Tuolla on hienot 3D-kuvat:
http://runonlaulajantie.blogspot.com/
Mitenköhän vastaavat saisi itse tehtyä?
Hienot 3D-kuvat
1
268
Vastaukset
- Runonlaulaja
Kiitos!
Olen tehnyt 3D-mallit itse ilmaisella Google SketcUp -ohjelmalla ja tämän jälkeen "renderöinyt" ne aidomman näköisiksi Kerkythea -nimisellä ilmaisohjelmalla. Lähtömateriaalina minulla on ollut dwg-muotoisina tiedostoina alueen kaavakartta, maaperätutkimuksen korkeusmittaustiedot, ja arkkitehtisuunnittelijalta saadut piirustuksen (pohjat, julkisivukuvat). Näin ollen ympäristö vastaa aika hyvin todellisuutta, mm. naapuritalojen sijainnit ja korkeusasemat ovat "oikeita". Tästä oli hyötyä projektissamme mm. ikkunoiden suunnittelussa ja muutenkin talojen sommittelussa tontille.
Minulla ei ollut mitään varsinaista taustaa 3D-mallinnuksesta, ohjelmien käytön omatoimiseen oppimiseen meni muutama viikko. SketchUpin käyttöön on myös kattavat opastusvideot YouTubessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2037107- 1602107
- 1131738
- 511420
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️571323Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571186Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1011107Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71056- 411009
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan257985