Osaako joku auttaa, että mitä nämä kyseiset unet voisivat tarkoittaa?
Unet ovat kolmena peräkkäisenä yönä nähtyjä.
Ensimmäisessä unessa olin lapsi ja riitelimme isosiskoni kanssa jostain esineestä. Muistan elävästi kun pidättelin itkua, olin todella surullinen kun siskoni ei antanut minulle jotain esinettä mitä olisin halunnut. Kurkkuun oikein sattui kun pidättelin itkua ja silmätkin olivat jo kyyneleistä kostuneet.
Toisessa unessa olin kotona äitini luona. Minulla oli iso maha ja olin raskaana. Sanoin äidilleni että nyt se tulee ja synnytin pojan. Synnytyksen jälkeen huomasin pian että mahani oli taas kasvanut uudelleen ja sanoin äidilleni että nyt tulee toinenkin, toivottavasti se olisi tyttö. Tätä toista synnytystä en edes nähnyt unessa. Enkä muutenkaan unessa ollut erityisen innostunut tai muuta vastaava, synnytin vain.
Kolmannessa unessa olin tatuointi liikkeessä tatuoitavana. Oikeaan käteeni tatuoitiin jotain kuvaa, joka oli koko käsivarteni kokoinen. En ollut pyytänyt mitää kuvaa, tatuoija vain tatuoi mitä hänen mieleensä tuli. Tatuoinnin ollessa valmis katsoin kuvaa tatuointi liikkeessä, se oli väreiltään puna/oranssi/keltainen. Siinä oli "liekkien" tapaisia viivoja, joiden seasta erotin kaksi kilpikonnaa ja jonkin matelijan, kenties jonkin liskon tapaisen. Muistan kuinka kauniina ja hienona pidin tatuointia. Kotiini mentyä katsoin peilistä käsivarttani ja muistan kuinka hirveänä pidin tatuointia. Se oli ruma. Mietin miten sen kanssa eläisin, koska en saisi sitä pois, mutta se näkysi hyvin. Inhosin sitä ja mietin kuinka tyhmä minun piti olla koska otin sellaisen tatuoinnin.
Tämmöisiä unia:)
itkua, synnyttämistä ja tatuointi
ihmeunia
0
168
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2194574
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283320Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082463Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342065- 1861758
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341735Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131423Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs71390Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211286- 421272