voiko ylipainoinen pukeutua muodikkaasti?

Xl muotia

Mitä olette mieltä voiko ylipainoinen pukeutua muodikkaasti ja näyttää yhtä hyvältä,kun nämä laihat tai normaalipainoiset samoissa vaatteissa?
Vai onko se joidenkin mielestä rumaa jos ylipainoinen on pukeutunut liian tiukkaan tai lyhyeen paitaan. tai käyttää minihameita.
tai käyttää esimerkiksi tiukkoja housuja.
Haluan kuulla muiden mielipiteitä?

48

2914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi...

      Voi pukeutua, kunhan vain valitsee sen oikean koon. Liian pienet vaatteet ovat rumat ja nolot ihan kenellä tahansa.

      • Joo helppoo on

        ei muuta kun vetää jonkun lakanan päällensä ja menee retkeilymessuille teltta osastolle. Johan muut huutelee et hei toihan on ihan uusinta uutta, mä haluun tollasen muoti teltan, se liikkuu mukanakin :)


      • tosi on

        Lainapeitteeltä näyttävät kaikki vaatteet läskien päällä.
        Valitan mutta näin se on.


    • 18+9

      kyllä, käytä hyväksesi vahvojen kohtien esille tuloa(hoikat sääret, isot rinnat tmv.) ja hanki kunnon alusvaatteet. Shapewear-tyyliset tuotteet myös kannattaa, suurin osa normaalipainoisista hollywood tähdistäkin niitä käyttää!

    • Itsekriittisyyttä

      Se riippuu ihan kropan mallista. Ei muotivaatteet sovi kaikille normaalipainoisillekaan.

      Aina kannattaa huolehtia ulkonäöstään. Muodin perässä juokseminen on ehkä typerää, mutta sieltä kannattaa poimia omalle kropalle sopivat mallit, vinkit ja värit.

      Tietenkään ei kannata korostaa läskejään. Se on rumaa. Mutta voi korostaa parempia paikkojaan. Jollei muuta hyvää ole, niin oikeilla väreillä saa ihonsa hehkumaan.

      Kaavut ovat paremmat lihavalla kuin kireät vaatteet. Kireät korostavat lihavuutta, kun taas oikein leikatuilla löysemmillä vaatteilla voi lihavuutta vähän häivyttää.

    • ei varsinaisesti..

      No voihan lihava pukeutua muodikkaasti, mutta ei se yhtä hyvältä näytä kuin hoikalla.

      Jos nyt kuitenkin on lihava, niin parempi käyttää trendikkäitä ja mahdollisimman hyvinistuvia vaatteita kuin pukeutua johonkin miestenpaitaan ja legginseihin.

      • Kukas sen päättää?

        Kyllähän tyylikäs ja hyvinpukeutuva ihminen on ilo silmälle koosta riippumatta.


    • 11+3

      Jos on vaan XL niin kyllä voi pukeutua muodikkaasti kun valitsee sopivanlaiset vaatteet. Jos onkin XXXL niin vaikeeksi menne.

    • Rehellinen vastaus

      "voiko ylipainoinen pukeutua muodikkaasti"

      Voi

      " ja näyttää yhtä hyvältä"

      Ei

      "onko se joidenkin mielestä rumaa jos ylipainoinen on pukeutunut liian tiukkaan"

      On

      "tai käyttää minihameita"

      On

      "tai tiukkoja housuja"

      On

      • minihame-pläski

        minihameen käyttö riippuu ihan vartalon mallista. Jos jalat ovat sutjakat, niin miksi ihmeessä ei voisi pitää minihametta.

        Ei minihame sovi kaikille hoikillekaan. Jos on persjalkainen ja reisissä selluliittia ja säärissä suonikohjuja, niin ei sovi, vaikka kuinka olisi painoindeksi kohdallaan.

        Jos ylipainoisella on pitkät jalat, kaunis iho jaloissa, kesällä vaikkapa tasainen rusketus jaloissa, niin en ymmärrä, miksi ylipaino estäisi minihameen käytön.

        Liian tiukat housut ovat rumat kenellä tahansa, mutta kyllä minusta lihavalle käyvät istuvat housut eli ei lökötä mistään siinä missä hoikallekin.

        Mutta siinä olen samaa mieltä, että kyllähän yleensä hoikat paremmalta näyttävät vaatteessa kuin vaatteessa, mutta ei se itsestään selvää ole.


      • fghgjknmn,n
        minihame-pläski kirjoitti:

        minihameen käyttö riippuu ihan vartalon mallista. Jos jalat ovat sutjakat, niin miksi ihmeessä ei voisi pitää minihametta.

        Ei minihame sovi kaikille hoikillekaan. Jos on persjalkainen ja reisissä selluliittia ja säärissä suonikohjuja, niin ei sovi, vaikka kuinka olisi painoindeksi kohdallaan.

        Jos ylipainoisella on pitkät jalat, kaunis iho jaloissa, kesällä vaikkapa tasainen rusketus jaloissa, niin en ymmärrä, miksi ylipaino estäisi minihameen käytön.

        Liian tiukat housut ovat rumat kenellä tahansa, mutta kyllä minusta lihavalle käyvät istuvat housut eli ei lökötä mistään siinä missä hoikallekin.

        Mutta siinä olen samaa mieltä, että kyllähän yleensä hoikat paremmalta näyttävät vaatteessa kuin vaatteessa, mutta ei se itsestään selvää ole.

        Mielestäni minihame sopii naisille, joilla on hoikat jalat. En ole nähnyt yhtään ylipainoista, jolla olisi hoikat jalat, kaikilla hoikillakaan ei ole hoikat jalat.

        Tietenkin jalkojen ihon täytyy olla myös hyvä ja jalkojen olla suhteellisen suorat ja polvet nätit.

        Voihan näyttää ihan ok:lta vaikkei nuo ehdot täyttyisikään, mutta ei tuo minihame kyllä eduksi ole jos nuo ehdot eivät täyty.


      • peesaan ja komppaan

        "voiko ylipainoinen pukeutua muodikkaasti"

        Voi /siinä ja siinä


        " ja näyttää yhtä hyvältä"

        Ei/samaa mieltä

        "onko se joidenkin mielestä rumaa jos ylipainoinen on pukeutunut liian tiukkaan"

        On/ehdottomasti

        "tai käyttää minihameita"

        On/ehdottomasti

        "tai tiukkoja housuja"

        On / ehdottomasti


      • kurvikkaat jalat
        fghgjknmn,n kirjoitti:

        Mielestäni minihame sopii naisille, joilla on hoikat jalat. En ole nähnyt yhtään ylipainoista, jolla olisi hoikat jalat, kaikilla hoikillakaan ei ole hoikat jalat.

        Tietenkin jalkojen ihon täytyy olla myös hyvä ja jalkojen olla suhteellisen suorat ja polvet nätit.

        Voihan näyttää ihan ok:lta vaikkei nuo ehdot täyttyisikään, mutta ei tuo minihame kyllä eduksi ole jos nuo ehdot eivät täyty.

        Miksi jalkojen pitäisi olla suhteellisen suorat? Kyllä kauniimmalle näyttää seksikkään kurvikkaat jalat eli kun sääressä ja reidessä on sopivasti muotoa (ei läskit jalat vaan sopivan muotoisesti lihasta). Tikkujaloillekin sopii minihameet, mutta kyllä jalat (kuten koko kroppakin) voi olla toisella kurvikkaampi (ja siten sexympi) kuin toisella.


    • XL

      Mielestäni minihame sopii naisille, joilla on hoikat jalat. En ole nähnyt yhtään ylipainoista, jolla olisi hoikat jalat, kaikilla hoikillakaan ei ole hoikat jalat. "

      Kuulepas nyt, monella ylipainoisella on upeat sääret, mutta sinähän katselet jalkoja.

      Vähän paksummatkin kauniinmalliset sääret ovat paremmat kuin hoikat pillikintut

      • fdsfdsfgg

        "Vähän paksummatkin kauniinmalliset sääret ovat paremmat kuin hoikat pillikintut"

        Eivät ole. Valtaosa tykkää hoikista jaloista.

        "Kuulepas nyt, monella ylipainoisella on upeat sääret"

        Ei yhdelläkään.


      • Tarkennusta

        Hoikat jalat näyttävät hyviltä. Laihat eivät.


      • Kiiitos
        fdsfdsfgg kirjoitti:

        "Vähän paksummatkin kauniinmalliset sääret ovat paremmat kuin hoikat pillikintut"

        Eivät ole. Valtaosa tykkää hoikista jaloista.

        "Kuulepas nyt, monella ylipainoisella on upeat sääret"

        Ei yhdelläkään.

        Aamen


    • Joops..

      Tottakai jokainen voi pukeutua miten haluaa. Mutta myös kaikilla hänet näkevillä on oikeus omaan mielipiteeseensä, jonka useimmat pitävät armeliaasti omana tietonaan.

      • xl

        harvapa sitten minihameessa on hyvän näköinen. Suomalaisista on 50% ylipainoisia eli ei voi olla hoikkia sääriä (jalat kyllä) ja sitten vielä pillikinttuiset.


      • Pyhä Sylvi
        xl kirjoitti:

        harvapa sitten minihameessa on hyvän näköinen. Suomalaisista on 50% ylipainoisia eli ei voi olla hoikkia sääriä (jalat kyllä) ja sitten vielä pillikinttuiset.

        Tunnen monta ylipainoista, joilla on kauniit, hoikat sääret. Tunnen myös monta hoikkaa naista, joilla on tasapaksut pönäkät sääret. Pukeutuminen on persoonallinen juttu. Jokainen voi pyrkiä korostamaan hyviä puoliaan oikealla vaatetuksella ja väreillä.

        Ja kyllä. Aika moni ikäiseni mies pitää pullukasta naisesta. Vaatteissa tai ilman.


      • Golfing hunk
        Pyhä Sylvi kirjoitti:

        Tunnen monta ylipainoista, joilla on kauniit, hoikat sääret. Tunnen myös monta hoikkaa naista, joilla on tasapaksut pönäkät sääret. Pukeutuminen on persoonallinen juttu. Jokainen voi pyrkiä korostamaan hyviä puoliaan oikealla vaatetuksella ja väreillä.

        Ja kyllä. Aika moni ikäiseni mies pitää pullukasta naisesta. Vaatteissa tai ilman.

        Valitettavasti ei riitä, että sääret olisivat hoikat, sillä minihame paljastaa reittäkin pitkälti. Ja korostaa leveää perää ja pömppömahaa. Ja jos jostain löytyisi sellainen reilusti ylipainoinen nainen, jolla on hoikat sääret ja reidet, ei näky olisi siltikään mitenkään kaunis, Muistuttaisi lähinnä golfpalloa tiin päällä.


      • Näinsiis
        Pyhä Sylvi kirjoitti:

        Tunnen monta ylipainoista, joilla on kauniit, hoikat sääret. Tunnen myös monta hoikkaa naista, joilla on tasapaksut pönäkät sääret. Pukeutuminen on persoonallinen juttu. Jokainen voi pyrkiä korostamaan hyviä puoliaan oikealla vaatetuksella ja väreillä.

        Ja kyllä. Aika moni ikäiseni mies pitää pullukasta naisesta. Vaatteissa tai ilman.

        Pitää pullukasta naisesta, koska on itse pullukka. Saa luvan kanssa jättää urheilut ja kuntoilut jos valitsee samanmoisen puolison. True story.


    • Yualle

      Tunge päällesi ylipieni vaaleanpunainen Adidaksen verkka-asu..., se on nykyään muotia nuorilla XL-kokoisilla naisilla. Näin eilen yhden sellaisen SPR:n Veripalvelussa ja hieman ihmettelin..., no maalainen oppii kaupungissa käydessään aina jotain uutta...=)

    • Rikoossa kaiken ikää

      Rikoo on riskillä RUMA!!!!

    • hoh hoh hoo

      Eli kun näit yhden ihmisen päällä kyseisen asun, niin se on muotia kaikilla xl-kokoisilla nuorilla naisilla. Minä kun olen aina kuvitellut jonkin muun seikan määrittelevän muodin. No tällainen maalaiskaupunkilainen oppii uutta näinkin?

    • mimme._.

      Eiköhän kaikki pukedu miten haluaa ja kauneushan on katsojan silmissä. Tiedän itsekki monta ylipainoista ihmistä ja kun he ovat hyväksyneet itsensä sellaisina kun ovat niin he kantavat vartalonsa ylpeydellä. Ja hyvä niin, ei kaikkien tarvitse samaan muottiin kuulua. Jos itse olisin mies niin ottaisin kyllä sellasen naisen josta saa vähän kiinni kuin sellaisen jolla luut kolisee. Eli kyllä ylipainoinenkin voi näyttää hyvältä!

    • xl

      Ja mikäs se muoti nyt sitten onkaan:)?

    • Se.

      On mahdoton yhtälö,että ylipainoinen pukeutuisi muodikkaasti ja vielä näyttäisi hyvännäköiseltä. Miksi asia on näin? Siksi koska ylipainoisen vartalo on muodoton lässähtänyt möykky,jolloin ei mikään vaate istu vartaloon tyylikkäästi,olipa vaatteen leikkaukset tehty miten taitavasti tahansa. Toisinaan näitä muodikkaasti pukeutuneita punkeroita näkyy katukuvassa ja ne kyllä herättää pukeutumisellaan hilpeyttä.

      • tyylikkäästi pyöreä

        Onnex ulkonäköön voi vaikuttaa, vaikka sillä pukeutumisella. Luonteelle ei voi mitään...


      • Mike Muodikas

        Etpä ole sitten paljoakaan nähnyt. Käypä vaikka maailmalla hiukan katselemassa jos vaikka maailmankuvasi avartuisi hiukan... Ja Kyllä: ylipainoisia hyvännäköisiä muodikkaita naisia on paljon. Katso silmälläsi äläkä persereiälläsi.


      • sanctasiml...

        Ai että "toisinaan näitä muodikkaasti jne---hilpeyttä".? Mitenkähän sinun, Neron, mielestä meidän lihavien PITÄISI pukeutua?
        Ei, älä vaivaudu vastaamaan. Tiedän, että aiot sanoa näin:" Teidän lihavien
        "ihmisten",( oikeasti virtahevon ja likatunkion iljettävältä fuusiolta) pukeutuminen
        on yhdentekevää, koska teidän
        1. Ei pitäisi liikkua ihmisten joukossa
        2. Teidän pitäisi hävetä, koska olette lihavia, joka on syntiä
        3. Me ei-lihavat häiriinnymme ikävästi, jos me nähään jotaa sellasta, ketä me ei tykätä, niinku just läskit ja jotkut poikkeevat yäks
        4. Teidän pitäisi pukeutua verkkareihin ja tuulipukuihin tai muuten vaatimattomasti, että me saisimme pilkata teitä, kun te ette edes yritä pukeutua muodikkaasti.
        Eiks jeh?


    • uudeltamaalta

      ei voi pukeutua muodikkaasti.siksi olen itsekkin pudottanut painoani jotta näyttäisin hyvältä.

      • fcvxccxcvx

        Ja vihaiset lihavat painavat miinusta, jotka eivät itse kykene samaan.

        Tsemppiä sinulle laihdutuksen kanssa jos vielä jatkuu.


    • rr

      Ihania blogeja ja ihmisiä!

    • NÄTIKSI

      Liian iso vaate ylipainoislla ei näytä hyvältä. Olen löytänyt urheiluosastoilta istuvia vaatteita "isoille". NIISSÄ ON OLLUT HIENOT TYYLIKKÄÄT LEIKKAUKSET.

    • Pullukka muodikas

      Olen itse XXL-kokoinen nainen ja ostan vaatteeni aina "isojen tyttöjen" osastolta Kapp Ahlista, Lindexistä, Seppälästä koska haluan pukeutua nuorekkaasti ja muodikkaasti ja sopivaan kokoon. Suosin paljon mustaa koska se hoikentaa aina.
      Mutta nyt olen huomannut että valikoima on alkanut kutistumaan todella paljon, mitään ei meinaa enää löytää ko. liikkeistä. Onneksi löysin netistä CellBes-nimisen nettivaateliikkeen ja siellä on todella isojakin kokoja, jopa minulle ihan liian isoja ! Tarjolla on nuorekkaita vaatteita mutta myös tätimäisiä. Olen nyt tilannut monta tunikaa/toppia sieltä ja ollut tyytyväinen !
      Mielestäni XXL / XXXL naisella kireät nuorekkaat vaatteet näyttää kamalalta!!!! Joskus näkee ihan järkyttäviä ylilyöntejä kun läskit pursuaa joka puolelta ja oikein korostaa lihavuutta ! Mieluummin sitä telttaakin katselee !

      • äölkjhyuiopå

        Kyllähän XXL-kokoinenkin voi pukeutua muodikkaasti mutta siinä onkin tekemistä että olisi samalla kauniisti pukeutunut.
        No vartalon muoto hiukan vaikuttaa asiaan. Jollakin ei edes L-kokoinen ole kaunis päällä.


    • lovehandles.fi

      Luin mielenkiinolla ko. ketjun. Tässä minun näkemykseni asiasta.

      Jos olet valtavirrasta poikkeavaa vartalotyyppiä, on vaikeampaa löytää itselleen kivoja, istuvia, trendikkäitä vaatteita. Voit olla pitkäraajainen, pienikokoinen tai isokokoinen - silloin vaatteet ovat haaste.

      Isokokoisena (rintava, harteikas, isojalkainen, kunnon boody) naisena olen painiskellut tämän haasteen kanssa koko ikäni. Olen myös työskennellyt koko aikuisikäni vaatteiden parissa ja voin antaa muutaman hyvän perus vinkin pukeutumisen suhteen rehevälle naiselle:

      1. Hyvät istuvat alusvaatteet ovat kaiken perusta! Tukevat rintaliivit, vatsamakkarat kurissa pitävät tukevat alushousut. Unohda kaikki henkkamaukan alerekit, jossa killuu muutaman euron rimpuloita. Sinä rehevä nainen, älä laita alusvaatteita päällesi, joita et löydä päältäsi (LOL).
      2. Illuusiopukeutuminen. Jos sinulla on vyötärö peitteiden alla piilossa, tuo se esille vaikka leveän vyön avulla. Pienirintainen voi hankkia push up rintsikat ja laittaa syvään uurretun kaula-aukkopaidan. Isorintainen voi miettiä pitääkö rintoja korostaa vai laittaako päällensä rintoja hieman "pienentävät" rintsikat. Persjalkainen voi pitää aina pieniä korkoja jalassa. Pyöreäkasvoiselta tukka pois silmiltä, ponnari, panta, volyymiä hiuksiin ja ylös.
      3. Jos sinulla on esim. A-linjainen mekko, tunika ylä-osana, silloin ehdottomasti ala-osaksi slim fit ala-osa, esim.legginssit. Ja toiste päin.
      4.Päärynävartaloinen, jolla siro "torso", korosta sirouttasi mielenkiintoisilla ylä-osilla missä hauskoja detaleita.
      5. Isot peput jotka halutaan piilottaa esim. neuletakilla, tee se kunnolla, eikä pepun puoliväliin ylettyvällä vaatteella. Muuten peppu vaikuttaa vieläkin isommalta. Itse olen sitä mieltä, että peput vaan esiin:)!
      6. Kanna vaatteesi, itsesi hyvällä itseluottamuksella, se näkyy ulospäin ja vaikuttaa positiivisesti sinun kokonaiskuvaan.

      Ja totuus on, että me kaikki olemme erilaisia, thank god!
      Kaikilla on oikeus pukeutua juuri niinkuin itse haluaa!
      Sinä olet juuri niin kaunis, kuinka kauniiksi itsesi tunnet!

      Aurinkoisin Terveisin,
      Suvi
      http://lovehandles-suvi.blogspot.com/

      • iso, läski ja komea

        Suvi puhuu asiaa! Hyvä!
        Olen ylipainoinen mutta koska olen iso, en yritä- miksi minun pitäisikään- piiloutua?
        Empire-malliset tunikat ovat kauniita ja mukavia. Isot kaula-aukot mahdollistavat upeiden korujen käytön.
        Paksuihin ranteisiin komeat rannekorut.
        Leikkauta sinulle sopiva kampaus ja pidä hiukset puhtaina!
        Osta kivat kengät, joissa pikkuisen korkoa, se sirostaa säärtä, älä pidä crockseja tai muita lätysköjä kuin kotona.
        Osta kunnolliset, napakat ja istuvat pitkät strech-housut, katso että lahje on tarpeeksi pitkä ja housunvyötärö tarpeeksi ylhäällä.
        Osta oikeankokoiset alushousut. Löpsöä pitsiä oleva tai- malli ei käy kenellekään. Ole realisti. Stimmit control-housut ovat mukavat päällä ja varman tuntuiset.
        Älä osta pahvilaatikon tai hernesopan värisiä vaatteita, et ole kivi tai kanto, jonka pitäisi piiloutua.
        Laita ripsiväriä, oikaise ryhtisi ja nosta leukaasi!


    • Sarihh

      No vastaus riippuu paljo varmaan kasvatuksesta, ite oon enää 2kg normaalipainon sisällä painoindeksin mukaa ja jatkuvasti huomautellaa et ois syytä tehä jotakin :D mitä oon tuttujen kanssa puhunu ja kuunnellu ku on puhuttu ni kaikki on sitä mieltä et jos on ylimäärästä ni ei todellakaa tarvii lähtee missää topissa ihmisten ilmoille. tottahan se on et jos on mahaa yms ni kylähän sillo vois sen verran kattoo peilii ennekku lähtee ulos ettei ne kuvottavat läskit oo näkyvissä. Liikuntaa varmaa joutuu itekki lisää tässä ettei paino nouse mut en oo jaksanu asiasta stressaa ku kuiteki vielä normaalipainoinen. Mut sitä en tajua et joku esim. 170 senttinen nainen antaa painonsa mennä yli 75 kilon ellei se oo lihasta.

    • xl

      joo Sarihh, kyl sun nyt pitäis äkkii lähtee vaik lenkil, ku juhannuskin tulee ja sulla on ihan kauheesi kahen kilon enää varaa lihoo, ettet oo IHAN LÄSKI, hopi, hopi lenkill nyt vaa. Ja tietsä, et kaupat ei varmaa ihan kato kannattais jos myytäis vaa pienii kokoi. Nii, et sun kirjotuksest voi päätellä, et läskit olkaa vaa niiden kuvottavien kilojen kaa koto.


      Voi hyvä ihminen, mieti mitä kirjotat ja kasva aikuiseksi.

      Ja vielä, tämä on ihan sun paikkas kirjottaa kun oot 2 kiloo läski!

    • Kiva norsu

      Luin juuri more to love- blogia ja sieltä bongasin asos.com nettikaupan. Nättejä kivannäkösiä mekkoja tarjolla meille paksukaisillekin. On se kyllä välillä aika rasittavaa, kun ennen vainottiin homoja ja ulkomaalaisia, niin nyt kun se on tabu, niin läskit ovat edelleen vapaata riistaa. Eli ei ihmisarvoa meille, jotka ovat lihottaneet itsemme tämännäköiseksi! Eikä ainakaan muodikkaita vaatteita! Joooooo....

    • Mirabel

      No höps. Pullukka voi hyvin käyttää esim. alaspäin levenevää skottiruutuvekkihametta, joka siis kait minihame. Paljastaa peban muotoa huomattavasti vähemmän kuin housut. Jos pistää saappaat jalkaan, ei säärenkään muoto niin tarkasti näy. Joku lievä kiristys tissien alle, missä kroppa varmaan hoikimmillaan, että edes jostain kohdasta tulis vähän sitä kapeutta esille. Joku ryhdikäs, muotoja paljastamaton pikkutakki rai paksua neuletta oleva neuletakki, just sopiva. Musta telttakangas tyyliset vaatteet isontaa

      • laihtukaa

        Kyllähän noita on katseltava läskeineen, kuitenkin toivottavaa etteivät pukeudu napapaitoihin ja legginseihin.


    • Valitettavasti-ei

      Ei voi. Valitettavasti ylipaino ei ole kaunista - ja ennen kaikkea se ei ole terveellistä.

    • Anonyymi

      Riippuu siitä, missä kohtaa ylipainoa on. Itselläni on ylipainoa parisen kiloa BMI:n mukaan, mutta koska kaikki läski kertynyt keskivartaloon ja selkään, ei tyylikkäästi pukeutuminen tällä hetkellä onnistu. Kun esim. takaa kainalosta alaspäin katsottuna vartaloni levein kohta on noin navan korkeudella, on se todella ällöttävän näköistä. Eli lantio itsessään on kapeampi kuin tuo navan korkeudella oleva kohta. Näkyy epäsuhta vaatteiden läpi. Ja myös yläselän läskit tursuaa ja leventää yläselkää. Ja noihin nähden siis lantio on poikkeuksellisen kapea. Tuota ei saa edes vaatteiden leikkauksilla piiloon.

      Jos taas joku on vyötäröltä ja selästä hoikka, vaikka muutoin lihava niin silloin saa oikean muotoisilla vaatteilla tehtyä itsestään jopa tyylikkään.

      • Anonyymi

        Vielä edelliseen lisäystä, tuo edellä kuvaamani epäedullinen lihoaminen näyttää itseasissa siltä, miltä lihonnut mies näyttää takaanpäin. Sen takia se varmaan näyttää naisella niin ällöttävältä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe