käyttiskennel nro ?

17+9

I** poistatti mun Helsinki kuulumiset poliisi -ketjun, miksi?
Onko Reikon katkera jostain jollekin vai mistä moinen vihanpitosi/aggressiivisuutesi sinulle tuntematonta ihmistä kohtaan? Mulla ei ole ollut koskaan sun kennelisi eikä kasvattiesi kanssa minkään näköisiä yhteyksiä. Muoniasi olen markkinoinut vuosia ja muutenkin susta tykännyt etänä.
Kyl on mualima ihmeelliseksi mennyt, joskin sutena pysytään iskäin mustamaalailuista huolimatta.

Sorry, oli pakko avautua, toiv. teet samoin joskus.

-Wolfic Forever-

34

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Siks ku ne on käyttöä varten, toisin kuin näyttelylinjaiset. Näyttelylinjaisia pitää puunata, jotta pärjää kehässä. Kokeissa nyt taas ei ole väliä, jos kaikki karvat eivät ole ojennuksessa ja kiillä.

      • aaaahh

        Siis ei voi olla totta !!? Puratte kiukkunne henkilökohtaisesti ihmiseen joka ei o teille mitään pahaa koskaan tehny ja jota ette edes tunne?? Toimitteko samoin koirianne kohtaan linjan perusteella?= Jo on aikoihin eletty.


      • <(.)>

        Oliks toi Cee?


    • kiitos etukäteen

      Ymmärsikö joku tämän avauksen pointin? Jos ymmärsit niin kertoisitko tämmöselle tavalliselle tallaajalle jonka aivokapasiteetti ei riittänyt luetun ymmärtämiseen.

      • valaistusta

        No lyhyesti, eräs henkilö, joka on saanut muille keskustelupalstoille kirjoituskiellon jo vuosia sitten, kirjoittelee tälle palstalle tämänkaltaisia sekavia aloituksia säännöllisesti. Olen kuullut huhun, että taustalla olisi ihan oikeita mielenterveydellisiä ongelmia. Mikä on helppo uskoa, niin sekava ja tosiasioihin perustumaton tämäkin aloitus on.


      • kolkyt+

        En ymmärtänyt, mutta kysyisin samasta aiheesta eli mitä tarkottaa jos pötkön toisessa päässä on punainen ja toisessa keltainen klipsi? Mun koira ei syö sitä ja se on käyttis.


      • humanoidiz
        valaistusta kirjoitti:

        No lyhyesti, eräs henkilö, joka on saanut muille keskustelupalstoille kirjoituskiellon jo vuosia sitten, kirjoittelee tälle palstalle tämänkaltaisia sekavia aloituksia säännöllisesti. Olen kuullut huhun, että taustalla olisi ihan oikeita mielenterveydellisiä ongelmia. Mikä on helppo uskoa, niin sekava ja tosiasioihin perustumaton tämäkin aloitus on.

        Millaisia ovat oikeat mielenterveydelliset ongelmat?


      • pidän nenästä kiinni
        kolkyt+ kirjoitti:

        En ymmärtänyt, mutta kysyisin samasta aiheesta eli mitä tarkottaa jos pötkön toisessa päässä on punainen ja toisessa keltainen klipsi? Mun koira ei syö sitä ja se on käyttis.

        en tiedä, mutta mun käyttis syö pötköjä joissa on metallin väriset klipsit molemmissa päissä ja mitkä sisältää mahalaukkua sekä haisee tosi yököttävältä, vaan mitäpä en koirani eteen kantaisi ;)


      • ->>
        humanoidiz kirjoitti:

        Millaisia ovat oikeat mielenterveydelliset ongelmat?

        Sellaisia, joihin on olemassa jonkin näköinen kemiallinen lääkitys.Joskaan kaikki eivät hyödy lääkkeistä koskaan häiriötila-asteestaan huolimatta ja joutuvat purkamaan itseään muilla keinoin. Tähän voi vaikuttaa monet seikat kuten sosio-ekonominen asema yhteiskunnassa.


    • eisopinut

      Mun koira sai hiivan korvaan noista pötköistä... :(

      • sopi hyvin

        mä laitoin hiivaa pullataikinaan semmosesta paketista


      • eisopinut
        sopi hyvin kirjoitti:

        mä laitoin hiivaa pullataikinaan semmosesta paketista

        tais tulla korvapuusteja.. ;D ;D


      • tosi hyviä :)
        eisopinut kirjoitti:

        tais tulla korvapuusteja.. ;D ;D

        niin tuli, ja munkkeja kans, mistä arvasit?


      • tämäsopii
        tosi hyviä :) kirjoitti:

        niin tuli, ja munkkeja kans, mistä arvasit?

        Hiiva korva=korvapuusti, niin yksinkertaista..
        Ihania jos välissä voita,sokeria ja vaniljasokeria...nam!


      • 20+1
        tämäsopii kirjoitti:

        Hiiva korva=korvapuusti, niin yksinkertaista..
        Ihania jos välissä voita,sokeria ja vaniljasokeria...nam!

        Yritin syödä mut en saanu alas..


      • vierasvara
        20+1 kirjoitti:

        Yritin syödä mut en saanu alas..

        täytyy sit jatkaa "neste" linjalla...


      • kiitos jo etukäteen
        vierasvara kirjoitti:

        täytyy sit jatkaa "neste" linjalla...

        Otetaanko pohjanmaan kautta?
        Mul nousi..


      • vierasvara
        kiitos jo etukäteen kirjoitti:

        Otetaanko pohjanmaan kautta?
        Mul nousi..

        "Otethan vain"


    • pp-kasv-pp

      Määrän lisäys kenneli tuo on kyse sitten kummasta tahansa linjasta!!!Yhtä vähäsiä on kasvattiensa näytöt kummassakin linjassa½

    • näkemisiin aamulla

      Uskoisin et siksi, koska sekin tykkää susta ja sen on vaikeaa miehenä ilmaista tykkäämistään muilla tavoin.

      • juicen kaveri

        Ovatko kaikki miehet samanlaisia tuossa suhteessa?


      • serkkusetä
        juicen kaveri kirjoitti:

        Ovatko kaikki miehet samanlaisia tuossa suhteessa?

        Eivät välttämättä. Riippuu pitkälti siitä miten niitä on lapsena kohdeltu.


      • 1+1=0
        serkkusetä kirjoitti:

        Eivät välttämättä. Riippuu pitkälti siitä miten niitä on lapsena kohdeltu.

        Noniin. Huomenna on työpäivä ja pitää mennä ajoissa nukkumaan.


      • avohoitopotilas
        juicen kaveri kirjoitti:

        Ovatko kaikki miehet samanlaisia tuossa suhteessa?

        Eivät ole. Ei kannata välittää noista mulkuntarjoajista. Noi on jo nähty huohh.


    • juicen velipuoli

      ps. meil oli poliisi-päivät viime kesänä johon osallistuin näyttikseni kanssa ja jossa esitin kysymyksen mm. mistä poliisikoirat nykyisin tulevat - mainitsin myös kyseisen kennelin - arvatkaa mitä sain vastaukseks?? NAURUA. Ja autossaan oli kaks spk:ta, toinen pentu ja toinen aikuinen, kummatkin ihan rauhallisina, vaik uhosin siinä vieressä. Kysyin mistä ovat peräisin, eivät kertoneet vaik kyseessä oli joku nimeltä mainitsematon pieni ja uus kennel.

      • 9+16

        Eikös elämän tarkoitus ole ilo?


    • 40-

      ps. kysyisin vielä, miks joissain pötköissä on punainen klipsi toisessa päässä ja keltainen toisessa (onko raakaa tai puuromaista, kiireellä valmistettu? vaik hinta on sama) Voisko noista saada alennusta jostain?

      • jäsen47

        Käys kattomassa Neufrau-sivulta noi pötköjen tunnistuskoodit.


    • CitySusi I

      Ei tarvi käydä kun tunnen ne ulkoa eli puna-keltaisen pitäisi olla barffi, mut se oli kypsää ja puuromaista. Saako noista alennusta jostain, mulla meni rahat hukkaan?

      terv. Laadunvalvonta

      • CitySusi I

        Osaisko joku vastata miks toi punakeltainen myytiin hevinä?


    • olkoonreikon tai ei

      Muuhuin en puutu mutta pisti simään toi ,ettei käyttiksiä tarvitse harjata edes.Hävetkää ja sen kyllä huomaa,millä tasolla koiran pito on kun katselee säälittäviä,laihoja,kuivia ja takkuisia "käyttiksiä".Harjaaminenko koiran pilaa?Silloin kannattaa vaihtaa rotua jos siitä pahaksi menee.Se on koiran hoitamista eikä mitenkään liity näyttelyihin.Muutenkin säälittää kun koiran ainoo tehtävä on purra,ruokaa tulee jos osaa jälestää,saatanamoinen takkukasa ja useimmiten asuu tarhassa,et paremmin sit tottelis.Oikeesti naurettavaa puusilmäistä porukkaa

      • kiiltävä koira

        Saman huomion olen pannut merkille.Käyttökoirat ovat siivottoman näköisiä, ja aivan liian laihoja minun makuuni.Ja sitten toinen vaihtoehto, ei ole mikään löllyvä, löysäkudoksinen kuulalaakerinivelillä varustettu näyttelyhirvitys!!!Koiralla pitää olla kylkiluut tunnettavissa, mutta ne ei saa paistaa kokoajan.

        Ja tuo koirien harjaaminen ei ole mitään kukkahattutäti toimintaa, vaan sillä on koiran iholle tärkeä merkitys, ja karvanlähtöä nopeuttava vaikutus.Toisaalta, eihän noi suu korvissa läähättävät,malimaisen kuivat ja kevyet "kaisakemannit" eläkkään kotioloissa, joten karvat tippuu jonnekin tarha-kuljetusvaunu-kenttä-kuljetusvaunu-tarha-välille!

        Keskustelin erään jo lopettaneen suojeluharrastajan( MM-tasoinen ammattilainen) kanssa, ja jopa hän, hämmästeli koirien ruokotonta ja hoitamatonta ulkonäköä.Lisäksi hän tuomitsi koulutuksessa käytetyn sähkön, ja hän ei itsekkään ole mikään naksutinnamipala kouluttaja, vaan todellisten kisakoirien kouluttaja.

        Itsellenikin on tuota ehdotetu tuota Vattenfallia koulutukseen täällä eteläsuomen eräällä alaosaston kentällä, mutta kieltäydyin ehdottomasti.Kun kerroin asiasta liiton edustajalle, hän ei ottanut asiaa kuuleviin korviin, ja ainoa seuraus oli, etten enää "kuulunut" jengiin ja minut ulkoistettiin kyseisen kentän ja alaosaston muonavahvuudesta.

        Kun koira otetaan pelkät tulokset ja menestys (ihan kumpi vaan käyttö tai näyttö!!) mielessä, unohtuu, että kyseessä on eläin, ei vain väline.Kyllä mun koira ainakin ensisijaisesti on ystävä ja lemmikki, ja suojelu vain yhteistä toimintaa koirani kanssa, ei itsetarkoitus!Ja vaikka koirani on käyttölinjainen se on puhdas ja hoidetun näköinen, ja voisi vaikka heti mennä kehään näyttelyssä.Eikä häpeisi näyttelyrotuveljiään turkkinsa puolesta.

        Ja kyllä tuollanen hoitamaton koira kertoo omistajastaan muuta kuin positiivista.Ja minulle ainakin tulee mieleen mistä muusta koira kärsii kuin huonosta hoidosta??!!


    • 32 000/2

      Tärkeän aiheen nosto.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4809
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4383
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2851
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1921
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1665
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe