Joh. 6:56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
Joh. 6:57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. '
Pari jumalatonta henkilöä on ryhtynyt pilkkaamaan palstallamme Jeesusta, jonka ruumis ja veri Ehtoollisessa nautitaan syntien anteeksiantamiseksi ja iankaikkiseksi elämäksi, ilainaamalla Jeesuksen opetusta juutalaisiin säädöksiin liittyneistä syömissistä. Juutalaiset vahtivat Jeesuksen opetuslapsien syömistä PESEMÄTTÖMIEN KÄSIEN SUHTEEN. Matt. 15:6 Ja niin te olette tehneet Jumalan sanan tyhjäksi perinnäissääntönne tähden.
NYT NAMA JUMALATTOMAT OVAT SOTKENEET PYHÄN SAKRAMENTIN lokaan syömiseen liittyvillä ulostepuheillaan. Tällaisille Jumalan sanan sotkijoille ja herjaajille olisi parempi että myllynkivi ripustettaisiin heidän kaulaansa ja heidät heitettäisiin meren syvyyteen.
Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
Herran Pyhä Ehtoollinen
43
102
Vastaukset
- xc,vg.h
Jeesusta pilkkaavat omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappanneet ja lastensa perseitä repivät pedofiili perkeleen lahkolaiset eivät edes ymmärrä Jeesuksen Omaa Sanaa!
Lukekaa ja ymmärtäkää se ja miettikää voiko Jeesusta pahemmin pilkata kuin pilkkaamalla tehdä Hänestä paskaa!!!
16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
Tässä raamatun kohdasa on varotus:
28. Jokaisen on tutkittava itseään, ennen kuin syö tätä leipää ja juo tästä maljasta.
29. Se, joka syö ja juo ajattelematta, että kysymys on Kristuksen ruumiista, syö ja juo itselleen tuomion.
Raamattu antaa tietoa:
1Kor.15:50. Sen sanon, veljet, ettei liha ja veri voi saada omakseen Jumalan valtakuntaa ja ettei katoava voi saada omakseen katoamattomuutta.
Nuo raamatun kohdat todistavat sen mitä minun ei tarvii sanoiksi pukea!
Sen sijaan voin kertoa, että eläimissäkin on niin sivistyneitä, etteivät syö ja juo oman lajinsa lihaa ja verta.
Kysymykseksi jää siten, että koska saatanallisuuteen harhautetut sivistyvät sen verran?!
Joka kerta kun ehtoollista pakanalisessa rituaalissa nauttitaan tapetaan syytön synnitön Jeesus symboolisesti ja pilkataan syömällä niinkuin pedot ja Hänestä tehdään ulostetta niinkuin raamattussa Jeesus itse asian ilmaisee.
Kun tuolla saatanallisella rituaalilla tuhotaan syyttömän lapsen sielu rippikoulun päätteeksi niin koko ehtoollisen saatanallisuus onkin sitten lapsia noitarovioilla tappaneelle ja tapattaneelle kritinuskolle, lutherilaisuudenkin saatanallisuuden jumalallisuutta.
Tulee aika jolloin "veri" ja "liha" sanan vertauskuvallisuuden merkitys selviää jokaiselle. On monia jotka tuntevat sen jo.
Mutta pakanalliseen ehtoollis asiaan tulee korjaus. Kun Jeesus palaa niin silloin viini juodaan viininä ja kaikille paljastuu saatanallisuuden harhautukset.
Jeesus ei juo verta, niin miksi ette seuraa Häntä vaan teette päinvaston saatanan tahdon mukaan!?!
Jeesus EI OLE MUKANA pakanallisilla ehtoollisilla. Joka seuraa Jeesusta, ei ota ehtoollista:
RAAMATTU 1776 : Matteus 26
27 Ja hän otti kalkin, ja kiitti, antoi heille ja sanoi: juokaat tästä kaikki;
28 Sillä tämä on minun vereni, sen uuden Testamentin, joka monen tähden vuodatetaan
syntein anteeksi antamiseksi.
29 Mutta minä sanon teille: en suinkaan minä silleen juo tästä viinapuun hedelmästä, siihen päivään asti kuin minä juon teidän kanssanne sen uuden minun Isäni valtakunnassa.
Jeesus ei juo viinipuun antia mutta Hänen kieltäjät pilkkaavat Jeesusta:
RAAMATTU 1933/1938 : Matteus 26
27 Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki; 28 sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
29 Ja minä sanon teille: tästedes minä en juo tätä viinipuun antia, ennenkuin sinä päivänä, jona juon sitä uutena teidän kanssanne Isäni valtakunnassa."
Siis lapsena saaneen Jumalan Valtakunnan kaltaisuuden sielullisuuden säilyttäneet ymmärtävät vertauskuvat mutta Jeesuksen pilkkaajat sieluttomat eivät ymmärrä. Koskahan sieluttomat pedofiilit lestat oppivat ymmärtämään myllynkivi opetuksen oikein.....- 'ph'phiäuffföäfäffäf
Te olette niin täynnä tätä lihan syöntiä, että 100 vuoden kuluttua Jeesuksesta ei ole mitään jäljellä..
- Jeesus on tie
'ph'phiäuffföäfäffäf kirjoitti:
Te olette niin täynnä tätä lihan syöntiä, että 100 vuoden kuluttua Jeesuksesta ei ole mitään jäljellä..
2000 vuotta on Jeesuksen ruumista syöty ja verta juotu eikä yhtään ole vähentynyt. Rakkaudesta lämpimänä tuo vuolas sovintoveren virta vuotaa Jumalan ja karitsan istuimesta Telluksen viimeiseen pamaukseen asti.
Voi niitä raukkoja jotka Jeesuksen hylkäävät ja pilkkanaan pitävät. Jos tietäisitte mikä teitä iankaikkisuudessa odottaa, tekisitte parannuksen säkissä ja tuhkassa. - asiat kohilleen
Pirun agetti jälleen vääntelemässä Jumalan sanaa omaksi kadotuksekseen.
- teita
'ph'phiäuffföäfäffäf kirjoitti:
Vastaan sinun yhteen asia puolen asiaan : Nimittäin
1 Kor , 15:50 . Mutta tämän minä sanon...
Että ihminen ei tule Armonvaltakuntaan syntymällä "lihasta ja verstä" eli luonnollisella tavalla . Hän tarvitsee uudestisyntymisen , "joka tapahtuu vessä ja Hengessä,": Kasteen lisäksi siihen kuluu Pyhän Hengen vaikuttama parannus ja uskoon tuleminen Joh. 1:12-13. ; 3:5-7 ; Mark. 1:15. Vain armonajassa vedestä ja Hengestä syntyneet sekä loppuun asti uskollisena pysyvät perivät osan Kirkkauden valtakunnasta.
- teuta
Örvelö voi kyllä mennä kirjoittamaan VL:n palstalle siellä
on hänelle sopiva kirjoitus pohja , ja siellä on kuulijoita , Jos
jossakin on , koska nuo asiat ei , ei kuulu Es/Lesta palstalle
Kyllä mekin voimme , siitä puhua mutta alamme olla kaikki
kurkkua myöten täynnä , hänen päätelmiään jotka ei ole
ollenkaan sellaista asiaa kuin hän luulee.- b-gf-te
teuta on kurkkua myöten täynnä omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden perisynnistään lasten perseitä repivien pedofiien syntien anteeksi antajana ilman Jumalan ja Jeesuksen antamimia oikeuksia!
Joudut varmaan väärentämään lisää raamattua että löydät kohta jossa lestadiolaisten sonnit saa oikeuden tehdän lapsilleen mitä haluavat. Ja siitä raamatun väärentämisestähän sinulla on jo rutiinia ja sen vanhan epäjumalan katumus katekismuksen osaatkin ulkoa, siinä kun on kaikki epäjumallisuuden opin mukaisesti oikein!!!
teuta kuullostaa tänään kiukkuselta... eikö herra tahdon antajia ole sinulle suotu tänään vai tuppaako ymmärrys sieluttoman järjettömyyteen?
Ja mitä tulee VL porukkaan niin samaa katumus katekismuksen herraa jumaloitte, teilläkin pitää vaan olla monta monituista lahkoa että joku olis edes lähellä ymmärrystä! Jumalan ja Jeesusta palvelemaan tarvitaan vain Jumalallisuuden tietoutta ja sellaista ei sieluttomilla rikollisuuden aivopieru ääliöillä ole! - Asiat kohilleen
b-gf-te kirjoitti:
teuta on kurkkua myöten täynnä omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden perisynnistään lasten perseitä repivien pedofiien syntien anteeksi antajana ilman Jumalan ja Jeesuksen antamimia oikeuksia!
Joudut varmaan väärentämään lisää raamattua että löydät kohta jossa lestadiolaisten sonnit saa oikeuden tehdän lapsilleen mitä haluavat. Ja siitä raamatun väärentämisestähän sinulla on jo rutiinia ja sen vanhan epäjumalan katumus katekismuksen osaatkin ulkoa, siinä kun on kaikki epäjumallisuuden opin mukaisesti oikein!!!
teuta kuullostaa tänään kiukkuselta... eikö herra tahdon antajia ole sinulle suotu tänään vai tuppaako ymmärrys sieluttoman järjettömyyteen?
Ja mitä tulee VL porukkaan niin samaa katumus katekismuksen herraa jumaloitte, teilläkin pitää vaan olla monta monituista lahkoa että joku olis edes lähellä ymmärrystä! Jumalan ja Jeesusta palvelemaan tarvitaan vain Jumalallisuuden tietoutta ja sellaista ei sieluttomilla rikollisuuden aivopieru ääliöillä ole!Sinä jumaloit itse pirua. Jos parannusta ei tule tuosta uskosta, niin osanasi on iankaikkinen tuska helvetissä.
Voi ihmisparkaa!!! - d-f-g.h,jj
Asiat kohilleen kirjoitti:
Sinä jumaloit itse pirua. Jos parannusta ei tule tuosta uskosta, niin osanasi on iankaikkinen tuska helvetissä.
Voi ihmisparkaa!!!Niin!!!! Taas pilkkaat Jumalaa ja Jeesusta!!!
tiedät hyvin, että laitan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Lain kohtia ja opetuksia esiin, esimerkiksi "älä tapa" käskyn, "älä anna väärää todistusta" käskyn jne.
ja nyt kun tutkit tarkoin mitä kirjoitit niin HAUKUT JUMALAA JA JEESUSTA PIRUKSI!!! ...SILLÄ HEIDÄN SILLE LAITTAMAAN SANAA JA TOTUUTTA SINÄ SINÄ HAUKUT!
Olet itse itsesi antikristuksen ateitsipiruksi todistanut jo moneen kertaan!!!
lestadiolaisena teuta ei ilmeisesti osaa muuta kuin ateistipirujen katumus katekismuksen ja tuskin senkään 10 käskyä mutta tässä alkua teutalle että pääsee Jumalallisuuden tietouteen käsiksi!
1 Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2 "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4 Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5 Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6 mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
7 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu.
8 Muista pyhittää lepopäivä.
9 Kuusi päivää tee työtä ja toimita kaikki askareesi;
10 mutta seitsemäs päivä on Herran, sinun Jumalasi, sapatti; silloin älä mitään askaretta toimita, älä sinä älköönkä sinun poikasi tai tyttäresi, sinun palvelijasi tai palvelijattaresi tai juhtasi älköönkä muukalaisesi, joka sinun porteissasi on.
11 Sillä kuutena päivänä Herra teki taivaan ja maan ja meren ja kaikki, mitä niissä on, mutta seitsemäntenä päivänä hän lepäsi; sentähden Herra siunasi lepopäivän ja pyhitti sen.
12 Kunnioita isääsi ja äitiäsi, että kauan eläisit siinä maassa, jonka Herra, sinun Jumalasi, sinulle antaa.
13 Älä tapa.
14 Älä tee huorin.
15 Älä varasta.
16 Älä sano väärää todistusta lähimmäisestäsi.
17 Älä himoitse lähimmäisesi huonetta. Älä himoitse lähimmäisesi vaimoa äläkä hänen palvelijaansa, palvelijatartaan, härkäänsä, aasiansa äläkä mitään, mikä on lähimmäisesi omaa."
18 Ja kaikki kansa havaitsi jylinän, tulen leimaukset, pasunan äänen ja vuoren suitsuamisen; ja kun he sen havaitsivat, vapisivat he ja pysyivät taampana.
19 Ja he sanoivat Moosekselle: "Puhu sinä meidän kanssamme, niin me kuulemme. Älköön Jumala puhuko meidän kanssamme, ettemme kuolisi."
20 Mutta Mooses vastasi kansalle: "Älkää peljätkö, sillä Jumala on tullut koettelemaan teitä, että Herran pelko olisi teidän silmäinne edessä ja ettette syntiä tekisi".
21 Ja kansa pysyi taampana, mutta Mooses lähestyi pimeyttä, jossa Jumala oli.
22 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Sano israelilaisille näin: Te olette nähneet, että minä olen puhunut teille taivaasta.
23 Älkää tehkö jumalia minun rinnalleni; hopeaisia tai kultaisia jumalia älkää tehkö itsellenne.
24 Tee minulle alttari maasta, ja uhraa sen päällä polttouhrisi ja yhteysuhrisi, lampaasi ja raavaasi. Joka paikassa, mihin minä säädän nimeni muiston, minä tulen sinun tykösi ja siunaan sinua.
25 Mutta jos sinä teet minulle kivialttarin, niin älä rakenna sitä hakatusta kivestä; sillä jos sinä kosket taltallasi kiveen, niin sinä saastutat sen.
26 Äläkä nouse portaita myöten minun alttarilleni, ettei häpysi sen päällä paljastuisi."
----jne...----
- teuta
Joh . 15:1-6 .lue Raamatusta teksti ,sitten sel.
Kukaan ei ole oksana "tosi...viinipuussa", Jeesuksessa, eli Hänen seurakuntaruumiinsa jäseniä , luonnostaan , ihmiseksi
syntyessään . Hän tulee sellaiseksi vasta uudessasyntymisessä , jossa hän tulee "oksasteuksi " Tähän viinipuuhun (ks. Joh.3:3-7. Ef:2:3. .Room. 6:3-5. ks. sel näihin )
LUONNOLLISESSA OKASATAMISESSA ON KAKSI VAIHETTA :
1. Oksan kiinnittäminen ja sitominen runkoon (tai sen oksaan )
2. Sen kasvaminen yhteen sen kanssa , niin että se alkaa el-
ää rungosta virtaavista nesteistä. . IHMISEN "OKSASTAMINEN" KRISTUKSEEN sisältää samoin
kaksi vaihetta .
1. Hänet liitetään kasteessa ja kristillisessä kasvatuksessa
Kristuksen seurakuntaan .
2. Hän "kasvaa yhteen " Kristuksen ja Hänen uskovan seurakuntansa kanssa Hengestä syntymisessä ( parannuksessa ja uskoon tulemisessa ), alkaen elää armossa
ja seurakunnan elävänä jäsenenä , Room. 6:3-8 ; Ef. 2:12-22.
Useimmissa kastetuissa tämä ei kuitenkaan toteudu, koska
sitä ei seuraa kristillisnen kasvatus , ja syntyminen Hengestä
(omakohtainen parannus ja uskoon tuleminen ) ei tapahdu ja
niin kasteen merkitys ja tarkoitus jää heissä toteutumatta .
Uskoon tullessakin voi tapahtua hengellisen elämän kuo -
leminen joko antautumalla syntiin , josta hän ei tee paran-
usta , tai omaksumalla harhaopin , jonka johdosta hän joutuu
pois Kristuksesta ja lankeea armosta, 2 Piet. 2:20-22.; Gl:5:4
Vain pyytämällä Kristuksessa uskova voi kantaa hyvää hedelmää. Hänen armonsa ja Hengensä voimasta ..ks.
1 Kor . 3:16-21.- teuta
örvelö , sinulla on jäänyt lukematta , koko tuo tärkeä oksastus
kertomus , kuinka sää luulet muuten osaavas asias parantaa
ellet lue , ja kommentoi .
Luuletko että sulle haetaan turhaan sanoja ,
sinä olet mikä olet , mutta luulen että paha
voisi saada väistyä, ja hyvä astua seuraan.
- d-fy-u
#Herran Pyhä Ehtoollinen#
teette Jeesusta pilkaten Hänestä paskaa ja kusta:
17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
rituaalisesti tapatte Jeesuksen joka ehtoollisella jonka nautitte!
ilmeisesti rikollisen kristinuskon rituaaleissa pedofiilinne repii lastenne perseet ja uskovaiset jakaa pedofiili herroille kaikki synnit anteeksi uhraamalla omat lapsensa!
ylijumalan asemaan itsensä asettaneen ateisti pirunne anteeksi anto oppi joka ei ole Jumalalta:
teutan oppia:
Uskosa
11.4.2011 12:15
TÄSSÄ KERROTTU SYNTIEN ANTEEKSI SAANTI :
On jokin asteen ero , siitä mitä Jeesus on luvannut ja
se oli Murhan synninkin anteeksi antamisessa . Varmsti
voidaan määritellä , niin kuin joku jo sanoitikin , nämä
raiskaukset oli heti murhan jälkeen , Kuinka nyt sanotaan
kun murhan synnin saisi myös henkilökohtaisia syntejä
saada anteeksi . Älkää kinatko epätietoisina asioista jota
örvelö ja savon ukko ette tiedä ja nyt on tullut(ei tuomari )
Ei missään ole määräytä ettei Es /Lestoja voida saada
syntiä anteeksi . sillä juuri niin on Jeesuksen ohje . Ja ei
sillälailla että , asia hoituisi vain teidän tavalla joka on
kaksinkertaisen tuomion vaatimusta , Se on saatanan ja
senkaltaisten tuomareiden aikaan saannosta, sekä ihmisen
vaatimuksia , ei Jumalan . ei Jeesuksen . ei Pyhän Hengen.
JUMALAN LUVALLA PYHÄ HENKI SAA LIIKKUA MISSÄ
TAHTOO , SITÄ SAMAA TEKEE JEESUS KRISTUS ONKO
VIELÄ KYSYTTÄVÄÄ JUMALA ON LIIKKUNUT AINA
MISSÄ TAHTOO , JA HÄN ON OLLUT AINA VALLAN
KAUAN ENNEN MAAILMAN KAIKKEUTTA . USKOTTEKO.
Jollette , teistä ei tule koskaan uskovaista.
Meillä essuilla on hyvä puoli , koska saamme syntiä
anteeksi ... Mutta niin on teilläkin kunhan teette paran-
nuksen , ei kannata olla kateellinen , se on mahdollinen
vain jos olen , ja olette nöyriä pyytämään anteeksi .
ei se ole lainkaan mahdollista silloin , jos maallinen laki on
mukana , siihen tulee se laki ja antaa tuomionsa , koska
vain puhdas synti on mahdollista saada anteeksi , katuva
ja anteeksi rukoileva voi sen saada , jonka joku voi juh-
lalliseti julistaa JUMALAN PUOLESTA . EI tuomatin
puolesta. - sovitaanko näin
Koska et tunne Raamatun sisältöä ollenkaan, niin älä lainaile sieltä kirjoituksia omaan valheelliseen toimintaasi.
- zx.cv.-l,
pistäppä esiin kohta jossa Jeesus on omien seuraajien tappaja rikollisjärjestölle antanut oikeuden esiintyä ehtoollisen jakajana Hänen Pyhässä Nimessä???
Jeesuksen Aitoja opetuslapsia eivät ole esim. murhaaja & pedofiili järjestön ateistipirut vaan Jeesuksen opetuslapsia ovat tämän esim. Jumalan ja Jeesuksen Lain noudattajat; ja heidät tuntee mm. tämän käskyn täyttäjinä:
Matt. 10:8
Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
Eli jos sinua ei ole kastanut yllämainittua käskyä noudattava Jeesuksen optuslapsia niin todennököisesti olet valeopetuslapsen kastettu ilmeisesti vapaa muuri järjestön herra!!!
http://www.sro.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=1061:entinen-mestarimuurari&catid=104:elaemaeaen-artikkeli&Itemid=550
jos sinulla on vähänkään järkeä niin mietit asiaa tarkemmin!
- savon ukko
Nyt en puutu örvelo, teutan keskusteluihin, mutta Jeesuksen tiellä pakenija se vasta vitsin murjasi. Jeesuksen verta on juotu ja ruumista syöty 2000 vuotta, eikä se ole siitä vähentynyt.
Kyllä tätynee sanoa, että on jo härskit puheet uskon häiriköllä. Tuo oli sellainen lauhahdus, että se sitten tehoaa raiskattuihin lapsiin, pitkähameisiin lasten persettä peseviin ja yöllä pakkopanemisiin vaimoihin pelokkeeksi. Että täältä pesee, jos vastaan pannaan.- f-g-h,jk
Psss...
Jeesus ei koskaan syönyt omaa lihaansa tai juonut omaa vertansa!
varma johtopäätös:
kyseessä on vertauskuvallisuus jota Jeesus usein käytti!
Mieti:
Miksi uskovaisille kelpaa muuttaa ehtoollis vertauskuva "oikeaksi" mutta kun Jeesus opetti myllynkivestä niin joka ei opetus enään kelpaakkaan se opetus oikeaksi!!!
johtopäätös:
sieluttomuus ja epäjumalaan uskominen turmeleen uskossa olevan ihmisen mielen niin ymmärtämättömäksi, että kun herra epäjumala käskee niin tappaa omia uskovaisia, pikku lapsiakin... ja Jeesusta pilkaten tekevät Jeesuksen Nimissä Hänestä ulostetta kuten Jeesus Itse opetti!!
Rikollisen kristinuskon rikoksiin liittyy se, miksi nämä raamatun kohdat ovat "ristiriidassa" sillä teksti on sovitettu opiksi ristiretkien aikaiseen tarpeeseen. Silloin kristityt söivät uskosta ja kasteesta kietäytyneiden ihmisiä ja joivat heidän verta ravinokseen. Historiallinen totuus. En halua tarkemmin kertoa asiaa koska se on niin raakaa, että omien lasten noitaroviolla tappamisetkin ovat leikkiä kaiken kannibalismisuuden rinnalla.... sieluttomilla on sieluttoman eläimelliset raakuudet Jumalattomuuden lisäksi!!!
- g-hj.kl
OTTAKAA HUOMIOON!!!!
"Herran Pyhä Ehtoollinen"
EI OLE SAMA KUIN JEESUKSEN OMILLE OPETUSLAPSILLEEN TARJOAMA ILLALLINEN! herra on herra epäjumala ja Jeesus on Jumalan Ainoa Poika!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.
Sanalla "Herra" tarkoitetaan myös kristinuskon Jumalaa.
JA KRISTINUSKON (epä)jumala on esimerkiksi:
Lutheri asetti itse itsensä epäjumalaksi ja puhdisti pois Jumalan ja Jeesuksen Lain ja opetukset!!!
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA, tuossa herra Luther tekee itse itsestään herra (epä)jumalan.
"Minä olen Herra," = herra Luther jota pitää jumaloida
"sinun Jumalasi" = sinulle itse itsensä herra epäjumalaksi nimitys!!!!
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä et saa palvella Jumalaa ja Jeesusta! - savon ukko
Hei sinä Jeesuksen tiellä tepasteleva kannibali. Sinuntäytyy saada apua tuohon uskonsokeus kulkutautiisii, Mene heti maanantaina lähimpään terveyskeskukseen, siellä kyllä ymmärtävät panna sinut hoitoon. Älä pelkää,mene rohkeasti vaan. Siellä hoitaja tädin panevat ensiksi piikin pyllyyn että pääsi hieman selkenee.
- teuta
Tässä parhaiten näkee mitä, örvelö ajaa takaa , se on sitä
että hänestä asia on näin , jolloin hän luulee että kaikki ovat
tuossa mielijohteessa , ei kukaan pidä asiaa sellaisena kuin
örvelö luulee .
Sitten hän luulee että kaikki uskoisivat , kun hän puhuu potaskaa silliosesta ehtoollisesta , Se tapahtui juuri siten
kuin se Raamatussa on kirjoitettuna , ja sanoi : niin usein
kuin te siitä nautitte tehkää se minun muistokseni , siis
Han tiesi että sen muoto vähän muuttuu, mutta ei ollut siitä
mitenkään otettu .
Örvelö ei tiedä että , herra on herra on hänen omia keksitöjään , ne voi lopettaa , tai sitten ei.
Herra tarkoittaa nyt samaa kuin VT:n aikanakin eli vain
kirtyttyjen JUMALAA . HERRA SANAA EI KÄYTETÄ
LAINKAAN LUTHERIN YHTEYDESSÄ. paitsi örvelö
koska hgän ei tiedämitään .
Örvelön panettelu jatkuu , hän itse tekee kaiken jäynän
ja panettelun lutherista , miten naurettavaa , eikö olekin .
Örvelöllä ei saa olla muitajumalis ..vai kuinka se pitää lukea. - g-hj.kil
Jeesuksen pilkkaajille tietoa jota ei ole katumus katekismuksessa:
Monet uskovaiset eivät usko, että "liha" ja "veri" ovat vertaus jota Jeesus puheessaan opetuslapsilleen käytti..
Katekismus ei todellakaan kerro tuota asiaa raamatullisesti vaikka teuta ja monet muut ovat eri mieltä asiasta aiheena niin tässä JEESUKSEN PILKKAAJILLE SELVÄ RAAMATUN SANAN TODISTE ETTÄ KYSEESSÄ ON JA ON AINA OLLUT "VERTAUS" TIETO!
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
15:15 Niin Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Selitä meille tämä vertaus."
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä?
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
seuraavan kerran kun hörpitte verta niin kiilottelette sarvianne! - teuta
Matt. 15:6 kohdasta viitataan , Mark. 7:6-13. sekä siinä on
teksti , Meidänkin aikanamme on Jeesuksen tässä mainitsemia
KAHTA LAJIA "ULKOKULLAISUUTTA :
1. Muotojumalisuus ja nimikristillisyys , jossa ulkonaisesti ja "huulilla" kunnioitetaan Kristusta ja kristinuskoa , mutta sydän ja mieli on uudestisyntymätön Kristukselle ja Jumalalle vieras .
2. Perityiltä tai omana aikana säädetyillä opeilla , kirkollisilla
tavoilla, menoilla, ja teologisilla selityksillä tehdään Raamattu tyhjäsi ,
Raamatun selviä sanoja ja opetuksia . Vaikka evanke-
linen uskonpuhdistus nousikin vastustamaan tälläista , "evankeeliseenkin " kristikuntaan on silti pesiytynyt paljon kumpaakin lajia, ulkokultaisuutta. - jn-.hgf-p
LUE TARKKAAN MITÄ ÖRVELÖKSI HAUKKUMASI JEESUS OMALLA SANALLAAN ILMOITTAA JA KERRO SITTEN ylijumalana KUMPI TEISTÄ, SINÄ VAIN JEESUS VALEHTELEE!!!
Monet uskovaiset eivät usko, että "liha" ja "veri" ovat vertaus jota Jeesus puheessaan opetuslapsilleen käytti..
Katekismus ei todellakaan kerro tuota asiaa raamatullisesti vaikka teuta ja monet muut ovat eri mieltä asiasta aiheena niin tässä JEESUKSEN PILKKAAJILLE SELVÄ RAAMATUN SANAN TODISTE ETTÄ KYSEESSÄ ON JA ON AINA OLLUT "VERTAUS" TIETO!
http://www.koivuniemi.com/cgi-bin/raamattuhaku/?hakuehto=mat 15
15:16 Mutta Jeesus sanoi: "Vieläkö tekin olette ymmärtämättömiä
15:17 Ettekö käsitä, että kaikki, mikä käy suusta sisään, menee vatsaan ja ulostuu?
15:9 mutta turhaan he palvelevat minua opettaen oppeja, jotka ovat ihmiskäskyjä.'"
15:10 Ja hän kutsui kansan tykönsä ja sanoi heille: "Kuulkaa ja ymmärtäkää.
15:11 Ei saastuta ihmistä se, mikä menee suusta sisään; vaan mikä suusta käy ulos, se saastuttaa ihmisen."
15:12 Silloin opetuslapset tulivat ja sanoivat hänelle: "Tiedätkö, että fariseukset loukkaantuivat kuullessaan tuon puheen?"
15:13 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Jokainen istutus, jota minun taivaallinen Isäni ei ole istuttanut, on juurineen revittävä pois.
15:14 Älkää heistä välittäkö: he ovat sokeita sokeain taluttajia; mutta jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat."
15:18 Mutta mikä käy suusta ulos, se tulee sydämestä, ja se saastuttaa ihmisen.
15:19 Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset. - j.hgcf.dx
- Jeesus on tie
SINÄ olet örvelö, luuletko oikeasti itseäsi jeesukseksi? :-))))))))))
Pääsit suljetulta osastolta hetkeksi netin pariin, kiusaamaan Jeesuksen omia!?
Sinä et tunne Jeesusta ollenkaan, etkä kunnioita tippaakaan hänen omiaa.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Meille Jeesus on Henki ja elämä, hän on meille hänen omilleen kaikki kaikessa.
Jeesus on pelastuksemme.
Jeesus on meille inakaikkinen elämä.
Hallelujaa kiitos Jeesus.
Rakas Jeesus päästä armossasi meidät tuon saatanan riivaaman henkilön seurasta.
Kiitos Jeesus että sinä kuulet rukouksemme. Hallelujaa!- g.hjk-.l
sinä vaan jaksat pilkata Jeesusta kuten tavallisesti rikollisten riveissä!
teillä ei ole hengeä eikä elämää ilman Jeesusta Lain kieltäjinä ja lainrikkojina!
sieöuttoman et ymmärrä tilannettasi mutta se kai on onni sinulle murhaajien, pedofiilien ja muiden rikollisten lohduttajana matkalla helvettiinne naurusi muuttuu...! - Jeesus on tie
g.hjk-.l kirjoitti:
sinä vaan jaksat pilkata Jeesusta kuten tavallisesti rikollisten riveissä!
teillä ei ole hengeä eikä elämää ilman Jeesusta Lain kieltäjinä ja lainrikkojina!
sieöuttoman et ymmärrä tilannettasi mutta se kai on onni sinulle murhaajien, pedofiilien ja muiden rikollisten lohduttajana matkalla helvettiinne naurusi muuttuu...!MInä en koskaan pilkkaa Herraani Jeesusta.
Saataisiin vain sinut lopettamaan tuo päivittäin toistuva Jeesuksen pilkkaaminen. Olet irvokas mielisairas ihminen, täydellinen psykopaatti.
Ei ole ihme että ympärilläsi on tyhjää jo tässä ajassa. Sinulla on pakkomielle häiritä onnellisia ihmisiä jatkuvasti.
Helvetissä sinulla on kavereita näet vielä Jeesuksen verihaavat joissa sinulla olisi ollut pelastus, ja piru tökkii sinua kiitokseksi kuumalla hiilihangolla peräaukkoon, ei totisesti käy kateekseni. - k,.lk,.lk
Jeesus on tie kirjoitti:
MInä en koskaan pilkkaa Herraani Jeesusta.
Saataisiin vain sinut lopettamaan tuo päivittäin toistuva Jeesuksen pilkkaaminen. Olet irvokas mielisairas ihminen, täydellinen psykopaatti.
Ei ole ihme että ympärilläsi on tyhjää jo tässä ajassa. Sinulla on pakkomielle häiritä onnellisia ihmisiä jatkuvasti.
Helvetissä sinulla on kavereita näet vielä Jeesuksen verihaavat joissa sinulla olisi ollut pelastus, ja piru tökkii sinua kiitokseksi kuumalla hiilihangolla peräaukkoon, ei totisesti käy kateekseni.sinä olet Jeesuksen ja Hänen vahvistaman LAIN kieltänyt joten yrität valehdella!!!
kahdella pallilla istuvat murhaajien ja pedofiilien tukijat eivät ole Jeesukseen uskovia vaan uskovat herraansa!!!
herra epäjumalan antama käsky:
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen.
jne....
Esimerkiksi "älä tapa" käsky on voimassa ja sen Lain rikkojat ja rikkojan tukijat ovat rikollisia vaikka he olisivat rikollisen kristinuskon palkkaamia murhaajia sillä heillä ei ole esittää Jumalan tai Jeesuksen antamaa lupaa "älä tapa" käskyn rikkomisen suhteen. Esim. ÄLÄ TAPA käskyn suhteen ei erivapautuksia ole annettu, kristityilekkään:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
1/KERRO MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI/JA JEESUS MÄÄRÄÄ TAPPAMAAN OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN?
2/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA ON JUMALAN TAI JA JEESUS MÄÄRÄNNYT, ETTÄ PEDOFIILI HERROILLENNE PITÄÄ ANTAA LASTEN PERSEET REVITTÄVIKSI?
3/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI JEESUS ON ANTANUT RIKOLLISILLE KATEKISMUKSEN OPPEJA NOUDATTAVILLE OIKEUDET HEIDÄN NIMISSÄ HEITÄ JA PYHÄÄ HENGEÄ PILKATEN JAKAA ANTEEKSI SYNTEJÄ MURHAAJILLE, PEDOFIILEILLE JNE?
- Exhellari86
"Joh. 6:53 Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
Joh. 6:54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä. "
Oli hiukkasen sarkasmia kun tämän pyhän ja hurskaan tekstin jälkeen oli mainos: "Lue miten Atrian lihat eroavat monista muista lihoista." Örvelö ja jeesuspelastaa eivät ole vissiin tutkineet tätä vielä, eikä teuta liioin? Mitä sanoo pilkun paikkaa hakeva ja lasten raiskaamisesta elämäntehtävän saanut valokuvaajapelle?- ,.lk,.lju
kun sinulla on vastaus näihin yksinkertaisiin kysymyksiin niin tule sitten kestelemaan kanssani pelleilystä!
1/KERRO MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI/JA JEESUS MÄÄRÄÄ TAPPAMAAN OMIA USKOVAISIA, PIKKU LAPSIAKIN?
2/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA ON JUMALAN TAI JA JEESUS MÄÄRÄNNYT, ETTÄ PEDOFIILI HERROILLENNE PITÄÄ ANTAA LASTEN PERSEET REVITTÄVIKSI?
3/MISSÄ KOHTAA RAAMATUN UT:SSA JUMALA TAI JEESUS ON ANTANUT RIKOLLISILLE KATEKISMUKSEN OPPEJA NOUDATTAVILLE OIKEUDET HEIDÄN NIMISSÄ HEITÄ JA PYHÄÄ HENGEÄ PILKATEN JAKAA ANTEEKSI SYNTEJÄ MURHAAJILLE, PEDOFIILEILLE JNE?
jk.
minä en seuraa hengellisissä asioissa tv:n mainoksia, en edes veren tai veripaltun hintoja. toivottavasti kukaan ei ole myynyt uskovaisten verta atriallekkaan!!! ...afrillalaisenkaan veri ei sovi sivistyneille! - teuta
Tuo pitäisi olla EX Hellari sullekin selvä , koska kaikille jotka ottaa uskossa ehtoollisen ne pelastuvat , vaikka kuolisivat
sillä heidät herätetään viimeisenä päivänä ja viimeinen tuomio
silloin kysytään sitä uskoa jonka olet maan päällä saanut joltakin rakkaalta kristityltä .
Kuka on kelvollinen herran pyhälle ehtoolliselle , hän joka
uskoo nämä sanat , : Leipä on sinun edestäsi annettu ja
ja se on Jeesuksen ruumis ,ja veri sinun edestäsi vuodatettu . ja ne on annettu syntien anteeksi antamiseksi .
- Hävetkää saastaiset
Sairas mikä sairas. Ei ole ennenkään ollut ateistista Jumalan sanan uskojaksi eikä Jeesuksen seuraajaksi, etkä sinä ole poikkeus. Pilkkaat ainoastaan JUmalaa jokaisessa viestissäsi.
Jos Jumala ei olisi tapattanut meillä syntisillä omaa poikaansa, niin ei kenelläkään olisi iankaikkista elämää.
Hellarilla ei ole hajuakaan siitä mistä menee tie taivaaseen, olet kova mies pilkkaamaan JUmalaa!- hj,.kl-
Ateisteja ovat mm. Jumalan ja Jeesuksen sekä Heidän Lain Lain kieltäjät!
Voiko ateistisuuttaan selvemmin osoittaa kuin mitä rikollinen kristinusko satojen miljoonien ihmisten murhaajana on osoittanut!!!!
- teuta
Voi siitä kirjoittaminen kuin sinä on synti.
- teuta
Yritän suomentaa : Voi siitä kirjoittaa , sillä kirjoittaminen on
helppoo , mutta kaikki ateistit on syntisiä , ja ei senvuoksi
ole lainkaan asiassa mukana , oikein.
- Näin käyp
Kristinusko on ainoa pelastava usko, - kaikki muut menevät helvettiin.
Mahtaa vituttaa, kun helvetti odottaa sinua!!! Niin muuten vituttaa saatanaakin, niin maan saatanasti, että hänen orjanaan jauhat saatanan evankeliumia täällä.
Malta nyt odottaa, tulet näkemään 100% varmuudella helvetin kauhut, jos suunta ei muutu. - Exhellari86
Kristuksen kirjeen tekstiä: "Mahtaa vituttaa, kun helvetti odottaa sinua!!! Niin muuten vituttaa saatanaakin, niin maan saatanasti, että hänen orjanaan jauhat saatanan evankeliumia täällä."
Voisiko joku lestadiolaisuutta ymmärtävä kertoa, miten tuon kirjoittajalla on (kuviteltuna) tuomiopäivänä helpompi kuin minulla? - Jeesus on tie
:-)))))))))))))))) Kyllä Jumalan omat Raamatussakin iloitsevat saatanan ja hänen joukkojensa kukistumisesta.
On ihana asia että helvetti on olemassa, olisi kamalaa tuollaisia katumattomia Kristusta herjaavia pirun kätyreitä katsella ja kuunnella iankaikkisesti.
Omavanhurskaus ei riitä tuomiolla, pitää olla Kristuksen vanhurskaudella puettu.
Kirjoituksesi monine kysymyksineen osoittavat selvästi, että sinä luotat omaan vanhurskauteesi. Helvetti on täynnä "riittävän hyviä ihmisiä".
Tee parannus ja usko evankeliumi. Jumalan armossa on varaa ja Jeesuksen sovintoveressä on voimaa. Käänny ja tee parannus.- Exhellari86
Erehdyt. Oma hyvyyteni - jos sellaista nyt on - auttaa vain ja ainoastaan ihan luonnollisissa, fyysisissä asioissa.
En usko enkä kuvittele meneväni mihinkään taivaaseen. Minulla ei ole sen enempää omaa kuin kenenkään toisenkaan vanhurskautta. Mutta sinä ilmeisesti luulet pääseväsi.
Se, ketä luulet edustavasi, varmaankin taputtaa kuviteltuja käsiään, kun sanot: "Mahtaa vituttaa, kun helvetti odottaa sinua!!! Niin muuten vituttaa saatanaakin, niin maan saatanasti, että hänen orjanaan jauhat saatanan evankeliumia täällä."
Epäsuhta sen välillä, mita luulet olevasi ja sen välillä miten käyttäydyt on valtameren levyinen. Luulet palvelevasi Kristusta kun käyttäydyt pahemmin kuin jumalaasi tarkoituksella pilkkaavat saatananpalvojat. Onko tämä ainoa luvallinen asiayhteys toteuttaa itseäsi viljelemällä ruokottomuuksia? Ei se minua häiritse, anna palaa vaan - sydämen kyllyydestähän suukin puhuu kuten raamattusi kertoo - mutta mitään uskottavuuttahan sinulla ei uskovana ole. Tee kuten minäkin ja lakkaa näyttelemästäkin sellaista.
Jos nuo asiat mistä puhut olisivat olemassa tuollaisina, alkaisin jo pelkäämään, mutta koska olet vain uskonnollinen hurmahenki (jollaiseksi opetusisäsi Laestadiuskin teikäläisiä välillä sanoi), olet vain lievästi huvittava. Sinua on kiva pompottaa. - mene kotiisi naukuja
Exhellari86 kirjoitti:
Erehdyt. Oma hyvyyteni - jos sellaista nyt on - auttaa vain ja ainoastaan ihan luonnollisissa, fyysisissä asioissa.
En usko enkä kuvittele meneväni mihinkään taivaaseen. Minulla ei ole sen enempää omaa kuin kenenkään toisenkaan vanhurskautta. Mutta sinä ilmeisesti luulet pääseväsi.
Se, ketä luulet edustavasi, varmaankin taputtaa kuviteltuja käsiään, kun sanot: "Mahtaa vituttaa, kun helvetti odottaa sinua!!! Niin muuten vituttaa saatanaakin, niin maan saatanasti, että hänen orjanaan jauhat saatanan evankeliumia täällä."
Epäsuhta sen välillä, mita luulet olevasi ja sen välillä miten käyttäydyt on valtameren levyinen. Luulet palvelevasi Kristusta kun käyttäydyt pahemmin kuin jumalaasi tarkoituksella pilkkaavat saatananpalvojat. Onko tämä ainoa luvallinen asiayhteys toteuttaa itseäsi viljelemällä ruokottomuuksia? Ei se minua häiritse, anna palaa vaan - sydämen kyllyydestähän suukin puhuu kuten raamattusi kertoo - mutta mitään uskottavuuttahan sinulla ei uskovana ole. Tee kuten minäkin ja lakkaa näyttelemästäkin sellaista.
Jos nuo asiat mistä puhut olisivat olemassa tuollaisina, alkaisin jo pelkäämään, mutta koska olet vain uskonnollinen hurmahenki (jollaiseksi opetusisäsi Laestadiuskin teikäläisiä välillä sanoi), olet vain lievästi huvittava. Sinua on kiva pompottaa.Miksi sitten norkoilet täällä häiritsemässä viesteilläsi taivaaseen menijöitä???
Emmehän mekään tule häiritsemään sinun uskonrauhaasi sinne m issä sinä ja uskonveljesi pitävät keskustelupalstojaan. - Exhellari86
mene kotiisi naukuja kirjoitti:
Miksi sitten norkoilet täällä häiritsemässä viesteilläsi taivaaseen menijöitä???
Emmehän mekään tule häiritsemään sinun uskonrauhaasi sinne m issä sinä ja uskonveljesi pitävät keskustelupalstojaan.Paha mennä enää enempi kotiin kon jo olen siellä. Kirjoittelen ihan sillä palstalla missä parhaaksi näen. Emmekä ole missään lestadiolaisten temppelissä vaan vapaalla nettipalstalla mihin kaikki saavat kirjoittaa ja missä heillä on lupa olla mitä mieltä haluavat.
Etkö tätä hyväksy? - kalervo.
Exhellari86 kirjoitti:
Paha mennä enää enempi kotiin kon jo olen siellä. Kirjoittelen ihan sillä palstalla missä parhaaksi näen. Emmekä ole missään lestadiolaisten temppelissä vaan vapaalla nettipalstalla mihin kaikki saavat kirjoittaa ja missä heillä on lupa olla mitä mieltä haluavat.
Etkö tätä hyväksy?Meillä on se Sefun paikka auki !
- Exhellari86
kalervo. kirjoitti:
Meillä on se Sefun paikka auki !
Minullekos sitä tarjoat? Sanon silavalle vasten silmiä että voi on parempaa, sanoi isoisäkin. Älä unta näe.
- ty.67-8
lestadiolaiset ei tarvitse Jumalaa ja Jeesusta heille riittää oppinsa mukaan epäjumala joka kehoittaa Jumalan ja Jeesuksen Lain rikkojiksi ja jakaa rikollisille anteeksi rikoksia lestadiolaisten kultavasikkana esiintyen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336
Jeesus pelastaa
25.4.2011 13:18
Jokainen pedofiili saa syntinsä anteeksi, jos hän katuu tekoaan ja tahtoo tehdä parannuksen. Parannukseen kuuluu ilman muuta rikoksen tunnustaminen poliisille. Yhteiskunnan lakien mukainen rangastus kärsitään tietenkin
ja suostutaan sovittamaan henkilö tai henkilöt joihin rikos on kohdistunut.
Se on taatusti kova paikka kohdata uhrinsa hätä ja sopia siitä kuinka rikos sovitetaan uhrin kanssa.
tässä selvää saatanallisuutta lestadiolaisittain:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
Ihan noin pimeäksi en osannut sinua kuvitella, vaikka tiesin kyllä sen että pienintäkään reikää Jumalan sanalle ei ole sinun paatuneessa omassa tunnossasi.
Toimintasi kristittyjen palstalla on epäinhimillisen häiköilemätöntä, ivaa valhetta
pilkkaa herjausta.
Elet tajua häiriköimiseksi tällaista toimintaa, jossa ei toisen uskoa ja vakaumusta sekä uskonrauhaa ei kunnioiteta tippaakaan, niin et ole missään tapauksessa kelvollinen elämään vapaana yhteiskunnassa.
--
Jeesus on tie
24.5.2011 10:35
Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))
Mihin perustuu väitteet omia uskovaisia tappaneista ja pikkulapsiakin tappaneista rikollisista? Muslimeja ilmeisesti tarkoitat, tuota joukkoa johon itse kuulut.
Olen useasti neuvonut sinua, että tee parannus ja lähde sellaisesta joukosta pois. Ihme porukkaa kun koko ajan mangutaan täysin tyhjiä ja olemattomia.
Uskovat ovat ihania rakastavia ihmisiä, joiden kanssa on ihana elää.
Hallelujaa kiitos Jeesus!!!
Jotakin perustietoa pitäisi ola Jumalan sanasta ennen kun tänne tulee häiriköimään.
--
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9890458
Jeesus on tie
30.5.2011 14:18
1. Jumalan ja Jeesuksen lakia ei ole olemassa.
2. Henkilö joka tuosta olemattomasta laista todistaa on erittäin saatanallinen käyttäytmisessään ei kunnioita maallisia eikä hengellisiä lakeja.
Ihan noin pimeäksi en osannut sinua kuvitella, vaikka tiesin kyllä sen että pienintäkään reikää Jumalan sanalle ei ole sinun paatuneessa omassa tunnossasi.
Toimintasi kristittyjen palstalla on epäinhimillisen häiköilemätöntä, ivaa valhetta
pilkkaa herjausta.
Elet tajua häiriköimiseksi tällaista toimintaa, jossa ei toisen uskoa ja vakaumusta sekä uskonrauhaa ei kunnioiteta tippaakaan, niin et ole missään tapauksessa kelvollinen elämään vapaana yhteiskunnassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571