hassu huomio hiuksista

oucii

Olen pistänyt merkille kun olen lukenut lehtiä ja taas täällä palstoilla näitä kirjoituksia. Täällä kovasti blondit mainostavat "omaa paremmuuttaan" ja sitä kuinka naiset kadehtivat heitä ja miehet kuolaavat.

Ensiksi:jokainen nainen saisi vaaleat hiukset tuossa tuokiossa nykypäivänä jos haluaisi joten jos he ovat niin kateellisia blondeille,eiköhän hekin vetäisi saman värisen tukan? Se taitaa olla vain blondien omaa mielikuvituksen tuotetta että heitä katsellaan enemmän,tai sitten brunetet eivät edes halua itseään katseltavan sillä silmällä,siis"tyylillä "tuon saa sänkyyn koska vain". he haluavat arvostavampia katseita? tai pärjäävät ilman näitä kuolaavia katseita joita vaaleaveriset tuntuvat tarvitsevan elääkseen.

toiseksi: Miksi maailman kauneimpien naisten missikisoissa aina on voittajana seksikäs hoikka tummaverikkö,vaikka vaaleitakin näissä kisoissa on mukana? Miksi maailman seksikkäin julkkisidoli ei sitten ole pitkä ja hoikka Paris Hilton vaan pieni ja tumma Eva Longoria? tai uudempana tulokkaana Megan Fox.

Enemmän seksikkäitä ja kuumia bruneja kyllä tulee mieleen kuin blondeja. Oli äänestäjät sitten miehiä ta naisia ,kaikki haluavat tummaverikön. "Blondien kanssa naidaan ,bruneteihin rakastutaan ja punapäiden kanssa petetään",sanoo osuva sanalasku.

17

356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SilmäätekeväBlondi

hohhoijjaa-siellä taas yksi katkera purkaa mieltään:)...se nyt vaan on niin,itse olen miesvaltaisessa työpaikassa ja olen kuullut asian aivan asiantuntijoiden suusta,siihen on turha sanoa muuta vaikka miten mieli tekisi.

• Jotain muuta.

"Blondien kanssa naidaan."

Niin.. Katkerat ne vaan mieltä purkaa. Hei SilmäätekeväBlondi, miksikä luulet että ne miehet siellä töissä kattelee? Kai ne sua panis, mut eipä sit mitään muuta.:P

• silmäätekeväBlondi
        Jotain muuta. kirjoitti:

"Blondien kanssa naidaan."

Niin.. Katkerat ne vaan mieltä purkaa. Hei SilmäätekeväBlondi, miksikä luulet että ne miehet siellä töissä kattelee? Kai ne sua panis, mut eipä sit mitään muuta.:P

sinä "jotain muuta" katsoppa tuota keskusteluketjua missä on blondi vs brunette..mille tulos näyttää ;)
        Ja toiseen sutkautukseesi sanon,että mikäs vika panemisessa on? minulla on paljon enemmän vaihtoehtoja kun saa valita parhaat ukkomiehet leluikseni

• Jotan muuta.
        silmäätekeväBlondi kirjoitti:

sinä "jotain muuta" katsoppa tuota keskusteluketjua missä on blondi vs brunette..mille tulos näyttää ;)
        Ja toiseen sutkautukseesi sanon,että mikäs vika panemisessa on? minulla on paljon enemmän vaihtoehtoja kun saa valita parhaat ukkomiehet leluikseni

Niinno, kukin arvottaa asioita vähän eri tavalla. Jos tykkäät leikkiä ukkomiesten kanssa, ni anna palaa vaan. Muut voi sitte keskittyä siihen fiksumpaan elämiseen.;P

• ´´´´
        Jotan muuta. kirjoitti:

Niinno, kukin arvottaa asioita vähän eri tavalla. Jos tykkäät leikkiä ukkomiesten kanssa, ni anna palaa vaan. Muut voi sitte keskittyä siihen fiksumpaan elämiseen.;P

No mistäs ne ukkomiehetkin jo tähän hyppäs? Jonkun mies vieraissa uhkean vaaleanverikön kanssa? :D

• Jotain muuta.
        ´´´´ kirjoitti:

No mistäs ne ukkomiehetkin jo tähän hyppäs? Jonkun mies vieraissa uhkean vaaleanverikön kanssa? :D

"silmäätekeväBlondi 14.5.2011 19:25

Ja toiseen sutkautukseesi sanon,että mikäs vika panemisessa on? minulla on paljon enemmän vaihtoehtoja kun saa valita parhaat ukkomiehet leluikseni"

Kyllä tuossa mun mielestä on sana "ukkomies"..;P

• Kivoja makuriitoja

Moni tykkää kovasti riidellä muiden ihmisten kanssa. Jotkut tykkäävät sitten oikein kovasti siitä, että tuntemattomana ja kasvottomana voi kehua itseään maasta taivaaseen ja kääntää sitten kaikki epämieluisat kommentit kateudeksi palstojen perinteiseen tapaan.

Kun blondi kysyy mieslaumalta, tykkäävätkö nämä enemmän blondeista vai bruneteista, vastaus on yleensä blondi. Kun brunette kysyy saman, on vastaus brunette. Naisen pitää kyllä olla aikamoinen höttöpää, jos alun alkaen menee kyselemään mokomia.

• Pää pystyyn

Yhdyn edelliseen! Ketä idiootti menee kysymään mieheltä tykkääköhän enemmän blondeista vai bruneiteista! :D

Itse olen huomannut hiuskokeilujeni pohjalta että eipä niillä hiuksillä kovinkaan paljoa ole väliä vaan sillä miten itsesi kannat. Jos pidät itseäsi rumana niin pitävät muutkin mutta itsevarma nainen kerää aina katseita oli sitten brunette taikka blondi :)

• mam-iii

iteki oon sitä miettiny.. heh en nyt päätäni sillä ole vaivannut kuitenkaan. ohi menevä ajatus (tiedoksi vaan kaikille). eikä se tee katkeraa jos tänne tällaista tulee kirjottaa. mut oikeestaan mitä väliä sillä on minkä väriset hiukset on? olkoot mun puolesta vaikka siniset, ei se ihmisestä sen huonompaa tee.

• news

sekä vaalea -että tummhiuksisilla on omat kannattajakuntansa. Esim mustat hiukset mielletään monsti rokkarien,emojen ja hevien hiusväriksi. MUTTA myös diivojen ja pissisten suosiksiksi. nykyäänhän moent pissisjulkut ovat musta-ja pitköhiuksisia. Tummaty mielletään myös siksi helposti seksisymboleiksi ja miesten idoleiksi että esim mieheille suunnattuissa autoleffoissa lähes poikkeuksetta viettelijättäret /pääosan esittäjänaiset ovat näyttäviä bruneja. monissa tv-sarjoissa brunette on se viekas ja tuhma miestennielijä jonka paras kaveri on hillitympi blondi joka seuraa tumman ystävänsä touhuja vierestä

Siksipä taas blondit mielletään monesti kiltiksi naapurintytöksi,harvaa puhuu "tulisesta ja tuhmasta blondista". toisaalta myös blondeissa löytyy sitten tuo "parishilton-osasto,siis pinnalliset ja bilettävät bimbot". siitä vaaleahiuksisten huono ja tyhmän maine?

• Ei*blondi_14_*

Minun lähipiirissäni kaikki asuvat blondit ovat pissiksiä.
        Paitsi paras ystäväni ja 2muuta.

• kylllä

paris

• *Tummaverikkö_14_*

Olen joskus ollut kade blondeille, mutta en enään pitkään aikaan olekkaan ollut. Moni on tullut tunnustamaan minulle
      pitävänsä minusta, vaikka olisi mukavia blondejakin ollut tarjolla.
      Minusta on inhottavaa että blondit aina mainostavat "blondit on parhaita!" En aiankaan itse ole koskaan mainostanut että
      tummahiuksiset olisivat parempia.

• ap

on ärsyttävä riidankylväjä

• en oo iha varma

mä luulen ettei ne miehet aina sitä hiusten väriä kato...

• 898990

olet katkera kun et ole vaalea.mikäs minä sit olen ?en ole blondi enkä brunette.olen tummanvaalea.hiukset ovat värittömät.oman väriset.oikeesti.miehet katsovat naamaa enemmän kuin hiusten väriä.

• tyhmyyden huippu

En ymmärrä ollenkaan, miksi aloittaja kirjoittaa tämmöistä. Jokainen saa kampaajalta sellaisen hiusvärin kuin haluaa, joten turha kadehtia ketään jolla on erilainen väri.

Jos pidät enemmän tummasta hiusväristä, niin pidä ihmeessä tumma väri. Jos taas ajattelet että sinusta pidettäisiin enemmän vaaleana, niin siitä vaan värjäämään! Melkein kaikki naiset värjäävät hiuksiaan ja useimmat vaihtelevat hiusväria ihan vaan huvin vuoksi. Moni myös valitsee hiusvärinsä sen mukaan, mikä sopii ihon ja silmien väriin.

Typeriä tämmöset väitteet että väri muka valittaisiin miesten kuolaamisen tai missikisatilastojen mukaan. Miehet ovat valinneet itselleeen kaiken värisiä vaimoja ja missejäkin on kaiken värisiä! Eikä hiusten väri ole myöskään yhteydessä naisen luonteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe