Haluaisin alkaa prostituoiduksi- miten?

sandra6789

Tai en haluaisi tietenkään, mutta vaihtoehdot alkavat olla vähissä. Tämä ajatus on käynyt mielessä joskus, nyt viime aikoina enemmän, kun mediassa on puhuttu suomalaisista opiskelija-prostituoiduista.

Rahat eivät tunnu riittävän mihinkään. Vuokraan ja laskuihin nipinnapin, mutta ekstraan ei todellakaan. Ruoalla ei juuri herkutella, usein mukaan tarttuu Rainbow-merkkistä tavaraa...:) Ja minä kun tykkään käydä ulkona kavereiden kanssa ja ostaa joskus uusia vaatteitakin. Vanhemmilta saan rahaa joskus. Opiskelujen ohella teen siivoushommia, mutta kamalampaa työpaikkaa en tiedä.

Minä olisin valmis myymään seksiä rahasta, mutta en tiedä lainkaan, kuinka aloittaisin. Tiedän sihteeriopiston sivut (vai mikä sexwork onkaan), olisiko yksinkertaisinta laittaa sinne ilmoitus? Sitten täytyy tietysti hankkia puhelinliittymä ja muita työvälineitä. Olen aika vapaamielinen seksin suhteen, enkä näe prostituutiossa mitään pahaa-ainakaan vielä.

Ainoa asia, mikä mietityttää, on oma turvallisuuteni. Entä jos asiakas onkin joku hullu raiskaaja/tappaja? Sitäkin täytyy miettiä, miten pystyisin turvaamaan oman turvallisuuteni.

Ajattelin aloittaa syksyllä. Tiedän, että saan varmasti asiattomia vastauksia, mutta olkaa hyvä vaan, onhan tämä vähän säälittävää. Toivoisin myös asiallisia vastauksia. Jos joku on samoissa aikeissa/ jo ammattilainen, joka voisi antaa vinkkejä, voin antaa sähköpostiosoitteen.

Asia ei juuri nyt ole ajankohtainen, ajattelin aloittaa syksyllä. Ei sekään ole varmaa, ehkä tulen järkiini ja jatkan siivousta. Mutta nyt tässä on aikaa koko kesä miettiä ja suunnitella...

24

1776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5ryr56iiu

      Anonyymi sähköpostiosoite ja prepaid-liittymä. Sitten pitäisi miettiä, missä aikoo harrastaa tuota seksiä. Tuntuu varmasti turvallisemmalta jos saa itse määrätä paikan. Periaatteena tietenkin on kondomin käyttö.

      Kyllä mä luulen, että nuo pelkäämäsi tapaukset ovat aika harvinaisia. Toisaalta mukaan mahtuu aina törkyturpia, mutta sähän voit itse valita asiakkaasi ja hylätä vähänkin epämiellyttävältä tuntuvat.

      • 5ryr56iiu

        Ootko katsellut paljon jenkkielokuvia. Siltä tuntuu. Jenkeissä prostituoidut ovat tyypillisesti huumekoukussa ja sutenöörin alla ja ottavat kaikki asiakkaat, jotka saavat. Taksakin voi olla huimat muutaman kymmenen dollaria.

        Minä en ole nähnyt yhtään lehtiotsikkoa Suomesta.

        Get in real life dude.


    • Psykiatri.

      Älä ota vakavasti tuon nimimerkki Ilmaisen neuvon viestiä. Tyypillä on mielenterveys pahasti pihalla.

      • natkemuH

        Jos kukaan ei ole ymmärtänyt sitä ilman sun tyhjäpäistä viestiä, niin joutaa ottaakin vakavasti.


    • sandra6789

      Kysymys tuosta seksitreffit-sivusta...Siellähän ei saa myydä seksiä. Suurin osa ilmoituksista (ainakin "nainen etsii miestä") taitaa kuitenkin olla naamioituja seksinmyymisilmoituksia. Onkohan tämä kaikille ihan selvää..

      Tässä on vaan se ongelma, että kun suoraan ei voi sanoa mikä homman nimi on, jotkut saattavat luulla että tarjoilisin seuraani ihan ilmaiseksi! Sehän ei käy...:)

      alkuperäinen

      • Menettelen niin

        Naamioituja ne ovatkin, kaikki. Jos laitat oman ilmoituksesi ja siihen vastataan privaatisti, voit tuoda esille maksupuolen.


      • minnika

        Itse just aloittelemassa ja seksitreffeiltä tulee aika paljon sellaisia viestejä, ettei ne tajua kyseessä olevan maksullisen seksin ilmoitus. Eli aika iso homma löytää ne oikeat asiakkaat sieltä seasta.


      • Mainokset pois

        Mainitse edes yksi mainos, kiitos.


    • huhhuh..

      Ja jos joskus saatte lapsia ja lapsi kysyy että mitä töitä äiti oot tehny, niin kyllä ainakin mulla ois paha morkkis ja häpeä tuossa tilanteessa. No, meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin..

    • sandra6789

      Entäs sitten tämä "tapahtumapaikka". Olen lukenut ristiriitaisia kommentteja omassa kodissa työskentelystä. Joidenkin mielestä se luo turvaa ja on parempi vaihtoehto kuin mennä ventovieraan miehen luokse, jossa ei ikinä tiedä mikä siellä odottaa.
      Toisten mielestä ei ikinä omaan kotiin! Sen kautta on niin helposti saatavilla tieto henkilöllisyydestä, ja asiakas tosiaan tietää, missä asut.
      Hotelli on tietysti yksi vaihtoehto, mutta suostuvatko monet miehet tapaamaan hotellissa? Tulisi nimittäin aika kalliiksi:D No mutta, ei kai tämän touhun ole tarkoitus halpaa ollakaan.

      • Jallivaara

        Lähtökohtaisesti (siis aina) asiakas on se, kuka lystin maksaa.
        Hotelli lienee paras, molempien kannalta sekä juridiikan puoleen.
        Kun sovit asiakkaan kanssa paikan (hotellin), ajan sekä muut
        asiat, mihin suostut ja mihin et, niin asiakas on se kuka huoneen
        ottaa ja maksaa, et sinä.

        Jos otat huoneen omaan laskuusi ja asikas ei syystä tai toisesta
        ilmesty paikalle, menee homma sun osalta tappiolliseksi.

        Jos asiakas haluaa sut viedä hyvään hotelliin, joka melkein
        kaupungista kuin kaupungista löytyy, niin homma toiminee ok.
        Autojutut ja hämärät jutut tyyliin "mennään mun frendin luo",
        kannattaa kiertää kaukaa.

        Kannattaa käyttää ns. "maalaisjärkeä" jo kontaktivaiheessa,
        mikäli teksti ja jutut eivät soundaa yhteen, sovituista asioista
        ei tule selkeää kuvaa sinulle......kannattaa harkita pariin kertaan.

        Omaa kotia/asuntoa en suosittele, mutta itsehän asian päätät.

        Mieluummin sovitut "hommat" toiseen kaupunkiin, hotelliin jne...
        Ei pitäisi tulla pahempia ongelmia. Mikäli joku mua pyytäisi omaan
        kämppäänsä, maksaisin "lounaan" heti ja good bye. Hotellissa on
        myös se etu, ei tarvi itse pestä pyykkejä ;)


      • kokjep

        Ensinnäkin tuo:
        ”teen siivoushommia, mutta kamalampaa työpaikkaa en tiedä.”
        viittaa kyllä vahvasti siihen, että et sovi alalle.

        ”omassa kodissa työskentelystä”
        Tuo on tietysti mukavin vaihtoehto jos asiakas on tuttu ja luotettava.

        Mun vaki on tasokas ja aloitteellinen suomalainen opiskelijatyttö joka käy mun kotona, mökillä ja kesällä veneellä, mä käyn joskus hänen kotonaan ”pikakäynneillä. Kumpikin tietää toisen henkilöllisyyden ja tuntee myös ystäväpiiriä. Me ei aloitettu rahalla vaan eka kerta oli vaihtokauppa.

        Miksi haluaisit, että asiakas on ventovieras?
        Tuntemattomien kassa kannattanee tavata vain hotellissa.
        Jos lähdet tuntemattomien matkaan jätä aina viesti, jossa kerrot missä olet ja kenen kanssa, kotiisi tai/ja kaveriillesi.

        Halvalla ei kannata antaa, myy laatua josta kannattaa maksaa. Halvalla joudut ottamaan useita päivässä.


    • kissiefan91

      Hei löytyy paljon huorien pitämiä blogeja, ihan suomeksi kirjoitettuja. Pistä googleen "huora, blogi" niin jo löytyy paljon vinkkejä pullollaan olevia blogeja uusille tulokkaille.

    • wtfwtfwtfwtwtwdt

      Mitäs helvettiä mä tällä sivulla teen????:DDDDDD

    • tooomuchpain

      Minä olen pari kk sitten käyttänyt 18v ja olen kahdesti antanut miehelle maksusta koska olisin muuten velkahelvetissä. Laitoin deittisivulle viettelevän profiilin ja siitä se lähti.

    Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe