Terveellinen / Päihteetön elämäntapa

panii_kissa

Minä tahtoisin puhua huumeettoman elämän puolesta.

Varsin helposti luulisi että Terveys palstalla olisi keskustelu-palsta huumeettomien ihmisten ajatuksille.
Minä tahtoisin puhua huumeiden vaarallisuudesta niiden kanssa, jotka ajattelevat kuten minä; terveellisesti ilman huumeita. Täällä olevat terveyspalstat ja myös Maailman menoa-palsta ovat täynnä huumeiden ihannointia ja huumeiden käyttämisen opettamista ja huumeiden markkinointia sekä huumeista varoittajien vastaista kiusaamista, milloin kaadetaan koko rek.nimimerkki ja milloin muuten vaan kuulemma (poistetaan) huumeiden vastaisia viestejä tai sitten kiusataan huumeiden vastustajat henkitoreisiin, kuten ”eihajuakaan” vääristeli kaikki tekstini ja haukkui minua henkilökohtaisesti sekä ystäväni jokaisessa tekstissään, kun yritän puhua huumeiden vaaroista ja siitä miten hyvää elämää voi elää Hauskasti ilman Huumetta = H i H

http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4977 = päihdepalsta, jossa lukee :
Keskusteluja päihteistä, krapulasta ja päihdepolitiikasta.
raitis on Päihteet -palstan sheriffi, joka ei osallistu keskusteluun ollenkaan.

Jotenkin vaan luulin että voisi puhua RAITTIISTA ja terveestä elämäntavasta, mutta EI VOI kun narkkarit kiusaavat eikä sheriffit poista niitä. ilmeisesti sheriffeillä on joku nappula jolla voi säädellä asioita kun huumekielteisiä keskusteluja ei voi plussata eikä huumemyönteisiä voi miinustaa. Siitä teinkin valituksen sheriffistämme 1.2.2011 ja se homma on sitten korjattu, että kiitos siitä. http://keskustelu.suomi24.fi/node/9491895/#comment-47901293
Todiste = http://keskustelu.suomi24.fi/node/9491895/#comment-47900919 = ettei peukkuja pysty käyttää kuin sheriffin tahtomalla tavalla. Valituksen jälkeen asia on korjattu. Tämän päivän tilannetta en tiedä.

TOIVON palstaa meille, jotka tahdomme jutella huumeiden vaaroista. Tätä huumehullujen huumeiden puolustamista ei kukaan jaksa varsinkaan TERVEYS-palstalla.
Tehkää vaikka sairaus-palsta noille huumeille ja niiden ihailijoille.
Terveys palstalle ei uskoisi kuuluvan, noinkin sairas aihe kuin huume ja sen ihannointi.
Eihän kukaan terve ihminen voi ajatella että huumeilu olisi terveellistä. H i H = Hauskaa ilman Huumeita

On kerrassaan omituista, ettei Suomi 24.lla ole yhtään keskustelupalstaa meille huumeiden vastustajille. Luulisi, että meilläkin on oikeus puhua ja vapaasti ilmaista ajattelumme. Huumeiden käyttäjät ja huumemyyjät ovat vallanneet kaikki aiheeseen liittyvät palstat.

On ihan tarpeetonta riidellä, jos kerta narkkarit tahtovat jakaa tietoa huumeista toisilleen esim miten syödä punaista kärpässientä saadakseen ihania oloja ym, niin puolestani tehkööt niin mutta minä tahdon puhua huumeettoman elämän hyvyydestä ja sen puolesta niiden kanssa jotka tahtovat kasvattaa lapsensa huumeettomasti ja ilman narkkareiden häiriköintiä.

Eli Terveys : Terveellinen ja Päihteetön elämäntapa : Valistusta huumeiden vaaroista ja ohjeita huumeettomaan elämään sekä päihdepolitiikka huumeettomuuden näkökulmasta. Varoitus: huume-myönteiset mielipiteet poistetaan ja ilmoitetaan huumepoliisille. Ja sheriffiksi voitte palkata oikean huumepoliisin, että mielipiteiden vaihtoon tulee joku tolkku.


Ystävällisin terveisin panii_kissa
alias _kissa, pikkuinen pörröinen ja kaikkien huumeettomien, lasten ja nuorten ja ystävä miauuuu
Ja huumehörhöjen vihollinen nro1. khraaapsssss

3

106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kissa 2

      Samaa mieltä, hyvä ehdotus!

      ""TOIVON palstaa meille, jotka tahdomme jutella huumeiden vaaroista. Tätä huumehullujen huumeiden puolustamista ei kukaan jaksa varsinkaan TERVEYS-palstalla."

      "On kerrassaan omituista, ettei Suomi 24.lla ole yhtään keskustelupalstaa meille huumeiden vastustajille. Luulisi, että meilläkin on oikeus puhua ja vapaasti ilmaista ajattelumme. Huumeiden käyttäjät ja huumemyyjät ovat vallanneet kaikki aiheeseen liittyvät palstat.

      On ihan tarpeetonta riidellä "

    • muuttakaa italiaan

      Raittiit on samalla tavalla syrjityssä asemassa suomessa kuin työttömät. Heistä ei voi kuin puhua negatiiviseen sävyyn.

    • koirat ja kissat

      Ymmärsinköhän oikein?
      Minkä takia raittiista pitää puhua negatiiviseen sävyyn?
      Ja miten raittiit ja työttömät ovat samallalailla syrjittyjä?

      Suuriosa Suomen kansaa on raittiita ainakin suurimman osan elämäänsä.
      Enkä ole ikinä huomannut olevani syrjitty ollessani raitis työssä harrastuksissa ostoksilla jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      193
      2128
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      287
      1652
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1345
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      82
      1234
    5. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1127
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      89
      1126
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      184
      1042
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      4
      969
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      874
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      65
      862
    Aihe