6kk sain Katilta.....

Einaristinhyvä

Salongitytöltä.... ei tarvinnut olla ilman kokoaikana, mulkku pysy hyvässä kunnossa!
Muijakin tylkkäs kun kotio pääsin.... Kati hoiteli aina aamuisin kun tulin vahdista....
Olihan se horizont tylsä mutta Kati ei..... Imuri oli Nilfisk :DDD Terveisiä Katille!

6

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hytissänitilaaviel

      nythä mie muistan siut einari olit ainu kellä ei ottanna etee.keroha vaimolle terveiset kati

      • ex SeiloriX

        Pasiseereissä ei täkkärin tai moottorimiehen tarvinnut olla puutteessa kun taas
        rahdeissa ja pitkissä pöntöissä vain haaveiltiin naisista, ainut lohtu oli loppuun
        pläträtty Kalle tai Jallu lehti sittemmin tuli videot jne.

        Kuitenkin rahdeissa työskentelevät on aina halveerannut matkustajalaivoissa
        työskenteleviä seiloreita vaikka puitteet on aina ollut paremmat.


      • wanha äijä
        ex SeiloriX kirjoitti:

        Pasiseereissä ei täkkärin tai moottorimiehen tarvinnut olla puutteessa kun taas
        rahdeissa ja pitkissä pöntöissä vain haaveiltiin naisista, ainut lohtu oli loppuun
        pläträtty Kalle tai Jallu lehti sittemmin tuli videot jne.

        Kuitenkin rahdeissa työskentelevät on aina halveerannut matkustajalaivoissa
        työskenteleviä seiloreita vaikka puitteet on aina ollut paremmat.

        No joo... Niinhän sitä pasiseeriukko luulee. Jos rahdeissa tai pöntöissä olikin "vähän" pitemmät reissut, niin yleensä kyyti oli sitten sen kovempaa. Ei se määrä vaan se laatu. Wanha äijä puhuu ihan kokemuksesta. Pasiseerissakin tuli oltua.


      • Tankkipöpö
        wanha äijä kirjoitti:

        No joo... Niinhän sitä pasiseeriukko luulee. Jos rahdeissa tai pöntöissä olikin "vähän" pitemmät reissut, niin yleensä kyyti oli sitten sen kovempaa. Ei se määrä vaan se laatu. Wanha äijä puhuu ihan kokemuksesta. Pasiseerissakin tuli oltua.

        Seitsemän vuotta villeissä pöntöissä. Ja sitten jobi Naantali - Kapellskär välille!

        Siellä sitä vasta oppi merimieheksi. VOI S::::TANA!!! sanon minä


      • linjallakastettu
        Tankkipöpö kirjoitti:

        Seitsemän vuotta villeissä pöntöissä. Ja sitten jobi Naantali - Kapellskär välille!

        Siellä sitä vasta oppi merimieheksi. VOI S::::TANA!!! sanon minä

        Jos seilaaminen on pimperosta kiinni niin kannattaa varmaan tumputtaa kotona. Jos merimieheksi oppiminen on siitä kiinni, että saa ekan kerran pimpsaa niin hallelujaa sanon minä....


    • a real hetero

      sorryn einari sotki salonkitytön ja villen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      987
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      599
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe