Taiston päivät

tulevat

http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/index.htm

Profetioita 2 -osioon erään uskonsisaren saama sanoma

Sisko Turusta lähetti rukouksessa saadun sanoman.

Kun nämä taiston päivät, kun nämä lopunajan päivät jälleen ovat edessä, uudesta näkökulmasta katsottuna, koko maailman kaikkeutta, koko teidän elämäänne jotka Minussa olette, te koko Kristuksen ruumis, kun nämä päivät teitä kohtaavat, nämä lopunajan päivät, Herra itse on oleva teidän kanssanne.
Teiltä ei puutu leipää, teiltä ei puutu vettä, teiltä ei puutu rukouksessa vastaanotettua armoa.

(lopussa)
Juutalaista kansaa on jokainen joka Jeshua Hamashiaan luottaa, Jeesukseen Kristukseen, Herranaan ja Vapahtajanaan, heidät on siihen elävään puuhun oksastettu, aivan niin kuin Sana sanoo, he eivät ole villimarja puita, vaan he ovat eläviä, oliivipuuhun istutettuja ja he tuovat kukkaa, he tuovat hedelmää, he tuovat hyvää tuoksua Taivaallisen Isän sieraimiin, niin että Isä ilahtuu. Isä saa mielihyvän heidän pyhyydestään, heidän kauneudestaan ja niin Hän kokoaa pojallensa morsiamen. Morsianta joka lopunaikana tulee olemaan kirkastettu, tulee olemaan Jumalan armolla varustettu ja Jumalan Voimaan puettu. Aamen.

13

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19+14

Tämä iloviesti koskee varmaan Efraimia.
      Ei valitettavasti kristittyjä

• lue se

Tämä iloviesti koskee varmaan Efraimia.
        Ei valitettavasti kristittyjä

Et ole oikeassa, etkö lukenut että se vastaus tuli rukouksessa?

• Veli Hopea

Tyttären ( Morsiamen ) synnyttämisestä on annettu esikäsky 2007, sanottiin,
      että alkaisi olla kiire.
      Mutta viehän se vuosia ennenkuin morsian on tullut sen ikäiseksi, että on
      valmis yljälle häitä varten.
      Jokaisella valitulla ei ole syytä pelkoon, tapahtuipa maailmassa mitä mul-
      listuksia tai katasrofeja tahansa, Herra Sebaot pitää huolen omistaan.
      Vanhurskauden talutusnuorat on jaettu. Ne takaavat vanhurskauttamisen
      ja pyhityksen.

Tämä mystinen yö laittaa maailman täysin sekaisin. Vain täysi pimeys
      hävittää maailmasta synnin.
      Jotka elävät Kristuksen ruumiissa ja katselevat Hänen silmillään,
      selviävät läpi pimeyden ja synkeyden Hänen valkeudessaan.

Joka ei ole tullut Isän vetämäksi ja opettamaksi uskon kautta ja näin
      oppinut totuutta tuntemaan, hän ei ole päässyt Kristuksen luo.
      Joh 6: 44 ja 45

Aika on rajallista niille, jotka tunteilevat mielessään, on hyvä muistaa:
      Kaksimielisellä sydämellä ei voi lähestyä oikeamielisyyttä.

Hän sanoi minulle: Hän ei haluaisi tehdä sitä, mitä Hän joutuu tekemään
      ihmisten välinpitämättömyyden tähden. Olimme yhdellä vuorella, josta
      näkyi lähellä olevan kaupungin valot.

• 2+16

Hyvä Veli Hopea olet kovasti tärkeillyt meille kristitylle, sitä en pane pahakseni sillä en ole kristitty.
      Mutta joskus toivon, että sanoisit jotakin sellaista joka olisi ymmärettävää, etkä vain tärkeilisi.

• odottaa vielä

Jumalalle ovat kaikki kristityt tärkeitä, ja Hän odottaa kyllä ihmisen viimeiseen henkäykseen asti sinunkin uskonratkaisuasi, mutta sitten kun aikasi jättää etkä ole ottanut Jeesusta vastaan, aika loppuu.

• Inhottava realisti

Kun aletaan tuhoa, sotia ja kurjuutta ennustamaan, tietty epäselvyys on järkevää. Se mahdollistaa muuttuvat selitykset.

• oikeille profeetoill

Kuitenkin Jumala ilmoittaa Raamatussa, ettei Hän tee mitään ilmoittamatta siitä ensin palvelijoilleen, profeetoille!

• Elävä Jumala
        oikeille profeetoill kirjoitti:

Kuitenkin Jumala ilmoittaa Raamatussa, ettei Hän tee mitään ilmoittamatta siitä ensin palvelijoilleen, profeetoille!

Kyllä Jumala ilmoittaa aivan täsmätietoa, ja etukäteen, tarkasti! Nykyaikanakin. Sen minkä Hän tarpeelliseksi näkee, ja niille ihmisille, jotka ovat kuulolla.
        Kun sitä näkee ja toteaa, niin viimeistään silloin uskoo, että Jumala ON!
        Ja että Hän on juuri sellainen, kuin Hän on itsensä ilmoittanut: näkevä, kuuleva, elävä henki... Josta koko luomakunta todistaa: ELÄMÄ sykkii, kasvaa, sitä suunnitelmallista kasvua , jonka Luoja luoduille asetti.

• *-*

Taiston nimipäivät ovat joka vuosi 7.marraskuuta....

• Lea.

Aurinkoista päivää! Linnut visertää ja kevät etenee kohisten. Ihanaa aikaa! Mieli kiitollinen! Ja valoisa tänään. Paljon on aihetta lapsella kiittää..

Jumala on todella luvannut antaa tiedon, rohkaisua, profetiaa jne.

Eilen sain itse rukouksessa viestiä, ja jaan tännekkin.

!5.4.2011 rukouksessa
      Minä Herra, tulen antamaan herätyksen tähän maahan.
      Te murheelliset, jotka nyt itkette ja rukoilette kammioissanne. Te maan hiljaiset.
      Autuaita te. Olen kuullut rukouksenne ja lohdutan teitä. Te uskolliset!
      Minä Herra joudun ravistelemaan tätä maata, mutta älkää peljätkö te minun omani, te jotka minuun turvaatte. Te saatte voiman kullekkin päivälle.
      Autuaita te, jotka valvotte ja rukoilette! Olkaa valmiiit ja katsokaa minuun. Minä Herra käyn edellänne ja tuen teitä.

Minä ilmoitan profeetoilleni tulevaiset. Kuulkaa heitä ja sanansaattajiani.
      Päättäjät ja kirkonedustajat, ottakaa varoituksista vaarin, se on kansan ja teidän itsennekin parhaaksi. Jokaiselle on armo ja pelastus tarjolla, joka kuulee ja kääntyy puoleeni, sanoo Herra.Teillekkin, jotka olette Jumalan ja Hänen sanansa hylänneet.
      Tulevat vaikeat ajat ovat siunaukseksi.
      ja maanne ja kansanne parhaaksi. Kuulkaa siis minua, sanoo Herra.

Sadonkorjuun aika lähenee. Olkaa lujat te minun omani!

Siunausta , rakkaat sisaret ja veljet Kristuksessa!
      Ja siunausta teille, jotka ette vielä Herraa tunne!

Viesti luettavissa kokonaisuudessaan.
      http://majatalo-lea.net/?cat=33

• 365.

Olen tässä jo vuoden odotellut sitä,että se herätys ennättää tännekin päin.

Vaan ei ole näkynyt eikä mitään ravistelujakaan ole ollut saati että Herra olisi satoakaan korjannut.Ei vissiin osaa käyttää leikkuupuimuria.

Mutta eipä sellaisia juttuja ole kyllä kaivattukaan vaikka joku saisi sellaisista viestejä joka ainoa päivä.

Ja olisihan se melkoisen kypsyttävää saada viestejä 365 päivää vuodessa,ja siinä sivussa vielä valvoa ja rukoillakin.

• Viimeinen Taisto.

No,missä ne taiston päivät viipyvät vai onko ne toistaiseksi peruutettu?

• ....

Ihmiset tietää, että huonoja aikoja tulossa ja vielä huonompiakin, silti kysytään, missä viipyy. Toivottavasti viipyy vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe