mistä kannattaa ostaa puku?

running_fish

tiistaina olis tiedossa vähän tasokkaammat juhlat, oon 16v, eikä mulla ole mitään tietoa siitä, mistä ostaisi puvun. vaatekaapista ei löydy mitään juhlakelpoista, sillä en ole oikein pukujen ystävä...

6

3012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain6

Jos arvelet vielä kasvavasi pituutta, niin kovin kallista ei kannata hankkia.
      Kyllä nuo Dressmannin puvutkin asian ajaa, jos käyttö on vähäistä.
      Tietysti alan liikkeistä saat laatua, mutta hinnatkin on toiset. Tai sitten
      käy tuuri, kuten minulla, ja saat näytekappaleen todella edullisesti.

• ............

Samaa mieltä, ei 16-vuotiaan kasvavan kundin kannata ostaa kallista pukua. Pukujen oston pitäisi olla investointi tulevaisuuteen eikä moiseen ole järkevää investoida isoja rahoja teini-ikäisenä. Dressmanin puvut ovat materiaaleiltaan suht laadukkaita ja ajavat varmaan asiansa juhla- tai satunnaisessa käytössä. Jos mies joutuu käyttämään pukujaan päivittäin, laatu (työstö etc.) alkaa olla tärkeämpää. Joten älä tuossa iässä turhaan tuhlaa rahojasi.

• running_fish

kiitos vastauksista, pitänee mennä käymään Dressmanilla...

• ok pukuja

Dressmanin 99e hikimuovipukua ei kannata ikinä ostaa, mutta 199e ja 249e puvut ovat laadukasta italialaista kangasta (s100, ja s120 laatua joka on vielä mikrometrin hienompaa villaa), laatuunsa nähden älyttömän halpoja ja ehdottoman hyvä ostos, jos löytyy hyvin istuva koko.

• suits-

Toisaalta jos puku on about kertakäyttöinen eli tarpeen teinillä vain yksiin juhliin, materiaalilla ei liene niin väliä. Dressmanin halvimmat puvut (99€) ovat polyesteri-viskoosia. Viskoosi tuossa pelastaa jonkin verran, pelkkää polyesteripukua ei kannata ikinä ostaa (viskoosi on selluloosakuitu, hengittävää ja hyvin laskeutuvaa; poly silkkaa "muovia").

199€ saa jo villakankaisen puvun. Ja kyllä, kuten tuossa edellä sanottiin, Dressmannin villakankaissa ei ole mitään vikaa, päinvastoin. Hinta-laatu -suhde on erinomainen. (Samoja kankaita käytetään monta kertaa kalliimpiinkin pukuihin.)

• ok pukuja

Kirppareiltakin löytyy, esim. hietalahden kirpparilla (aina sunnuntaisin) olisi ollut 1 eurolla hieno vaalea 3-osainen puku. Minulle hiukan liian pieni mutta aloittajalle olisi varmaan sopinut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe