Sopivaa mieskaveria siis etsiskelen. Kriteerit eivät ole suuret: miehen täytyy tulla toimeen lasten kanssa ja olla suhtkoht pienikokoinen (myös keskikokoiset käyvät). Runsas haukkuminen ja metsästysharrastus eivät myöskään ole mieleeni.
Eli vaikka ulkonäkö ei ole tärkeintä, en osaa kuitenkaan kuvitella itseäni minkään 'tavallisen'' miehen kanssa. Tahtoisin siis ehdotuksia ns. ''persoonallisista'' miehistä. Ranskalaiset miehet on ollut suuri ihailun kohde, mutta hengitysvaikeudet ja muut sairaudet pelottavat. Mahdollisimman monipuolisia ja persoonallisia miehiä siis? :)
Erikoisempaa miestä?
19
178
Vastaukset
- Wut?
olisko paikkakunnan esittäminen mitään?
- .....
Tartuttaako ranskalaiset miehet hengitysvaikeuksia?
- Jarvis Cocker
No ranskanbulldoggilla ainakin on heikko hapenottokyky.
Koiraahan tässä haettiin. - ei ranskis
jos se on jonkun sukupuolitaudin sivuoire.......
- Free Fanny
Itsekin pidän pienistä ja temperamenttia pitää olla. Sillä sen sijaan ei ole väliä onko vaalea vai tumma. Irkut ovat ihania
- vuh vuh
Tällaistako tarkoitat? http://www.ifish.net/gallery/data/500/1191990474pembroke_welsh_corgi.jpg
- just joooo
oliko ne ranskalaiset miehet kuitenkin hyviä nussijoita. Ei taida niille ranskalaismiehillekkään suomilyyli kelvata kuin ihan nuorena vähäksi aikaa käyttöön.
- kilotaat
Onko peniksen koolla väliä?
- --------
Yksinhuoltajilla ei tee mitään.
- yh radalla taas
Mikseivät ole sen miehen kans jonka katsoivat olevan sopiva lastensa isäksi!!!
- pirun sosiaalistajat
Mulla on saksalainen. Aika nuori ja huima vielä, mutta kyllä siitä hyvä tulee. Eksäkin oli saksalainen. Sillä oli hermoissa vikaa. Oli ollut aika monessa paikkaa ennenkuin tuli mulle, kokenut kaltoinkohtelua ja oikeasti sen kanssa sai tehdä paljon töitä, ennenkuin siitä tuli yhteiskuntakelpoinen. Tämän nykyisen valitsin sitten itselleni sen ollessa ihan penska ja onkin ihan toista maata. Jos osoittautuu niin hyväksi kuin miltä nyt näyttää, niin jälkeläisiäkin voisi harkita. Viettejä on vaikka muille jakaa. Ja komea on kuin mikä!
- FF
Tuo minun on irkkualkuperää mutta syntynyt Espanjassa. Ymmärtää kyllä suomea kohtalaisen hyvin. En kyllä käytä siitä nimitystä 'mies', mieluummin kaveri tai seuralainen. Ajattelin tämän illan viettää ihan sen kanssa kaksin, koska ensi viikonloppuna ollaan erossa useampi päivä (ja yö).
Sillä on kauneimmat silmät, mitä ikinä olen kenelläkään nähnyt. Suklaanruskeat, mantelinmuotoiset ja aina niin positiivinen pilke silmäkulmassa. - ...........
FF kirjoitti:
Tuo minun on irkkualkuperää mutta syntynyt Espanjassa. Ymmärtää kyllä suomea kohtalaisen hyvin. En kyllä käytä siitä nimitystä 'mies', mieluummin kaveri tai seuralainen. Ajattelin tämän illan viettää ihan sen kanssa kaksin, koska ensi viikonloppuna ollaan erossa useampi päivä (ja yö).
Sillä on kauneimmat silmät, mitä ikinä olen kenelläkään nähnyt. Suklaanruskeat, mantelinmuotoiset ja aina niin positiivinen pilke silmäkulmassa.Puhutteko te nyt koirista vai miehistä?
- ps
FF kirjoitti:
Sillä on kauneimmat silmät, mitä ikinä olen kenelläkään nähnyt. Suklaanruskeat, mantelinmuotoiset ja aina niin positiivinen pilke silmäkulmassa.Joo, mullekin tuo on "seuralainen" tai "tyyppi". Ja kyllä ne ruskeat silmät, jotka katsovat ja kysyvät aina aamuisin, että "mitäs kivaa tänään tehtäisiin?", sulattavat sydämen. Me nukutaan niinkuin vanha onnellinen pariskunta, käännetään kylkeä ja painaudutaan toinen toistamme vasten sulavasti, toinen toisiamme häiritsemättä. On mulla myös toinen tyyppi, mutta se on erilainen, sellainen itsenäinen ja viihtyy kotona aurinkoisella paikalla makoillen.
- ps
........... kirjoitti:
Puhutteko te nyt koirista vai miehistä?
Sanopas se! :)
- Älyn haamu
ps kirjoitti:
Joo, mullekin tuo on "seuralainen" tai "tyyppi". Ja kyllä ne ruskeat silmät, jotka katsovat ja kysyvät aina aamuisin, että "mitäs kivaa tänään tehtäisiin?", sulattavat sydämen. Me nukutaan niinkuin vanha onnellinen pariskunta, käännetään kylkeä ja painaudutaan toinen toistamme vasten sulavasti, toinen toisiamme häiritsemättä. On mulla myös toinen tyyppi, mutta se on erilainen, sellainen itsenäinen ja viihtyy kotona aurinkoisella paikalla makoillen.
mä runkkaan täällä noille teidän jutuille. kertokaa lisää.
- kisukissa
Älyn haamu kirjoitti:
mä runkkaan täällä noille teidän jutuille. kertokaa lisää.
Miuuuuuu mouuuuuuuuuu! *runk runk*
- Sir_Eino(Ei Kirj.)
Saanks mä nuolla kans eikä vain takaapäin?
- hupss
Joo aika sairasta ajatella eläintä miehenään....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?413017Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352248Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari532162Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802019Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh551742Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161502Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571479Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http441295Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1221198Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian161944