Thai-hieroja vai prostituoitu

tuurijuoppo*

Osaako kukaan keroa minulle, mikä ero on lehdessä palveluitaan ilmoittavalla prostituidulla ja kiinteässä osoitteessa toimivalla Thai-hierojalla.

Olen käyttänyt molempien ammattiryhmien palveluita muutamia kertoja menneiden vuosien varrella ja todennut, että kumpaisessakin on pääasiallisena kauppatavarana seksi.

palvelun tarjoajat ovat toki yksilöitä ja kumpaisessakin on sekä ystävällisyyttä että tylyyttä, mutta hinnoittelu vie plussan Thai-tytöille.

Jos tilaan ajan kotimaiselta palveluntarjoajalta on hintataso 150 - 200/ tunti, mutta kun menen hierontaan ja maksan 30 euroa puolen tunnin hieronnasta.
Jos haluan seksiä on Lahdessa hinta Thai-tytöllä 150,00 mutta kun sanon, että on vain 50 - 70 euroa rahaa jäljellä.... saan mitä haluan.
Näin ainakin eilen Lahdessa Rautatienkadulla kun tyttö tuskaili asiakkaiden vähyyttä.
Onko muilla kokemuksia Lahden Thai- hinnoista, vai kävikö minulle vain tuuri?

3

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12 12

"mikä ero on lehdessä palveluitaan ilmoittavalla prostituidulla ja kiinteässä osoitteessa toimivalla Thai-hierojalla."

Ero on siinä, että lehdessä palveluitaan ilmoittava prostituoitu yleensä kertoo etukäteen, millaisia palveluita on tarjolla ja mitä ne maksavat. Joillakin on vebbisivuja, jotka ovat hyvinkin yksityiskohtaisia.

Thaihieronnassa palvelut ovat lakipykälien vuoksi epävirallisia eli niistä ei välttämättä ole sovittu etukäteen ennen hierontaan liittyvän perusmaksun suorittamista. Tuo perusmaksu liittyy thaihieromon pyörittämiseen ja mahdolliset seksipalveluun liittyvät maksut taasen ovat sinun ja hierojan välinen yksityisasia. Jos siis olit etsimässä yhdyntää ja kohdallesi sattui yhdyntään haluton hieroja niin se on sinun ongelmasi ja voit lähinnä vain todeta tilanteen.

Jos seksipalveluiden myyminen Suomessa olisi nykyisen siedetyn sijaan säänneltyä niin tilanne olisi toinen ja paveluiden hinnat vastaavasti alempana.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe