Sodoman tuomio toistuu..

mlhie

Sodoman synnin tuomio

Se, missä määrin Jumala inhoaa ja vihaa homouden syntiä, on kirjoitettuna 1. Moos 18-19 luvuissa.

Tuomio oli niin ankara, että kun kaupungit hävitettiin, niillä seuduilla ei kasva mikään. Kyseessä on Kuolleen meren laakso (Israelissa). Itse meri on niin suolainen, että siinä elää vain yksi ainoa bakteeri, joka hajottaa suolaa. Ympäristö on suolaerämaata. Mutta tätä katastrofia ennen alue oli ”runsasvetistä ja hedelmällistä seutua” ( 1. Moos 13:10) Sinne muutti Loot, Aabrahamin veljenpoika. Mutta kaupunki oli – ja siitä tuli turmeluksen pesä, homous oli eräs pahimmista lajeista.... näin:

Jumalan lähettämät enkelit tulivat Lootin taloon; varoittamaan tulevasta tuomiosta. Enkelit olivat miehen hahmossa. Kaupungin homomiehet piirittivät talon. He yhtenä miehenä huusivat:
”Missä ne miehet ovat, jotka tulivat luoksesi yöllä? Tuo heidät tänne, ryhtyäksemme heihin!” (1. Moos 19:4-5)

Loot oli kauhuissaan. Hän jopa hädissään tarjosi kahta tytärtään, neitsyitä, mutta nämä eivät kelvanneet himon vallassa oleville miehille...Sitten tuli esille syndrooman piirre: väkivalta. Väkivalloin he yrittivät saada himonsa toteutettua. Mutta Jumala puuttui asiaan...

Entä Suomi?

Kun Jumala on useille palvelijoilleen ilmoittanut – niinkuin Hän aina profeetoilleen ilmoittaa – hyvissä ajoin - aikomuksistaan ---- niin oli minunkin vaikea uskoa niitä ilmoituksia mm. 1987, joita Hän valaisi tämän maan tulevasta tuomiosta. Oli vaikea uskoa? Mutta nyt? Kun homouden syntiä ja kauhistusta puolustaa jopa itse arkkipiispa, pappeja mainitsemattakaan - ja kun syntiä vaaditaan ”istumaan sanelu-valtaistuimella” siten, että vakaumuksellisen kristittyjen uskoa Raamatun sanaan suorastaan jo vainotaan ---- mitä tästä?

Sanon Herran sanana: kuulkoon ken kuulee, naurakoon ken nauraa, pilkatkoon ken pilkkaa:
- Jumalan pyhät tuomiot ja kuritus ovat oven edessä – tässä Suomen maassa!

Nyt ei ole enää edes vaikea uskoa, että Jumala tulee puuttumaan tähän jumalattomuuteen! Hänen pitäisi pyytää anteeksi Sodoman kaupungilta, jos Hän ei puuttuisi....

”Eikä hän säästänyt muinaista maailmaa, vaikka varjelikin Nooan vanurskauden saarnaajan.... Ja hän poltti poroksi Sodoman ja Gomorran kaupungit ja tuomitsi ne häviöön. Asettaen ne varoitukseksi niille, jotka vastedes jumalattomasti elävät. Kuitenkin hän pelasti hurskaan Lootin, jota rietasten vaellus irstaudessa vaivasi.” (2 Piet 2:5-7)

Sillä sen, mitä tällä hetkellä ymmärrän Jumalan kutsumana vartijana tässä maassa – se mitä ymmärrän, surettaa minua. Tulevia päiviä ajatellen. Jumala on perin vihastunut tässäkin maassa vallitsevaan syntiin, vääryyteen, laittomuuteen. Ja Hän tulee kurituksensa asettamaan. Siksi?
Pyydän Sinua – hyvä lähimmäinen – kuka oletkin? Sanon kuin apostoli Pietari kerran: - Antakaa pelastaa itsenne tästä nurjasta sukupolvesta! ( Apt 2:40)

Rukoillen kaikkien puolesta!

www.suomistory.com
http://www.suomistory.com/page/VartijaDiary

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika on paha

Samaa mieltä ja ennakointia on monella, monella. Kun pahuus kumuloituu, mikään ei estä Jumalan puuttumista. Mitähän arkkupiispa aikoo selittää Jumalalle, johdettuaan harhaan epävarmoja sieluja? Muistaneeko hän Jeesuksen opetusta myllynkivi-kaulaan? Matteus 18:6.

Rukoilkaa, ketkä osaatte - että Jumala lievittäisi sitä tuomiota joka arkkipiispalle on säädetty! Se on ankara. Siksi, että "jolle on paljon uskottu - siltä paljon kysytään". Sanoi Jeesus. Joka käyttää väärin annettua valtaa, johtaen ihmisiä harhaan - jopa kadotukseen - kuinka hän voisi paeta Jumalan kurittavaa kättä?

• No jäädäänpäs odottelemaan, milloin meemiloisesi kurittava käsi tulee ja antaa piiskaa tuhmalle piispalle. Jokohan se huomenna tapahtuu? Hohhoijaa, jopas jännittää *yawn*

• body

Mistä tuo syyttäjien / lopunajan koulukunta hakee oppinsa, kun näkevät vain synkkyyttä.
      Synkkiä pilviä etsivät etsimällä ja kun jonkun hattaran löytävät niin siitä pitää mekkaloida.
      Luulisi tuollaisen elämän olevan raskasta, tylsää ja ilotonta.

• käveleväkirous

ai mistä haemme oppimme? no sieltä mistä kaikkien muka kristittyjenkin pitäisi.. eli Raamatusta.

Aloitusviesti on loistava, itse olen suorastaan rukoillut Suomelle kaikkea pahaa, koska tiedän ettette tee parannusta vaan menette syvemmälle synteihinne...

Sitten kun te itkette, niin minä nauran.

• pertsa2010

Hyvä juttu Maijaliisa,kun tulit tuomaan vähän valoa tähän pimeyteen mikä
      tällä foorumilla vallitsee!
      Valmistaudu kuitenkin siihen ,että kimppuusi käyvät homot,lesbot papit ja
      suuri osa ateistejakin.
      Ateistien ja pappien puheet ovat hämmästyttävän yhdenmukaisia,monet itseäänkunnioittavat ateistit sentään perustelevat puheensa usein jopa
      hyväksyttävillä argumentoinneilla ,papeista ei yksikään.

Jumalan Siunausta työhösi - älä hellitä heti!

• mlhie

Pertsa2010

Suotta pelkäät! Ei Jumala lähetä "soitellen sotaan".... Hän valmistaa, kouluttaa, karaisee... Eikä kukaan lähde omasta mukavuudenhalustaan? Ei, vaan Herraa rakastaen, kunnioittaen, totellen. Ja - myös aidosti IHMISIÄ rakastaen! Mutta PAHUUTTA, syntiä ja vääryyttä vihaten. Kaikkea sitä vastaan, joka tuhoaa ja repii optimaalista ihmisten hyvinvointia.

Minua ei kaada, vaikka jotkut tahtoisivat käydä "kimppuuni"? Tähän saakka päinvastoin ovat "kaatuneet" erittäin monet, kaatuneet ja pötkineet pakoon.
        Miksi? Pimeys ei kestä valoa. Valheet palavat poroksi totuuden tulessa.
        Niin on nähty. Jo kymmeniä vuosia. Ainahan "kimppuun kävijöitä" on? Totuuden suolaista sanaa ei kestetä? Totuudenpuhujalla ei ole yösijaa, ei penkkipaikkaa seurakunnissa.... Mutta? Jumala on Suuri. Hän on uskollinen, Hän on reaaliajassa, aina hereillä. Ei torku eikä nuku! Ps 121

Kun minä en ole "homoja" vastaan! En ketään ihmistä "vastaan"! En vihaa ketään, en halveksi ketään, en ylenkatso ketään Jumalan luomaa! Arvostan ihmistä, Jumalan luotua, Jeesuksen Kristuksen kalliisti lunastamaa.
        Tämä on ollut filosofiani jo 40 vuotta.

Olen taistellut ihmisoikeuksien puolesta monin tavoin, monilla rintamilla: - koulukiusaamisen viidakoissa, uskonnollisen vallankäytön viidakoissa, työpaikkakiusaamisen rintamalla, olen tarttunut vanhusten kaltoinkohteluun hoitajan työssäni, ja erittäin ankaran "olemassaolon taistelun" olen joutunut käymään siinä, että Suomen "oikeusvaltio" lopuksi takaa laillista oikeutta hometalopetoksen uhreille... Sorto on ollut täydellistä!

En halua tällä korostaa muuta kuin sitä, että jos minä jotakin ymmärrän "ihmisoikeuksista" - ja niiden sortamisesta, niin praktista kokemusta on enemmän kuin monilla yhteensä! Mitä tästä?

Se, että ihmisoikeuksia tulee puolustaa ja valvoa. Se tarkoittaa, että on rajoitettava pahuuden tasoa, tuettava hyvän ja oikean tasoa.

Rintama on kaksisuuntainen: a) ihmistä tulee puolustaa, b) pahuutta, vääryyttä, valhetta, sortoa, syntiä --- niitä tulee torjua. a) Ihmistä tulee kunnioittaa ja rakastaa, b) ihmiselämää tuhoavia tekijöitä tulee - vihata.

Kyllä. Pahuutta tulee vihata. Mutta ei ihmistä. Auttaisiko esimerkki?

Hyvä ja eettinen lääkäri kunnioittaa ja rakastaa potilasta, ihmisenä, lääkärinvalan mukaan. Mutta - hän oikeastaan "vihaa" kaikkea patologista!
        Ei hän tauteja ja antigeeneja "rakasta". Ei. Koska ne tuhoavat tervettä kehoa.

Tämä on asetelma. Jumala? Hänkin RAKASTAA ihmistä, mutta VIHAA syntiä ja pahuutta ja turmelusta. Juuri siksi Hän on antanut Sanansa, kuin turvalliset "tieliikennesäännöt" - joita noudattaen ihminen välttyy ajamasta "metsään" - suohon, kallioihin. Pysyy hyvällä tiellä! Sitä varten Jeesus tuli, että Hän voisi olla ihmisten Vapahtaja! Vapauttaja - kaikesta elämää tuhoavasta...

Lopuksi

Jotta ei olisi vääriä käsityksiä, eikä luuloja - totean etten ole missään "homojen vastaisessa rintamassa"! Siihen Jumala ei ole minua kutsunut!
        Tehtäväni - on arvostaa kaikkia ihmisiä. Kaikilla on ongelmia, on sielun vammoja ja traumoja - jotka Jumala yksin tietää. Ja Jumala tekee päätökset kaikista ihmisistä. Emme saa hyljeksiä niitä, joilla on seksuaalisuuden kanssa kysymyksiä. Vaikka emme syntiä taikka Raamatun vastaisia seikkoja hyväksy, kaikilla on luovuttamaton ihmisarvo. Sen kriteerit eivät ole seksitasolla! Eivät todellakaan!

Ihmisyyden perimmäinen arvo on, että hän on ainutkertainen! Synnymme originaaleina, emmekä edes kuole kopioina! Kun tämän syvimmän ihmisarvon myös eri "suuntauksiin" lukeutuvat tajuaisivat? - silloin ei tarvitsisi hakea "hyväksymistä" seksuaalisen suuntauksen avulla... IHMINEN on paljon enemmän muutakin kuin vain seksi-vietti-olento!

Olkaa kaikki arvostettuja. Arvostakaa itseänne, arvostakaa toista ihmistä.
        Jokaisella on oma elämänsä. Jumala ei ole "pakkolaitos" - joka vaatisi sitä taikka tätä. Hän kysyy, hän tarjoaa apua ja tukea. Jos joku ei tahdo, hän on vapaa valinnassaan.

Siunausta kaikille! Voimia ja valoa elämän tuskaan ja taisteluun!

Maijaliisa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      3995
    2. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      46
      2657
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      240
      1800
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      107
      1688
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      99
      1681
    6. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1519
    7. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      52
      1510
    8. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      169
      1420
    9. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1270
    10. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1172
    Aihe