Pyydän rukousapua!

Kolkuttava

Olen kärsinyt syövän pelosta jo n. 20 vuotta. Olen käynyt lääkäreissä kaikenlaisten kolotusten takia ja aina takaraivossa nakertanut ajatus, että nyt tämä on jotain syöpää. Aina kun vanha vaiva on parantunut, niin jo on uusi vaiva kolkutellut ovella, eli elän jatkuvassa pelossa, joka on vienyt voimavarani lähes kokonaan. En jaksa tarttua oikein enää mihinkään työhön, sillä tutkin netistä senhetkisiä vaivojani, ja ainahan sieltä löytyy sellainen vastaus, että sekin vaiva voi johtua syövästä.

Tiedän tämän olevan erittäin itsekästä ajattelua, kun ajatukset pyörivät vain oman navan ympärillä, mutta en vain pääse tästä kierteestä irti. Olen rukoillut Jumalalta apua, että hän auttaisi minua tässä asiassa parhaalla katsomallaan tavalla, mutta edelleen kieriskelen samoissa ajatuksissa.

Pyydänkin tämän palstan kautta teiltä ystäviltä rukousapua tilanteeseeni. Olen monesti pyytänyt täältä apua erilaisiin asioihini, ja aina saanut avun, siksi olen nytkin erittäin luottavainen ja uskon sydämestäni, että teidän todella uskovaisten rukouksella pyyntö kulkeutuu suoraa tietä Jumalan luokse. Kiitos teille etukäteen ja Siunausta teille kaikille!

2

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä***

Kolkuttava,
      Sinun kannattaa nyt irtisanoutua J'shuan Messiaan nimessä ja veressä tästä pelosta. Sillä Jumalan rakkaudessa ei ole pelkoa. Ja sana sanoo myös: Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.

Ole alamainen Jumalalle, kuuliainen Hänen kirjoitetulle sanalleen, ja vastusta uskossa perkelettä, niin se pakenee sinua pelottelemasta. Muista, että Jumala aina rakastaa sinua, mutta tulee olla Hänelle alamainen ja uskoa Hänen sanansa, niitä ei ole meille turhaan kirjoitettu.

Ja nyt vastustamme yhdessä sitä pelon henkeä, joka sinua piinaa. J'Shuan Messiaan Nimessä ja Veressä sinun on pelon henki ja epätoivon henki poistuttava ja väistyttävä tästä henkilöstä häntä kiusaamasta ja piinaamasta! Hän kuuluu Jumalalle!
      Ja syöpä, se ei koskaa sinuun tule eikä sinuun satu! J'Shuan Messiaan Nimessä!

Kiitos Isä että kuulet rukouksemme ja vastaan hänelle, ja otat pois tuon pelon ja ahdistuksen kokonaan! Vetoamme Sinun Poikasi veriseen Lunastustyöhön Golgatalla!
      Kiitos Isä meidän -rukouksesta, jossa sanotaan mm: päästä meidät pahasta! Kiitos että sinä päästät tämän henkilön tästä pahasta ja vapautat hänet pelon vakilasta, jossa hän on ollut jo vuosia. Kiitos ja kunnia! Ole siunattu kaikkivaltias Isä, Taivaan ja maan Herra!

• Jumalan lapsi

Rukoilen puolestasi, että Jumala vapauttas Jeesuksen nimessä sut noista peloista. Jumala ei voi tehdä sussa täydellisesti työtään, kun sun ajatukset on muualla. Jeesus haluaa auttaa sua ja antaa täyden vapauden. Jätä konaan tutkimiset kolotusten tullessa, se vain pahentaa sun tilannettas. Kannan sut ja pelkos ristin juurelle rukouksin siellä ainoastaan saat levon ja rauhan haavoitetulle ja kärsivälle sielulles. Jeesuksen nimessä ja Pyhässä maahanvuotaneessa kalliissa Veressä.Amen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      79
      1954
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1683
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1260
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      697
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      656
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      600
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      195
      563
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe