mistä taiteilijalle toinen taiteilija

lonely_artist

Minua hämmentää suuresti tuo treffipalsta. Minulla on ollut jo jonkin aikaa profiili siellä (nainen olen), mutta minun ymmärrys ei enää riitä tuolla sivustolla. Kaikki profiilit jotka minua aidosti kiinnostavat, torjuvat tai eivät vastaa viesteiheni sitten ollenkaan.
Olen hieman omalaatuinen persoona (en mikään seinähullu kumminkaan). Etsin seuraksi (ystäviä ja miks ei sitä oikeaa) samanlaisia hassuja vapaita sieluja, joilla elämänasenne ja arvot samalla aalloilla. Taiteelliset kiinnostuksen kohteet sykähdyttävät.
Saan päivittäin inboxiini viestejä erilaisilta miehiltä. En vaan ymmärrä miks 90 prosenttia nuiden miesten profiileissa ei ole juuri sitten yhtään mitää samaa kuin omassani. Loput 10 vonkaa vaan seksiä. Jos olen ilmoittanut että inhoan pinnallisuutta, niin ihmettelen miksi 28-vuotias viimeisen päälle treenattu ja pyntätty rantahunksi jonka harrastuksiin kuuluu treenaaminen ja seduloissa pyöriminen, ottaa minuun yhteyttä. Yleensä vastaan viesteihin "kiitos ei" ja tämäkin herra laittoin viestin takaisin että miten voit torjua näin hyvännäköisen miehen...niinpä niin...herrajumala se ulkokuori on vain pintaa ja ei se kerro mitä sydämmessä ja päässä liikkuu...
Mistä itsellee oma taiteilijasielu, kenen kanssa jakaa ilot ja surut, pohdiskella syntyjä syviä yössä ja soittaa vaikka kitaraa :(

13

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, voisit kokeilla jotain taiteisiin liittyvää tapahtumaa, jossa käy ihmisiä.
      Ei kannata heittää kivestä kaivoon, tuo suomi24 treffipalsta mitä ilmeisimmin tarkoitit on vaan yksi monista,

• lonely_artist

Suomi24 hyvinkin... Jostain syystä tosiaan kaikki samanhenkisen ihmiset (joita tuolla kumminkin tuntuu olevan) heittävät minut suoraan roskakoriin. Minusta olisi edes reilua, että vastattaisiin ei kiitos ja vaikka sanoisivat suoraan, että et ole sellainen mitä haen, mutta se että ei vastaa mitään on aika mälsää. Tapahtumiin olisi kiva mennä, mutta kun niissä tuppaa yleensä kaikki olemaan enemmän tai vähemmän päihteissä. Minä varmaan jatkan tätä kitaran renkutusta sitten ihan soolona ...niin kai se pitää tehdä ...

• lonely_artist
        lonely_artist kirjoitti:

Suomi24 hyvinkin... Jostain syystä tosiaan kaikki samanhenkisen ihmiset (joita tuolla kumminkin tuntuu olevan) heittävät minut suoraan roskakoriin. Minusta olisi edes reilua, että vastattaisiin ei kiitos ja vaikka sanoisivat suoraan, että et ole sellainen mitä haen, mutta se että ei vastaa mitään on aika mälsää. Tapahtumiin olisi kiva mennä, mutta kun niissä tuppaa yleensä kaikki olemaan enemmän tai vähemmän päihteissä. Minä varmaan jatkan tätä kitaran renkutusta sitten ihan soolona ...niin kai se pitää tehdä ...

tämä nyt alkaa menemään tämmöseks itsesäälikakaks..voi minua...siihen kai se yksinäisyys ajaa...

• ars longa
        lonely_artist kirjoitti:

tämä nyt alkaa menemään tämmöseks itsesäälikakaks..voi minua...siihen kai se yksinäisyys ajaa...

"Missäpäin lonely_artist elää ja artsuilee?", kyselee tässä eräs miespuolinen, vapautunut taiteilijasielu, joka myös etsii ystäviä ja toivoo vielä löytävänsä sen oikean...

• lonely_artist
        ars longa kirjoitti:

"Missäpäin lonely_artist elää ja artsuilee?", kyselee tässä eräs miespuolinen, vapautunut taiteilijasielu, joka myös etsii ystäviä ja toivoo vielä löytävänsä sen oikean...

...tämä neito majailee pirkanmaan sydämmessä....toisella puolella tammerkosken siltaa...

• ars longa
        lonely_artist kirjoitti:

...tämä neito majailee pirkanmaan sydämmessä....toisella puolella tammerkosken siltaa...

Eikä meillä ole välimatkaakaan kuin noin viisisataa kilometriä... it's not so bad

Itse en osaa soittaa, mutta saattaisin osata sanoittaa musiikkisi. :-)

• Yksinäisyys syö sisältä enemmän, ei kannata luovuttaa. :)
      Mutta olen samaa mieltä, olisi hyvä jos jotain vastattaisiin (ja toki mielummin jotain asiallista).

• sumraus

Hei, Sinä lonely artist !

Olen Päijät- Hämeessä asuva/työskentelevä, terveet elämäntavat omaava, sopusuhtainen kuvataiteilija (mies). Useita vuosia kestäneen ihmis-suhteen jälkeen vuoden vapaana ollut ja asiani ovat OK.
      Täytyy myöntää, että yksinolo syö miestä ja yhtähyvin varmaan naistakin.
      Asuinpaikan vaihtuminen ja maailmankatsomusten erilaistuminen aikuisiässä, saa aikaan sen, että hyvänpäivän tuttuja voi olla monia, mutta ystäviä vähän.
      Yhtähyvin pula on myös juttukavereista joiden kanssa voi keskustella muusta kuin hömppäviihteestä ja valtiouskonnon statuksen saaneesta urheilusta.
      Kaipaan siis hieman laaja-alaisempaa juttuseuraa, kuin nuo edellisessä lauseessa mainitsemani, taiteisiin usein vähättelevästi suhtautuvat "jässikät".
      Netti, tai lehtien seuranhakupalstoilla olen tähän saakka ollut passiivinen lukija ja se miksi vastaan ilmoitukseesi nyt, on TAIDE, yhteinen asiamme.

Nimimerkillä: Sumraus

• Elämäntapataiteilija

Olen mies, sattumoisin Oulusta ja vaikken taiteilija olekaan niin tuonkaltaiset ihmiset ja naiset kelpasi elämään oikein hyvin.

Syntyykö siitä sitten kumppanuutta on eri juttu tietysti.

Uskoisin että täältä sun kaltaisia taiteilijasieluja tai taiteesta kiinnostuneita ainakin tai jopa taiteilijoita löytyy.

Niiden esiinkaivaminen on työn ja tuskan takana. Sen haluun sanoo kyllä taitelijanaisista etteivät he aiankaan yhtään sen vähemmän pinnallisai tuolla treffien puolella ole kuin muutkaan naiset. Näin olen ainakin itse huomannut.

• marjaterttu-a-123

Itselläni on ollut vaikeuksia päästä koko deittiin, mutta pinnallisuutta minäkin vihaan ja kaipaan rehellistä, aitoa toveria rinnalleni. Onkohan niin, että monet pitävät koko deittiä vitsinä ja vastailevat vain ajankulukseen. Siitä on tullut joku tietokonepeli, jota voi pelata sen kummemmin ajattelematta. Ja joillekin, kuten minulle, se on todellista elämänkumppanin etsimistä.

• jenniiiina

öö... älä ole noin pinnallinen itse, se treenattu seduloissa pyörivä hunksi on voinut ottaa sinuun yhteyttä juuri sen takia, että herkkä taiteilijasielu hänessä tahtoo ulos :P
      Toiset kun on tavallaan urautuneet (pienestä asti samat porukat, ei uskalla kehittää omaa persoonaa vaan tekee samaa mitä muutkin kaverit) ja toiveistaan huolimatta ei uskalla repäistä itseään irti totutusta.

No okei, jos vastaukseksi tulee toi "mut mähään ooon niin komea" niin ehkä sen voi suoraan unohtaa, mutta on niissä treenareissakin niitä syviä ajattelijoita... ja kitaransoittajia! ei ne sulje toisiaan pois, jos on kuntoileva, niin jaksaa ainakin sitten kavuta kalliolle kukkulalle hienoja maisemia maalaamaan :D

kuka tietää? Ota riski ja tapaa joku heistä? Tai keksi jotain sopivan syvällisiä ja itsellesi tärkeitä kysymyksiä heille, ja katso kuka uskaltaa paljastaa sielunsa ja vastata.

• Elämäntapataiteilija

En ole hunksi, mutta itse ainakin treenailen tai harrastelen liikuntaa aktiivisesti.

Itse asiassa taiteilijoihin yms. kulttuurista kiinnostuneisiin ongelmana tutustumisessa on se että he oikein odottavat että ihminen on täysi taidefriikki ja hurahtanut vain siihen yhteen asiaan.
        Lokeroimaton mies taas on heille ongelmallinen. Toisaalta huomaan että on vaikea suhtautua taiteelliseen naiseen jota ei liikunta tai kehon huolto kiinnosta lainkaan.

Itselleni hengen ja ruumiin kulttuuri kulkee käsi kädessä. Taidan odottaa samaa myös siltä kumppanilta. Tuttavat ja kaverit ovat sitten asia erikseen, mutta olen huomannut että taiteen harrastajat vieroksuvat jos ei liiku heidän piireissään tarpeeksit tai toisaalta harrastaa jotain taiteen ulkopuolista.

Olen aina käsittänyt että taitelijat olisviat vapaita ajattelijoita, mutta olen tullut todistetuksi hyvin vääräksi. Monella on varsin ahdas maailmankuva sekä käsitys ihmisistä.

• Jokaisessa meissä lienee pieni pala taiteilijaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta

Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama
      Maailman menoa
      91
      7640
    2. Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?

Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä
      Maailman menoa
      123
      6364
    3. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      162
      4472
    4. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      235
      3081
    5. Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta
      Maailman menoa
      90
      2648
    6. Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut

Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh
      Maailman menoa
      43
      1994
    7. Tunnustusten lauantai

Mitä haluat sanoa kaivatullesi?
      Ikävä
      132
      1584
    8. Yhteydenotto

Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?
      Ikävä
      197
      1544
    9. Sofia Virta SUURI POLIITIKKO

Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo
      Maailman menoa
      46
      849
    10. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?

Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk
      Tv-sarjat
      21
      802
    Aihe