silloin tällöin käyn enää ja aina sama jauhaminen Umasta. Uman koirista, vaateista jne.
blogista haetaan jutun aihetta. saman on moni muukin täälä tehnt.yt......
siis kadonnut palstalta.
tänään pesin kaikki koirat kun tässä pikku rapakeleissä ovat lianneet
ittensä.
koiranshamppoo oli loppu niin pesin mäntysuovalla. tuskin kait kovin haitallista. (?) harjattiin ja kuivatettiin myös hiustenkuivaajalla ;-)
hyviä öitä ja kesää odotellessa kaikille mukavia päiviä.
nyt on kiva mennä nukkumaan nuitten tuoksuvien koissujen kanssa.
kuivunut koko palsta :-(
40
121
Vastaukset
- ,,;;;
mäntysuopa kuivattaa ihoa, kohta on koissuillasi hilseturkit.
- 16+1
Itse se bloginsa tänne tuo ja poistattaa kaikki muiden mukavat keskustelut.On itse kertonut.
Teet koirillesi iho ongelmia pestessäsi ne mäntysuovalla.Olisit mieluumin käyttänyt omaa shampootasi.- sakuli-ex
Älä puhu potaskaa!! Kyllä sen blogin tänne jatkuvasti tuo joku ihan muu ja jokaista sanaa siinä blogissa jotkut syynää suurennuslasilla ja vääntävät ja kääntävät, sotkevat täysin epäolennaisia asioita joka asiaan ja esittävät todella epäasiallisia ja valheellisia kommentteja ja mukamas "tietoja" joka asiasta.
Joten mitäs jos nyt ihan itse loettaisit tuon perässä jaaraamisen ja keksisit jotain uutta elämääsi! - Oletpa sinä lojaali
sakuli-ex kirjoitti:
Älä puhu potaskaa!! Kyllä sen blogin tänne jatkuvasti tuo joku ihan muu ja jokaista sanaa siinä blogissa jotkut syynää suurennuslasilla ja vääntävät ja kääntävät, sotkevat täysin epäolennaisia asioita joka asiaan ja esittävät todella epäasiallisia ja valheellisia kommentteja ja mukamas "tietoja" joka asiasta.
Joten mitäs jos nyt ihan itse loettaisit tuon perässä jaaraamisen ja keksisit jotain uutta elämääsi!Voi Sakuli! Etkö tiedä että Uma on itse palstalla paljastanut tehneensä puskista aloituksen mihin toi bloginsa? Uma myös joskus toi puskista tänne blogikirjoituksen jonka julkaisi vasa sen jälkeen omassa blogisaan.
Sinun kannattais miettiä onko aivan kaikki totta mitä hän sinulle kertoo. faktat osoittavat päinvastaista.
Uma on myös itse rekattuna palstalla kertonut nostavansa vanhoja viestejään ja pyysi että ihmiset klikkaisivat niitä asiattomiksi ettei hänen tarvitse itse niitä poistella vaan yp tekisi sen.Tämä kaikki on Uman itsensä omalla nikillään palstalla kertomaa.
- sakuli-ex
Totta puhut.Syy miksei täällä juuri kukaan enää viitsi mitään kirjoitella, on nuo ilkeämieliset perässä hiihtäjät joilla ei tunnu olevan yhtään mitään muuta elämässään kun tuo pakkomielteinen uman fanittaminen!
- Nähty on!
Entä sinä, sinä menet jopa muualle nettiin parjamaan tämän palstan kirjoittajia.
- ..........
Ensin se malka pois omasta silmästä fariseus !
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SINÄ ET KENENKÄÄN MUIDEN SYITÄ TIEDÄ, KUNHAN TAAS JAUHAT TOTA POTASKAAS, JA LUULET NIINKUIN YLEENSÄ !
- arkipirulainen
Joo, oot oikeessa!
Umasta haetaan mitä tahansa juttuja ympäri nettiä ja ne laitetaan tänne, oli ne sitten totta tai ei.
Kyllä on moraali kaukana näiltä tyypeiltä, jokka vielä laittaa linkinkin missä ummukkaa voi haukkua ja arvostella.- 7+5
Käskikö hän taas sinut apuun?
- -♥--☃--♥-
Voi hellaletta, kun pikkuista VIATONTA rakastasi nyt nuin kaltoin kohdellaan.
Sitä hän saa mitä hän tilaa, ei yhtään enempää, ehkä vähän vajaaksi on tuo tilaus kyllä jäänyt, ei siihen samaan paskaan kukaan muu pysty.
- Myy-Pikkuinen
Näin äkkiä kun katsoo niin en näe kuin kaksi aloitusta missä mainitaan turkulainen. Toinen on sinun.
- Myy-Pikkuinen
Pienen tarkistuksen jälkeen löytyi kolmaskin. Ettei turkulainen (jonkanimeäenenääkoskaanmainitse) tekisi itse noit "ratkiriemukkaita" aloituksia puskista.
- 10+2
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Pienen tarkistuksen jälkeen löytyi kolmaskin. Ettei turkulainen (jonkanimeäenenääkoskaanmainitse) tekisi itse noit "ratkiriemukkaita" aloituksia puskista.
Huomaatko, jos hän jää liian vähälle huomiolle ilmestyy palstalle tuntemattoman puskiksen toimesta otteita blogista. Vaikuttaa siltä että hän todellakin tekee itse niitä aloituksia.
no, vaikkei aloituksessa mainita iin kuitenkin se jossain kääntyy Umaan.
montakos aloitusta sinusta on tehty ? olisko sinusta kivaa jos sinusta alettaisiin urakalla keskustella ?- itse sinäaloitit!
majorica kirjoitti:
montakos aloitusta sinusta on tehty ? olisko sinusta kivaa jos sinusta alettaisiin urakalla keskustella ?majorica6.4.2011 00:360
silloin tällöin käyn enää ja aina sama jauhaminen Umasta. Uman koirista, vaateista jne.
blogista haetaan jutun aihetta. saman on moni muukin täälä tehnt.yt......
siis kadonnut palstalta------------------------------------------------------- - +++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Ei kyllä se olet sinä ja kaveris puskista!!
- Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
montakos aloitusta sinusta on tehty ? olisko sinusta kivaa jos sinusta alettaisiin urakalla keskustella ?No mitäs minä tähän nyt kuuluun. Jos joku minusta tekee aloituksen niin siitä vaan. On niitä ennenkin täällä tehty ja monesta muustakin. =))
- Myy-Pikkuinen
+++++++ kirjoitti:
Ei kyllä se olet sinä ja kaveris puskista!!
Vai sillain, että ihan minä näkin sen vaivan!! Hahaaa, kyllä nyt naurattaa hömelön harhat! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
- Myy-Pikkuinen
10+2 kirjoitti:
Huomaatko, jos hän jää liian vähälle huomiolle ilmestyy palstalle tuntemattoman puskiksen toimesta otteita blogista. Vaikuttaa siltä että hän todellakin tekee itse niitä aloituksia.
Onhan se huomattu. Aina kun palstalla on edes jonkinlainen rauha niin eikös turkulainen aloita omien juttujensa tuomista palstalle.
- +++++++
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Vai sillain, että ihan minä näkin sen vaivan!! Hahaaa, kyllä nyt naurattaa hömelön harhat! =)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Vain sun ja kaveris pitää päästä sitä täälä haukkuu ja nimittelee, naurattaa kun lättä luulee olevansa ovela.Ei täälä kukaan muu sitä kaipaa ku te jotka aina jaksatte alkaa veivaa kun alotuksen näätte!!Naurattaa lätän luulot!
- 13+12
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
No mitäs minä tähän nyt kuuluun. Jos joku minusta tekee aloituksen niin siitä vaan. On niitä ennenkin täällä tehty ja monesta muustakin. =))
nii ja tuuthan sä sit itkee poistoja, sekin on huomattu!KLIKKLIKLIKLKIKKKIL!
- Myy-Pikkuinen
13+12 kirjoitti:
nii ja tuuthan sä sit itkee poistoja, sekin on huomattu!KLIKKLIKLIKLKIKKKIL!
Niin ja tulithan sinäkin siihen itkeen kurjuuttas. Voi kyynel...
- 35
Liika fanitus.
- 3+15
Niin on, olen lopen kyllästynyt noihin uma aloituksiin ja jätän ne omaan arvoonsa eli lukematta.
Sinulla sitten puhtoisia koiria, vähän aikaa,,,
Hyvää kesän odottelua myös sinulle ! Joo,onhan se mälsää,jos ei muuta kirjoittelemista ole,kuin jauhaa jonkun tekemisistä jatkuvalla syötöllä...
Tuosta mäntysuovasta sen verran,että kyllä sillä "hätätilassa" voi koirat ihan hyvin pestä.Kunhan muistaa huuhtoa oikein hyvin.
Mäntysuopaa on käytetty mm.furutassujen pesuun,koska on hieman desinfioivaa ja kuivattavaa.
Noitten ominaisuuksiensa johdosta ei siis kannata usein käyttää,mutta jos joskus,niin ei siinä mitään.
Itse olen pessyt joskus koissuja ihan omalla shampoolla,kun on ollut koira-aine loppu.
Kyllä on tuoksunut :D ja joskus tullut pestyä ihan ihmisten neutraalilla ja hajuttomalla suihkushampoollakin.
Mukavia päiviä sinne myös.Toivottavasti lumet on siellä myös siinä mallissa,ettei tirrit ihan enää lumeen huku :D
Itse bongasin ensimmäiset tulppaanin alut jo erään talon seinustalta :)Taitaa aika monikin pestä koiran joskus mäntysuovalla, ei varmaan haittaa jos ei jatkuvasti pese. :) Ja laimentaa sitä sopivasti. On varmaan aika ihanantuoksuiset unikaverit sulla. ;)
Kauniita kevätpäiviä sinne ja terkkuja tällä hetkellä täältä Savosta, on kyllä melkoiset rapakelit! Suksia on mukana oikein useampi pari mutta ei noille nyt näköjään tullut käyttöä.- miika m.
Älä nyt hyväihmien puolusta mäntysuovalla pesua koirille, vaikka nyt kuinka yrität mielistellä, se on kyllä sellasta myrkkyä koiran iholle ja turkille, että valveutuneet koiran omistajat ei varmasti pese koiraansa sillä, ennen jättää pesun seuraavaan päivään ja hakee oikeaa shampoota kaupasta.
miika m. kirjoitti:
Älä nyt hyväihmien puolusta mäntysuovalla pesua koirille, vaikka nyt kuinka yrität mielistellä, se on kyllä sellasta myrkkyä koiran iholle ja turkille, että valveutuneet koiran omistajat ei varmasti pese koiraansa sillä, ennen jättää pesun seuraavaan päivään ja hakee oikeaa shampoota kaupasta.
Ai jaa, no tunnen sitten joitakin vähemmän valveutuneita koiranomistajia jotka on pesseet koiraa mäntysuovalla. Ei ole omaa kokemusta. Omia hiuksia olen kyllä pessyt sekä mäntysuovalla että koirashampoolla ja siinä on molemmat toimineet ihan hyvin. :D
Oma henkilökohtainen mutu-tuntuma on kyllä se että ei varmaan suurin osa terveihoisista koirista kärsi jostain mäntysuopapesusta kunhan sitä laimentaa tarpeeksi vedellä,- miika m.
Ursa kirjoitti:
Ai jaa, no tunnen sitten joitakin vähemmän valveutuneita koiranomistajia jotka on pesseet koiraa mäntysuovalla. Ei ole omaa kokemusta. Omia hiuksia olen kyllä pessyt sekä mäntysuovalla että koirashampoolla ja siinä on molemmat toimineet ihan hyvin. :D
Oma henkilökohtainen mutu-tuntuma on kyllä se että ei varmaan suurin osa terveihoisista koirista kärsi jostain mäntysuopapesusta kunhan sitä laimentaa tarpeeksi vedellä,jätä nuo mututuntumat omiksesi, jos koira on terveihoinen, niin ei ole kauan, kun sitä mäntysuovalla peset, omat hiuksesi pese millä hauat oma on asiasi, mutta älä kannusta koiran pesua mäntysuovalla.
miika m. kirjoitti:
jätä nuo mututuntumat omiksesi, jos koira on terveihoinen, niin ei ole kauan, kun sitä mäntysuovalla peset, omat hiuksesi pese millä hauat oma on asiasi, mutta älä kannusta koiran pesua mäntysuovalla.
Joo, mäntysuopa ei ollut hiuksille yhtään hullumpaa. :) Koiria olen pessyt koirashampoolla, en muista nyt sen nimeä vaikka tietysti pitäisi muistaa kun sama pullo on ollut minulla kymmenen vuotta ja siinä on vielä moneen pesuun ainetta jäljellä. Voisit tietenkin suositella jotain oikein hyvää koirashampoota niin ostan sitä seuraavalla kerralla, ei haittaa tällä käyttömäärällä vaikka on kallistakin kunhan vaan tulee puhdasta. Niin ja kerran olen pikkulikan jalat, turkin ja toisen kyljen pessyt astianpesuaineella kun se oli löytänyt jostain öljyä eikä sitten muutakaan pesunesteitä ollut siihen hätään, paitsi joku ehdotti kossua. Aika hyvin puhdistui Fairyllä vaikka useampaan kertaan piti kyllä hangata.
Ursa kirjoitti:
Joo, mäntysuopa ei ollut hiuksille yhtään hullumpaa. :) Koiria olen pessyt koirashampoolla, en muista nyt sen nimeä vaikka tietysti pitäisi muistaa kun sama pullo on ollut minulla kymmenen vuotta ja siinä on vielä moneen pesuun ainetta jäljellä. Voisit tietenkin suositella jotain oikein hyvää koirashampoota niin ostan sitä seuraavalla kerralla, ei haittaa tällä käyttömäärällä vaikka on kallistakin kunhan vaan tulee puhdasta. Niin ja kerran olen pikkulikan jalat, turkin ja toisen kyljen pessyt astianpesuaineella kun se oli löytänyt jostain öljyä eikä sitten muutakaan pesunesteitä ollut siihen hätään, paitsi joku ehdotti kossua. Aika hyvin puhdistui Fairyllä vaikka useampaan kertaan piti kyllä hangata.
Jalat, masun ja toisen kyljen piti olla, en koko turkkia pessyt Fairyllä kun piti vähän jättää tiskaamiseenkin sitä! :)
- miika m.
Ursa kirjoitti:
Pesehän sillä mäntysuovalla itsesi kokonaan, ja kerro miltä tuntuu huomena.
Tässä pari hyvää koirasampoota joita voin suositella.
http://www.anahitas.com/kauppa/popup_image.php?pID=137&osCsid=39a0549d9ee57140558f55591c5682b1
http://www.mustijamirri.fi/index.php?inc=31&pID=018769&img_id=0&jsh_id=d2d95175a5ddf5376a249a4deb5d5059
PS, jos koirashampoosi on 10v. vanhaa niin sehän on vanhentunut jo. miika m. kirjoitti:
Pesehän sillä mäntysuovalla itsesi kokonaan, ja kerro miltä tuntuu huomena.
Tässä pari hyvää koirasampoota joita voin suositella.
http://www.anahitas.com/kauppa/popup_image.php?pID=137&osCsid=39a0549d9ee57140558f55591c5682b1
http://www.mustijamirri.fi/index.php?inc=31&pID=018769&img_id=0&jsh_id=d2d95175a5ddf5376a249a4deb5d5059
PS, jos koirashampoosi on 10v. vanhaa niin sehän on vanhentunut jo.No ihoa meillä on pesty laimennetulla mäntysaippualla mummon saunassa pienestä asti, siitä ei ole minulle ainakaan tullut mitään "vaurioita". :D Mummo tykkäs että sillä lika lähtee! Mutta hiusten kanssa olin hienohelma ja otin aina shampoot ja hoitoaineet mukaan. Nykyään ei ole niin nuukaa mökkielämää viettäessä millä sitä itsensä pesee...
Kiitoksia linkeistä! Tuo eka voisi olla minun koirille hyvä. Ja onhan se nykyinen shampoo vanhaa mutta ei siinä mitään parasta ennen-päiväystäkään ole...
- Kateus paha tauti!
Sinustako täällä pitäisi jauhaa, ei ole kateudella mitään rajaa sinulla!
- Liirumlaarum..
Tälläsillä sisäpiirin pyörittämillä höpönpöpötyksillä on se paha puoli että ulkopuolisia ivataan , nälvitään .
kamujen kirjoituksia mielistellään ja ollaan 100 prosenttisesti samaa mieltä :):)
Näin se vaan on. - do not understand
Kuka ihme on uma tai mikä lie ? Voisitteko selittää tälläiselle tavalliselle kaduntallaajalle kun ei aivokapasiteetti riitä ymmärtämään .. Tää on varmaan joku inside, mmhm? :D
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16012256
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454600Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1353653Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3631611Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461