Juhlat on juhlittu

issu56

ja paluu normaaliin on alkanut.
Tänään päästiin taas vihdoin pihahommiin, kun viimeisimmätkin kahvitelijat lähti kotejaan kohti. Johan tuossa hulinassa menikin ihan kiitettävästi 4 päivää plus kaikki valmistelut, mutta nyt on hyvä mieli ja voin vain sanoa, että kyllä kannatti :).

http://www.youtube.com/watch?v=0uV1RMl9SHw

Nuo on nyt tämänpäivän kuvia täältä ihan ikiomalta pihalta, joka edelleen kylpee varsin hienossa ilta-auringossa...varsinkin tuo takapiha.

Tuossa pätkässä on 1:17 kohdalla vauvapuu...tiedättekö vai arvaatteko mikä se on, eli mikä siitä pitäisi isona tulla?

31

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiedän!
      Hei, kukkiiko sulla ruusukvitteni hurjasti vai näinkö väärin!!

• issu56

Kvittenissä on nuppuja ja jo auenneita kukkia enemmän kuin milloinkaan aiemmin. Jos nuo kaikki aukeaa suht yhtäaikaa, niin se voi olla varsin näyttävän näköinen...joskaan sen kasvumalli ei mua miellytä yhtään...

• issu56 kirjoitti:

Kvittenissä on nuppuja ja jo auenneita kukkia enemmän kuin milloinkaan aiemmin. Jos nuo kaikki aukeaa suht yhtäaikaa, niin se voi olla varsin näyttävän näköinen...joskaan sen kasvumalli ei mua miellytä yhtään...

Se pikkuinen puuntaimi videossa, mulla on sulle odottamassa muutama samaa sukua mutta eri lajia. Kunhan tää juhlakausi on ohi tuon ne sulle.

Mulla on kvitteni yhä tosi jurottava, se on elossa mutta ei kasva. On tismalleen kasvupaikkavaatimusten mukaisella paikalla mutta jostain syystä se ei suostu kasvamaan. Tänä kesänä aion sen siirtää, jos se sitten alkais reipastumaan.

• issu56
        Haukullinen kirjoitti:

Se pikkuinen puuntaimi videossa, mulla on sulle odottamassa muutama samaa sukua mutta eri lajia. Kunhan tää juhlakausi on ohi tuon ne sulle.

Mulla on kvitteni yhä tosi jurottava, se on elossa mutta ei kasva. On tismalleen kasvupaikkavaatimusten mukaisella paikalla mutta jostain syystä se ei suostu kasvamaan. Tänä kesänä aion sen siirtää, jos se sitten alkais reipastumaan.

Muutamaksi päiväksi on meillä nyt hulinat ohi noilta osin...mun vuoroni on joidenkin vuosien päästä noissa samoissa merkeissä ;)).
        No juu, tämä aika on kyllä aikamoista menoa mitä synttäreihin tulee ja viikon päästä ajelenkin muutaman satakilsaa juhlistamaan lapsenlapsen 2-vee päivää :).

Silloin kun tuon kvittenin äidin mieliksi hommasin, niin en laisinkaan ajatellut mikä sille olis ok. kasvualusta, vaan tyrkkäsin sen tuohon nykyiseen paikkaansa ja seuraavana keväänä se jo teki jonkusen kukan ja hedelmänkin saatuaan juurelleen "kasan" hevosenpaskaa heh. Mua nyt vain ärsyttää tuo sen lamoava kasvutapa...

• en arvaa enkä halua

arvaatteko ja arvaatteko vai tiedättekö..huoh... aina sulla noi samat jutut ja samat kuvat.
      Ja varmaan uskotaankin että olet olu 4 päivää pois pulinoista hah hah...

• issu56

Ei se olekaan uskonasia...se vain on se OIKEA TOTUUS, jos nyt satut ymmärtämään mitä tuo tarkoittaa!!!

• Myy-Pikkuinen

Huoh ja aina sä jaksat olla elämääsi tyytymätön...

• Olisit vain reilusti tunnustanut että et tiedä!
        Turha sun on purkaa taas pahaa mieltäsi muihin kirjottajiin.

• -

moikkelis kade perse-ummu klaani,joko teil on PUU tarhalt tilatut kukat,vai onks teil vaa teko kukkii joil yrittää pätee hä ?????????????????????????

• Miksi sitten katsot jos et jaksa tai ei kiinnosta? Kuka sut pakottaa avaamaan linkkejä?

Mitä ihmetä sinä valehtelet taas? Tiedätkö että jos syytät mua varkaaksi se on julkinen herjaus?
        Yritä nyt viimeinkin jättää kaunasi ja lopeta tuo jokapäiväinen vollotus, jos meidän jutut ei kiinnosta miksi sitten luet näitä?

• Myy-Pikkuinen

Hienosti kukkii ja nättejä on kukat. Niitä on aina ilo katsella ja en tiedäkkään mikä se vauvapuu on.

• issu56

Annan sulle vinkin sen natiaisen osalta: se alkaa p:llä :)).

• Myy-Pikkuinen
        issu56 kirjoitti:

Annan sulle vinkin sen natiaisen osalta: se alkaa p:llä :)).

Sen on sitten pakko olla piitu?? =/
        (no vitsi vitsi)

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Sen on sitten pakko olla piitu?? =/
        (no vitsi vitsi)

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Heh-heh...voi kun ei se ole se, vaikka samalla kirjaimella alkaakin...tuossa kun on vähän enemmän kirjaimia...Aleksis Kivi tulee ekana mieleen kirjainten määrästä :)).

• Myy-Pikkuinen
        issu56 kirjoitti:

Heh-heh...voi kun ei se ole se, vaikka samalla kirjaimella alkaakin...tuossa kun on vähän enemmän kirjaimia...Aleksis Kivi tulee ekana mieleen kirjainten määrästä :)).

No en tiedä mikä se sitten vois olla, mut keksin sitten itse sille nimen ja se on Pekka-Pääpuu!! =)))

• issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

No en tiedä mikä se sitten vois olla, mut keksin sitten itse sille nimen ja se on Pekka-Pääpuu!! =)))

No ihan varmaan... :)).
        Saat lisää vinkkejä:
        Veljeksiä oli yhtä monta kuin tuossa on kirjaimia ja pikkupojan "sitä" sanotaan siksi ja kun siinä sanassa yhtä kirjainta vaihtaa vokaalista toiseen, saa sen oikean vastauksen :))).

• Pukeli 1
        issu56 kirjoitti:

No ihan varmaan... :)).
        Saat lisää vinkkejä:
        Veljeksiä oli yhtä monta kuin tuossa on kirjaimia ja pikkupojan "sitä" sanotaan siksi ja kun siinä sanassa yhtä kirjainta vaihtaa vokaalista toiseen, saa sen oikean vastauksen :))).

Minä vastaan omalla luvalla.
        Se on POPPELI.

• Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

Minä vastaan omalla luvalla.
        Se on POPPELI.

Mitä sinä siihen menit vastaamaan. Mä vastaan sitten että pippeli!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• issu56
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

Mitä sinä siihen menit vastaamaan. Mä vastaan sitten että pippeli!! =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niin onkin ja meillä kasvaa sellainen kasvihuoneen turvassa...siis se jossa se yksi väärä vokaali on vaihdettu oikeaksi ;)))))).
        Voi että kun tulee ruokottomia ajatuksia mieleen...ajattele jos niitä prinssinnakkeja oikeasti voisi kasvattaa kasvihuoneessa...miltäköhän ne näyttäis hevosenpaskassa kasvaneina...ja minkälaisiksi ne venähtäis ;))).

• Pukeli 1
        issu56 kirjoitti:

Niin onkin ja meillä kasvaa sellainen kasvihuoneen turvassa...siis se jossa se yksi väärä vokaali on vaihdettu oikeaksi ;)))))).
        Voi että kun tulee ruokottomia ajatuksia mieleen...ajattele jos niitä prinssinnakkeja oikeasti voisi kasvattaa kasvihuoneessa...miltäköhän ne näyttäis hevosenpaskassa kasvaneina...ja minkälaisiksi ne venähtäis ;))).

Hei madame missäs pisteet ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• Myy-Pikkuinen
        issu56 kirjoitti:

Niistä tulisi sellaisia isonprinssinkörrejä!! =))))))

• Myy-Pikkuinen
        Pukeli 1 kirjoitti:

Hei madame missäs pisteet ? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

• Pukeli 1
        Myy-Pikkuinen kirjoitti:

.....................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Heh.....

• issu56

Eipä ole mitään uutta tämä:

Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

• voi,,

olipas kaunis video sinult taasen.en tiijjä mikä on oikea vastaus kyzzääsi enkäs edes lähe sitä arvaamaankaan ko voip män ihast lytty

• issu56

Kiitos!
        Jonkun mielestä se tosin oli tämän arvoinen: Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

• voi,,
        issu56 kirjoitti:

Kiitos!
        Jonkun mielestä se tosin oli tämän arvoinen: Käyttäjätuki on jo vastaanottanut ilmoituksen asiattomasta viestistä.

kyllähän sä issu tiijjät et katteus on paha tauti ja täälnäi näyttääp oleva ainakis yks jolla se on jo kroonisen.

• laki.mies

oletko sä se jolla on oikeus päättää tään palstan jutuist ohitse yppin ?jos ja kun et ole nii sääli niit sohloi sormiis ja ohita issun,sikran ja haukullisen aloukset idi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Myy-Pikkuinen

Mitäs sinulla on takana??

• Olet jokuturvenuija

Kysymykseen ei vastata kysymyksellä !

• 23
        Olet jokuturvenuija kirjoitti:

Kysymykseen ei vastata kysymyksellä !

Ei ole osotettu kysymystä minulle !

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1943
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      201
      675
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      192
      556
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe