Ehdottakaapas hyviä ja osaavia hierojia Tampereelta, löytyisköhän Messukylä-Janka suunnalta mitään...?? yritin etsiä aiemmista keskusteluista mutta kaikki ehdotti vaan sitä Urheiluhierojakoulua, mutta jossain sanottiin ettei ne hiero ylipainoisia. Eli semmonen hieroja jolle kehtaa ylipainoinenkin mennä! Ja kyse on siis ihan tavallisesta hieronnasta (ei mitään urheiluhierontaa tai thai-hierontaa) tai mahd. akupunktiosta eli fysioterapeutitkin käy. :)
Hierojia Tampereelta?
7
503
Vastaukset
- mmmie
Ai,mä just kun mietin että ne "urheiluhierojat" ei oikein kato hyvällä kun sinne menee joku lihava ihminen hierottavaks, kun eihän urheilijat toki lihavia ole.... mutta kiitos tästä :)
- sama kuin edellä
No vähän mäkin ensin aristelin, mutta kun halusin naiselle ja sijainnin piti olla kävelymatka töistä ym, niin päätin rohkaistua kokeilemaan, ja olen nyt käynyt monta vuotta. Jenni on tosi mukava, ei sen tyyppinen yhtään, että arvostelisi toisia.
- naudan paisti
Haluan miehelle!
- porsaan paisti
Kaukajärven liikekeskuksessa taitaa olla joku, joka tekee töitä myös työpaikoille ja ainakaan sellaisissa tilanteissa kysy painoa.
- mmmie
mä en todellakaan halua miehelle vaan naiselle... oon kerran ollu mies-naprapaatilla ja ihan ammattitaitoinen ja mukava se oli, mut jotenki mun mielestä on vaan epämukavaa olla miehen hierottavana. en tiedä miksi.
- Kaitsu Tampereelta
Olen käynyt monta kertaa hierojalla hän jäi eläkkeelle enkä löydä mistään vastaavaa.Olen etsinyt enkä löydä samalla aaltopituudella olevaa ihmistä jonka antaisin itseäni hieroa.Siinä tarvitaan molemminpuolista sympatiaa, jossa on sinun intiimi ja henkilökohtaiset asiat hierojan käsissä.
- maikki7
Tampereen Jankaan on juuri avattu uusi hieronta paikka :) Olen käynyt hänen luonaan ja hän tekee myös kotikäyntejä. Otimme naapurustolle hieronnat, hän toi pöydän kotiimme ja naapurit tulivat vuoronperään hierottavaksi. Oikein mukava tapaus! Nimi on Jaakopin mankeli :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560