Eli siis ihastuin "väärään" ihmiseen, kuinka saan hänet pois mielestäni? Aina vaan huomaan ajattelevani häntä ja hymyileväni itsekseni, todella outo olo... Pakko hänet on unohtaa, tuhlaan vaan aikaani hänen ajattelemiseen koska en häntä koskaan tule saamaan. Tiedän että hänkin on minuun ihastunut ja taistelee itseään vastaan aikalailla, näin hän minulle kertoi. Olen yrittänyt miettiä hänestä jotain sellaisia asioita tai tekoja, sanoja mitkä ärsyttäisivät minua ja voisin "inhota" häntä ja näin unohtaisin tunteeni mutta ei hänessä ole mitään vikaa. Pyysin jopa häneltä että hän sanoisi minulle jotain ilkeää tms. mutta ei se onnistu. Tämä on todella kuluttavaa. Olen kohta hermoraunio. Jos joku on onnistunut unohtamaan niin neuvoja kiitos. Enkä tarvitse vastaukseksi "senkun vain lakkaat ajattelemasta häntä", sitähän tässä on yritetty vaikka mitenkäpäin viimeinen kuukausi. Miksi minulle käy aina näin...
Pois mielestä? Miten?
26
10416
Vastaukset
- Miten ko
henkilö olisi sinulle väärä? Vai oletko itse varattu?
- Nämä auttaa
Se auttaa, että se "ihastus" on väärä ainaki mulla. Kestää se ihastus hetken ja haihtuu yhtä nopeasti kuin tulikin. Kyllästyttää ajatella jotain niin väärää ihmistä.
Auttaa myös kun vaikka viettää ihanaa pääsiäistä ihanien ihmisten kanssa. Eli muut ihmiset auttaa, kun antaa niiden olla lähellä mahtavina itsenään :) Eli siis rakastu johonkuhun toiseen :) Helpompaa ei vois olla. - tottele.
Jos todella haluat unohtaa hänet, poistu heti täältä ja mene vaikka parisuhdesivuille.
- sama ongelma
Minulla tämä sama ongelma, parhaillaan käynnissä. Ollut monia kertoja, ja tulee vielä monia kertoja olemaan. Sen olen oppinut, että tunteita ei voi paeta. Jos sanot itsellesi, että "en halua ajatella häntä", niin silloin sinä juuri ajattelet häntä, Jos sanon sinulle nyt, että "älä ajattele punaista norsua", mitä teetkään? No, ajattelet puanaista norsua. Älä pakene, kohtaa, käy asia päässäsi läpi tai elä vain elämääsi, tulee uusia naisia ja elämä jatkuu. Tiedän todella tuon tunteen, kaikki jauhavat kuinka ihastuminen/rakastuminen on ihanaa, mutta aina se ei todellakaan ole. Jos toinen osapuoli ei ole ihastunut sinuun, tai jollain muulla tapaa suhde ei tule onnistumaan, silloin itsetunto horjuu, ainakin minulla käy näin.
TSEMPPIÄ! - .forever
Niinpä. Itse ihastuin 3 vuotta sitten ihanaan mieheen ja hän minuun. Molemmilla perheet ja hyvät puolisot. Siinä sitten sain vihdoin ylitettyä ihastumisvaiheen pelkällä tahdonvoimalla ja tahdolla rakastaa omaa puolisoa. Reilu vuosi meni, ettemme olleet paljoa tekemisissä, mutta joka päivä tämä toinen mies kävi mielessäni. Nyt olemme ystäviä ja olen käynyt perheeni kanssa heidän luona kylässä. Mutta nyt tunteet vaan tulevat pintaan ja olemme päivittäin yhteydessä toisiimme. Muka jotain tärkeää asiaa sanottavana. En tiedä mitä tästä tulee. Oma mieheni tietää, että olen ollut ihastunut, mutta luottaa täysin minuun. Toivottavasti pystyn olemaan hänen luottamuksen arvoinen. Rakastan omaa miestäni, mutta niin myös tätä toista, ja uneksin että pääsisin häntä koskemaan... Tämä ei taida koskaan loppua.
- EnköSaaUnohtaa
No niin. Hän kävi luonani kylässä ja nyt sitten kävi niin että olimme todella läheisissä tunnelmissa... Hyvä minä. Tällä toiminnallahan sitä toisen pystyykin unohtamaan... Pää on vain entistä enemmän sekaisin ja kokoajan pyörittelen asioita mielessä mitä hän sanoi että mitähän sekin tarkoitti jne... Kuinka minä pystyn hänelle sanomaan että ei, älä tule, ei nähdä kun hän soittaa ja kysyy keitänkö kahvit. Taidan olla taas millin enemmän ihastunut... Ja millin lähempänä sekoamista.
- ?Miksi unohtaa????
Millä tavalla hän on "väärä" ihminen? Mikä este teillä on jos molemmilla on tunteita tosianne kohtaan? Ja ilmeisesti tunteenne ovat melko vahvoja jos todella läheisissä tunnelmissa olette olleet. Älkää tuhlatko aikaa yrittäen unohtaa toisenne tai tunteenne..päästäkää tunteet valloilleen ja katsotte rauhassa mitä tapahtuu..parempi niin kuin se että mietit jatkuvasti keinoa unohtaa hänet.. Puhukaa ja miettikää vaihtoehtojanne. =) Tsemppiä jatkoon.
- fastrider
Itselläni vähän samanlainen tilanne, että olen ihastunut naiseen, mutta tiedetään, että ei siitä tule mitään. Ja nainenkin on ihastunut jonkun verran minuun..
Kuinka ihmeessä saan hänet pois mielestäni? En ois uskonu, miten kuluttavaa tämä on, kun toinen on mielessäni kokoajan.. Tunnen itseni aivan oudoksi, koska eikö mulla todellakaan muut asiat pyöri mielessä.
Hitto kun saisi jonkun unohduspillerin..- ei ole semmosta pil.
Funtsaatkohan minua?
;) Jos vaikka "se" nainen?????
- fastrider
Mistähän päin olet?
- HaluanUnohtaa
Jos aloittajaa kyselet niin Keski-Suomesta.
- 1203
Tämä nainen ei myöskään ole onnistunut unohtamaan. Ja olen Etelä-Suomesta (Ei kuitenkaan pks). Ikää mulla on saman verran kuin hänelläkin.
- eräs tyttönen
Vaikka "väärään" ihmiseen ihastuminen on tosi kuluttavaa, on mukava huomata, että täällä on muitakin jotka painivat saman asian kanssa. =) Eli täällä taas yksi joka on ihastunut väärään "mieheen".
Neuvoja en pysty sen kummemmin antamaan, kun itsekään en ole vielä päässyt tästä ihatuksesta yli.
Mutta kyllä sitä ajan kanssa pääsee. Viimeistään siinä vaiheessa, kun tulee sopivampi ihminen vastaan. Ja myöhemmin sitä miettii, mitä on edes nähny vanhassa ihastuksessa. Näin on käynyt itselle useasti. :DD - Niin tai näin
Mikä on se keskeisin piirre, mihin olet ihastunut? Mikä taas on se keskeisin epäkohta, jonka takia haluat unohtaa? On surullista kuulla, että ette keskinäisestä ihastuksestanne huolimatta voi edetä asiassa.
- 5 + 11 = ?
En mäkään tiedä miten ihastuksen saa pois mielestä. Ollaan molemmat varattuja ja tosi paljon on todisteita että tunnekin on molemminpuolinen, kemiatkin kolahtaa niin ettei mitään järkeä, mutta tahdonvoimani kohdistukoon toistaiseksi nyt siihen että olen omalle miesystävälleni edelleen mukava ja hyvä kumppani ja että pysyn uskollisena tekojen tasolla. Omassa suhteessa kun ei ole mitään sellaista vialla jonka takia haluaisin mieluummin hypätä tuntemattomaan uuden miehen kanssa, saati ottaa riskejä pettämällä. Päinvastoin, koen että kumppanini on tosi sopiva minulle, jostain syystä nyt vain on käynyt näin.
Mutta harmittaahan se kun ei pysty tehokkaasti ajattelemaan mitään muuta kuin tuota ihmistä. Aluksi yritin kieltää koko asian ja sitten koin hirveää syyllisyyttä kun tunsin olevani ajatuksissa uskoton. Eipä se mihinkään kieltämällä ja itseään inhoamalla loppunut. Pitää vain elää sen kanssa että joo taas mä muistan, ja taas, ja taas, ja tuo pieni muisto mua hymyilyttää joten hymyillään sitten jos ei kukaan näe. Tältä musta nyt tuntuu ja sille en mahda mitään.
Mutta kyllä tämä mielenhäiriö JOSKUS ohi menee jotenkin ja silloin olen tyytyväinen etten tehnyt mitään mitä saisi katua.
Sitä kyllä minäkin ihmettelen tilanteessasi ap, että jos ette varattuja ole, tykkäätte toisistanne ja olette läheisiäkin, miksi ihmeessä taistelette vastaaan, miksette voisi ihan rakastua toisiinne? - HaluanUnohtaa
Emme voi edetä asiassa koska hän on varattu. Minä vapaa. Sanoi suhteensa olevan mitä on, eli ei ole tilanteeseensa tyytyväinen mutta siltikin sain sen käsityksen että ei aio erota. Miksi? Miksi tuhlata vuosia huonossa suhteessa jossa ei enää ole rakkautta? Onhan se helppo ulkopuolisen sanoa että lähde, tiedän että ei se niin vain käy.
Mutta minun mielenhäiriöni vain vahvistuu. Taas hän soitti ja idioottina hymyilin koko päivän. Joku tuolla kirjoitti että rakastu johonkin toiseen, no miten sen teet kun päähän ei mahdu ketään muuta kuin hän ja ketään muuta et nää... Ei tätä kestä. Vatsan pohjasta ottaa kun puhelin soi tai näkee samanlaisen auton kuin hänellä, ihan kuin olisi joku teinityttö mutta kaukana siitä. Eniten olen ihastunut hänessä siihen että hän on niin rauhallinen, jotenkin itsevarma... Ja unohtaa haluan koska en saa häntä itselleni. Silti ottaisin hänet itselleni heti jos vain saisin, tekisin mitä vain hänen vuokseen... Taas kuulin että oli minua ja kuulumisiani kysellyt, huoh... Mikset tule ja vie minua pois, jonnekkin mihin muut eivät pääse, vain me...- 5 + 11 = ?
Nyt ymmärrän tilanteen mahdottomuuden.
Valitettavasti kuulostaa siltä, että hän leikkii toisten tunteilla. Hän tietää että tykkäät hänestä, se hivelee häntä koska hänkin pitää sinusta, ja hän ottaa tilanteesta mahdollisimman paljon irti. Mutta hän ei halua tehdä oikein, eli joko keskittyä nykyiseen parisuhteeseensa ilman sinun läheisyyttäsi, tai erota ja jatkaa sinun kanssasi. Sen sijaan hän yrittää sekä syödä että säästää kakun.
Miltäs tuntuisi, jos hän olisi sinun kanssasi mutta edelleen käytökseltään tuollainen? Kun hän ihastuisi muihin naisiin, hän kahvittelisi heidän kanssaan, soittelisi, menisi käymään, lähentelisi heitä? Nythän hän antaa sinulle itsestään sellaista kuvaa, että juuri näin hän toimii parisuhteessa, ainakin huonompina aikoina. Ja sellaisiahan tulee kaikille pitkässä suhteessa.
Lisäksi, voi olla että heillä on oikeastikin nihkeää, mutta sekin on kai aika yleistä että pettävä mies sanoo ettei kotona saa rakkautta tai seksiä, ihan siksi että kakkosnaiselta/naisilta heruisi myötätuntoa ja saisi pelehtiä ympäriinsä. Silti jostain syystä pari ei eroa, ja kohta mystisesti puskevatkin lapsen maailmaan ilman seksiä, tai lähtevät kahdestaan johonkin korpimökille ilman rakkautta.
Nyt nainen, selkärankaa peliin. Vaikka sydän huutaa, niin päätä ettet tyydy armopaloihin ja haaveisiin, etkä ole sellaisen miehen kanssa joka ei anna sinulle itsestään enempää. Se sattuu kun luopuu haaveesta, mutta ansaitset ihan muuta kuin tällaista!
Sori, jos tämä on kovin karua tekstiä. Haluan vain antaa sinulle ajateltavaa vaaleanpunaisten lasiesi taa. Jaksamisia!
- HaluanUnohtaa
Karua tekstiä tai ei mutta järkevää sellaista.
Olen kuullut muualta että heillä ei oikeastikkaan mene hyvin, ei ole mennyt enää pitkään aikaan, liekkö hän sitten tällä touhulla hakee jonkinlaista pönkitystä itselleen, että edelleen kelpaa tms.?
Sitä olenkin miettinyt että mitäs jos hän jättäisikin nykyisen elämänsä ja haluaisi oikeasti seurustella kanssani, miten häneen muka pystyisi luottamaan koska tiedän minkälainen hän on.
Pystyisikö hän muka lopettamaan ainaisen flirttailun? Jos sanoisi näin tekevänsä, voisinko uskoa ja luottaa että se on totta? En usko.
Mutta silti vain haaveet jatkuu. Olen idiootti, tiedän.
Ehkä se on vain mukava tunne kun toinen huomaa minut naisena, ja vielä sellainen mies minkä haluankin minut huomaavan.
Mutta ei tämä tule mihinkään etenemään, luulen että ajan kanssa kuivuu kokoon ja se oli sitten siinä. Sitä en tiedä kauan siihen menee, ja loppuuko se hänen aloitteestaan vai minun...
Kyllä voi ollakkin ihminen tyhmä kun tällälailla itseään kiusaa ja härnää. Ehkäpä tästäkin oppii jotain.
Ja taas piti vilkaista puhelinta josko... - ei enää ikinä :)
Kun tulee tarpeeksi ns. kylmää vettä niskaan, niin kyllä ne ihastumiset unohtuu ja loppuu. Ja jos hyvin käy, niin ei tee edes jatkossa mielikään enää ihastua kehenkään :)
- Anonyymi
Eli toisin sanoen kun tulee vastoinkäymisiä niin pitää luovuttaa ja ajatella että kaikki on samanlaisia? Huomaa kyllä miksi ei tietyn ikänen sukupolvi tule pärjäämään kun joka pikku vastoinkäymisistä lannistutaan. Tässä edelleen uskoo hyvää ihmisistä ja sitä löytyykin vaikka sai pahasti puukkoa selkään, onneksi ei ole sinisilmänen ja osaa käyttää maalaisjärkeä sekä luottaa vaistoihinsa. On helvetti käyty läpi silti onnellinen, eikä kylmetänyt raat jutut mitä näki ja koki edelleen oma tunteellinen ja herkkä itsensä, vahvempana kuin koskaan.
- Anonyymi
sama homma ihastunut tyttöön tyttö muhun mutta ei siitä tulis vrm mitää mut en saa sitä hetkeksikään pois mielestäni..
- Anonyymi
Miksi olet negatiivisellä asenteella. Eikö kannattaisi antaa mahollisuus jos on molemmat sitä mieltä vai onko jotaki tapahtunu aiemmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet negatiivisellä asenteella. Eikö kannattaisi antaa mahollisuus jos on molemmat sitä mieltä vai onko jotaki tapahtunu aiemmi
Niimpä
- Anonyymi
1. Anna ihastuksen ja hullaantumisen tuntua. Nauti siitä. Kuvittele ja unelmoi. Vie ajatus niin pitkälle kuin ikinä voit.
Koska tunteita on turha kahlita ja kieltää, ne kannattaa tuntea loppuun. Täysillä, palavasti.
Ihastus on yleensä ihastumista siihen, että "minuun ollaan ihastuttu" ja siihen, että on ihana kiehnätä kuplassa, jossa itsestä ja toisesta on tiedossa vain ne ihanat piirteet.
Siitä tunteesta kannattaa ottaa kaikki irti. Sillä keinolla tunne voi muuttua. Se joko palaa loppuun ja realisoituu arkiseksi tai kasvaa niin, että käytäntö elämässä muuttuu.
Win-win tilanne!
Anna palaa ja nauti!! - Anonyymi
Poistat mielestä joo
- Anonyymi
Sulta näytti käyvän se helposti etkä enää vastaa että mulle ois tullu parempi mieli. Jätit roikkumaan ja itkemään. Pahempi kuin se että oisit vastannu ok, kaikki hyvin. Tää siis menee yhelle miehelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912174Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1421807- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560