Mistä löytää vanhempia herrasmiehiä? Olen 40 , pieni, hoikahko, mutta en enää ns. missimitoissa. Olisi kiva pitää tyytyväisenä muutamaa vakiherrasmiestä. Mistä näitä löytää? En haluaisi laittaa ilmoitusta, koska en halua kuin pari-kolme vanhempaa miestä.
Vastaukset 7
- lyulyul
"n haluaisi laittaa ilmoitusta, koska en halua kuin pari-kolme vanhempaa miestä. "
Et sä tolla tavalla koskaan rikastu sun pitää laskuttaa 220 tunti ja tehdä vähintään 50 tunnin työviikkoa. - eka.joulukuuta
Mä voin kertoa, ota yhteyttä...
- mmmmmm-
Miksei nuorempaa, Missäpäin tälläista olis.?
- mr.rauma
Otappa yhteyttä......ja kerro mistä päin olet ja mitä sun kanssa saa touhuta!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3081100Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67935- 77918
- 71795
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34617- 44617
- 51579
- 42551