On tapahtunut ihme. Tulin bussiin, ja kuski osasi tervehtiä. Hän oli niin
reipas, että jopa uskalsi katsoa silmiin ystävällisesti.
Siis on Espoossa sittenkin sivistyneisyyttä havaittavissa.
Bussikuski OSASI TERVEHTIÄ
11
241
Vastaukset
- odsjiijdijwdijwijd
Totta, linjalla 21 kuski sanoi "Huomenta" kun nousin varhain aamul dösään
- lenses
On niitä ystävällisiä kuskeja monella muullakin Espoon sisäisellä
linjalla. Olemme siis ylpeitä espoolaisuudestamme, kun tasokkaita
kuljettajia löytyy.
- Lill...
En vain ole ESPOOSSA nähnyt tervehtivää bussikuskia. Missä? Kertokaa
tervehtivän kuskin tuntomerkit, ja linja, jota kuski ajelee. - Hyväkuuloinen mä
Tervehtiviä bussikuskeja on MONILLA ERI LINJOILLA. Ja miksi pitäisi
kertoa tervehtivien kuskien tuntomerkit? Käy busseissa itse toteamassa. - IHMEITTEN IHMETTELIÄ
Kuskien tervehtimistaito toimii. Mut joskus huolestuttaa kun yhdella
hyvän tervehtimis-äänen omaavalla kuskilla on hirveen paksut
linssit rilleissä, valtava likinäköisyys, jotta mulla herää kysymys:
Näkeekö se ajaa??- dvt
eikai se kuskiksi muuten pääsisi ja miksi ajais jos ei näe? Mitä tolla nyt on väliä luotan ja tervehdin oli sitten lasit tai ei.
- rillipöllö
sitähän varten ne rillit on että se näkee ajaa, huolestu sitten jos rillit puuttuu joku kerta :D
paksuus nyt ei välttämättä kerro laseista muutenkaan, saattaahan olla vain ohentamattomat = halvemmat
itsekin lasien kanssa bussia ajan, lasien kanssa näköni erinomainen, mutta ilman en saisi edes ajaa... - jotakin nähnyt
Sanoisin, että suurin osa matkustajista suhtautuu silmälasipäisiin
kuljettajiin asiallisesti. Ja ne matkustajat, jotka eivät silmälasipäisiä
kuskeja tervehdi, eivät tervehdi muitakaan henkilöitä, vaan ovat sellaiset
matkustajat erittäin yksinäisiä. - Kulinkuljettama
Minäpä tervehdin vain paljasperseisiä riksakuskeja kiinaksi. Muita en.
- Oli älytöntä...
Kerran näin jotain omituista: Vaikka oli tervehtivä kuljettaja, niin
bussiin tuli KOLME ( todella: KOLME!!!) tätiä, jotka eivät vastanneet
tervehdykseen, vaikka kuljettaja tervehdi KUULUVALLA ÄÄNELLÄ.
Taisivat ne kolme tätiä olla elämän kolhimia ressukoita. - Ystävällisiä kuskeja
Kyllä oli toukokuussa oikein ytävällisiä kuskeja.
Minä nimittäin kiitän myös bussista poistuessani, näin tekee moni muukin ja aina olen saanut käden heilautuksen tai muun vastauksen.
Olen joutunut kysymään kuljettajalta monesti missä minun pitää jäädä pois, ja aina olen saanut jonkin vastauksen. Tosin joukossa on ulkomaalaisperäisiä, joilla ei ole aavistusta Espoon aluelta, mutta silti olen onnistunut.
Eräskin jopa soitti tuttavalleen ja kysyi tältä, missä minun etsimäni suuri marketti on, ja sinne löysimme sitten aivan mainiosti.
Kiitokset Espoon sisäisille kuljettajille ja myös seutuliikenteen kuljettajille.
Tosin muutamat matkustajat ovat aivan kauhuissaan jos heitä rupeaa kysymyksillä vaivaamaan. Ihmiset ylipäätään voisivat olla enemmän avoimia toisiaan kohtaan, niin meillä kaikilla olisi helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917