Osaako joku auttaa, että mitä nämä kyseiset unet voisivat tarkoittaa?
Unet ovat kolmena peräkkäisenä yönä nähtyjä.
Ensimmäisessä unessa olin lapsi ja riitelimme isosiskoni kanssa jostain esineestä. Muistan elävästi kun pidättelin itkua, olin todella surullinen kun siskoni ei antanut minulle jotain esinettä mitä olisin halunnut. Kurkkuun oikein sattui kun pidättelin itkua ja silmätkin olivat jo kyyneleistä kostuneet.
Toisessa unessa olin kotona äitini luona. Minulla oli iso maha ja olin raskaana. Sanoin äidilleni että nyt se tulee ja synnytin pojan. Synnytyksen jälkeen huomasin pian että mahani oli taas kasvanut uudelleen ja sanoin äidilleni että nyt tulee toinenkin, toivottavasti se olisi tyttö. Tätä toista synnytystä en edes nähnyt unessa. Enkä muutenkaan unessa ollut erityisen innostunut tai muuta vastaava, synnytin vain.
Kolmannessa unessa olin tatuointi liikkeessä tatuoitavana. Oikeaan käteeni tatuoitiin jotain kuvaa, joka oli koko käsivarteni kokoinen. En ollut pyytänyt mitää kuvaa, tatuoija vain tatuoi mitä hänen mieleensä tuli. Tatuoinnin ollessa valmis katsoin kuvaa tatuointi liikkeessä, se oli väreiltään puna/oranssi/keltainen. Siinä oli "liekkien" tapaisia viivoja, joiden seasta erotin kaksi kilpikonnaa ja jonkin matelijan, kenties jonkin liskon tapaisen. Muistan kuinka kauniina ja hienona pidin tatuointia. Kotiini mentyä katsoin peilistä käsivarttani ja muistan kuinka hirveänä pidin tatuointia. Se oli ruma. Mietin miten sen kanssa eläisin, koska en saisi sitä pois, mutta se näkysi hyvin. Inhosin sitä ja mietin kuinka tyhmä minun piti olla koska otin sellaisen tatuoinnin.
Tämmöisiä unia:)
itkua, synnyttämistä ja tatuointi
ihmeunia
0
253
Luetuimmat keskustelut
- 881444
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K221165En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o651130- 65928
- 68836
- 62813
- 70778
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24740- 69702
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39668Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49647- 133636
- 52606
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36595- 19557
- 68557
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33545- 43544
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43541- 29535