Ärsyttää suunnattomasti kuinka ihmiset valittavat olevansa yksinäisiä vaikka elävät parisuhteessa. Vittu kun ei mikään riitä eikä osaa arvostaa sitä mitä itsellä on, kuinka ihminen voi olla niin itsekäs että antaa toisen ihmisen luulla merkitsevän jotain vaikka se ei riitä/kelpaa? Eikö parisuhteessa sen kumppanin luulisi olevan ystävä, ystäväyyden arvoinen? ei näköjään. Ei tunnu mikään riittävän, annetaan kumppanin luulla merkitsevän jotain vaikka näin ei ole. Sairasta.
PARISUHDE-MUKA-"YKSINÄISET" ÄRSYTTÄÄ
21
491
Vastaukset
- älä dissaa
No, sittenpähän ärsyttää. Anna tulla vaan!! Minkäs sille mahtaa jos ärsyttää...
Mutta mikään ei silti muuta sitä tosiasiaa, että toisen pään sisään et pääse. Et voi tuntea mitä he tuntevat. Sen takia ei myöskään kannattaisi vähätellä toisen yksinäisyyden tunteita.
"onhan sil sentään äiti ja isä!!! ja sisko ja velikin!! ja naapuri!! joten miten se kehtaa valitaa yksinäisyyttään!!!!11111"
Joo-o. Hiukan tollanen teinifiilis tuli sun viestistä. Miksi oikeastaan kenelläkään olisi oikeus valittaa yksinäisyyttään, tai tunta olonsa yksinäiseksi..? Vai mitä? Vain SINULLA on siihen oikeus, ei muilla..? Niinkö???
"vain mä saan tuntea yksinäisyyttä, vain mä oon oikeutettu tuntemaan niitä tunteita!!!!!1111"
Jepjep...- jehova paska-jaana
tarkennus edelliseen: "Laita sen ruman tavismiehes karvainen kikkeli suuhun.."
- 435435435
""onhan sil sentään äiti ja isä!!! ja sisko ja velikin!! ja naapuri!! joten miten se kehtaa valitaa yksinäisyyttään!!!!11111""
Parisuhde on täysin eri asia kuin naapurit ja muu perhe. Silloin joku on sinut hyväksynyt ja sinä hänet.
- kylläjoo...
Hienoa! Anna tulla, lisää vaan! Kyllä se helpottaa!!
Mahtavaa! Lisää lisää lisää! We want more! *taputtaa*
Mahtavaa miten jotkut ne sitten jaksavat. Osoittaa idioottimaisuutensa tuolla tavalla.
Mut pääasia että sait purettua vitutustas. Kyllä se helpottaa, usko pois.
Muihin ihmisiin onkin tosi "kiva" purkaa vittuuntuneisuuttaan... Erittäin hyvä teko kyllä.
Muiden dissaaminen on just se mitä sä osaat, näköjään... Pidä siitä taidostas kii, jookosta? Mut älä sit ihmettele jos joudut olemaan loppuelämäs täysin yksin. Sut on siihen luotu. Se on sun paikkas.
---
Äläkä ikinä, IKINÄ, tuu tänne yksinäisten palstalle vähäettelemään toisten yksinäisyyden tunteita. Olet idiootti.- ................
Yksinäisyyden tunne ei ole sama asia, kuin yksinäisyys. Nälän tunnettakin voi tuntea, vaikka söisikin jatkuvasti, mutta se on vaan tunne, ei oikeata nälkää.
- kylläjoo...
................ kirjoitti:
Yksinäisyyden tunne ei ole sama asia, kuin yksinäisyys. Nälän tunnettakin voi tuntea, vaikka söisikin jatkuvasti, mutta se on vaan tunne, ei oikeata nälkää.
Höpsis.
Sama asia. Molemmat tuntevat olevansa yksin tässä maailmassa.
Eri elämäntilanne, mut muuten ei eroa.
Ja miksi edes pitää laittaa toinen edelle toista?
Ainahan jokainen tuntee että "juuri minä olen maailman yksinäisin ihminen" ja se on silloin kyseiselle ihmiselle absoluuttinen totuus. Kukaan muu ei sitä vähättelemällä saa pois. - ................
kylläjoo... kirjoitti:
Höpsis.
Sama asia. Molemmat tuntevat olevansa yksin tässä maailmassa.
Eri elämäntilanne, mut muuten ei eroa.
Ja miksi edes pitää laittaa toinen edelle toista?
Ainahan jokainen tuntee että "juuri minä olen maailman yksinäisin ihminen" ja se on silloin kyseiselle ihmiselle absoluuttinen totuus. Kukaan muu ei sitä vähättelemällä saa pois.Eihän siinä todellakaan ole mitään eroa, jos toinen on yksin joka hetki, juttukumppaninaan oma itsensä ja seinät, ja toisella on kavereita ja oma kultsi, joiden kanssa voi keskustella, joilta saa hellyyttä, joilta saa seksiä, jotka ovat aina valmiina jeesaamaan ja tukemaan ja jotka ovat läsnä. Se, joka on yksin ei voi, kuin kuvitella ja unelmoida, mutta unelmat eivät anna fyysistä kosketusta, ne eivät anna apua, eikä tukea, eikä niiden kanssa voi keskustella.
Tällainen seurapiiri-ihminen, joka tuntee itsensä niin saatanan yksinäiseksi, voisi kokeilla olla muutaman vuoden ihan oikeasti yksin, niin eiköhän rupea tekemään mieli palata oman kultsin kainaloon ja kamujen luo jauhamaan paskaa, kun tuollainen "yksinäisyys" saattaakin yllättäen tuntua huomattavasti miellyttävämmältä.
Tämä itselleen seuraa pitävä ei ainoastaan tunne oloaan yksinäiseksi, vaan hän todellakin on sitä, kun taas tämä toinen vain tuntee olevansa sitä, vaikkei olekaan. En usko, että rullatuolissa istuva jalatonkaan osaisi antaa paljoakaan sympatiaa vieressä seisovalle ihmiselle, joka valittaa, kun tuntuu vähän jalattomalta. Itse asiassa hän ottaisi sen hyvin herkästi vittuiluna. - 34543543534
................ kirjoitti:
Eihän siinä todellakaan ole mitään eroa, jos toinen on yksin joka hetki, juttukumppaninaan oma itsensä ja seinät, ja toisella on kavereita ja oma kultsi, joiden kanssa voi keskustella, joilta saa hellyyttä, joilta saa seksiä, jotka ovat aina valmiina jeesaamaan ja tukemaan ja jotka ovat läsnä. Se, joka on yksin ei voi, kuin kuvitella ja unelmoida, mutta unelmat eivät anna fyysistä kosketusta, ne eivät anna apua, eikä tukea, eikä niiden kanssa voi keskustella.
Tällainen seurapiiri-ihminen, joka tuntee itsensä niin saatanan yksinäiseksi, voisi kokeilla olla muutaman vuoden ihan oikeasti yksin, niin eiköhän rupea tekemään mieli palata oman kultsin kainaloon ja kamujen luo jauhamaan paskaa, kun tuollainen "yksinäisyys" saattaakin yllättäen tuntua huomattavasti miellyttävämmältä.
Tämä itselleen seuraa pitävä ei ainoastaan tunne oloaan yksinäiseksi, vaan hän todellakin on sitä, kun taas tämä toinen vain tuntee olevansa sitä, vaikkei olekaan. En usko, että rullatuolissa istuva jalatonkaan osaisi antaa paljoakaan sympatiaa vieressä seisovalle ihmiselle, joka valittaa, kun tuntuu vähän jalattomalta. Itse asiassa hän ottaisi sen hyvin herkästi vittuiluna."Eihän siinä todellakaan ole mitään eroa, jos toinen on yksin joka hetki, juttukumppaninaan oma itsensä ja seinät, ja toisella on kavereita ja oma kultsi, joiden kanssa voi keskustella, joilta saa hellyyttä, joilta saa seksiä, jotka ovat aina valmiina jeesaamaan ja tukemaan ja jotka ovat läsnä. Se, joka on yksin ei voi, kuin kuvitella ja unelmoida, mutta unelmat eivät anna fyysistä kosketusta, ne eivät anna apua, eikä tukea, eikä niiden kanssa voi keskustella. "
Siinä on vielä sekin puoli että yhteiskunnan taholta olet paljon hyväksytympi jos olet suhteessa kuin jos et olisi.
Yksinäiset ihmiset (siis ne täysin yksin olevat) eivät kerää kiitosta missään piireissä paitsi ehkä tämmöisillä palstoilla. Muuten ihmiset katsovat aika pahansuopaisestikin ja tuossa on vaarana entistä vahvempaan syrjäytymiseen.
Erottaisin siis "parisuhdeyksinäisyyden" totaaliyksinäisyydestä täysin. Toiseen voi kuolla, toisesta nyt voi "vähän kärsiä". - ..................
34543543534 kirjoitti:
"Eihän siinä todellakaan ole mitään eroa, jos toinen on yksin joka hetki, juttukumppaninaan oma itsensä ja seinät, ja toisella on kavereita ja oma kultsi, joiden kanssa voi keskustella, joilta saa hellyyttä, joilta saa seksiä, jotka ovat aina valmiina jeesaamaan ja tukemaan ja jotka ovat läsnä. Se, joka on yksin ei voi, kuin kuvitella ja unelmoida, mutta unelmat eivät anna fyysistä kosketusta, ne eivät anna apua, eikä tukea, eikä niiden kanssa voi keskustella. "
Siinä on vielä sekin puoli että yhteiskunnan taholta olet paljon hyväksytympi jos olet suhteessa kuin jos et olisi.
Yksinäiset ihmiset (siis ne täysin yksin olevat) eivät kerää kiitosta missään piireissä paitsi ehkä tämmöisillä palstoilla. Muuten ihmiset katsovat aika pahansuopaisestikin ja tuossa on vaarana entistä vahvempaan syrjäytymiseen.
Erottaisin siis "parisuhdeyksinäisyyden" totaaliyksinäisyydestä täysin. Toiseen voi kuolla, toisesta nyt voi "vähän kärsiä".Joo, yhteiskunta tosiaan ihan syrjii yksinäisiä. Kesälomaakaan et välttämättä saa pitää kesällä, kun perheellisten täytyy saada pitää lomat penskojen kanssa samaan aikaan. Ne ovat ne yksinäiset, jotka joutuvat aina myötäilemään näitä, joilla muutenkin on se onni löytynyt. Joskus oli joku juttu lehdessä, kuinka yksinäisten lomamatkatkin voivat tulla kalliimmaksi, kun pariskunnat saavat alennuksia esim. hotellihuoneistaan ja ties mistä muusta, kun yksinäiset joutuvat maksamaan täyden hinnan. Eikö se nyt hitto jo riitä, että pääsee oman kultsin kanssa läyhäämään paratiisiin? Eikö juuri yksinäisten kohdalla voisi vähän kompensoida hinnasta?
Se on tässä yhteiskunnassa sellainen juttu, että mitä helpompaa ihmisellä on(rahat, kaverit jne.), niin sitä helpommaksi heidän olonsa tehdään. Hyvä esimerkki on juuri pankkien palvelumaksut, joista joutuu maksamaan täyden hinnan juuri ne köyhimmät, kun taas rikkaiden ei tarvitse maksaa niistä juuri mitään. En edes ymmärrä, mikä pointti tuossa hintojen alentamisessa on? Eihän nyt kukaan porho sen takia rahojaan pankkiin syydä, kun saa vähän helpotusta palvelumaksuihin. Taitaa olla vaan ihan puhdasta vittuilua. Sama juttu on kaikenmaailman kaverialennuksien kanssa. Porukalla on aina hauskempaa ja he saavat siitäkin helpotusta, kun taas yksinäisten mieltä kohottaa taas täysi maksu siitä, ettei ole kavereita. - et ymmärrä
34543543534 kirjoitti:
"Eihän siinä todellakaan ole mitään eroa, jos toinen on yksin joka hetki, juttukumppaninaan oma itsensä ja seinät, ja toisella on kavereita ja oma kultsi, joiden kanssa voi keskustella, joilta saa hellyyttä, joilta saa seksiä, jotka ovat aina valmiina jeesaamaan ja tukemaan ja jotka ovat läsnä. Se, joka on yksin ei voi, kuin kuvitella ja unelmoida, mutta unelmat eivät anna fyysistä kosketusta, ne eivät anna apua, eikä tukea, eikä niiden kanssa voi keskustella. "
Erottaisin siis "parisuhdeyksinäisyyden" totaaliyksinäisyydestä täysin. Toiseen voi kuolla, toisesta nyt voi "vähän kärsiä"."Erottaisin siis "parisuhdeyksinäisyyden" totaaliyksinäisyydestä täysin. Toiseen voi kuolla, toisesta nyt voi "vähän kärsiä". "
Molempiin voi kuolla.
Valitettavasti.
Turha puhua asioista joista et tiedä.
- Fakta homma
Se parisuhdeyksinäisyys on henkinen sairaus joka ei parane
- Vedä johtopäätökset:
En ihmettele yhtään, että tuollaisen viestin kirjoittaja on yksinäinen.
- terveh!
Yksinäisten pitäisi pitää yhtä. Olla toistensa puolella. Ajaa yksinäisten asiaa.
Onko sillä nyt oikeasti mitään väliä onko toisella äiti, isä, sisko, veli, kaveri, ystävä, tyttöystävä, vaimo, aviomies, tuttavia, naapureita... Jos on yksinäinen, on yksinäinen. Pitääkö siinä alkaa tuttavia ja sukulaisia laskemaan, ja se jolla on vähiten, voittaa? Mitä hyötyä siitä on?- 34543543
"Yksinäisten pitäisi pitää yhtä. Olla toistensa puolella. Ajaa yksinäisten asiaa.
Onko sillä nyt oikeasti mitään väliä onko toisella äiti, isä, sisko, veli, kaveri, ystävä, tyttöystävä, vaimo, aviomies, tuttavia, naapureita... Jos on yksinäinen, on yksinäinen. Pitääkö siinä alkaa tuttavia ja sukulaisia laskemaan, ja se jolla on vähiten, voittaa? Mitä hyötyä siitä on? "
Yksinäisyys ei toimi yhdistävänä tekijänä erilaisten ihmisten kanssa. Jos näin olisi kohta kaikki ihmiset olisivat ystäviä toistensa kanssa.
Tuota hyvin voisi kuvata vaikka sillä että parisuhdeyksinäinen sanoisi toiselle tyypille "Voitaisko me tavata viikon päästä kun mä oon kultsin kanssa koko viikon kahdestaan...". Totaaliyksinäinen sanoisi: "Me voidaan tavata ihan minä viikonpäivänä tahansa mulla ei oo muita suunnitelmia". - tilanne...
34543543 kirjoitti:
"Yksinäisten pitäisi pitää yhtä. Olla toistensa puolella. Ajaa yksinäisten asiaa.
Onko sillä nyt oikeasti mitään väliä onko toisella äiti, isä, sisko, veli, kaveri, ystävä, tyttöystävä, vaimo, aviomies, tuttavia, naapureita... Jos on yksinäinen, on yksinäinen. Pitääkö siinä alkaa tuttavia ja sukulaisia laskemaan, ja se jolla on vähiten, voittaa? Mitä hyötyä siitä on? "
Yksinäisyys ei toimi yhdistävänä tekijänä erilaisten ihmisten kanssa. Jos näin olisi kohta kaikki ihmiset olisivat ystäviä toistensa kanssa.
Tuota hyvin voisi kuvata vaikka sillä että parisuhdeyksinäinen sanoisi toiselle tyypille "Voitaisko me tavata viikon päästä kun mä oon kultsin kanssa koko viikon kahdestaan...". Totaaliyksinäinen sanoisi: "Me voidaan tavata ihan minä viikonpäivänä tahansa mulla ei oo muita suunnitelmia".Jaa-a....
Olen parisuhteessa. Ja mä sanoisin kuten totaaliyksinäinen: "Me voidaan tavata han minä viikonpäivänä tahansa mulle ei oo muita suunnitelmia".
Olen parisuhteessa ja yksinäinen.
Vaimoni sairauden takia olen henkisesti todella yksin.
Tilanteita on hyvin erilaisia, ei koskaan saisi niputtaa esim. kaikkia "parisuhdeyksinäisiä" yhteen nippuun.
Olen käynyt läpi helvetin, käyn sitä läpi yhä. Mielenterveys lujilla.
Olen yksin. Aivan sama mitä jotkut ns. "totaaliyksinäiset" sanovat tai vähättelevät, olen kärsinyt yksinäisyydesta enemmän kuin useimmat yksin asuvat.
- Katso peiliin!
Oletko suljetulla osastolla eristyksessä, kun kerran valitat siitä ettei muille tunnu mikään riittävän? Jos et, pääset varmasti juttelemaan jonkun toisen ihmisen kanssa jos vain tahdot. Vai eikö naapurin dementikkomummo kelpaa ystäväksesi, onko kehitysvammainen nuori liian tyhmä kaveriksesi? Syytä itseäsi yksinäisyydestäsi, kun kerran mikään ei riitä tai kelpaa! Ratkaisu yksinäisyyteesi on lähempänä kuin tajuatkaan, mutta ei ehei, istut vaan yksin koneella haukkumassa muita. Se jos mikä on sairasta.
PS. Parisuhteen tarkoituksena ei ole täyttää kumppanin kaikkia sosiaalisia tarpeita.- 34543543
"Syytä itseäsi yksinäisyydestäsi, kun kerran mikään ei riitä tai kelpaa! Ratkaisu yksinäisyyteesi on lähempänä kuin tajuatkaan, mutta ei ehei, istut vaan yksin koneella haukkumassa muita. Se jos mikä on sairasta. "
Kyllä syy usein löytyy ainakin osittain peilistä. Tosin jos ei ole ihminen joka sopeutuu yhteiskuntaan kuin muut jää lähes takuulla yksin. Parisuhteenkin löytyminen joillekin voi olla työn takana. Miesten kohdalla ongelma yleensä on paljon pahempi.
- omakohtainenkokemuss
Kyllä itselleni kumppani on samalla ystävä. Ollaan todella paljon yhdessä ja meillä on hauskaa.
Vaan ei se kolmas ystävä pahitteeksi olisi. Ihminen on nimittäin sellainen epeli, että rupeaa joskus väkisinkin tulemaan pientä kahnausta kun saman ihmisen kanssa on 24/7. Sitä kaipaa vaihtelua. Kun on välillä sosiaalisessa kanssakäymisessä muidenkin ihmisten kanssa, niin parisuhde saa taas uutta virtaa.
Sitäpaitsi naiset ei ymmärrä kaikkia miesten juttuja.
Omakohtaisesti tyttöystävälläni on joitain kavereita. Itselläni on vähän huonompi tilanne. Aikalailla se parisuhteen ulkopuolinen elämä pyörii yksin kotona nysvätessä. - dsghdfh6568
"Ihminen on nimittäin sellainen epeli, että rupeaa joskus väkisinkin tulemaan pientä kahnausta kun saman ihmisen kanssa on 24/7."
Eli toisin sanoen haluat olla yksin. - 23432432
Niinhän se on että ei mikään riitä. Jos saisi kaikki mitä haluaisi niin siloinkin kohta huomaisi että jotakin puuttuu.
- kertokaahan
"Parisuhteen tarkoituksena ei ole täyttää kumppanin kaikkia sosiaalisia tarpeita."
Joku kirjotti noin. Ja olen täysin samaa mieltä.
Kaikilla (tai no, useimmilla) meistä on äiti, isä, veli, sisko, naapuri jne. ja joillain toki myös lapsia, kumppani jne.
Onko niin että vain absoluuttisesti täysin kokonaan yksin olevat ihmiset ovat ne jotka saisivat valittaa yksinäisyyttään? Siis ne, jotka eivät kuukausiin puhu kenenkään kanssa, tai joiden kännykässä ei ole yhdenkään ihmisen puhelinnumeroa, ja jolla ei ole ainuttakaan naapuria, ei työkavereita, ei mitään?
Miksi?
Jos mulla on naapuri jonka kanssa välillä juttelen, olenko yksinäinen?
Jos mulla on kumppani, joka on viikot muualla töissä ja viikonloppuisin täysin loppu, saanko valittaa oikeutetusti yksinäisyydestäni?
Jos mulla on äiti ja isä, ja sisaruksia, joiden kanssa olen väleissä, saanko valittaa yksinäisyyttäni?
Miksi nimenomaan PARISUHDE on se asia, joka muuttaa kaiken. Miksi nimenomaan ne henkilöt eivät saisi valittaa yksinäisyyttään? En ymmärrä.
Jollakulla on sisko. Jollakulla aviomies.
Se jolla on sisko, saa valittaa. Se jolla aviomies, ei saa.
MIKSI?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl211805Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721122Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101