Oikea värini on tämä yleinen maantien/hiiren harmaat hiukset. Olen käynyt kampaajalla & kotikonstein värjäytellyt tätä tukkaa ruskealla n. 2 vuotta. Vähitellen hiukseni alkoivat mennä koko ajan tummemman puolelle, kunnes olivat lähes mustat..
Olen käynyt nyt n. kuukausi sitten kampaajalla vaaleentamassa hiuksiani raitojen avulla. Laitettiin siis vaaleaa & 'ruskeaa' raitaa (siis vaikutti jotenkin vähemmän, en tiedä) tiheästi, mutta myös jätettiin tätä tummempaa vielä. Hiukset todentotta vaalentuivat ja tykkäsin kovasti! Nyt siis hiukseni ovat (valosta riippuen) ruskeat, mutta joissakin valossa hiukseni näyttävät edelleen tummilta.
Nyt, kun juurikasvuni paistaa oikein komeasti jo, mietin että jos nyt KOTIKONSTEIN koittasin vaalentaa. Siis sillä tavalla, ettei hiukset suunilleen tippus päästä.
Olen miettinyt tätä vaihtoehtoa: Ostan 2 erisävystä raitapakkausta, Nutrisse Highlight Kit M1 ja Nutrisse Highlight Kit M2. Nämä laittaisin (erikseen tietenkin, esim. 2 päivän väli) päähän. Näin hiuksissani olisi tätä vaaleampaa ja rusehtavampaa raitaa? Ja tummaa ei enään olisi, ainakin oman käsityksen mukaan. :)
Sitten antaisin muutaman päivän hiusten levähtää ja ostaisin Récital Préférence 7.3 värin.
Mieleeni vain juolahti, ovatko hiukseni tuolloin kuinka rasittuneet & kuinka hiusväri sopisi minulle?
Hiukseni ovat melko hyväkuntoiset, huolimatta siitä että suoristan miltein päivittäin (käytän runsaasti hoitoainetta & lämpösuojaa hiuksiini) ja vältän suoristamista _aina kun mahdollista_.
Ja olen suomalaisen vaalea (siis että meinaa olla hankalaa löytää meikkivoiteita esim.), silmieni väri on vihreä.
Mitä luulette?? Onko ihan pähkähullu ajatus? :DD
Järkevä hiusten vaalennus?
6
535
Vastaukset
- hehheeee12345678
Ihan järkeen käyvältä tuo kuullostaa (: Eikä mielestäni hiusten pitäisi niin paljoa vaihingoittua, kuin että laittaisit koko päähän värinpoiston. Tulos voi olla myös aika vivahteikas, mutta teksistäsi päätellen olet sellasta haalaamassakin? Ja värin sopivuudesta en tiedä, mutta kannattaa kokeilla! (;
- suoristaja
itse vaalensin hiukset tumman ruskeasta vaaleaanpaan pari kuukautta sitten.
tuli vähän oranssin sävyiset mutta käytin muutaman viikon ajan aina kun pesin hiuksia niin sellaista vaalennus suihketta, toimii hyvin. nyt on ihanan vaaleat hiukset =) ja itsekin suoristan hiuksia miltein päivittäin.
vaalennus ei rasittanut hiuksiani paitsi kaksihaaraisia tuli..
hyvät hoitoaineet niin hyviin menee, käytän itse tavallista hoitoainetta ja kuiviin houksiin suihkutettavaa (loreal paris elvital total repair) siit tulee tosi pehmeet ja kiiltävät hiukset ! - onnenkukkuloilla:)
Kiitokset kahelle vastaajalle! :) Eilen vaalensin nämä hiukseni n. 2-4 astetta, hyvin onnistui. Toki hiemman oranssinsävyiseksi veti, mutta nuo blondit raidat pelastaa kokonaisuuden. :) Eikä hiuksetkaan kovin kärsineet, kun annoin hoitoaineen vaikuttaa 5min sitte yhtä 'korjauttavaa' hoitoainetta 2min :)
Hiuksiinii siis laitettiin ekaksi tummiin kohtiin tätä vaaleaa raitaa, lopussa sitä jäi hieman yli joten se vetäistiin kaikkiin hiuksiin. Kumminkin hommassa auttoi äiti. ;)
Suunnitelmissa olisi nyt lauantaina vaalentaa viimeisen kerran hiukset & sunnuntaina mahdollinen väri päähän! :)
Suosittelen _lämpimästi_ raidottamista, jos haluaa vaalentaa ;) - jhnj
Olen täällä uusi käyttäjä joten kysyn ihan tässä.. eli minullakin suomalaiset semmoset harmaat hiukset, inhoan väriä.. pienenä hiukseni olivat ihan vaaleat,joskus valkoiset..pari vuotta sitten ne alkoivata itsestään tummentua, sitten olen värjännyt noin 4-5kertaa kastanjan ruskeiksi, kotona, onnistunut ihan hyvin. Hiukseni ovat ohuet, ja vähän yli olkapäiden pituiset..huonossa kunnossa valitettavasti ovat, yritän parhaillaan kasvattaa niitä että joskus saisin oikein pitkät hiukset. Nyt kuitenkin tahtoisin takaisin ne vaaleat hiukset todella paljon kesäksi.. kotona vai kampaajalla? hiukseni eivät varmasti kestä värinpoistoa. haluaisin myösvähentää värjäämistä paljon, mutta pelkään että vaalean värin jälkeen esille tulee se ns harmaa. miten pitäis värjätä ja mitä hoitoaineita käyttää? niitä todellakin tarvitsen kun jo nyt hiukseni ovat huonossa kunnossa. olisi kuitenkin kiva saada jotain muutosta nyt kun tyvikasvua on ja aurinko koko ajan haalistaa ruskeaa enemmän ja enemmän punaisimmiksi.. kiitos etukäteen!
- blondia!!
tekstistäsi päätellen ehdotan ettet ainakaan kotikonstein ala vaaleentamaan hiuksia. huonossa kunnossa jo muuten olevat hiukset vetävät ihan hampuksi ja luultavasti sinulla ei pysy seuraava väri edes päässä vaan haalistuu nopeasti pois. värjää hiukset mahdollisimman lähelle omaa luonnollista väriä. ja osta hyvä, shampoo ja hoitoaine. itse käytän myös hiusnaamiota ja on taas alkanut hiukset mennä parempaan suuntaan! myös leikkuuta hiuksiasi, niin ne pääsevät terveempinä kasvamaan. hamppukasaa ei kannata kasvatella!
- jannnnnnna
Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472