Osaako joku auttaa, että mitä nämä kyseiset unet voisivat tarkoittaa?
Unet ovat kolmena peräkkäisenä yönä nähtyjä.
Ensimmäisessä unessa olin lapsi ja riitelimme isosiskoni kanssa jostain esineestä. Muistan elävästi kun pidättelin itkua, olin todella surullinen kun siskoni ei antanut minulle jotain esinettä mitä olisin halunnut. Kurkkuun oikein sattui kun pidättelin itkua ja silmätkin olivat jo kyyneleistä kostuneet.
Toisessa unessa olin kotona äitini luona. Minulla oli iso maha ja olin raskaana. Sanoin äidilleni että nyt se tulee ja synnytin pojan. Synnytyksen jälkeen huomasin pian että mahani oli taas kasvanut uudelleen ja sanoin äidilleni että nyt tulee toinenkin, toivottavasti se olisi tyttö. Tätä toista synnytystä en edes nähnyt unessa. Enkä muutenkaan unessa ollut erityisen innostunut tai muuta vastaava, synnytin vain.
Kolmannessa unessa olin tatuointi liikkeessä tatuoitavana. Oikeaan käteeni tatuoitiin jotain kuvaa, joka oli koko käsivarteni kokoinen. En ollut pyytänyt mitää kuvaa, tatuoija vain tatuoi mitä hänen mieleensä tuli. Tatuoinnin ollessa valmis katsoin kuvaa tatuointi liikkeessä, se oli väreiltään puna/oranssi/keltainen. Siinä oli "liekkien" tapaisia viivoja, joiden seasta erotin kaksi kilpikonnaa ja jonkin matelijan, kenties jonkin liskon tapaisen. Muistan kuinka kauniina ja hienona pidin tatuointia. Kotiini mentyä katsoin peilistä käsivarttani ja muistan kuinka hirveänä pidin tatuointia. Se oli ruma. Mietin miten sen kanssa eläisin, koska en saisi sitä pois, mutta se näkysi hyvin. Inhosin sitä ja mietin kuinka tyhmä minun piti olla koska otin sellaisen tatuoinnin.
Tämmöisiä unia:)
itkua, synnyttämistä ja tatuointi
ihmeunia
0
198
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2609067IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3126299Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661370Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61311- 1091111
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.791005Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60877Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43788MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk311703Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23696