Mieltäni lämmittää

teuta

Kun nykyään annan uuden viestin vanhalle seisoneelle ketjulle
niin uuden viestin tuli syttyy punaisena , jos siinä jo oli 20 viestiä tai yli , hienoa.

22

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)))))))

:-))))))) Vai sillä tavalla?

• teuta

Ei tainnut ollakkaan niin vaan korjasivat ja on yhtä pimeetä

• g.h-jk

se punainen muistuttaa sinua murhattujen uskovaisten, pikku lastenkin verestä!!!
      Jakomielisyytesi on suorastaan hirvittävää !!!
      Yrität kavereittesi kanssa todistaa, että nämä rahoittamanne rikoksetkin olisivat muka Jumalan tai Jeesuksen käskystä vaikka ne ovat herranne satanallisuutta:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot

Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."

herra epäjumalan antama käsky:
      Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
      "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

Lainattua tekstiä:
      "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

Tämäkin käskyn Jeesus on vahvistanut osoittaakeen edellä olevat murhat Jumalaa ja Jeesusta vihaavien rikoksiksi:

2.Mooseksen kirja:
      20:13 Älä tapa.
      5.Mooseksen kirja:
      5:17 Älä tapa.
      Daniel:
      2:24 Sitten Daniel meni Arjokin tykö, jolla oli kuninkaan määräys tappaa Baabelin viisaat. Hän meni ja sanoi hänelle näin: "Älä tapa Baabelin viisaita; vie minut kuninkaan eteen, niin minä ilmoitan kuninkaalle selityksen."
      Matteuksen evankeliumi:
      5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
      19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
      Markuksen evankeliumi:
      10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      Luukkaan evankeliumi:
      18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
      Roomalaiskirje:
      13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
      Jaakobin kirje:
      2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.

/Hakuehdolla löytyi 9 jaetta.

nämäkin ateistipirujen kirjoitukset osoittavat mitä lestadiolaisuus todellisuudessa on kaikkine pedofiili, salarippi saatanallisuuksineen Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen pilkkaavana rikollisjärjestönä:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171
      teuta
      14.5.2011 16:22
      Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää
      kun mitä siinä lukee ..

Jeesus on tie
      24.5.2011 10:35
      Mitä vikaa on JUmalan ja Jeesuksen laissa kysyt.
      Se lienee suurin vika ettei sellaista lakia ole olemassakaan. :-))))

• savon ukko

Hei,g-h-jk
        Vaikka haluaisinkin olla kanssasi jostain samaa mieltä, mutta nämä sinun jatkuvat samat syytökset ja aiheet,( joista en ole laikaan kiinnostunut) ne häiritsee noin noraaleja meitä muita toisiamme haukkujia.

Minäkin alan jo ajatella onko sinullakin noin paha olo. Sisukkaasti vai samat kaavat raamatustasi. Oletko uskovainen vai vain vainen.

Kerropa sinäkin ikäsi ja kengän numerosi, niin tultaisiin vieläkin tutuimmiksi, mikä ole miehiäsi vai naisiasi. heh!

• teuta

Haluatko todellä että sinun viestis poistetaan , ok kyllä se
        hyvin käy jos toimitus vain tekee toiveen mukaan .

Eihän se tehnyt tässä ketjussakaan kuin muutaman kerran
        nyt voi sanoa että ei lämmitä ennää.

• teu.

Jos he hyväksyy . Niin tämä poistetaan.

• savon ukko

teuta, ohita ne viesti jotka häisitsee, voit siis ohittaa minunkin.. ei ei toki.....mutta silloihan minä lakkaisin kirjoittamasta, ja tämä sainti oli liian köyhää luettavaa...

• teuta
        savon ukko kirjoitti:

teuta, ohita ne viesti jotka häisitsee, voit siis ohittaa minunkin.. ei ei toki.....mutta silloihan minä lakkaisin kirjoittamasta, ja tämä sainti oli liian köyhää luettavaa...

Niin , siksi tämä saitti on tälläinen , mitä enemmän ohitan
        asioita ,sitä vierraammalle tuntuu , ja siksi aina henkilökohtainen tarve kirjoittaa on lähtöisin sydämestä
        kun se on oikea , muuten ei .

• teuta

Väitä mitä väität , Noin hullua väitettä en ole vielä koskaan
        missään nähnyt , ensinnä minä puhuin HENGELLISESTÄ
        SYDÄMESTÄ , JOKA ON TEHTY TAIVAANVALTAKUNNAN
        AINEISTA , Sinä olet savi , ja siksi jäät sano se nätisti tai pahasti , mutta et voi mitään , sulla on niinkaukana noi aja-
        tukset ettet varmaan omista sieluakaan ..Niin mistä sen tunsi
        ei ainakaan sinun sanoista vaan sen on antanut pois tuollainen
        kaveri itse joka pelaa saatanan kanssa .

EIKÖ SEFU TAI TOIMITUS TEE MITÄÄN SAAKO TÄÄLLÄ
        PÄÄSTÄÄ VAIKKAPASKAT HOUSUIHIN , EIKÄ MITÄÄN
        TAPAHDU , MINKÄ LAINEN PASTAN OMISTAJA TÄÄLLÄ ON
        selittäisikö joku muu kuin örvelö .

• teuta

Ei hän täällä ole yritystäkään ? Voiko olla tottakaan .

Että joku opettelee jumalaksi itse . örvelö.

• fg.h-jk

tässä teuta lestatiolaisten "valejeesuksena" valehtelee Kristuksen antaneen viran papeille:

"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902

kaste kirja n. 350 luvulta

teuta 22.12.2010 22:17

Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .'"

--

Jeesus ITSE kielsi uskomasta valehteleviin kristuksiin:
        Mark. 13:21

Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko

Luuk. 20:46

"Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,

Markuksen evankeliumi:

12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla

12:39 ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,

12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

• teuta
        fg.h-jk kirjoitti:

tässä teuta lestatiolaisten "valejeesuksena" valehtelee Kristuksen antaneen viran papeille:

Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka .'"

--

Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko

"Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,

Markuksen evankeliumi:

12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla

12:40 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion."

No ei sitä sinun isätäskään anna

• gh.uio-i

Sinä sieluttomana uskot, että kun syö ja juo Jeesusta Hänestä paskaa tehdenden tulee Jumalaksi mutta niillä opeilla sinusta ei tule rikollisilli syntejä Jumalan ja Jeesuksen Nimissä valejeesuksena lestadiolaisten paskakasaa järkevämpää Jumalan, Jeesuksen ja Heidän Lain pilkkaajana.
        Kaltaisellesi valejeesukselle on katekismuksen herra varannut paikan helevettiinne jota rakennatte:
        valejeesuksena kirjoitit mm. oman tuomiosi:

Kaltaisiisi valejeesuksista Jeesus on varoittanut ja kieltänyt uskomasta:

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

Luukas 20:

45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:

46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,

47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

Törkeästi yritit muuttaa tämän Jeesuksen antaman opetuksen Häntä pilkaten mutta tulet nauttimaan siitä rikoksesta rakentamassasi helvetissä:
        Matteuksen evankeliumi:

5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.

tässä olet oman järjettönyydes tunnustanut joten totuus sinusta väärää todistusta antavana rikollisena on tässä:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9864171

teuta

14.5.2011 16:22

Ei tuosta ÄLÄ TAPA käskystä , tarvii sen enenpää ymmärtää

kun mitä siinä lukee ..

Avaa suus, nielasi omat sanasi ja itsesi ja pierase perkeleen aivopieru helevetissä kaltaistesi seurassa tulijärvenne lämmössä!

• teuta
        fg.h-jk kirjoitti:

--

Markuksen evankeliumi:

Eivät olleet Markuksen kirjaa. ?

Mark. 13:21 . Tässä kerrotaan monin verroin laajemmasta ( kuin v. 70 kerrotusta Jerusalemin tuhosta , eli Seurakunta kaudella oleva laajempi ahdistuas , Silloin he ovat punaisen
        petovallan ja Antikristuksen johtaman maailman luopiokirkon vainoamina .

Joku sana tuosta kastekirjasta : ei se ole minun laatima .
        Ja sen historillinen arvo tulee ainakin 50 jKr .
        Ja sen voi uskoa , se joka tahtoo .
        Joku häirikkö ei ole uskonut .

• Jeesus on tie

Kovan tuomion tulet saamaan, siinä olet oikeassa.

- Halveksit ja pilkkaat pelastavaa uskoa Kristukseen.
      - Poljet Jeesuksen sovintoveren maahan pilkaten.
      - Valehtelet Herran apostoli Paavalista hävyttömästi, ja pilkkaat niitä jotka Jeesuksen veren kautta ovat päässeet Jumalan valtakunnan kansalaisiksi.

Monia muitakin saatanallisia kirjoituksia, jotka panevat ihon kananlihalle kun ajattelee tulevaa kohtaloasi helvetin tulessa.

• y,ui.-op

Paavalista tiedän enemmän mitä olen kertonut ja sinulle on laitettu esiin raamattussa olva Paavalin Oman Sanan tietoa sekä mitä Pietari todisti Paavalista joten lestadiolaisten herra valejeesus teuta voi lukea itsensä ateistipiruksi ja rikolliseksi väärään todistuksen antajana.

Sivityneet Luojan luomat lajit eivät syö ja juo omaa lajiaan: tuskin edes hyeenat joten te Jeesuksesta paskaa tekevät pilkkaajat voitte laskea itsenne syvälle helvettiin kuuliviksi ääliöksi.

Sinä, raamatun tekstin väärentäjänä, tappo uhkauksien antajana, omien uskovaisten tappaja järjestön ateistipiruna voit olla varma, että uskot katoaa niinkuin raamatussa on ilmoitettu ja sinäkin olet palkkasi ansainnut Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaajana.

• savon ukko

Onko jossain kohtaa raamatussa sellainen teksti, että , Mitään tästä kirjasta ei saa ottaa pois ja mitään ei saa tähän lisätä.

Kuka on sanonut?
      Mitäsiittä seuraa?
      Onko lisätty tai otettu pois tekstejä tai muunneltu lisää?

• teuta

taisit kirjoittaa itsestäsi , sopii ainakin sulle, olet suuri suu joka luulet
      että joku viitsii tuommoista puppua lukea .
      vai on Paavali susta kahju ,,, tiedätkö kuka örvelö ja kuinka kahju se on
      minua voit haukkua niinpaljonkuin haluat , en ole ajatellutkaa ottaa
      osaa sinin kirjan panoosi ... kaikki mulkutus sieltä on turhaa ei mene
      perille , minua et käännytä hulluuteen jota olet jo ajanut jonkin matkaa
      aja vain autoa , aja niin kaus ettet osaa takaisin , suurin osa jäljellä olevista
      tälläpastalla on varmasti tyytyväinen , minäkin olisin .

Ethän sinä osannut tuotakaan , kun luulet kaikki katoaa kuin
      itsensä hävittämistempulla ,,, se tapahtui näin örvelö ottaa ala -
      huulesta kiinni , vetää yli pään , tekee nielaisu likkeen , eikä
      mitään ole jäljellä , tätä minä toivon .

• savon ukko

Niin kysyn vielä kuka vastaa?

Onko raamatussa sellainen kohta jossa sanotaan:

MITÄÄN EI SAA TÄSTÄ ´RAAMATUSTA OTTAA POIS , EIKÄ MITÄÄ SIIHEN LISÄTÄ? Kuka sen säännön sinne laittoi?

• Jeesus on tie

Raamatun viimeisessä kirjassa Ilmestyskirjassa on ilmoitettu ne sanktiot, jotka seuraavat yhdenkin sanan poisjättämisestä, taikka lisäämisestä Pyhän Raamattun ilmoitukseen.

Pirun sormet ovat aina syyhynneet Jumalan sanan vääristelyä kohtaan ja siinä hän on niin mestari, että noin 90% ihmisistä eksytetään helvetin tuleen.

Raamatussa on tie, siellä on totuus ja siellä on elämä. Koko Raamattu todistaa Jeesuksesta Kristuksesta. Jokainen solu Jeesuksesta säilyy ikuisesti, häneen ei voi liittää mitään ihmisistä, eikä hänestä voi ottaa mitään pois.

Voiko sinulta ottaa käden pois? Tai voinko asentaa lisäkäden napaasi.

Vastaa kysymykseeni, niin tiedät voiko Raamatusta ottaa sanoja pois taikka lisätä sinne. Voiko maapallon rataa siirtää metrin suuntaan taikka toiseen, ilman tuhoisia seurauksia? Ei voi!

Ilm. 22:12 Katso, minä tulen pian, ja minun palkkani on minun kanssani,
      ***) antaakseni kullekin hänen tekojensa mukaan.

Ilm. 22:13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu.
      Ilm. 22:14 Autuaat ne, jotka pesevät vaatteensa, että heillä olisi valta syödä elämän puusta ja he pääsisivät porteista sisälle kaupunkiin!

Ilm. 22:15 Ulkopuolella ovat
      - koirat ja velhot
      - ja huorintekijät
      - ja murhaajat
      - ja epäjumalanpalvelijat
      - ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."

Ilm. 22:17 Ja Henki ja morsian sanovat:
      "Tule!"

Ja joka kuulee, sanokoon:
      "Tule!"

Ja joka janoaa,
      tulkoon,

ja joka tahtoo,
      ottakoon elämän vettä lahjaksi.

Ilm. 22:18 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee:

- Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan;

- Ilm. 22:19 ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

Ilm. 22:20 Hän, joka näitä todistaa, sanoo: "Totisesti, minä tulen pian." Amen, tule, Herra Jeesus!

Ilm. 22:21 Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

• savon ukko

No jo tuli vastauksia. En kysynyt kaikkea, mitä innoissasi kirjoitit.

Mutta tuli kyllä selväksi, että on väännelty ja käännelty raamattua aikojen aikana.
        On jäänyt pois jotain ja tilalle on taas laitettu jotanin sen ajan mukaisesti, Järjestyksessä, Paavali. Luther, ja muut innokkaat omiaan sinne laittajat.

Ne ovat sitten olleet pirun sormet, jotka ovat raamattua siirrelleet. Eli joka on siirrellyt, hän on pudonnut sieltä elämän puusta ja porttikielto on pyhään kaupunkiin.

Tuo oli huono vertaus käden napaan siirto. Se osoitti vaan sinun outo tapa käsitellä uskon asioita. ja kohdistaa se ketä vihaa...

Tähän kaikkeen uhman, uhkailuun ja tuomioihin sanoisin sillä raamatun lauseella, jonka Jeesus muistaakseni sanoi:

ÄLKÄÄ TUOMITKO,ETTEI TEITÄ TUOMITTAISI. ja mitä näille tuomitsijoille sitten tapahtuukaan. Putoavatko hekin elämän puusta, ja ei asiaa pyhään kaupunkiin.

• tietolaari
        savon ukko kirjoitti:

No jo tuli vastauksia. En kysynyt kaikkea, mitä innoissasi kirjoitit.

Mutta tuli kyllä selväksi, että on väännelty ja käännelty raamattua aikojen aikana.
        On jäänyt pois jotain ja tilalle on taas laitettu jotanin sen ajan mukaisesti, Järjestyksessä, Paavali. Luther, ja muut innokkaat omiaan sinne laittajat.

Ne ovat sitten olleet pirun sormet, jotka ovat raamattua siirrelleet. Eli joka on siirrellyt, hän on pudonnut sieltä elämän puusta ja porttikielto on pyhään kaupunkiin.

Tuo oli huono vertaus käden napaan siirto. Se osoitti vaan sinun outo tapa käsitellä uskon asioita. ja kohdistaa se ketä vihaa...

Tähän kaikkeen uhman, uhkailuun ja tuomioihin sanoisin sillä raamatun lauseella, jonka Jeesus muistaakseni sanoi:

ÄLKÄÄ TUOMITKO,ETTEI TEITÄ TUOMITTAISI. ja mitä näille tuomitsijoille sitten tapahtuukaan. Putoavatko hekin elämän puusta, ja ei asiaa pyhään kaupunkiin.

5Moos 12:32. Kaikkea, mitä minä käsken, noudattakaa tarkoin. Älkää siihen mitään lisätkö älkääkä siitä mitään ottako pois."

Joh. Ilm. 22:18, 19 Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu.

http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/

http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/akavavaroit us.htm

VANHAN TESTAMENTIN KÄÄNNÖSVIRHEISTÄ

http://tuomasjasuvi.jesusanswers.com/kosyvanto.htm

http://koti.phnet.fi/petripaavola/Raamattu ja katekismus

Ja tuolla on 1992 vuoden raamatun arvosteluja:

http://www.jeesus-on-herra.com/kirjoitukset/akavavaroit us.htm

http://personal.inet.fi/koti/henotes/varmr.html

VT käännösvirheitä:

http://tuomasjasuvi.jesusanswers.com/kosyvanto.htm

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?

Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?
      Maailman menoa
      13
      2797
    2. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      168
      2703
    3. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      185
      2537
    4. Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?

Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n
      Maailman menoa
      17
      2064
    5. Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille

Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari
      Maailman menoa
      23
      2010
    6. Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa

Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa
      Maailman menoa
      54
      1848
    7. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      70
      1582
    8. Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?

Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?
      Ikävä
      99
      1235
    9. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      12
      1200
    10. Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin

Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http
      Maailman menoa
      23
      1182
    Aihe