Suorat putket perämoottoriin

Aiku olis nannaa ;)

Onko kukaan tehnyt suoria putkia perämoottoreihin?
V-6:sta suorat tuubit heti sivukopan läpi!

17

504

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niitti busteri

      ei kokemusta V6 mallista, mutta itselläni on suorat putket 2hp terhissä. ei sillen kulje kovin luja, mutta kun äänet onniin mageet, niin kyl kaikki tytöt kattoo rannalta aina mua.

      • kerro heti!

        Saako siten helpommin persettä?


      • yntny
        kerro heti! kirjoitti:

        Saako siten helpommin persettä?

        Saat ja saat helpommin turppaa


    • o8.5o.8u5

      Mulla ei ole koppaa ollenkaan ja pakosarjankin myin halvalla Välittäjä_LKV:lle, kun se oli kastellut omansa. ha haaa ha aaaaa

    • yjm36eqwa3frg4qwth46

      Hei tää on rentoa moottorivenekundien meininkiä! Tästä minä tykkään!

      • 27

        Hyvin vittuiltu (viittauksesi toiseen ketjuun). Just tätä meinataa rennolla meiningillä, että voi vittuilla tolleen rennosti ilman, että me suututaan.


      • ^*ÅÄP_Öl.kmhg
        27 kirjoitti:

        Hyvin vittuiltu (viittauksesi toiseen ketjuun). Just tätä meinataa rennolla meiningillä, että voi vittuilla tolleen rennosti ilman, että me suututaan.

        Täällä ei vittuilla -paitsi Esbopoikar son fittuseeraa.


    • ä70py8 v

      Kokeille kääriä Hufssia töttörölle jWallinin kuvan kohdalta!

    • öp-å69iuuyse56

      kulmaputkikainaloihin, niin ei palella?

    • p96-

      Mikä on meiniki? Kuis pöräjää? Meille vai teille?

    • äå-öOl,i

      Mää laittaisin ne eteenpäin veneeseen!

    • ruåtskiel.kapiainen

      Älä laita kuitenkaan niin, että Välittäjä_LKV, tai lapsensa putoaa mereen. Heidän suvussaan on sellainen tapa kaksivuotiaille ja vanhemmille, että ovat moottoriveneen konehuoneessa.

    • jorma 6

      no ei kannata tehä mitään erillisiä putkia, tutki missä kohtaa rikissä pakoputki kulkee ja poraa siihen isot reiät niin että ne tulevat plaanissa ollessa yhteyteen ulkoilmaan. johan pörisee mutta varaudu myös siihen että kulku kasvaa niin että tarvitset navigaattorin kertomaan missä ollaan.....

    • ggvhj

      Hyvä kirjoitus! En tarvitse putkija, koska minä, Välittäjä, huudan itse niin saatanasti kaikille.

    • yeji-74

      Hyvä Välittäjä! Voitit ne 9-0!

      • Välitäjä-LKV

        Haluaa voittaa ne 50-60!!! Häääää!!!


    • .8o57tur

      Älä laita putkia! Koppakin pois ja pakosarjat. Kyllä sitten lähtee, kun näkyy pakoventtiilin varret ja moottori käy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe