Nyt liikutaan viimeisillä hetkillä

mahdollistavielä

että jaksaisin odottaa sinua. Jos sinusta ei pian kuulu, niin antaa olla sitten. Eiköhän sitä vientiä muutenkin löydy, olen antanut sinulle mahdollisuuden.

23

464

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ryssän kirkon asukas

Ompas kiva viesti, voi elämä.
      Ei mikään ihme, jos kukaan tule, kun ei tiedetä kuka olet, ja ketä odottelet?

Voi elämän kevät.
      Jos tämä olisi mulle, ei tarvitse odottaa, ei todellakaan. Löydät kyllä seuraa, ja löydän kyllä itsekin. Vai, että mahdollisuuden:)

• haloo haloo

No kerro edes keneltä kaipaaat yht.ottoa.

• m

Minäpä en odota sinua. Tiedän että meistä ei tule paria edes miljoonassakaan vuodessa koska aina laitat vastaan joka asiassa.

• hellohoudini

Mihis päin tää meni?

• aloittaja....
        hellohoudini kirjoitti:

Mihis päin tää meni?

Ei oikeastaan yhtään minnekään, tähän ajatuksena. Ei voi jäädä rypemään vanhaan.

• Ei minulta

Ei ollut minulta, painostaminen ei ole kivaa.

• ei ollut multakaan..

en ole kiristäjätyyppiä.

• ; (

Jos sen ainoastaan tänne kirjoitat....

et mahtanut antaa silloin toisen tuota asiaa päättää.

Välititkö sittenkään tarpeeksi ?

• mahdollistavielä

Hän tietää...

• mahdollistavielä

Kyllä hän tietää...

• mäkin tiedän

Ja miksi se et sitten ole sinä joka sen yhteyden ottaa? :(
        Sä et ole mahdollisuus mihinkään - jos tällaista pahaa mieltä haluat jakaa :(

• Epätoivoista?

Tosiaan toi on painostusta ja uhkailua. Ja toisella on osapuolella tuskin mitään hajua odotuksistasi, vaikka olisikin kiinnostunut. Sitten ens näkemisellä ihmettelee miksi olet niin nyrpeänä. Ei kovin tehokas taktiikka.

Jos haluat tänään jotain, ole itse aktiivinen! Ei toisilta voi vaatia jotain mihin ei itse ole valmis.

• Toivossa on hyvä elä

Ja sinä se taidat olla se alhainen henkilö? Sanooko sinulle Usko, Toivo ja Rakkaus mitään? Eipä taida tuollaisten kommenttien perusteella kukaan tahtoa sinua.

• Epätoivoista?
        Toivossa on hyvä elä kirjoitti:

Ja sinä se taidat olla se alhainen henkilö? Sanooko sinulle Usko, Toivo ja Rakkaus mitään? Eipä taida tuollaisten kommenttien perusteella kukaan tahtoa sinua.

Noista kolmesta on kyllä tullut joskus keskusteltua jonkun tärkeän kanssa, mutta minulla ei kyllä ole meneillään mitään mihin osaisin aloituksen sopivan.

• Tipitiityyteli

Toivossa on kyllä hyvää elää, niin TOTTA se onkin.
        Vaan ainahan sitä olis kiva tutustua paremmin erääseen toiseenkiin, vaikkapa ihan ystävyyspohjalta lähdettäisiin liikkeelle.....

• Toivottomuudessa?

Entäs uskottomuus, toivottamuus ja rakkaudettomuus?

• 987543

Tämähän on ihan lapsellista teinien höpö höpö juttua ainakin niin toivon ei aikuiset ihmiset voi olla näin toopeja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Mites olis,

jos ottaisit häneen, vaikka yhteyttä. Ei mitään tapahdu, jos vaan odottelet.

• Mahdollisuuksia

Oletko kertonut tuosta mahdollisuudesta hänelle? Tietääkö hän odottamisestasi? Oletteko keskustelleet asiasta?

• diibadaabaaa

Voi äly, että helpotti. Ei ollukaan sitten mulle, kun en ole saanut mitään mahdollisuutta. Huh huh :D

• Hän POMPPAS

siis johan pomppas

ylös. hmpf. tahtoo syliin *yhyy*

• miesjokapohtii

En ainakaan ole ymmärtänyt muuta kuin ettet ole enää sillä tavoin kiinnostunut minusta. Ehkäpä antamasi mahdollisuus on niin hienovarainen vihje, ettei siihen uskalla tarttua, etenkin ajatellen kaikkea mitä sanoit eromme aikoihin ja aiemmin.

• -mie

Minä olen saanut tarpeekseni, samoin kun vuonna 2004. Silloinkin pystyin jättämään kun mikään palstoilla kirjoitettu ei pitänyt paikkaansa.

Nyt asiat on täsmälleen samassa pisteessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4045
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2437
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1610
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      81
      1207
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      64
      1134
    Aihe