Ärsyttävää, kun en saa salasanaa vaihdettua. Mielestäni ohjeen mukaan teen, mutta entisenä vain koko ajan pysyy. Ilmeisesti helpompaa lopettaa käyttäjätunnus ja luoda uusi.
Salasanan vaihto mahdotonta
8
195
Vastaukset
- i.valkeinen@suomi24.
Ongelmia sähköpostin avaamisessa.
- HIEKKALÄJÄ
Tässä näkee tulipunaista!! Voimasanat ja potkut eivät auta.
Sanat ei riitä kertomaan tätä Suomi24:n touhuja.perkele!
JOS ON UNOHTANUT SALASANAN EIKÄ OLE MUISTANUT VAHVISTAA S-OSOITETTA,NIIN TOSI KIVA!! EI PÄÄSE SITTEN MIHINKÄÄN TÄÄLLÄ!!
NS.AUTOMAATTINEN SISÄÄNKIRJAUTUMINENKAAN EI TOIMI!
VAAN YLÄKULMASSA PYÖRII JOKU HEMMETIN VEMPAIN.SIIS KOHTA TÄYTYY REPII KAPPALEIKSI PELIHOUSUT perkele.- Vihtahousu-Ville
Sama täällä hyrrä pyörii ja pyörii. En pääse sähköpostiini ja olen hukannu
salasanan, et sillei.
Onko näin et mun 6 vuoden sähköpostini on kohta jossain bittitaivaassa.
Eikö todellakaan oo mitään tehtävissä?
- jl9010
Juu, sama ongelma minulla. Olisiko liikaa pyydetty jos Suomi24 tekisi asialle jotain?
- S24 sucks
Jep, sama täällä. Tai melkeen sama, paitsi että kaikki on 100% varmasti oikein, enkä silti pääse sähköpostiin. Ei muka vahvistettua osoitetta (vaikka sieltä tuli kyllä toiseen sähköpostiin linkki, mutta eipä siitä linkistä päässyt kirjautumaan siitäkään) ja ylläpito vaan levittelee käsiään. Ammattitaitosta! Taidan vaihtaa sähköpostini kokonaan toiseen paikkaan, jos ei kohta ala toimimaan, ei tätä touhua jaksa kauaa kattella. Onneks ei oo kyse ykkössähköpostista!
- kukka0
Miten saa vaihdettua nimimerkin tuli vahigossa väärä nimimerkki.
- ANGRY BIRD
MITEN VOI OLLA MAHDOLLISTA, ETTEI OMIA TIETOJA TAI SALASANOJA SAA TÄÄLLÄ MUUTETTUA!!! TEEN KAIKEN OHJEIDEN MUKAAN, MUTTA JÄRJESTELMÄ EI HYVÄKSY VAIHTOJA. NEUVOJA TARVITAAN JA PIKAISEEN. HELP ME!!!
- ewfesf
Jaahas. Tämä onki näköjään yleinen ongelma. Itellähän oli ikäänkuin ykkössähköposti suomi24:ssa, mutta sinne meni kaikki.
Kylläpä taitaa meikäläisen sähköpostihommat siirtyä muille sivuille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi2141571Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931528Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?781258- 901155
- 831105
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi201067- 841030
Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡981024Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v931024- 411003