Minulla on senkaltainen ongelma, etten tahdo löytää millään istuvia liivejä. Kokoja kyllä löytyy vaikka netistä tilaamalla, enkä siis tarkoita mitään mummoliivejä, mutta malli on aina väärä. Eli, tähänmennessä kaikki sovittamani rintaliivit ovat olleet kovin "leveä kuppisia". Ts, 75 I:kin puristaa rinnat lyttyyn ja saa loput tursuamaan ulos, mutta kuppi jatkuu tyhjänä pitkin kylkeä ja alhaalta kylkiluiden päälle. Rintani ovat kovin ulkonevat ja tuntuu ,että isot kuppikoot olisi suunniteltu kaikki sellaisille leveille lattarinnoille. Eli nuo kupit tuntuu olevan syvyyssuunnassa kovin pienet, mutta leveyttä riittää vaikka kahdelle rinnalle.
Olisikin hienoa, jos jollain olisi vähän vastaavat, ns korkeaprofiiliset rinnat ja samanlaista ongelmaa, kuin minulla, jos olisi jotain vinkkejä antaa sopivista liivimerkeistä. Mielellään push up-tyyppisistä. Changen ja Ultimon liivejä on tullut kokeiltua, eivätkä kumpikaan käy omiin muotoihin.
Kiitollisuudella odotan, jos joku osaisi sanoa jotain vinkkiä.
75 H/I
9
383
Vastaukset
- fghkjlö
Tossa koossa harvalla luomurinnat. Eli tohtiiko kysyä, onko silikonit? Kuulostaa myös implanttirintojen ongelmilta, ne kun asettuvat kuppeihin ihan eri tavalla kuin luomut, varsinkin jos implantti on korkeaprofiilinen.
- 75H
Wtf, itsellänikin on 75H, eivätkä nämä nyt oikeasti edes ole NIIN isot. Kukaan ei ole silikoneiksi epäillyt, ainakaan ääneen.
- wreafh
En ehkä kysynytkään kokomerkinnän takia niinkään, vaan tuon liiviongelman takia (yhdistettynä kokoon-> antaa aiheen epäillä implantteja), tuo kun on juurikin implanteille tyypillinen pulma. Ne kun varsinkin korkeaprofiilisena työntyvät luomua enemmän eteenpäin suhteessa leveyteen. Siksi on olemassa ihan erikseen implanttirinnoille tarkoitettuja liivimallejakin!
- juupajoopa
Silikonit ovat juu. Jos olisi oikean mallinen liivi, niin kuppikokokin saisi olla paria kokoa pienempi.
- -mathilde-
Mulla on 75E luomurinnat vähän samaa tyyliä, varsinkin taitaa osa ongelmaa olla se että rinnat ovat runsaat mutta selänympärys aika kapea.
Olen huomannut, että eri valmistajilla on erilevyinen kaarituki. Leveä kaarituki juuri ei käy ja lisäksi nykyään näkee liiveissä siinä keskellä kuppiakin melko leveän kohdan.
Sulle voisi sopia ranskalaiset liivit, niissä on mun mittausten mukaan hieman kapeammat kaarituet (kuin esim Primadonnassa, yms., eikä mulle Change ole sopinut, Ultimosta näen jo päältä ettei mulle sopisi). Entäs oletko kokeillut brittiläisiä Freyan liivejä?
Ja kokeile eri malleja liiveissäkin, voihan se olla että jos keskeltä tursuu, että tarvitset täysikuppiliivit, että ongelmaa lisää "leveähkö" balconette-malli.
Onko ongelmia olkainten kanssa? Pysyvätkö hyvin ylhäällä eivätkä paina kainaloa?- juupajoopa
Olkaimet pysyy hyvin paikoillaan, eikä se sinänsä ole ongelma, että keskeltä "tursuu", vaan juurikin tuo, että kaarituet ovat liian leveät, ja itse kuppi niin matala, että joudun valitsemaan aivan liian ison kuppikoon, että "korkeussuunnassa" rinta mahtuu tursuilematta ja lytistymättä kuppiin. Tällöin kaarituet tulevat kylkiin asti ja kupin alaosasta kylkiluiden päälle. Kiitos vinkeistä, täytyykin kokeilla noita Freyan ja Primadonnan liivejä, josko ne sopisivat. Täyskuppeja en haluaisi, vaan edestä keskeltä mahdollisimman syvään uurretun, jotteivat sitten näkyisi erilaisten asujen alta.
- -mathilde-
juupajoopa kirjoitti:
Olkaimet pysyy hyvin paikoillaan, eikä se sinänsä ole ongelma, että keskeltä "tursuu", vaan juurikin tuo, että kaarituet ovat liian leveät, ja itse kuppi niin matala, että joudun valitsemaan aivan liian ison kuppikoon, että "korkeussuunnassa" rinta mahtuu tursuilematta ja lytistymättä kuppiin. Tällöin kaarituet tulevat kylkiin asti ja kupin alaosasta kylkiluiden päälle. Kiitos vinkeistä, täytyykin kokeilla noita Freyan ja Primadonnan liivejä, josko ne sopisivat. Täyskuppeja en haluaisi, vaan edestä keskeltä mahdollisimman syvään uurretun, jotteivat sitten näkyisi erilaisten asujen alta.
Sori, kirjoitin vähän epäselvästi, siis tarkoitin että ranskalaiset liivit (Lejaby, yms.) ovat kapeampia kaarituesta, kun taas leveitä ovat Primadonna yms.
Luultavasti sun selkä ja hartiat eivät ole suhteessa hirveän kapeat, jos olkaimet pysyy hyvin päällä.
Mutta sun ongelma lienee liivin malli. Jos kuppi on sulle usein liian matala, niin koita nyt edes 3/4 tai täysikuppia. Ei tuohon oikein muuta voi neuvoa.
Ehkä kannattaa vaan kokeilla eri liivimalleja sekä merkkejä. Freyan liivit ovat mun mielestä sivusta usein leikattu niin että ovat sieltä aika tiukat. Siksi ehdotin että voisi olla yksi vaihtoehto.
Täysikuppi ei muuten tarkoita ettei se olisi syvään uurrettu. Riippuu mallista. Mulla on kaikki ranskalaiset liivit melko syvään uurrettuja, vaikka täysikuppeja.
Tosin kannattaa tarkistaa se oikea kuppikokokin, ettei vaan olisi liian pieni?
Laitan nyt pari mallia, jotka voisivat sopia sulle mallin puolesta ja jota valmistetaan koossa 75H-I, hain nämä edullisista englantilaisista liiveistä Figleaves-verkkokaupasta.
1) Freya Arabella Full cup - plunge eli uurrettu, tosin kuppi ei kovin syvä, useita värejä
2) Charnos Cherub Full cup - (ei niin syvään uurrettu, mutta kuppi on aika syvä)
3) Elomi -moothing underwire plunge - eli täysikuppi, mutta kovin syvään uurrettu. (Nuo 1 ja 2 ovat vailla toppausta), tämä on muotoon prässätty t-paitaliivi.
Eli kolme aika erilaista vaihtoehtoa, eikä maksa paljon.
Ranskalaiset ovat kalliimpia, ehkä sellainen merkki kuin Lejaby Elixir olisi keskihintainen, ja esim. Lejaby Elixir Kristen full cup
-malli on aika kauniskin.
- luomubee
Minkäkokoinen implantti pitää valita, jos tuollaisen koon haluaa? Ei taida olla ihan se normi pari desiä?
- Karo1234
Jos on silarit tai ihan luonnostaan "ei-kainalotissit" (jossain toisessa keskustelussa esille otettu nimitys), niin suosittelen erityisesti Freyan liivejä. Saman valmistajan toista merkkiä Fantasieta kannattaa myös kokeilla, ne tosin ovat tyyliltään paljon mummomaisempia. Sen sijaan edelleen saman valmistajan Fauve by Fantasie -merkkisiä liivejä en suosittele, sillä niiden leikkaus ja kaarituet soveltuvat taas enemmän niille kainalotisseille.
Itse olen sellainen kainalotissinen (jotenkin kamala nimitys, mutta varmaan ihan osuva), vaikka ympärys onkin pieni ja kuppi aika iso, 65G. Minullekaan eivät silti sovi leveät ja huomattavan matalat kupit, niissä on oltava myös syvyyttä. Mutta Freya-liivien tapaiset kapeat ja syvät kupit eivät sovellu minulle ollenkaan, siksi uskallan suositella niitä kaikille, joilla on ihan päinvastaiset liiviongelmat kuin itselläni. Minulle ovat istuneet hyvin Primadonnan ja Fauven liivit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472