Salongitytöltä.... ei tarvinnut olla ilman kokoaikana, mulkku pysy hyvässä kunnossa!
Muijakin tylkkäs kun kotio pääsin.... Kati hoiteli aina aamuisin kun tulin vahdista....
Olihan se horizont tylsä mutta Kati ei..... Imuri oli Nilfisk :DDD Terveisiä Katille!
6kk sain Katilta.....
6
253
Vastaukset
- hytissänitilaaviel
nythä mie muistan siut einari olit ainu kellä ei ottanna etee.keroha vaimolle terveiset kati
- ex SeiloriX
Pasiseereissä ei täkkärin tai moottorimiehen tarvinnut olla puutteessa kun taas
rahdeissa ja pitkissä pöntöissä vain haaveiltiin naisista, ainut lohtu oli loppuun
pläträtty Kalle tai Jallu lehti sittemmin tuli videot jne.
Kuitenkin rahdeissa työskentelevät on aina halveerannut matkustajalaivoissa
työskenteleviä seiloreita vaikka puitteet on aina ollut paremmat. - wanha äijä
ex SeiloriX kirjoitti:
Pasiseereissä ei täkkärin tai moottorimiehen tarvinnut olla puutteessa kun taas
rahdeissa ja pitkissä pöntöissä vain haaveiltiin naisista, ainut lohtu oli loppuun
pläträtty Kalle tai Jallu lehti sittemmin tuli videot jne.
Kuitenkin rahdeissa työskentelevät on aina halveerannut matkustajalaivoissa
työskenteleviä seiloreita vaikka puitteet on aina ollut paremmat.No joo... Niinhän sitä pasiseeriukko luulee. Jos rahdeissa tai pöntöissä olikin "vähän" pitemmät reissut, niin yleensä kyyti oli sitten sen kovempaa. Ei se määrä vaan se laatu. Wanha äijä puhuu ihan kokemuksesta. Pasiseerissakin tuli oltua.
- Tankkipöpö
wanha äijä kirjoitti:
No joo... Niinhän sitä pasiseeriukko luulee. Jos rahdeissa tai pöntöissä olikin "vähän" pitemmät reissut, niin yleensä kyyti oli sitten sen kovempaa. Ei se määrä vaan se laatu. Wanha äijä puhuu ihan kokemuksesta. Pasiseerissakin tuli oltua.
Seitsemän vuotta villeissä pöntöissä. Ja sitten jobi Naantali - Kapellskär välille!
Siellä sitä vasta oppi merimieheksi. VOI S::::TANA!!! sanon minä - linjallakastettu
Tankkipöpö kirjoitti:
Seitsemän vuotta villeissä pöntöissä. Ja sitten jobi Naantali - Kapellskär välille!
Siellä sitä vasta oppi merimieheksi. VOI S::::TANA!!! sanon minäJos seilaaminen on pimperosta kiinni niin kannattaa varmaan tumputtaa kotona. Jos merimieheksi oppiminen on siitä kiinni, että saa ekan kerran pimpsaa niin hallelujaa sanon minä....
- a real hetero
sorryn einari sotki salonkitytön ja villen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514