Minde täytti 60

teuta

tänään onnea vaan .

14

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • azalea136

Niin. Surffailin netissä ja ko henkilölle ovat hänen opiskelijansa perustaneet faniclubin fae-bookiin. Eli hyvin on suosittu ja pidetty opettaja tuo OM.

• Luulen lundgreeni

Luulen (vaikka en tiedä), että hän on opettajan toimessaan tyystin "eri henkilö", kun ollessaan lestadiolaisen liikkeen yhtenä johtohahmona.

• teuta

Joo kyllä hän on sivilissä opettaja , niinhän voisi sanoa
        liikkeen aikanakin hän on pottaja , mutta siinä se sitten tulee
        esille , että minkalainen .

• savon ukko

Kuka on Milde, joka on päässyt osastolle ohi Jeesuksen?

• Jeesus on tie

Ohi Jeesuksen?

Vähän alkaa epäilyttämään tuo sinun luonnollinenkin päättelykykysi, (hengellistä sulla ei olekaan). Jos joku onnittelee toista henkilöä hänen syntymäpäivänään, niin miten tämä liittyy sinun päättelyysi "ohi Jeesuksen"??

Vastaus, ei mitenkään!!

• savon ukko

Tämä palsta on otsikoitu, KESKUSTELE LESTADIOLAISUUDESTA.
        Tietysti tämä MILDE on lestaadiolainen, ja onnea vaan minukin puolestani, mutta kun itse tekopaavali olet ajamassa ihmisiä omille osastoilleen, niin ei tämä osasto ole onnittelu osasto.Eikä myöskään helvattiin toivottelu osasto.

Vaan tämä osasto on keskustelua, että ihmisiä pelottelevien ja lapsiensa raiskaajia pulustelevien lestaadiolaisten pitäisi tehdä parannus. Se on keskustelua jota otsikkokin osoittaa.

Jos sitten tekopaavali haluat että toistemme henkisiä päättelykykyjä rupeamme arvostelemaan, niin sopii minulle, jatketaan vaan panettelua.

Sinä ole Jumalalle kauhistus. Sinä olet kietonut pirullisuutesi, ja pahan olosi Jeesusvaippaasi joka on sinulle rasitukseksi kun kun Jumala tilinauhoja jakelee.

• ihimeissään
        savon ukko kirjoitti:

Tämä palsta on otsikoitu, KESKUSTELE LESTADIOLAISUUDESTA.
        Tietysti tämä MILDE on lestaadiolainen, ja onnea vaan minukin puolestani, mutta kun itse tekopaavali olet ajamassa ihmisiä omille osastoilleen, niin ei tämä osasto ole onnittelu osasto.Eikä myöskään helvattiin toivottelu osasto.

Vaan tämä osasto on keskustelua, että ihmisiä pelottelevien ja lapsiensa raiskaajia pulustelevien lestaadiolaisten pitäisi tehdä parannus. Se on keskustelua jota otsikkokin osoittaa.

Jos sitten tekopaavali haluat että toistemme henkisiä päättelykykyjä rupeamme arvostelemaan, niin sopii minulle, jatketaan vaan panettelua.

Sinä ole Jumalalle kauhistus. Sinä olet kietonut pirullisuutesi, ja pahan olosi Jeesusvaippaasi joka on sinulle rasitukseksi kun kun Jumala tilinauhoja jakelee.

Teuta onnitteli liikkeemme yhtä johtajaa hänen 60 v. päivänsä johdosta.

Mitä se sinulle kuuluu!? Sinä epäuskoinen häirikkövänkylä, siis matkalla helvettiin.

Älä sinä tule tänne neuvomaan lestadiolaisia heidän omalla palstallaan, kun et tiedä edes alkeita.

• savon ukko

Ahaa! Tekopaavali on taas vaihtanut nimimerkkiä. No, nyt sitten tuli vastaus , kun kysyin kuka tää Milde mahtaa olla. Onnea vain vielä Mildelle. kun on kestänyt liikkeen hulinassa.

Häirikkövänkyrä ei ole matkalla helvettiin, vaikka keskusteleekin teidän omimallanne palstalla. Kato, olen sen verran sinua vanhempi, että voin neuvoa sinua miten todellisuudessa Jeesuksen tiellä pitäisi kulkea.

Kyllä minä vain pysyn tällä palstalla kertoilemassa totuuksia, ja oikomasta apostoli Paavalinkin keksimiä tarinoita. Kysyn vielä sinulta aivan rehellisesti ja tosissani, oletko ajatellut lääkärille menoa. Se on silloin myöhäistä jos pyöreässä huoneessa Jeesusta huutaa avuksi.

Tiedätkö muuten, miksi sekopäiset potilaat laitetaan pyöreseen huoneeseen.
      No vastaan sinulle tiedoksi, Etteivät rupea nurkkaan paskalle.

• häpeä saastainen

Kaikki epäuskoiset menevät helvettiin riippumatta siitä häiriköivätkö he täällä vai eivät.

Ainoastaan Jeesuksen verellä puhtaiksi pestyt menevät taivaaseen. Epäuskoiselle ei ole mitenkään edes mahdollista kohdata Jeesuksen vertas missään elämänsä aikana, saati että hän puhdistautuisi siinä synneistään.

Helvettiin menee savon ukkokin että kolahtaa, ellei parannuksen ihmettä tapahdu. Tie joka vie elämään on kaita, ja portti on ahdas.
      - ei siitä mene ylpeyden perkele lävitse,
      - ei mene kunnian perkele lävitse,
      - ei mene maailmanrakkaus
      - eikä lihaan turvaaminen lävitse.

Tyhjäksi on tultava savon ukonkin ja liha on naulittava kuoliaaksi ristille, ristin häpeä on otettavan kannettavaksesi, jos mielit pelastua.

Portti on ahdas ja tie on kaita, ainoastaan harvat pääsevät taivaaseen.

• samppanjaa onnea 0%

minde on kloppi. mut saa ihmiset kiihdyksiin..

• teuta

Niin on ja hän on ehkä liiankin herännyt , ei susi samanlaisia
      asioita kun niin moni , joka kantaa Es /Lesta kristillisyyttä .
      tarkoitus ei ole ryhtyä haukkumaan , vaan tuoda esiin
      tosiseikkoja hän on änkyrä herännyt, voi myös saarnassaan
      tuoda tiukkoja ilmaisuja esiin, koska on sitä mieltä että vain
      hän on oikeassa ,ja muutama muu vanhin, siellä niitä riittää
      kun netissä on 12 kpl,

• Oddies

Minde täytti 60

Kuka on tämä Minde? Joku esikoilaestadiolaisuuden palvottu profeettako? Onnea toki kuuden eletyn vuosikymmenen johdosta, ken lieneekin! Merkkipäivä on aina kunnioitettava saavutus, seuraava etappi on 70, sitten 80, 90 ja 100..niinpaljonkun Luoja elinpäiviä antaa! Siunausta!

• 60 ja risat

Mitä Mamren Tammistoon kuuluu? Padasjoki rules...

• teuta

Kiitos hyvää , ethän ole kateellinen .

Pe. alkaa Minden seurat Kiirunassa 10/6 ne jotka
      ei jostain syystä mene kuulolle paikan päälle , voivat
      kuunnella Rukoushuoneilla , nettiketti myös lähettää
      Huutavanääni netissä , se maksaa 10 e /vuosi seurat on
      myös la. ja su .päivällä suomen aikaa 13 ja illalla 18
      paitsi sinä päivänä kun on HPE. väliaikaa pidennetään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      93
      2255
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      156
      1848
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1393
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      234
      845
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      769
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      766
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      764
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      662
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      591
    Aihe