Käyttis on windows xp. Ja helpot ohjeet kiitos, sellaiset josta ei jää mitään vaihetta pois.
Toimiiko tikku sen jälkeen normaalisti?
Miten formatoida muistitikku?
8
3628
Vastaukset
Toimii. Eli tässä ohjeet: 1. Laita tikku koneeseen. 2. avaa resurssinhallinta 3. Etis sieltä tikkusi ja paina sitä hiiren oikealla painikkeella ja valitse alusta. Sen jälkeen Ccleaner ohjelmalla voisi vielä ylikirjoittaa tikun yhden kerran: http://www.download.fi/tietoturva/jarjestelman_puhdistus/ccleaner.cfm
Tikku toimii siis sen jälkeen ihan normaalisti, paitsi siinä olevat omat tiedostot tottakai häviävät.
- vbbvb
Thanks!
- Formatointi
Olen jostain lukenut, että muistitikku ja mp3-soittimet kannattaa aina alustaa FAT-tiedostomuotoon, jotta ne toimisivat kaikissa Windows-käyttöjärjestelmissä, myös vanhemmissa.
- Qn#l5U2dMw
Minä taas alusta kaikki tikut XFS muotoon. En tosin käytä Windowsia enkä MP3-soittimia.
- fundamentalist
"Olen jostain lukenut, että muistitikku ja mp3-soittimet kannattaa aina alustaa FAT-tiedostomuotoon, jotta ne toimisivat kaikissa Windows-käyttöjärjestelmissä, myös vanhemmissa."
Jossain määrin pitää paikkaansa, ei tosin FATiin asti kannata mennä mutta
FAT32:een kyllä joskus.
Yleensä FAT32 käyttävissä vanhoissa tietokoneissa ei ole USB-porttia.
Mutta monet MP3-soittimet tuntevat vain FAT32-formaatin.
Yli 4 Gigan tikut kannattaa kyllä alustaa NTFS:ksi.
Minä taas NTFS muotoon. Myös alustin ulkoisen levyn.
- taukopaikka
Paljon kiitoksia keskustelustanne !!! Ostin Thunder -digiboksin, minkä päivityl tehdään menemällä www.hdthunder.fi -verkkosivulle ohjelmistopäivitykset -kohtaan. Ohjelmisto kopioidaan juurihakemistoon...(enc -päätteinen) loput etsin käyttöoppaasta. Lähden tästä sitten ostamaan tyhjää USB -muistitikkua. Heippa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2531780- 391626
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!921511Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631369Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791254- 781234
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031213- 541038
Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per1971016Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?151911