Eli Venlan veljelle etsitään nyt kivaa nimeä :)
Roopea ollaan mietitty ja Akselia. Ollaan niin eri
suunnilla miehen kanssa, että ehdotuksista ois
varmasti apua! :)
Nimi Venlan veljelle?
9
442
Vastaukset
- jenna.
nooh en nyt tiedä millaisista nimistä tykkäätte mutta tässäpä nyt muutama nimiehdotus Venlan veljelle:)
Teemu
Vesa
Visa
Miro
Aleksi
Jukka
Arttu
Oliver - ...
Annan ääneni Akselille. Muita ehdotuksiani.
Aleksi
Elias
Ilari
Joel
Lauri
Niilo
Samuel
Samuli
Sauli
Viljo
Vilho
Valtteri
Valdemar - Täti
Tässäkin muutama ehdotus:
Eero, Juho, Lauri,
Henri, Eino, Ville,
Valtteri, Verneri,
Elias, Eemi, Elmo,
Eeli, Aale, Leevi,
Pietu, Teemu, Väinö - nimipula
Moi jenna :)
Sinulta tuli melkein nimiehdotukset joista mieheni pitää, mutta minä taas oikein en. Ja itseasiassa miehenikin nimi löytyi listaltasi :)
Oliverista tykkään kovasti ja olenkin miettinyt että se olisi kiva toiseksi nimeksi, mutta mikä olisi etunimi. Roope Oliver? Akseli Oliver?
Tykkään myös nimistä Eetu,Veeti,Leevi, Niilo(tosin en voisi antaa omalle lapselle kun lähipiirissä jo on Niilo), Valtteri (sama juttu kuin Niilon kanssa), Mikael, Kasper, Juuso, Viljami, Samuel..
Verneri kuulostaa jotenkin tosi hauskalta nimeltä :) Mutta siitä tulee itselleni mieleen joku sarjakuva hahmo :D
Voi miksi pojan nimi on niin vaikea? Tytöille on niin paljon helpompi miettiä nimiä :)
-ap- - fggfff
Minulle tuli heti mieleen, että Valtteri olisi sointuva nimi. Kaikki eivät kyllä katso sointuvuutta tai alkukirjainta nimeä valitessa ja sehän tekeekin nimistä niin ainutlaatuisia.
Tässä ehdotuksia:
Luukas
Kasimir
Pauli
Paulus
Rasmus
Atte
Juhani
Artturi
Aatu
Aapo
Iiro - Yx ehdotus
Joonas Akseli.
- ´´´´
Wille Veikko
Juhani Tuomas
Antti Tapio
Konsta Tapio - ????
Veikko Kalevi
Keimo Matias
Vesku Oskari
Jussi Johannes
Juho Antti
Antti Roopertti - laalalaa
Anteeksi nyt vaan, mutta olen itse Venla ja minulla on veli, jonka nimi on Akseli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1473992On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211797Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711117Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101