Kysyn vaan.
Pidätkö itseäsi hyvänäkin kitaristina?
4
145
Vastaukset
- SatchTL
Kyllä vain. Vaatimattomuus ei kaunista kitaristia. siis liiallinen.
Hyvät kitaristit ei tarvi mitää droppi juttuja eikä TABseja, vaan pitääpi opetella skaalat sävellajit jne. perusvireet/vibrakammet pitää hallita(esim. Steve Vai).
Ensin cleanit soundit, sitten vasta- vuosien päästä- efekti pläjäykset kehiin, mutta vasta kun hallitsee soittimen kunnolla. Siis olen.(kuten satriani) - Sormet on kuin silkk
Tota, en. Opin kuitenkin päivä päivältä lisää. Tuskastuttavan hitaasti tosin. Niin, pidän siis itseäni päivä päivältä parempana - harrastelijana. Joka siis ei harjoittele kovinkaan ahkerasti.
Päivittäin toki, mutta vain vähän. Joka selittää edistymiseni hitauden. Muistan joskus harjoitelleeni seitsämän tuntia vuorokaudessa, mutta se oli liikaa. Oli käsi niskaan asti kipeä. Siis kolmen viikon harjoittelun jälkeen. Mikä nyt ei tarkoita sitä etteikö sitä saisi soittaa kauemminkin, jos kroppa kestää.
Silloin edistyminenkin on nopeampaa. Niin olen muistavinani. - Iiroilin
Siinä puhuttiin siitä kuinka ennen tuli soittamisen mestareita. Ne soitti päivittäin enemmän. Paljon enemmän kuin kouluissa nyt.
Ei puhuttu tunneista. Veikkaan viittä tuntia tai enempää päivässä. Siis jossain siinä se on. Enemmän on pakkopullaa. Jousisoittimen soittaminen enemmän kuin viisi tuntia päivässä on lihaskipuja. Muutaman viikon päästä. Jos ei ole, olet stara! Hallitset lihaksiston.
Kadehdin toki kaikkia sellaisia, sillä itse joudun nielemään lihasrelaksantteja aamusta iltaan. Siis vaikken kiusaisi kitaraakaan. Niska on aina kipeä. Soittamattakin.
Kerropa salaisuus, jota kaikki niskakipuiset hala-ajavat. Kaikista ei tule siten yhtä hyviä soittajia kuin sinusta, mutta vähemmän niskakipuisia.
Siihen tarvitaan ihan ammattilaisia eikä pilipali lääkäreitä. Siis neuvomaan lihaksien rentouttamista.Siis lääkärin määräyksellä. Tai ilman. Olin jollain fysioterapeutilla. Varpaiden vuoksi. Siis jollain itseäni 20 vuotta nuoremmalla. No oli nätti. Neuvot jotka sain kuulostivat 20 vuotta vanhemmilta. Ja turhilta. Okei, en ole ikärasisti. Itse asiassa moni minua vanhempi pitää minusta. Siis nainen. Miehien kanssa en juuri keskustele. Ei kiinnosta.
Olen siis rasisti. Ei minkään värinen ukko kiinnosta. Ei edes sukulainen. Ei millään tavoin. Tosin fysioterapeuttikin osoittautui luuloterapeutiksi. Asia mitä en arvannut edeltäpäin.
Pidän toki itseäni keskimääräistä parempana kitaristina. Paljon parempana kitaristina. Hyvin paljon parempana kitaristina vähällä harjoittelulla. Vähemmälläkin saa naisia. Tällaiset nätit pojat. Voi voi. Ihan tosi. Minun ei tarvitse edes vihjailla. Tytöt tekee sen.
Minä valitsen.- Ruslakki
Kaljupää menee kuumasta helteellä!
Taitaa menna kaikki päät.
Siis naisiin helteellä.
Menee minuunkin.
Kelpaa ihan suomea puhuvatkin. Siis vaihteen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111