Mä tein siis lääkkeellisen abortin viikko sitten. Ekana päivänä tuli vuotoa jonkin verran ja kivut olivat hirveät! Vuotoa tuli kuitenkin vähemmän mitä olin odottanut. Seuraavina päivinä vuoto väheni huomattavasti, välillä tuli joitakin "klönttejä" vuodon mukana, muttei kuitenkaan huomattavasti. Nyt viikon jälkeen vuoto on taas lisääntynyt huomattavasti, eli aina kun käyn esim. vessassa, pöntön vesi on ihan punaista tämän jälkeen. Mua huolestuttaa myös tänään alkaneet kovat vatsakivut (samanlaisia supistuksia kun lääkkeiden ottopäivänä, tosin lievempiä).
Mistähän tämä lisääntynyt vuoto ja supistukset kertoo? Onkohan kohdussa vielä paljonkin raskaus-materiaalia? Onko kohtu vielä tyhjenemisvaiheessa vai tarvitaankohan kaavintaa? Soitan kuitenkin jokatapauksessa asiasta lääkärille, mutta haluaisin kuulla muiden kokemuksia asiasta, onko siis jollain muullakin ollut näin, että viikko abortin jälkeen vuoto muuttuu runsaammaksi ja alkaa kovat alavatsakivut?
Normaalia lääkkeellisen jälkeen??
61
4128
Vastaukset
- 1977*
Tyhjentymisen pitäisi tapahtua kuitenkin noin 4 tuntia lääkkeiden oton jälkeen, sen jälkeen tulee enää jälkivuotoa hyytymineen.
Soita lääkärille, se on fiksuinta... - Anteeksi?
Kertoisitko vielä mikä on minun fantasiani?
Sekö että komplikaatioita voi tulla ihan luonnostaankin?
Asioita tapahtuu, piste.
Ei sinä sen kummemmin olla mitään ansaittu, tai oltu ansaitsematta.
Ja taashan on kyse siitä että SINÄ olet sitä mieltä että lapsi on tapettu, kun taas moni muu on sitä mieltä että raskaus on keskeytetty.
Oli olemassa alkio joka olisi kehittynyt lapseksi, jos kehitys olisi saanut jatkua.
Ei ollut olemassa pientä ihmistä imemässä peukaloa kohdussa odottamassa että pääsisi ulos tutustumaan maailmaan.
Aloittajalle: Soita lääkäriin, ei kukaan täällä pysty oireiden perusteella sanomaan sinulle mikä olisi mahdolisesti pielessä. Saattaa olla että kohtu ei tyhjentynyt kunnolla, ja vaatii nyt kaavintaa.- ap
Nimenomaan, kyse on raskauden keskeytyksestä. Tuskimpa se 1mm kokoinen sikiön alku hirveästi tajuaa jäävänsä paitsi yhtään mistään. Sitäpaitsi mainitsin, etten tiennyt raskaudestani yhtään mitään, eli olin juonut rutkasti alkoholia (normaalisti joka viikonloppu kuten muutkin ikäiseni) ja syönyt vahvoja särkylääkkeitä kovaan selkäkipuun. Lapsi ei olisi syntynyt edes terveenä. Joten miksi synnyttää lapsi maailmaan sairaana? Adoptiota mä en edes harkinnut..miksi kantaa lasta vatsassa monta kuukautta, kärsii synnytyksen ja antaa pois? kyllähän siinä äidinvaistotkin herää.. mutta yksinhuoltajaäidiksi sairaalle lapselle en halunnut alkaa, kun muut kaverit ravaa baareissa joka viikonloppu. Niin, olen "lapsi" vielä, joten itsekästä olisi ollut PITÄÄ se lapsi, kun perheenjäsenet yrittää puhua järkeä, että "tee abortti", "sulla on elämä vielä edessä" jne. yrittäkää katsoa asiota vähän eri näkökulmista, ja kuvitelkaa itsenne minun tilanteeseeni. En olisi ollut vielä valmis äidiksi. Yksinhuoltajaäidiksi...
- asioita tapahtuu
ja ne on joko ansaittuja tai sitten ei. Piste.
"lapsi on tapettu, kun taas moni muu on sitä mieltä että raskaus on keskeytetty."
Sama paska eri paketissa. Ei auta vaikka kuinka prameet kultakääreet laitat, yhtä pahalta se haisee kuitenkin.
Oli olemassa syntymätön lapsi joka tapettiin abortilla. Tässä maailmassa ja ulottuvuudessa oli pikkuinen ihminen joka eli jo omaa elämäänsä. - ap
asioita tapahtuu kirjoitti:
ja ne on joko ansaittuja tai sitten ei. Piste.
"lapsi on tapettu, kun taas moni muu on sitä mieltä että raskaus on keskeytetty."
Sama paska eri paketissa. Ei auta vaikka kuinka prameet kultakääreet laitat, yhtä pahalta se haisee kuitenkin.
Oli olemassa syntymätön lapsi joka tapettiin abortilla. Tässä maailmassa ja ulottuvuudessa oli pikkuinen ihminen joka eli jo omaa elämäänsä.Mä en jaksa teitä abortin vastustajia, ihan oikeesti.. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä olette. Koin tämän ratkaisun oikeaksi tässä elämänvaiheessa. Piste. Tämä on minun asiani, sitäpaitsi keskustelussa on muutenkin eksytty aiheesta.. En sano, että olisin itse ollut niin abortin puolesta, mutta en nähnyt tässäkään vaiheessa muitakaan vaihtoehtoja. Tämä on ollut kieltämättä rankka kokemus henkisestikin, älkää luulko, etten olisi potenut mitään henkistä tuskaa. Jos elämäntilanteeni olisi erilainen, mulla olisi ammatti, työ, poikaystävä ja olisin ollut muutenkin valmis lapsen hankintaan, niin tottakai mä sen olisin pitänyt. Kyllä mä tiedän, että osaan olla joskus vielä tosi hyvä äiti (valitettavan moni ei osaa olla...), mutta en vielä. Mun on itsekin vielä kasvettava henkisesti, vastuulliseksi aikuiseksi, joka osaa pitää lapsestaan huolta. Tätä mieltä mä olen.. olkaa te muut mitä mieltä tahansa.
- ilman näitäkin
ap kirjoitti:
Mä en jaksa teitä abortin vastustajia, ihan oikeesti.. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä olette. Koin tämän ratkaisun oikeaksi tässä elämänvaiheessa. Piste. Tämä on minun asiani, sitäpaitsi keskustelussa on muutenkin eksytty aiheesta.. En sano, että olisin itse ollut niin abortin puolesta, mutta en nähnyt tässäkään vaiheessa muitakaan vaihtoehtoja. Tämä on ollut kieltämättä rankka kokemus henkisestikin, älkää luulko, etten olisi potenut mitään henkistä tuskaa. Jos elämäntilanteeni olisi erilainen, mulla olisi ammatti, työ, poikaystävä ja olisin ollut muutenkin valmis lapsen hankintaan, niin tottakai mä sen olisin pitänyt. Kyllä mä tiedän, että osaan olla joskus vielä tosi hyvä äiti (valitettavan moni ei osaa olla...), mutta en vielä. Mun on itsekin vielä kasvettava henkisesti, vastuulliseksi aikuiseksi, joka osaa pitää lapsestaan huolta. Tätä mieltä mä olen.. olkaa te muut mitä mieltä tahansa.
"ammatti, työ, poikaystävä" on kellä tahansa mahdollisuus pärjätä nykyajan hyvinvointiyhteiskunnassa ja nämä voi saada myöhemminkin, lapsenkin kanssa. Mutta ehkäpä et sitten enää saakaan lapsia kun ois kaikki muu ja niitä keksit sitten vihdoin haluta...
"Mun on itsekin vielä kasvettava henkisesti, vastuulliseksi aikuiseksi, joka osaa pitää lapsestaan huolta."
Joo, näin käy monelle niiden raskauskuukausien aikana. Ja jos ei käviskään niin lapsella on silti oikeus elää ja jatkaa sitä vaikka sitten muiden luona. - On ehkä mahdollisuus
ilman näitäkin kirjoitti:
"ammatti, työ, poikaystävä" on kellä tahansa mahdollisuus pärjätä nykyajan hyvinvointiyhteiskunnassa ja nämä voi saada myöhemminkin, lapsenkin kanssa. Mutta ehkäpä et sitten enää saakaan lapsia kun ois kaikki muu ja niitä keksit sitten vihdoin haluta...
"Mun on itsekin vielä kasvettava henkisesti, vastuulliseksi aikuiseksi, joka osaa pitää lapsestaan huolta."
Joo, näin käy monelle niiden raskauskuukausien aikana. Ja jos ei käviskään niin lapsella on silti oikeus elää ja jatkaa sitä vaikka sitten muiden luona.pärjätä, mutta jotkut haluavat tehdä paremmin, kuin vain "pärjäillä" lapsen kanssa.
- ja sekö
On ehkä mahdollisuus kirjoitti:
pärjätä, mutta jotkut haluavat tehdä paremmin, kuin vain "pärjäillä" lapsen kanssa.
sitten oikeuttas tappamisen vai??
- Riippuu
ja sekö kirjoitti:
sitten oikeuttas tappamisen vai??
Raskaudenkeskeytyksen Suomen lain mukaan joo.
Moraalisesti se taas on jokaisen oma mielipiteensä. - paupau23
ap kirjoitti:
Mä en jaksa teitä abortin vastustajia, ihan oikeesti.. Mua ei kiinnosta pätkääkään mitä mieltä olette. Koin tämän ratkaisun oikeaksi tässä elämänvaiheessa. Piste. Tämä on minun asiani, sitäpaitsi keskustelussa on muutenkin eksytty aiheesta.. En sano, että olisin itse ollut niin abortin puolesta, mutta en nähnyt tässäkään vaiheessa muitakaan vaihtoehtoja. Tämä on ollut kieltämättä rankka kokemus henkisestikin, älkää luulko, etten olisi potenut mitään henkistä tuskaa. Jos elämäntilanteeni olisi erilainen, mulla olisi ammatti, työ, poikaystävä ja olisin ollut muutenkin valmis lapsen hankintaan, niin tottakai mä sen olisin pitänyt. Kyllä mä tiedän, että osaan olla joskus vielä tosi hyvä äiti (valitettavan moni ei osaa olla...), mutta en vielä. Mun on itsekin vielä kasvettava henkisesti, vastuulliseksi aikuiseksi, joka osaa pitää lapsestaan huolta. Tätä mieltä mä olen.. olkaa te muut mitä mieltä tahansa.
oi kiitos,kiitos tästä. olen täysin samaa mieltä sun kanssas.
mulla menee niin hermot näihin vastustajiin jotka eksyy aiheesta,ja tulee moralisoimaan heti kun toiset vaan haluavat apua ja vastauksia.
itse tein abortin myös tossa suunnilleen kuukausi sitten, ja helvetin hyvistä syistä myös.
abortinvastustajat: menkää keskustelemaan näistä asioista sinne missä on otsikkona "abortti; oikein vai väärin" tai jotain semmoista, ei tänne missä ihmiset tarvitsevat neuvoja.
for real? grow up. this is the 21st century.C'mon. - nähty on..
paupau23 kirjoitti:
oi kiitos,kiitos tästä. olen täysin samaa mieltä sun kanssas.
mulla menee niin hermot näihin vastustajiin jotka eksyy aiheesta,ja tulee moralisoimaan heti kun toiset vaan haluavat apua ja vastauksia.
itse tein abortin myös tossa suunnilleen kuukausi sitten, ja helvetin hyvistä syistä myös.
abortinvastustajat: menkää keskustelemaan näistä asioista sinne missä on otsikkona "abortti; oikein vai väärin" tai jotain semmoista, ei tänne missä ihmiset tarvitsevat neuvoja.
for real? grow up. this is the 21st century.C'mon.Ne 'helvetin hyvät' syyt, kuten vaikka että 'ei ny vaa vielä huvittanu'..
Tämä julkinen palsta on ihan yhtä paljon vastustavia ja eettisesti kantaa ottavia kommentteja varten. Jos joku teoistaan traumatisoitunu ei omistaan eriäviä mielipiteitä ja totuuksia voi sietää, menköön jonnekin suojetuille vertaistuki-paapomis-hyshys-palstoille.. - kerronpa minäkin
nähty on.. kirjoitti:
Ne 'helvetin hyvät' syyt, kuten vaikka että 'ei ny vaa vielä huvittanu'..
Tämä julkinen palsta on ihan yhtä paljon vastustavia ja eettisesti kantaa ottavia kommentteja varten. Jos joku teoistaan traumatisoitunu ei omistaan eriäviä mielipiteitä ja totuuksia voi sietää, menköön jonnekin suojetuille vertaistuki-paapomis-hyshys-palstoille..Mitä vikaa on syyssä "ei ny vaa vielä huvittannu"? Ihan yhtä hyvä syy kuin lapsen vammaisuus. Tämä on minun mielipiteeni. Sinä saat pitää oman mielipitees aivan vapaasti.
- mitä vikaa?
kerronpa minäkin kirjoitti:
Mitä vikaa on syyssä "ei ny vaa vielä huvittannu"? Ihan yhtä hyvä syy kuin lapsen vammaisuus. Tämä on minun mielipiteeni. Sinä saat pitää oman mielipitees aivan vapaasti.
'Tapoin ihan muuten vaan kun sattu huvittaan'.. EI MITÄÄN VIKAA. ????? Sairasta.
- kerronpa minäkin
mitä vikaa? kirjoitti:
'Tapoin ihan muuten vaan kun sattu huvittaan'.. EI MITÄÄN VIKAA. ????? Sairasta.
En minä mitään tappanut vaan tein abortin.
- mutumutuseliseli
kerronpa minäkin kirjoitti:
En minä mitään tappanut vaan tein abortin.
Tietenkin TAPOIT, oman LAPSESI!! Niele niele nyt vaan vaikka kitkerän kärventävä pala onkin :))
Jos abortissa ei oo mitään pahaa niin miks joudut sitten jatkuvasti jauhaan näitä totuudenkiistovalheitas joka väliin? :) Niin, koville näkyy ottavan.
- Mutta...
"ja ne on joko ansaittuja tai sitten ei. Piste"
Kuka sen päättää kuka ansaitsee mitäkin?
Sinä?
Jumala?
Karma?
Mitä ihminen on sitten tehnty ansaitakseen ei-toivotun raskauden josta haluaa eroon?
Siis, silloin ei ole tehnyt mitään ansaitakseen sitä?
Mutta jos tulee komplikaatioita kun keskeyttää ei-toivotun raskauden komplikaatoti on ansaittuja, vaikka ei-toivottu raskaus ei sitä ollutkaan?
Voisitko vähän selventää ajatusmaailmaasi meille muille?
Tai ehkä muita ei kiinnosta, niin minulle ainakin, kiitos.- niin,..
saan pitää sitä ansaittuna jos lystään :)
Raskaaksi tulo ja lapsen tappaminen on kaks täysin eri asiaa. Ensimmäiselle ei oo ehkä voinu mitään ja toinen on vakaasti harkittu teko.
Kerroppa miksi viaton lapsi olisi ansainnut raa'an kuoleman kohdussa ja vain siksi että se on jonkun mielestä 'ei-toivottu'? - Tottakai...
niin,.. kirjoitti:
saan pitää sitä ansaittuna jos lystään :)
Raskaaksi tulo ja lapsen tappaminen on kaks täysin eri asiaa. Ensimmäiselle ei oo ehkä voinu mitään ja toinen on vakaasti harkittu teko.
Kerroppa miksi viaton lapsi olisi ansainnut raa'an kuoleman kohdussa ja vain siksi että se on jonkun mielestä 'ei-toivottu'?sinä saat sitä pitää ansaittuna, mutta et voi tulla muille saarnaamaan siitä miten joitai asioita sitten ansaitaan ja toisiaei, kun kyseessä on pelkästään oma (käytetään lempisanaasi) mutusi.
Alkio ei ole ansainnut tai jättänyt ansaitsematta yhtään sen enempää kuin ei-toivotusti raskaana oleva nainenkaan.
Raskaus on vain tapahtunut, eikä sille ole mitään voinut.
Ainut mitä voi tehdä on päätös raskauden jatkumisen suhteen.
Jotkut päättävät jatkaa raskautta, ja se menee silti keksen. Miten keskenmeno ansaittiin?
Jotkut päättävät keskeyttää raskauden, toisille ei käy mitenkään, toisille tulee komplikaatioita, kuka on ansainnut mitäkin?
Onko niillä, joille ei tule komplikaatoita, ollut hyväksyttävämpi syy abortille, niin että eivät ole ansainneet komplikaatioita?
Mitä munasolu ja siittiösolu olivat tehneet väärin ansaitakseen sen että hedelmöittynyt munasolu ei saanutkaan kehittyä lapseksi asti? - Ei minun
tarvitse vastata mitään, koska minä olen sitä mieltä ettei se alkio ole mitään ansainnut.
Sinätässä kovasti haluat olla sitä mieltä että jotkut asiat ovat ansaittuja ja toiset eivät.
Joten minun ei tarvitse vastata muuta, kuin että alkio ei ole ansainnut yhtään mitään.
Munasolu ja siittiö mokasivat kun törmäsivät yhteen huonolla hetkellä. - miksen?
Ei minun kirjoitti:
tarvitse vastata mitään, koska minä olen sitä mieltä ettei se alkio ole mitään ansainnut.
Sinätässä kovasti haluat olla sitä mieltä että jotkut asiat ovat ansaittuja ja toiset eivät.
Joten minun ei tarvitse vastata muuta, kuin että alkio ei ole ansainnut yhtään mitään.
Munasolu ja siittiö mokasivat kun törmäsivät yhteen huonolla hetkellä.Ja sä väitit näin
"Asioita tapahtuu, piste.
Ei sinä sen kummemmin olla mitään ansaittu, tai oltu ansaitsematta. "
Eli ettei mitään vois ansaita kun asioita vaan tapahtuu!
Eli et osaa vastata siihen miksei alkio ois ansainnu pitää elämäänsä :) niinpä niin.
Eihän sukusolut oo tietosesti 'mokanneet' mitään, vaan toimineet ihan luonnon ohjaamina.
- Vierailija90
Alotitko pillerit keskeytyksen jälkeen? Minullakin tuli klönttejä keskeytyksen jälkeen vielä muutama päivä, mutta vuoto loppui viikko sen jälkeen. Vuodon määrä kuulemma riippuu raskauden kestosta eli jos olit jo vähän pidemmällä niin runsas vuoto voi jatkua parisen viikkoa.Lääkäriin on kuitenkin hyvä ottaa yhteyttä. Toivon kuitenkin, että kaikki on hyvin :) Itse odottelen nyt kuukautisia 4 viikkoa keskeytyksen jälkeen :)
- ap
En aloittanut pillereitä:) Joo se voi olla, että mulla jatkuu siis vielä jonkin aikaa, tosin itse olin noin viidellä viikolla. Mä soitin äsken lääkäriin, ja ne sanoi että ihan normaalia on jos vuoto jatkuu vielä pitkäänkin ja on vatsakipuja. Sieltä se raskausmateriaali pyrkii ulos :) toivottavasti tuleekin kaikki pihalle!
- "elämänlähde"
Ja mikä olis sinun päämääräsi kun tuota lausetta kirjoitit? voi mitä draamaa..
- Vierailija90
ap kirjoitti:
En aloittanut pillereitä:) Joo se voi olla, että mulla jatkuu siis vielä jonkin aikaa, tosin itse olin noin viidellä viikolla. Mä soitin äsken lääkäriin, ja ne sanoi että ihan normaalia on jos vuoto jatkuu vielä pitkäänkin ja on vatsakipuja. Sieltä se raskausmateriaali pyrkii ulos :) toivottavasti tuleekin kaikki pihalle!
Mulla oli keskeytyksessä viikkoja takana 6 4 ja odotin kaksosia. Taisi noista pillereistä johtua vuodon vähyys ja kivuttomuus, eäilin että pieleen meni mutta jälkitarkastuksessa oli kuulemma arvot jo hienosti laskeneet :)
- riitualiina
Voi näitä loputtomia vastustajien tappajaksi haukkumisia. Abortti on laissa sallittu joten se ei ole tappo ei murha eikä pahoinpitely.
- ja edelleen,
laki ei määritä sanojen joka merkitystä. Mutta senkun vaan kiemurtelet aborttia ulos murhan yleismääritelmästä; ihmisen suunnitelmallinen tappaminen :)
- ...
Ja edelleen, sinäkään et yksin määritä sanojen merkitystä ja sinun mielipiteesi ei ole ainut oikea.
- en toki,
vaan sen tekee mm. kielitiede ja sanakirjat.
- mitä se
en toki, kirjoitti:
vaan sen tekee mm. kielitiede ja sanakirjat.
sanakirja sanoo abortista?
- jotain vastaavaa
mitä se kirjoitti:
sanakirja sanoo abortista?
varmaan mitä muistakin murhakeinoista.
- 300900
jotain vastaavaa kirjoitti:
No mitä se sanoo abortista?
- kerronpa minäkin
300900 kirjoitti:
No mitä se sanoo abortista?
.. niin minäkin haluaisin tietää mitä se sanakirja sanoo abortista.
- miten niin
jotain vastaavaa kirjoitti:
varmaan, siinähän se on sulla sanakirja, kerro mitä se sanoo abortista. Se on kuitenkin faktan lähde.
- ...
Kas kun en ole vielä tällaiseen sanakirjaan törmännyt. Kenties, koska se on vaan sun päässäs?
- ai, taasko
se dementia alkoi vaivaamaan? ;D
http://www.sanakirja.org/search.php?id=116391&l2=3
>Määritelmät
Substantiivit
1. tahallinen, suunniteltu hengen riisto toiselta ihmiseltä>
Liian kipeästi osuvaa ja epämieluisaa, kenties? ;)
- ...
Edelleenkin sanana on murha, ei abortti. Vai kelläs se dementia vaivaa niin, ettei muistanu, mikä sana pitikään kirjottaa?
- joo, ja
edelleen on olemassa monia monia murhakeinoja.. kuten abortti on yks niistä. Muistan kyllä varsin hyvin että abortissakin tapetaan suunnitellusti ihminen.. toisin kun eräs ;)
- ...
joo, ja kirjoitti:
edelleen on olemassa monia monia murhakeinoja.. kuten abortti on yks niistä. Muistan kyllä varsin hyvin että abortissakin tapetaan suunnitellusti ihminen.. toisin kun eräs ;)
Niin no, koskas teillä kunnon perusteluja ois. Mut hei, mielipiteensä jokaisella, sun mielipitees on se, et abortti on murha, olkoon sillon niin. Mun mielestä taas abortti ei ole murha, siis olkoon niin, ei tarvii kenenkään tapella mielipiteistä, vaikka kivat riidathan niistä on joka keskustelussa saatu aikaseks
- näimpänäin
joo, ja kirjoitti:
Abortti ei ole murha ja on ihan naurettavaa väittää moista. Ei se alkio mikään ihminen ole, mutta siitä voi tulla tiedostava ihminen vielä joskus, kun sen synnyttää.. Tämä pieni alkio tuskin kokee menettävänsä mitään..
Eiköhän tähänkin kommenttiin tartuta ja pistetä tulemaan muka niin "nasevia" kommentteja, mutta laittakaahan vain, teillä on omat mielipiteenne, minulla omat. tämä on minun mielipiteeni ja jokaisella on ne omansa.. teidän "abortti on murha"-hörhöjen on turha tulla abortti-palstalle vikisemään mistään.. Joillekin se abortti on vain ainoa ratkaisu. - ...
Etkö tosiaan hyväksy myös omasta mielipiteestäsi poikkeavia mielipiteitä? Miksi on niin vaikea ymmärtää, että joidenkin mielipide on se, ettei abortti ole murha? Hyökkäät näin ajattelevien kimppuun haukkuen heidät, onko omasta mielipiteestäs poikkeavat mielipiteet sulle tosiaan niin suuri uhka? Tähän jos saisin suoran vastauksen ilman kiemurtelua, kun tuntuu, että vain yksi mielipide on ainut oikea
- yks hailee,
... kirjoitti:
Etkö tosiaan hyväksy myös omasta mielipiteestäsi poikkeavia mielipiteitä? Miksi on niin vaikea ymmärtää, että joidenkin mielipide on se, ettei abortti ole murha? Hyökkäät näin ajattelevien kimppuun haukkuen heidät, onko omasta mielipiteestäs poikkeavat mielipiteet sulle tosiaan niin suuri uhka? Tähän jos saisin suoran vastauksen ilman kiemurtelua, kun tuntuu, että vain yksi mielipide on ainut oikea
siinähän aattelee vaikka ettei tässäkään maassa tapahdu oikeesti eikä ikinä yhtä ainutta murhaa! Kunhan ei TOIMI niiden mielipiteidensä mukaan.. ja ole uhkana muille, kuten pikkuisille, kohdussa eläville lapsille....
- Rakastan niin
tätä palstaa. Ensin hajosin X:n kommentille:
""jotkin sanat/vähättelyt voi antaa viitteitä tilanteesta, kuten lapsesta puhuminen "klöntteinä" ja raskaus-materiaalina."
No ihan totta niin! Sinä tietenkin olisit mieluummin kuin käyttänyt noita termejä, sanonut saman asian kai näin:
>Vuotoa tuli kuitenkin vähemmän mitä olin odottanut. Seuraavina päivinä vuoto väheni huomattavasti, välillä tuli joitakin "lapsia" vuodon mukana, muttei kuitenkaan huomattavasti.>
>Mistähän tämä lisääntynyt vuoto ja supistukset kertoo? Onkohan kohdussa vielä paljonkin lapsia?>"
ja kun luulin ettei parempaa voisi enää murjaista, silmiini osui tämä:
"Jos korjaamme nokkeluutesi niin
>Vuotoa tuli kuitenkin vähemmän mitä olin odottanut. Seuraavina päivinä vuoto väheni huomattavasti, välillä tuli ehkä lapsikin vuodon mukana, muttei kuitenkaan huomattavasti.>
>Mistähän tämä lisääntynyt vuoto ja supistukset kertoo? Onkohan kohdussa vieläkin lapsi?>"
Tähän palstaan voi kyllä aina luottaa kun tarvitsee päivän piristystä! ;D- henkilö X
">Vuotoa tuli kuitenkin vähemmän mitä olin odottanut. Seuraavina päivinä vuoto väheni huomattavasti, välillä tuli ehkä lapsikin vuodon mukana, muttei kuitenkaan huomattavasti.>"
Siis tuo on ihan helmi minustakin! ja mukava että osasin itsekin sinua viihdyttää ;)
- minääääk
täs keskustelus ollaan taas menty pikkase sivuraiteille...
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama957695Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246410Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1654541Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353111Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta942678Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh492035- 1401688
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971574Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo50906Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21832