Kuuluisa evoluutiobiologi ja ateistien puhemies Richard Dawkins on myötänyt erehtyneensä ja palannut takaisin elävään uskoon Herraamme Vapahtajaan Jeesukseen Kristukseen.
http://imgur.com/9YZKE
Olen pitkään seurannut silmät sumeina ateistien propagandaa ja ns "logiikkaa ja empiriaa", "tiedettä" ja "kriittistä ajattelua", mutta nyt olen vihdoin uskaltanut ottaa Jeesukseen sydämmeeni ja Pyhä Henki on täyttänyt minut. Kiitos Richard Dawkins silmieni avaamisesta! Liityn kirkkoon ja en malta odottaa sunnuntain jumalanpalvelusta, että pääsen laulamaan ylistystä Luojalle.
Tulin uskoon
20
218
Vastaukset
- Shrink
En "tunne" sinua, vaikka olen Rompix nikin täällä välillä nähnytkin ja mikäli nyt puhut totta, menin hetkeksi............ihan sanattomaksi.................
En vieläkään osaa sanoa muuta, kuin:
KIITOS JUMALALLE.........................Olen vilpittömästi iloinen puolestasi.....- Shrink
Tänään on aprillipäivä, joten...................................................................................?
Hieno juttu, tervetuloa, antoisaa jumalanpalvelusta. :)
siunauksin
pappi Sonja- Liir
Meillä palvottiin ennen Aku-Ankkaa mutta nykyään palvomme Mustanaamiota.
Sonja ei varmaan tiennyt että Aku-Ankka ja Mustanaamio rukoukset toimii tasan yhtä hyvin kuin jumala rukoukset.
Kiitos Rompixille asian esille tuomisesta. Täytyy kyllä sanoa, että en ole pätkääkään hämmästynyt tapahtuneesta vaikka eilen olisin vielä pitänyt tapahtunutta ihmeenä.
Lähemmin uskoontulostaan RD kertoo omilla sivuillaan, mistä tuo Rompixin kuva on kaapattu.
http://richarddawkins.net/
Muutokset sivuston hengessä ovat huimat.- Shrink
Olisiko tämä enteillyt sitä ?
http://uskonpuolesta.blogspot.com/2010/12/hawkingin-oma-tyotoveri-tyrmaa-jumalaa.html
Niin tai näin.............. Shrink kirjoitti:
Olisiko tämä enteillyt sitä ?
http://uskonpuolesta.blogspot.com/2010/12/hawkingin-oma-tyotoveri-tyrmaa-jumalaa.html
Niin tai näin.............."Olisiko tämä enteillyt sitä ?"
Enpä usko, että Penrosen jutut mitenkään olisivat enteilleet Aprillipiloja. Mutta aika ihmeellistä on, miten kovasti hänenkin on vastustettava Hawkingin ajatusta siitä, ettei jumaluuksia tarvita synnyttämään järjestystä maailmankaikkeuteen.
Maailma on pullollaan kaikenmaailman tyyppejä, joille jumalaton maailmankuva ei sovi. Mutta kun sellainen löytyy Hawkingin työtovereiden joukosta, niin asialla retostellaan aivan kuin se kumoaisi Hawkingin oman ajattelun.
- Onnea vaan
Sinä olet sentään aikuinen.
Minä olin kerran tilaisuudessa, jossa 7-vuotias poika keräsi onnitteluja ja siunauksia osallistujilta, koska hän oli tullut uskoon, tunnustanut syntinsä ja oli nyt onnellinen kääntynyt.
Hänen uskovainen perheensä puhkesi kiitoslauluun ja siihen yhtyi seurakunta hallelujaa-huudahduksin.
Se oli vielä vastenmielisempää seurattavaa.
(Muuten - Sydämeen ei mahdu kuin yksi ämmä) Elämä on!
Nassekin pamahti uskoon.Tämäpä merkillinen päivä. Aatami9 tuli myös uskoon. Nyt on tosi hyvä olla, kun tietää olevansa oikeassa jengissä ja pelastettu. Jumalalle kiitos siitä, että hän lähetti Babin ja Baha'ullahin pelastamaan minut!
- herttainenhertta
Jännä juttu. Herttakin nimittäin on tullut tänään ihanasti uskoon. Pitkään vastustelin, mutta lopulta minun oli myönnettävä, että dianetiikka on ainoa järkeenkäypä selitys sairauksille ja mielen ailahteluille. Tunnen kuinka thetanit kiusaavat ruumistani ja olen juuri tilannut 1 560 eurolla kirjoja ja DVD:itä, joiden avulla pääseen pian ihan uudelle tasolle.
- häiris
Onnea uusille uskovaisille näin aprillipäivänä. Muistakaahan rukoilla että kääntymys olisi totta vielä huomennakin.
Minä en saanut ilmaista lottoriviä ärrältä vaikka radiossa luvattiin.
:D :D :D - Rompix
Tosiaan, sinne sydämeen mahtuukin vain yksi ämmä, joten jouduin pyytämään Jeesusta ystävällisesti poistumaan sillä avovaimoni on minulle sen verran rakas.
Niille ketkä eivät ehkä vielä arvanneet, toivotan hyvää mennyttä aprillipäivää ja maukkaita sillejä vapaasti valittavan juoman kanssa.
Yritin etsiä edellisen vuoden viestiäni kirkon uudesta "Reilu" -strategiasta, mutta hakutoiminto ei pelittänyt ja en nyt voi valitettavasti sitä linkittää :(
Näin ateistina on hieman vaikeaa keksiä hauskoja jekkuja, mutta ah mikä potentiaali olisi kirkolla ja sen papeilla!
"Jeesus tuli takaisin! Tapaa hänet Helsingin tuomiokirkossa tänään klo 12.00."
"Maailman loppu 1.4!"
"Olimme väärässä. Katolilaiset ovat oikessa."
"Jumalaa ei ole!"
"Piispa kielsi Pyhän Hengen kolmasti: mitään ei tapahtunutkaan."
jne
Oliko kirkolla tai papeilla mitään jekkua? Meneekö sopimattoman puolelle tai estääkö herranpelko isoilla asiolla leikittelyn?- Onnea vaan
Onnea vaan sulle.
Kaikki saatoimme ymmärtää, että rehentelit ihan huviksesi.
Mutta kun saman tekee 7-vuotias, ja aikuisten lauma ympärillä ihastelee ja ylistää, niin pakko sanoa, että silloin voin pahoin.
Tunteilla ja vakaumuksilla ei pidä leikkiä.
- todella mauton
Oletpa mauton.
- Kirjaudu sisään
Aika hyvin viestiketjusta käy ilmi ateistien luonteen laatu.
- Rompix
Tarkoitatko että ateistit ovat huumorintajuisia luonteeltaan, vai mitä vihjaat?
- Kirjaudu sisään
No jos huumorintaju on sitä että pilaillaan ihan kaikella niin kyllä sitten....
Tosin pidän palstan ateisteja aika kiihkomielisinä ja huumorintajuttomina. - dfgdfgdfg
kaksi tietä ja kaksi määränpäätä, taivas tai helvetti.Asia on vakava,Jumalan tien valinneella on ihanaa rauhaa vaikka kuolema olisi ovella, maksakoon se mitä vaan, mä tahdon taivaan kotihin.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2287620
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455070- 594792
- 753448
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301900- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441687- 371619
- 1491376