomeksi "kostettu seitsenkertaisesti" joten A= Avenged eli kostettu 7X=seitsemän kertaa eli seitsenkertaisesti =)

      Itse pidän kyseisetä bändistä kovasti, sillä ei ole mielestäni mitään väliä mihin genreen se kuuluu, pääasia että kuulostaa hyvältä.

      • teinivaan

        Hahaa kiitos, nyt selvisi tämäkin arvoitus =) Ja ihan samaa mieltä tuosta genrejutusta, kyllä täälläkin A7X:n kuunteleminen jatkuu vaikka on tullutkin huonoa kommenttia \m/


      • itse en pidä
        teinivaan kirjoitti:

        Hahaa kiitos, nyt selvisi tämäkin arvoitus =) Ja ihan samaa mieltä tuosta genrejutusta, kyllä täälläkin A7X:n kuunteleminen jatkuu vaikka on tullutkin huonoa kommenttia \m/

        älä käytä tota \m/ jos oot a7x fani :/ lol

        joo mutta itse en pidä täyttä paskaa :P


      • teinivaan
        itse en pidä kirjoitti:

        älä käytä tota \m/ jos oot a7x fani :/ lol

        joo mutta itse en pidä täyttä paskaa :P

        Mutta oon myös Slayerin, Megadethin yms. fani joten oo vaan hiljaa =)


    • fffvvdsd 23

      Häpeä. Jos Slayeria kuuntelet, lopeta A7X kuuntelu. Myönnän että pari kipaletta oli hyviä, nimenomaan OLI. En kuuntele vaikka haluaisinkin mutta en enää edes halua. On häpeä metallimusiikille jos pitää poserista. Ennemmin kuuntele kitarasankari Eric Claptonia. Varmasti metalistitkin Claptonia kuuntelee mielummin kuin väärää.

      • teinivaan

        Kuule, sä saat pitää mua poserina ihan vapaasti jos haluut. Mä vaan satun pitämään A7X:stä, mikä ongelma siinä sulle on? Ei vaikuta millään tavalla sun elämääs. Ja oisko sitten parempi jos olisin joku perus massateini joka kuuntelee pelkästään jotain poppii eikä mitään hyviä bändejä?

        Sitä paitsi musta jonkun tietyn bändin kuunteleminen ei välttämättä tee poseria, ennemmin olisin poseri jos lopettasin jonkun bändin kuuntelemisen koska joku "oikean" metallin kuuntelija käskee. Vai onko näin että ei saa kuunnella mitään bändiä "oikean" metallin/rockin ulkopuolelta tai on poseri? Mä ainakin uskon että (karkeasti arvioiden) jokaisesta musiikin tyylisuunnasta löytyy ihan hyviäkin bändejä, vaikka ei ihan omaan makuun sopivaa olisikaan. Mutta tämähän on vain minun piteeni ja kaikki muut ovat tietysti eri mieltä =)


      • teinivaan

        "En kuuntele vaikka haluaisinkin mutta en enää edes halua."

        Siis juuri tuota tarkoitan. Et kuuntelisi vaikka haluaisit/tykkäisitkin. MIKSI? Välitätkö oikeesti noin paljon muiden mielipiteistä että et kuuntele jotain bändiä jos sillä on huono maine muiden hevareiden/metallistien/rokkareiden keskuudessa? Toivon että ymmärsin tuon sun viestis väärin, koska just tuollanen tekee mun mielestä poserin (tai sitten se että kuuntelee vaikka ei tykkäiskään, vaan koska "kaikki muutkin kuuntelee"), ei minkään yksittäisen bändin kuuntelu


    • fffvvvdsd 23

      En siis kuuntele koska on olemassa ainakin 100 bändiä jotka on parempia kuin nuo. En ole poser koska kaikki metalli jota kuuntelen on oikeaa. A7X kuulostaa aikamoiselta paskalta kun verrataan aika moneen muuhunkin bändiin. Siis imperfektissä, kuuntelin.

      • teinivaan

        Niin no sanoit että et kuuntelis vaikka haluisit... Mut hyvä että ymmärsin väärin

        Mutta tuomitsetko todellakin jonkun ihmisen poseriksi yhden bändin takia jos muuten kuitenkin kuuntelee sitä "oikeaa" metallia? No joo enhän kyllä maininnut bändejä mitä kuuntelen mutta kuuntelen esim. Metallicaa, Iron Maidenia, Slayeria, Megadethia, Anthraxia, Panteraa, Testamentia, Ensiferumia, Northeria, Arch Enemyä, Dark Tranquillityä ja Machine Headia. Myönnän, että kuuntelen muitakin "poser-bändejä" kuin A7X:ä mutta tekeekö se musta poserin kun kuuntelen monia "oikeita" metallibändejäkin? Vai pitäskö lopettaa kaikkien "oikeiden" bändien kuunteleminen koska oon teidän mielestä poseri? Sekö ois sitten parempi?

        Ja sitten tuosta A7X:n vertailusta "aika moneen muuhunkin bändiin". Itse en oikein tykkää verrata jotain bändiä johonkin toiseen bändiin koska on olemassa niin paljon erilaisia bändejä. Mieti nyt jos ruvetaan vertailemaan jotain Cannibal Corpsea ja Black Sabbathia. Ei mitään järkeä. Erilaisia bändejä, mutta ei se silti tarkoita että toisen täytyisi olla paskaa. Se on ainakin mun mielestä vaan hyvä asia että metallimusiikki on jakautunut niin moneen osaan, vai eikö muka ole? Jos ei jostain tyylilajista satu tykkäämään niin ei sitä ole pakko kuunnella


    • fffvvvdsd 23

      Okei, et ole poseri. Mainitsemistasi bändeistä Metallica, Slayer, Pantera, Testament, Ensiferum, Norther, Dark Tranguillity ja Machine Head kuuluu myös omaan musiikkimaailmaani, niitä tulee kuunneltua.

      Poser musiikki vaan on metallipiireissä todella aliarvostettu.

      Ja parempi onkin jos ei verrata kaksi niin erilaista bändiä keskenään.

      • fffvvvdsd 23

        Niin ja suurena Dream Theater fanina harmittelen kun Portnoy siirtyi A7X:ään.
        Ja se Overkillin logon kopioiminen on kyllä vähän....en sano kyllä mitä.
        Ja kuulemma ennen kyseinen bändi soitti aika raskasta örinä-metallia.


      • teinivaan
        fffvvvdsd 23 kirjoitti:

        Niin ja suurena Dream Theater fanina harmittelen kun Portnoy siirtyi A7X:ään.
        Ja se Overkillin logon kopioiminen on kyllä vähän....en sano kyllä mitä.
        Ja kuulemma ennen kyseinen bändi soitti aika raskasta örinä-metallia.

        Niin siis eihän se sen takia lähtenyt kun se soitti A7X:ssä, vaan koska sen piti keskittyä muihin sivuprojekteihin. Se tuli vaan yhelle albumille soittamaan koska se oli A7X:n edesmenneen rumpalin suurin vaikuttaja. Niin multahan unohtu DT ihan kokonaan tuosta listasta, kyllä sitäkin tulee välillä kuunneltuu =)


    • kertokaa mulle

      mä en vieläkään tajua mikä näitä "poser metallin" vihaajia vaivaa. siis kun ette pidä näistä slipknoteista, bfmw, a7x jne. niin ettekö myöskään pidä hip hopin, räpin yms. kuuntelijoista? onko siis kaikki musa paskaa paitsi tämä "se aito oikea metalli", sillä ketä haitta jos metalli on hajautunut eri alueisiin.
      paitsi olen kyllä itse niin urpo etten huomaa että mikä nyt tekee esim. a7x:stä poser bändin. bändihän soitta heavy metallia, hard rockia, metalcorea. sitä samaahan iron maidenkin soitti aikalailla. onko näillä nu-metal biiseissä vai jotain enemmän tilulilaa kitaraa vai mitä? vai sekö kun ei enään heiluteta semmosta kiharaista hevilettiä?

      • fgfsdgsdrfgsfg

        siinä taas yksi poseri...


      • Shole
        fgfsdgsdrfgsfg kirjoitti:

        siinä taas yksi poseri...

        Mitä itse soitat?


      • fgfgdfdahfgfgsfshffa
        Shole kirjoitti:

        Mitä itse soitat?

        En ainakaan mitään metalcore-, eli siis poser-musiikkia.


      • Shole
        fgfgdfdahfgfgsfshffa kirjoitti:

        En ainakaan mitään metalcore-, eli siis poser-musiikkia.

        Mua huvittaa suunnattomasti kun rock on olevinaan kapinaa, ja metalli paikoin suoranaista nihilismiä, ja sitten kaltaisesi näppylänaamat tulevat asettamaan sille kaikelle tiukat raamit, joissa sen kapinan ja nihilismin täytyisi pysyä.
        "jollet tee niinkuin genren säännöissä lukee, olet poseri"
        Toiset soittaa mitä haluaa, ja toiset arvostelee. Jälkimmäisille kuuluisi sanan varsinaisessa merkityksessä poserin arvonimi.


      • Syn

        nimim. "kertokaa mulle" puhut täyttä asiaa!! onneks tääl on viel tollastkii porukkaa! kiitos.


    • A7X PARAS

      Aivan vitun sama vaikka A7X olis jtn "poser metallia" kunhan se kuulostaa hyvältä kuuntelijan korvissa!

    • Musiikkia korville

      - On aivan täysin jokaisen oma asia, kuunteleeko musiikkia ja minkälaista.
      - Tätä valintaa voivat muut vapaasti arvostella, kunhan ei mennä henkilöön kohdistettuihin loukkauksiin tms.
      - Musiikkityyliä ja tiettyä artistia/bändiä voi vapaaasti arvostella, kun arvostelu kohdistuu tuotantoon, ei henkilöön. Henkilön mollaaminen voi helposti täyttää rikoksen tunnusmerkistön.

      Kertauksena:
      Jos joku kuuntelee bändiä A mutta ei bändiä B, se on hänen asiansa, ei sinun. Bändien musiikkia voit tietysti arvostella ja kertoa oman mielipiteesi.

    • tyttö 13

      A7X on mun lempi bändi muuten kuuntelen punkkii. mikä ihme siinä on että metalcore bändi luokitellaan heti paskaksi tuotantoa kuuntelematta.
      ja vielä repesin tolla A7F jutulle, on seaika hyvittavaa että tulee jotaa selittämää bändistä jos ei ees tiiä mitä nimi tarkottaa ym, kiitos nauruista:DD mut minust A7X on ihan hevetin hyvä bändi
      so long, end of story

    • Sevenfoldism

      Näin lyhyesti sanottuna, tehkää itse parempaa musiikkia.

    • Shole

      Heh! Jossain ysärialun bändivirityksissä tuli itsekin "sävellettyä" ja soitettua tuontapaista, että sotkettiin vähän joka tyyliä, eikä sitä silloin kutsuttu kuin heviksi. Ja silti liputettiin Slayerin ja Metallican ja Stonen nimeen. Silloin ei ollutkaan vielä keksitty genrerunkkausta.

      • __________

        aamen!


    • tammjoo956

      turpakiinni lapset!!!! avengedi on paras,mitä väliä musiikki tyylillä on!!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe