http://www.aasiakas.net/index.php/2009/suuri-pelikonesalaliitto/
LOL...
Itse olen kuullut helsingin casinolla jotain mikä on täysin mahdoton toteuttaa. Jäteteään kuitenkin kertomatta. Niin älytön juttu oli rahojen häviämisestä.
suuri pelikonesalaliitto
7
141
Vastaukset
- atk atk
No kerrohan mitä kuulit? Jotkut meistä eivät pelkästään ole kuulleet vaan myös nähneet kaikenlaista. Täysin ohjattua valikoivaa toimintaa.
En kerro edelleenkään tarkaan, mutta tähän kysymykseen se liittyy. Eli miten jotain voi olla olemassa jos sitä ei näe? Miten pelikonetta pelaamalla voi päätellä, että jokin mahdoton laite jota tuskin miljoonakaan vuoden päästä pystytään keksimään on olemassa vaikka sellaista ei ole nähnytkään?
Eli aivan ufo juttua mies höpisi. Avaruusolio on olemassa, vasta ennen kun näen sen. En voi pelikoneita pelaamalla päätellä, että mahdoton laite on olemassa jos en sitä näe.- Satu N. Naisarpoja
Millaisesta laitteesta tällä kertaa kyse? Helkkarissa kasinon kaikki koneet on linkitetty tietojärjestelmään. Pelaajan pärstäkerroin näkyy myös hämärään takahuoneeseen, eli sehän onnistuu kameravalvonnalla. Onnistuukohan ohjailla koneiden pelejä hämärähuoneesta, se onkin jo toinen juttu? Olisi mielenkiintoista tietää onko moinen mahdollista, eli miten on asianlaita?
Pistä foliokolmio otsaas niin sua ei tunnisteta.
- sivusta seurannut
Tävallista on myös se, että haukutaan muut (myyjät viereiset pelaajat) idoitteiksi kun rahat on itse omasta tahdosta kenenkään pakottamatta hävitty. Kyllä se on itse idoootti joka tunkee 100€ pelikoneeseen ei muita pidä siihen syyllistää.
- KelliVoidekolmonen
Mutta tottakai jos pelaat täysin säädeltyä konetta , etkä voita niin silloinhan se on muiden eli säätäjien vika !!!!!! Ei kait se oma ole. Eri asia jos pelaa satunnaista konetta !!!!!! Jollaista ei ole Helsingin Kasinolla...
- viereinen pelaaja
muttei kuitenkaan myyjien ja viereisien pelaajien vika.. valitukset ray:lle
- mullaonmersu6683
salaliitto on fakta. mun kaveri tuntee yhen tyypin joka alotti sen. se on tehny aika hyvät rahat. ajelee hummerilla tuol punavuoressa nyt. ei paha!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540