Mä en jaksaisi näitä nettileikkejä enää. Etkö sä nyt voisi kommunikoida mun kanssa jotenkin muuten. Voisitko laittaa mulle vaikka yhden viestin niin vastaan siihen tai kerro anonyymi sähköpostiosoite. Tiedät, etten uskalla ottaa yhteyttä näiden viestien perusteella. Näistä jutuista menee sekaisin.
Tavataan ja jutellaan. Pyydän vain. En jaksa näitä oikeasti.
Pyyntö Miehelle.
13
300
Vastaukset
- m
Mutta mähän olen jo laittanut. Jos se ei kelpaa, ei sitten.
- Voi teitä miehiä :)
No jos hän ei ole saanut mitään viestiä niin hän ei varmastikaan tarkoittanut viestillään sinua :) Miehet alkaa olla tyrkympiä kuin naiset konsanaan :)
- kevät koittaa
Voi teitä miehiä :) kirjoitti:
No jos hän ei ole saanut mitään viestiä niin hän ei varmastikaan tarkoittanut viestillään sinua :) Miehet alkaa olla tyrkympiä kuin naiset konsanaan :)
mehiläiset alkaa pörräämään kukkasissa :)
- Ap.
Hän ei ole laittanut, joten et ole oikea henkilö.
- -mie
Aha, kyse oli sähköpostilaatikosta. Jossain.
Hyvät jatkot sitten vaan.
- Ap.
Tietysti minulla on hänen viralliset yhteystietonsa, mutta en uskalla ottaa yhteyttä pelkästään näiden nettiviestien perusteella.
Hänellä ei ehkä ole mun virallisia yhteystietoja. Nimen perusteella löytyy mm. Facebook, Yahoo, LinkedIn, Twitter.
Jos hän laittaisi mulle yhden pienen viestin niin se ilahduttaisi minua.
Oikeasti en jaksa näitä nettijuttuja.- -mie
Minä en laita enempää kuin anonyymin sähköpostiosoitteen (ei tällä nimenomaisella palstalla) kun sitä joku pyysi ja sanoi sitten laittavansa postia. Jos ei pidä lupaustaan, ei ole joko tuntemani tai sitten keksii taas jotain tekosyitä ja uusia vaatimuksia.
No, olkoon sitten, minä lähden.
- (m)
Tässä sähköpostiosoite:
[email protected]
Katsotaan oletko se ihminen jota etsin? - Ap.
Laitoin viestin. Katsotaan tärppääkö. Siinä on kysymys josta käy ilmi kuka olet, kuka minä olen.
- meneekö?
pääkaupunkiseudulle?
- Ap.
Menee PKS. Tapasimme eräänä päivänä kello 11.00 ja joimme kahvia.
Edelleen toivon häneltä kommenttia, osoitetta.- (m)
Hei Ap
En ole se etsimäsi mies ikävä kyllä. Vastasin sinulle myös sähköpostiisi.
Onnea etsintöihisi ja mukavaa kevättä. :)
- ´minäkin pyydän
tämmösiä pyyntöjä vois varmaan täällä muutkin naiset laitella, ainakin minäkin oisin voinut kirjoittaa tämän saman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa532525Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631672SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän51624Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2641515Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251191Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241021Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411010RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?77941