tämä tällainen, ei voi myöskään olla mikään suurempi tarkoitus. Jos tahdot olla jääräpäinen, voin kertoa, että osaan olla myös. Vaikka rakastaisin enemmän kuin elämää, en tahtoisi yhteyttä jos ei pyty tulemaan omana itsenään eteeni, lihoineen ja luineen. Nämä ei nyt voisi kiinnostaa vähempää ja toivottavasti huomenna sitäkin vähemmän. Sinusta en sanonut mitään.
Sinun valintasi
6
346
Vastaukset
- ...............
oletteko olleet puhelinyhteydessä,laita vaikka viesti tai vastaa hänen viestiin tai mene luinesi ja lihoinesi hänen luokse ;) minä menisin jos saisin viestin ni heti menisin;)
- Kysymysmerkkinä
Jaa, oletkos miettinyt että vuorovaikutukseen tarvitaan aina kaksi? Jos olet käyttäytynyt siten, että toinen täällä ikävöi, niin mietippä miksi näin on? Varmaan suuri osa tänne päätyneitä ovat niitä, jotka ovat yrittäneet ottaa yhteyttä tms. mutta toista ei syystä tai toisesta ole kiinnostanut.
Rakastan häntä enemmän kuin elämää, mutta jollei hän vastaa viesteihini, sille en voi mitään, ja pysyn poissa hänen tieltään, ja puran ikävääni tänne. Miksi muuten olet täällä?- :(
Juuri näin. Tunteiden kaatopaikka perkele!
- Kysymysmerkkinä
:( kirjoitti:
Juuri näin. Tunteiden kaatopaikka perkele!
Hali sulle :) , helvetti... sitä tämä on.... on edes hyvä että tänne voi vuodatella
MIksi tänne ei voisi purkaa tunteitaan, myös jos on korviaan myöten ihastunut? Itse olen tunteeni purkanut varsin avoimesti ja pitkäsanaisesti, mutten usko että vastapuoli on täällä. Ja vaikka hän pystyy kirjoittamastani rakkauskirjeestä itsensä tunnistaa, tuskin hän peilaisi vinkkejä minuun, jos lukisi täällä viestejä "muista syistä".
Kun on kyse isoista tunteista, helpottaa kun kaikkea ei tarvi pitää sisällään. Vaikka olen puhunut asiasta parin ystävän kanssa, silti tarvitsen jonkun muun kanavan rinnalle.
Tapauksessani kynnys tehdä aloitetta on korkea, koska olemme työkavereita ja hänen tunteista minulla ei ole kuin aavistus. Aavistus voi olla totta tai sitten omaa mielikuvitustani. Ja tietysti naisena toivoisin mieheltä ensimmäistä aloitetta (mies on oikeasti kiinnostunut, jos tekee). Vaikka tunteeni käy harvinaisen kuumana, melkein polttavana, silti aloitteen teko on vaikeaa ja onnistuu vasta kun luonteva tilaisuus tulee kohdalle. Kaipaan varmuutta myös siihen etten nolaa arvostamaani ja kunnioittamaani ihmistä yksipuolisella ihastumisella. Olemme tunteneet alle puoli vuotta ja en tunne häntä niin hyvin, että osaisin arvat miten hän reagoisi. Jos olisin varmempi hänen tunteistaan, uskaltaisin luultavasti tehdä siirtoni.
Nyt ei auta kuin yrittää hakeutua seuraan silloin kun sen pystyy luontevasti järjestämään, flirttailla ja katsoa silmiin (I-H-A-N-A-A). Antaa kehon kielen kertoa kiinostukseni (tapahtuu ajattelematta). En kuvittele, että kukaan pelkästään näiden palstojen perusteella toimisi. - sinumpa hyvinki
Ihmisen ikävä toisen luo.You and I.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544045On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742437Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801610
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?811207Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?641134